Šiuo konkrečiu atveju tikrai galėjo tuos atitvarus sulygiuoti su stotelės galine puse, tai ir gautųsi kažkas pan. į rekomenduojamą atstumą. Bet, aišku, reikia džiaugtis, kad apskritai pavyko tokių dalykų išsiprašyti.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad kažin ar galima lygiuoti su paviljonu. O jei stiklą keisti reikės ar panašiai - neliks priėjimo. Žodžiu viskas ten normoj. Prasilenkimas su stotele yra padidinto dėmesio zona ir dviratininkas neturėtų užkliūti. O štai patį paviljoną tai gal ir būtų galima patraukti arčiau gatvės, paliekant praėjimą iš galinės pusės. O pagal gerosios praktikos vakarų pavyzdžius turėtų būti nuo gatvės pirma laukimo paviljonas, tuomet dviračių takas ir tuomet šaligatvis. Į laukimo paviljoną turėtų būti tik du siauri praėjimai pėsčiųjų perėjomis statmenai dviračių judėjimo krypčiai. Dabar gi, nors ir pastatė užtvarą, tačiau pėstieji nuo stotelės eis įstrižai dviračių takui ir nesidairydami lips ant jo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąŠiuo konkrečiu atveju tikrai galėjo tuos atitvarus sulygiuoti su stotelės galine puse, tai ir gautųsi kažkas pan. į rekomenduojamą atstumą. Bet, aišku, reikia džiaugtis, kad apskritai pavyko tokių dalykų išsiprašyti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
man tik idomu kodel negresia baudos projektuotojams, kurie neirengia vandens nuleidimo griovelio tarp nuokalnes ir tako? Esant tokiam nuolydziui lietaus vandens surinkimas yra butinas. Jau nuotraukoj matosi kad visos zemes isplaunamos tiesiai ant dviraciu tako. Bleha net sovietmeciu dare tuos griovelius. Kokybe dar blogesne nei 70-tais.Parašė dondc Rodyti pranešimąUžrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".
Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai čia plika akimi matosi, kad nebaigta. Šioje konkrečioje vietoje liko ne tik žolę sutvarkyti, bet ir šaligatvio plyteles pakeisti (tą žadėjo Antonas dar praėjusiais metais) bei pažymėti visą taką. Dėl to man pačiam labai keista, kad įrengė atitvarus, jeigu turės keisti plyteles. Nu bet pažiūrėsim. Kai daroma be projekto, tai ir dėl darbų kiekio iki galo neaišku. Neminėsiu jau to, kad nesugebama tako pabaigti, kai liko myzeris.Parašė digital Rodyti pranešimąAš kažkaip įtariu, kad ten dar nebaigta. Bet jei baigta, tai aišku nesąmonė. Gal Creatium galėtų paklausti FB dviračių grupėj?
Vandens surinkimo griovelių tai nebus. Ko galima tikėtis (nes būtų logiška), tai kad bus ta žolė atnaujinta kiek išlyginant tą nuožulnumą, kuris, kaip matome, yra statesnis prie tako, nes prieš tai pakyla į viršų. Reikia tiesiog nukasti dalį žemių ir nuožulnumas taps menkas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.Parašė Nitro Rodyti pranešimąGal yra žinių, kada baigs tiesti dviračių taką oslo g.? Dirbo dirbo, pusė darbo padarė ir paliko bardaką.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bus vykdomas sklypo Linkmenų g. 22 patvirtinto detaliojo plano (registro Nr. T00058363 (buv. Nr. 2489) sprendinių keitimas http://www.vilnius.lt/index.php?540979563
Planavimo tikslas – vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės teritorijos bendrojo plano sprendiniais žemės sklypo Linkmenų g. 22 (kadastro Nr. 0101/0022:267) dalyje, kurioje projektuojama dviračių tako trasos nuo Upės gatvės iki Ozo gatvės (Šnipiškių ir Senvagės teritorijoje) pėsčiųjų ir dviračių takų atkarpa, suformuoti susisiekimo ir inžinerinių tinklų koridorių teritorijos naudojimo būdo sklypą ir numatyti šio sklypo paėmimą visuomenės poreikiams, kartu parengti visuomenės poreikiams reikalingam konkrečiam objektui statyti (įrengti) konkrečios vietos ir ploto motyvuotą pagrindimą bei konkretaus žemės sklypo (jo dalies) paėmimo visuomenės poreikiams būtinumo pagrindimą, paremtą sąnaudų ir naudos analize bei visuomeninės naudos, efektyvumo ir racionalumo principais.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
/\ Tikiuosi tai darbų nestabdys labai.
Laisvės pr. sakė, kad jau tuojau pradės užbaigimą.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Norėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.

Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.
Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Panaikinti dviračių taką, nes neatitinka STR reikalavimų dviračių takui.Parašė Robertas Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
Kaip matome iš nuotraukos, dviračių takas kerta gatvę, tačiau jokių ženklų, nurodančių vairuotojams, jog ten eina takas, nėra.
Kaip elgtis šioje vietoje vairuotojams ir dviratininkams? Ar vairuotojas privalo praleisti dviratininką ar dviratininkas turi laukti momento kai nebus atvažiuojančių automobilių ir tada staigiai šokti per gatvę?
Aš esu už tai, kad minimalus dviračių tako plotas ant šaligatvio būtų bent 1,5 m.
Dviratininkai neturi pirmumo prieš vairuotojus.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.
Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na man asmeniškai atrodo kad važiuojant tokiais dviračių takais, tikimybė būti sužalotam automobilio yra gerokai didesnė nei tiesiog važiuojant keliu su dviračiu...Parašė dondc Rodyti pranešimąDviratininkai vienur neturi, kitur turi pirmumą. 1,5 m taip pat yra per mažas plotis remiantis STR. 2,5 m yra minimalus dviejų krypčių dviračių takas.
Situacija nuotraukoje: vairuotojų pirmumas, bet pervaža leidžia dviratininkui kirsti kelią būtent važiuojant, o nesivedant, kaip per perėją.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš irgi sustoju, bet labiau dėl mandagumo (kai kurie spėju dėl nežinojimo), nes jokių ženklų, kad ten takas, nėra.Parašė Kaid Rodyti pranešimąViskas priklauso nuo vairuotojų eismo taisyklių žinojimo. Nes kiek yra tekę ten važiuoti su dviračiu auto vairuotojai sustoja praleisti.
Panaši situacija yra su dviračiu taku Gariūnų ir Kirtimų g., kuris kerta išvažiavimaus/įvažiavimus, ne kartą važiuodamas dviračiu gavau pagrūmojimus iš vairuotojų, kad nesustoju ir jų nepraleidžiu, spėju koks olandas ar danas net nesugalvotų, kad ten reikia sustoti automobilius praleisti važiuojant sau tiesiai taku.Paskutinis taisė Lettered; 2018.05.08, 09:07.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jau vakar užmačiau keletą vyrukų pakartotinai lyginant dviračių tako žvyrą tarp Justiniškių ir Viršuliškių g.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLygiai taip pat palei Laisvės pr. ties Mada.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
čia yra viena siaubingiausių dviračių infrastruktūros vietų mieste.Parašė Robertas Rodyti pranešimąNorėčiau paklausti dviračių takų ekspertų dėl šito nesusipratimo, kuris randasi Saltoniškių - Sėlių g. sankirtoje, netoli pigu.lt biuro.
po kelių nutikusių incidentų, visada ten renkuosi gatvę kirsti per saltoniškių/sėlių šviesoforinę perėją
dar vieną panašų egzempiorių žinau ties upės/baravyko g.
Comment
 

Comment