Parašė rmss
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Registruota ir vykdoma atitinkamai. Kol kas jokio komentaro.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKą savivaldybė atsakė dėl suskilusių takų?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš nesu ekspertas ir negaliu pasakyti dėl ko tie įtrukimai atsirado. Tačiau kiek žinau, tai kai pastatomas naujas daugiabutis, tai kažkiek metų ten gali įtrukinėti sienos, nes namui reikia nusėsti ir susigulėti. Kažkas panašaus gali būti ir su visiškai naujai tiesiamomis gatvėmis. Tiesa, galbūt automobilių gatvėse tas apdirbimas į gylį yra daug rimtesnis, dėl ko ir 'susigulėjimo' problema gali būti menkesnė..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, pastatai susiguli, nes svoris didelis. Gatvė gi nesveria daug, o pravažiuojantį automobilį turi atlaikyti lengvai. Tame ir esmė gatvės pagrindų. Čia akivaizdžiai brokas padarytas, tokių bajerių neturi būti. Tai savivaldybė turės ištaisyt (nes kai kuriuos čia takus tiesė privatus statytojas, pvz., Stanevičiaus g. LIDL berods).Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš nesu ekspertas ir negaliu pasakyti dėl ko tie įtrukimai atsirado. Tačiau kiek žinau, tai kai pastatomas naujas daugiabutis, tai kažkiek metų ten gali įtrukinėti sienos, nes namui reikia nusėsti ir susigulėti. Kažkas panašaus gali būti ir su visiškai naujai tiesiamomis gatvėmis. Tiesa, galbūt automobilių gatvėse tas apdirbimas į gylį yra daug rimtesnis, dėl ko ir 'susigulėjimo' problema gali būti menkesnė..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O ne statytojas/rangovas? Juk turi būti suteikiama kažkokia garantija?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai savivaldybė turės ištaisyt
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pastatai turi kelis metrus įleistus į gruntą pamatų, kai tuo tarpu gatvės pagrindas skaičiuojamas ne metrais, o centimetrais ir yra pastatytas ne ant kažkokių statinių, kaip namas, o ant horizontalaus pagrindo. Dviračių tako atveju tie centimetrai į gylį turėtų būti kur kas mažesni, nei gatvės skirtos automobiliams. Dėl to labai gali būti, kad susigulėti reikia visiems, išskyrus tuos atvejus, kai techniniai projektai yra paruošiami su labai labai didele atsarga, t.y. dviračio tako pagrindą darant panašiai kaip automobilinės gatvės pagrindą. Tokiu atveju rangovas turėtų ištaisyti visą broką, bet jeigu techninis projektas yra negiliam pagrindui - tai rangovas gali tiesiog pasakyti 'čia gi žemės grunto susigulėjimas'. Ir čia kyla klausimas - kas pigiau, ar užtaisyti įtrukimus, ar daryti dvigubą pagrindą. Bet pilnai sutinku su tuo, kad gali čia visaip būti, aš nesu kompetetingas įvertini pakankamai techninių aplinkybių..Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na, pastatai susiguli, nes svoris didelis. Gatvė gi nesveria daug, o pravažiuojantį automobilį turi atlaikyti lengvai. Tame ir esmė gatvės pagrindų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Eidvi, no offence, bet man atrodo tu kalbi čia truputį pievas. Koks dar gatvių/kelių susigulėjimas ir skilinėjimas? Kur matei nuo "susigulėjimo" įskilusią gatvę? Pagaliau elementari fizika: paprastai skyla namų vertikalios sienos, kurios patiria visai kitokio pobūdžio apkrovas, nei horizontali gatvės danga. Dėl ko namo sienai poros cm nusėdimas gali reikšti įskilimą. Gatvė net ir nuo tokio nusėdimo (kurio, be abejo, negali būti) tikriausiai neskiltų. O ten viskas išlūžę skersai ir išilgai dėl blogai padėto pagrindo ir/arba blogo asfalto. Apie jokį skilinėjimą dėl "susigulėjimo" gatvėse negali būti net kalbos. Taip atsitinka tik dėl blogai atliktų darbų arba žemės drebėjimų. Pastarųjų Vilniuje nelabai būna.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Pastatai turi kelis metrus įleistus į gruntą pamatų, kai tuo tarpu gatvės pagrindas skaičiuojamas ne metrais, o centimetrais ir yra pastatytas ne ant kažkokių statinių, kaip namas, o ant horizontalaus pagrindo. Dviračių tako atveju tie centimetrai į gylį turėtų būti kur kas mažesni, nei gatvės skirtos automobiliams. Dėl to labai gali būti, kad susigulėti reikia visiems, išskyrus tuos atvejus, kai techniniai projektai yra paruošiami su labai labai didele atsarga, t.y. dviračio tako pagrindą darant panašiai kaip automobilinės gatvės pagrindą. Tokiu atveju rangovas turėtų ištaisyti visą broką, bet jeigu techninis projektas yra negiliam pagrindui - tai rangovas gali tiesiog pasakyti 'čia gi žemės grunto susigulėjimas'. Ir čia kyla klausimas - kas pigiau, ar užtaisyti įtrukimus, ar daryti dvigubą pagrindą. Bet pilnai sutinku su tuo, kad gali čia visaip būti, aš nesu kompetetingas įvertini pakankamai techninių aplinkybių..
Kitas dalykas, kad tas takas Stanevičiaus gatvėje prie Lidl yra pastatytas vietoje prieš tai ten buvusio seno dviračių tako dar nuo Tarybinių laikų. Tai ten viskas "išsigulėję" su nemaža atsarga. Beje, įdomu, kad tas senas takas (einantis nuo ten iki Ateities g), nors ir akivaizdžiai nusidėvėjęs ir nebetinkamas naudojimui pagal paskirtį, nėra akivaizdžiai tokiais gabalais suskilinėjęs.
Suprantu, kai kartais išlenda koks vienas kitas brokelis, bet čia visa fakin atkarpa išskilinėjusi tokiais gabalais. Tiesiog visiškai atgrubnagiškai ir blogai padarytas darbas.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tai nebus ten taip, kad Stanevičiaus paklojo naują taką tiesiai ant seno, ir skilinėja tose vietose, kur senos dangos ribojasi su naujai judintu gruntu? Gatvėse irgi dažnai pasitaiko, kad praplatinus gatvę sujungime veriasi plyšiai, nes naujai įrengti pagrindai dar šiek tiek vaikšto, o senieji jau nebe.Parašė John Rodyti pranešimą
Eidvi, no offence, bet man atrodo tu kalbi čia truputį pievas. Koks dar gatvių/kelių susigulėjimas ir skilinėjimas? Kur matei nuo "susigulėjimo" įskilusią gatvę? Pagaliau elementari fizika: paprastai skyla namų vertikalios sienos, kurios patiria visai kitokio pobūdžio apkrovas, nei horizontali gatvės danga. Dėl ko namo sienai poros cm nusėdimas gali reikšti įskilimą. Gatvė net ir nuo tokio nusėdimo (kurio, be abejo, negali būti) tikriausiai neskiltų. O ten viskas išlūžę skersai ir išilgai dėl blogai padėto pagrindo ir/arba blogo asfalto. Apie jokį skilinėjimą dėl "susigulėjimo" gatvėse negali būti net kalbos. Taip atsitinka tik dėl blogai atliktų darbų arba žemės drebėjimų. Pastarųjų Vilniuje nelabai būna.
Kitas dalykas, kad tas takas Stanevičiaus gatvėje prie Lidl yra pastatytas vietoje prieš tai ten buvusio seno dviračių tako dar nuo Tarybinių laikų. Tai ten viskas "išsigulėję" su nemaža atsarga. Beje, įdomu, kad tas senas takas (einantis nuo ten iki Ateities g), nors ir akivaizdžiai nusidėvėjęs ir nebetinkamas naudojimui pagal paskirtį, nėra akivaizdžiai tokiais gabalais suskilinėjęs.
Suprantu, kai kartais išlenda koks vienas kitas brokelis, bet čia visa fakin atkarpa išskilinėjusi tokiais gabalais. Tiesiog visiškai atgrubnagiškai ir blogai padarytas darbas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dar gerai, kad su tokiu gaidišku dviračiu važinėji, tai negaila per duobes drožti.Parašė John Rodyti pranešimą
Nežinau, gal čia ne Šimašius tiesė? Sakykim Zuokas tiesė, tiek jau to.
Goštauto g. Tiesė Zuokas 2017 metais.
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visoje atkarpoje?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O tai nebus ten taip, kad Stanevičiaus paklojo naują taką tiesiai ant seno, ir skilinėja tose vietose, kur senos dangos ribojasi su naujai judintu gruntu? Gatvėse irgi dažnai pasitaiko, kad praplatinus gatvę sujungime veriasi plyšiai, nes naujai įrengti pagrindai dar šiek tiek vaikšto, o senieji jau nebe.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu jeigu išilgai visą taką perklojo praplatindami, tai išilgai viso ir skyla.Parašė John Rodyti pranešimą
Visoje atkarpoje?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dviratis gaidiškas ne dėl duobių, o dėl Vilniuje veikiančių dviračių vagių iš Kauno.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Dar gerai, kad su tokiu gaidišku dviračiu važinėji, tai negaila per duobes drožti.
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai žiūrint kas darė. Kas klojo tas ir taisys. Jei Grinda klojo, tai taisys faktiškai savivaldybėParašė John Rodyti pranešimą
O ne statytojas/rangovas? Juk turi būti suteikiama kažkokia garantija?
 Bet esmė ta pati: garantija darbams turi būti, tad ir ištaisyt turės.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".
Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
2011 straipsnisParašė dondc Rodyti pranešimąKas liūdniausia, jog baudos negresia.
 Įspėjimas tik.
nejau kažkas rimtai panaikino šią nuostatą?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kai per siaura ir netelpa matyt ir bus išskirtinis atvejis. O pėstieji vaikščiojo ir vaikščios. Na patys pažiūrėkit ir pasakykit pro kurią pusę norisi apeiti stotelę?Parašė dondc Rodyti pranešimąUžrašas ant automobilio pirmoje foto puikiai atspindi pėsčiųjų ir dviratininkų eismą: "Sostinės mėsinė".
Naujosios (bet sovietinio tipo) tvorelės. Atstumas tarp jų ir dviračių tako: 33,5 cm.
Kiek suprantu, tik kažkokiu išskirtiniu atveju turi būt min. 25 cm apsaugos zona, o šiaip visur 50 cm. Jei klystu – pataisykit.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nustačius baudas, ir vykdant REALIĄ prevenciją, o ne bele turint įstatymą, manau, nustotų dauguma vaikščiot. Juk gal vietomis ir Ukmergės g. pirma juosta norėtųsi apeit tam tikrus dalykus, bet niekas to, kažkodėl, nedaro.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O pėstieji vaikščiojo ir vaikščios. Na patys pažiūrėkit ir pasakykit pro kurią pusę norisi apeiti stotelę?
Comment
 

Comment