Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vingio parke nuo tilto (transformatorinės) iki stadiono / estrados ženklinamas dviračių takas.

    Eilės tvarka: stovi suoliukai -> platesnė kelio dalis -> punktyrai -> siauresnė kelio dalis -> ištisinė linija palei kraštą -> likę keli cm asfalto.

    Skirtumas nuo Olandijos toks, kad pas juos trumpesni punktyrai ir didžiuliai tarpai, o pas mus ilgi punktyrai ir trumpi tarpai. Pažymėta jau ir Saulėteky viena atkarpa.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Click image for larger version

Name:	IMG_20180509_193815.jpg
Views:	69
Size:	220,0 kB
ID:	1640418
      Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?

      Comment


        Parašė deep'as Rodyti pranešimą

        Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
        Ne visur reikia atsiimti užgrobtą valstybinę žemę, kurioje savavališkai buvo prisodinta pušų ir tujų.

        Comment


          Parašė deep'as Rodyti pranešimą

          Kazkas naujo! Kodel visur negalima susodinti augmenijos, krumu vietoj zoles?
          Šiaip reikia pastebėti, kad naujuose projektuose daug dėmesio skiriama augmenijai. Pavyzdžiai būtų Goštauto g. dviračių takas, Vileišio g. pabaigos takas, dabar šis takas. Matome tą ir kituose projektuose, pvz., Lukiškių a. Gerai. Gal pagaliau tai taps norma visuose projektuose.

          Comment


            Atviro grunto neturi but. Zeme po krumais reiketu mulciuoti (svajonese).

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Vingio parke nuo tilto (transformatorinės) iki stadiono / estrados ženklinamas dviračių takas.

              Eilės tvarka: stovi suoliukai -> platesnė kelio dalis -> punktyrai -> siauresnė kelio dalis -> ištisinė linija palei kraštą -> likę keli cm asfalto.

              Skirtumas nuo Olandijos toks, kad pas juos trumpesni punktyrai ir didžiuliai tarpai, o pas mus ilgi punktyrai ir trumpi tarpai. Pažymėta jau ir Saulėteky viena atkarpa.


              Iškart pakylėjo taką į aukštesnį ir dviračių takui deramą statusą. Pėsčiųjų nepastebėjau, išskyrus keletą bėgikų, bet ir tie prabėgo laikydamiesi pačio krašto bei kelias kompanijas su triračiais / riedlentėm / riedučiais.

              Comment


                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                Šiaip reikia pastebėti, kad naujuose projektuose daug dėmesio skiriama augmenijai. Pavyzdžiai būtų Goštauto g. dviračių takas, Vileišio g. pabaigos takas, dabar šis takas. Matome tą ir kituose projektuose, pvz., Lukiškių a. Gerai. Gal pagaliau tai taps norma visuose projektuose.
                Pritariu. Tik projektuotojai dažnai pridaro žioplą klaidą įrašydami sodinuko kamieno storį kaip skersmenį, o ne apimtį. Tad savivaldybė kainą pasiskaičiuoja dviženklę už 12cm kamieno apimtį, o visi konkursantai jau skaičiuoja keturženklę kainą už 12cm skersmenį (apimtis jau gaunasi 38cm).

                Comment


                  Papildau dėl Vingio parko dviračių tako žymėjimo.





                  Kai subraižė linijas, vizualiai sumažėjo dviračių takas. Pagalvojau - ar dviračių takų žymėjime neturėtų būti siauresnės juostos? Labai plačios atrodo Plius kiek pamenu, pvz. Nyderlanduose juostos kur kas retesnės daromos.

                  Comment


                    Na, skirtingi žymėjimai KET numatyt turbūt ir tiek žinių.

                    O dėl susiaurėjimo - tikrai taip. Ir tai parodo kokia yra realiai naudojama tako dalis, t.y. ant baltos linijos arba už jos niekas nevažiuoja - per arti medžių ir krašto. Ant punktyro irgi - per arti priešpriešiniam. Todėl toks žymėjimas veikia kaip geras argumentas tiems, kurie sako "kam reikia 3 metrų dviračių takui"

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.

                      Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
                      Supratau ir sutinku

                      Pvz. ten, kur yra planuojamas 3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, atskirti horizontaliu ženklinimu pėsčiųjų ir dviratininkų srautų po 1,5 m negalima?

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Supratau ir sutinku

                        Pvz. ten, kur yra planuojamas 3 m pločio bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, atskirti horizontaliu ženklinimu pėsčiųjų ir dviratininkų srautų po 1,5 m negalima?
                        Šiaip yra keli tipai takų: takas ir juosta. Dviračių takas - tai atskirą dangą turintis takas. Dviračių juosta - tai šaligatvyje arba kelio dalyje horizontaliuoju ženklinimu atskirta dalis. Pastarajai reikalavimai gal yra mažesni, nežinau šito. Nors abejoju.
                        Paskutinis taisė Creatium; 2018.05.11, 20:27.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Šiaip yra keli tipai takų: takas ir juosta. Dviračių takas - tai atskirą dangą turintis takas. Dviračių juosta - tai šaligatvyje arba kelio dalyje horizontaliuoju ženklinimu atskirta dalis. Pastarajai reikalavimai gal yra mažesni, nežinau šito. Nors abejoju.
                          Pagal PĖSČIŲJŲ IR DVIRAČIŲ TAKŲ PROJEKTAVIMO REKOMENDACIJOS R PDTP 12:

                          Dviračių eismo juosta – gatvės važiuojamosios dalies kraštinė fiksuoto pločio juosta, skirta dviračių eismui ir atskirta nuo transporto eismo nužymėjimo linija ar kitomis priemonėmis.

                          Kaip suprantu dviračių eismo juosta (minimalus plotis - 1,5 m) negali būti įrengti ant šaligatvio. Ar yra kažkokios kitokios taisyklės, kur tai leidžia?

                          Comment


                            Trumpai:

                            dviračių takas – yra dviejų krypčių, plotis nuo 2,5 iki 3,5 m (priklausomai nuo srautų);
                            dviračių juosta – vienos krypties eismas, min. 1,5 m. (pvz. Gedimino pr. ar Kęstučio g. Žvėryne).

                            Ten kur paminėtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, tai jis toks ir yra, tad negali būt padalinti 3 m po 1,5 m.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Trumpai:

                              dviračių takas – yra dviejų krypčių, plotis nuo 2,5 iki 3,5 m (priklausomai nuo srautų);
                              dviračių juosta – vienos krypties eismas, min. 1,5 m. (pvz. Gedimino pr. ar Kęstučio g. Žvėryne).

                              Ten kur paminėtas bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, tai jis toks ir yra, tad negali būt padalinti 3 m po 1,5 m.
                              Taigi kaip suprantu, dviračiams skirta erdvė turi būti bent 2,5 m pločio (išimtiniais atvejais 2 m pločio).
                              Paskutinis taisė PoDV; 2018.05.12, 00:34.

                              Comment


                                Punktyrinės linijos nupiešimas ant tako Vingio parke buvo geriausias dalykas, galėjęs nutikti tam takui. Šiandien važiuojant nemačiau ten nei vieno (!) pėsčiojo. Ankstesniais metais ėjo visi kas tik netingėjo ir reikėjo pastoviai tarp jų vingiuoti. Spėju kad psichologiškai ta punktyrinė linija veikia ir primena automobilių kelią - į kurį visiems baisu įžengti. Galbūt nupiešus ją ant kitų takų ten irgi nevaikščiuotų ir nestovėtų tiek baisiai daug žmonių? Tik tiek kad nėra tiek jau daug pakankamo pločio takų. Ant seno šaligatvio tarp stulpų nepaišysi juk..

                                Comment


                                  Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
                                  Punktyrinės linijos nupiešimas ant tako Vingio parke buvo geriausias dalykas, galėjęs nutikti tam takui. Šiandien važiuojant nemačiau ten nei vieno (!) pėsčiojo. Ankstesniais metais ėjo visi kas tik netingėjo ir reikėjo pastoviai tarp jų vingiuoti. Spėju kad psichologiškai ta punktyrinė linija veikia ir primena automobilių kelią - į kurį visiems baisu įžengti. Galbūt nupiešus ją ant kitų takų ten irgi nevaikščiuotų ir nestovėtų tiek baisiai daug žmonių? Tik tiek kad nėra tiek jau daug pakankamo pločio takų. Ant seno šaligatvio tarp stulpų nepaišysi juk..
                                  Taip turėtų žymėti visus naujus takus. Tik be tų ištisinių linijų šonuose. Nors IMO reikėtų ir jų ten, kur takai yra viename lygyje.

                                  Comment


                                    Gal vienas kitas bėgikas, bėgantis po 3 min/km tą tiesiąja, nesutrukdys labai dviračių eismui...

                                    Comment


                                      Takas link Gariūnų.

                                      Click image for larger version

Name:	4EC7C40A-E8D8-4657-81E6-B3B407737BE0.jpeg
Views:	41
Size:	282,0 kB
ID:	1641051
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Kad liaudis nesusigundytų, pasakysiu, kad skalda baigiasi ir toliau seka smarkiai perkastas klampus smėlis. Prieš kelias dienas su 32 mm padangom apsisukau ir pasukau į mišką...
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Visuomenės informavimas apie numatomą šaligatvių kapitalinį remontą ir dviračių tako Erfurto gatvėje, Vilniuje, projektavimą
                                          http://www.vilnius.lt/index.php?3860371010

                                          Comment

                                          Working...
                                          X