Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Man rodos netęs Goštauto gatve, o per tiltą sujunginės kitoje upės pusėje su Green Hall.
    Taip, pagal planus, tiltu turi kažkaip pratęsti, bet labiau tam, kad sujungtų su Vingio parku.

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Tai kad ten perėjos iškilios lygiai su bortais. Lygiau kažin ar įmanoma.
    Lidl Ukmergės g. bortai sulyginti milimetrų tikslumu, etc. Yra oficiali riba, tik nepamenu ar iki 1 cm, ar iki 2 cm gali išsikišt bortas. Vėlgi, kiek pamenu, dviratininkų bendrijos pirmininkas (turbūt remdamasis skandinavų pavyzdžiais) išvis rekomendavo nedėt bortų, o iškart sulygint taką su automobiliniu asfaltu, juolab dabar, kai dvirtakiai raudoni.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Specialūs detektoriai fiksuos dviračių srautus Vilniaus centre

      http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...lniaus-centre/

      Comment


        Parašė donatasa Rodyti pranešimą
        Specialūs detektoriai fiksuos dviračių srautus Vilniaus centre

        http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...lniaus-centre/
        Ne detektorius reikia statyti, o dviračių takus.
        Flickr

        Comment


          Projektuotojai gilino savo žinias apie dviračių infrastruktūrą su ekspertais iš Olandijos
          Olandų dviračių ambasados (angl. Dutch Cycling Embassy) eskpertai dalinosi savo žiniomis apie dviračiams skirtos miesto infrastruktūros projektavimą su daugiau nei 50 Lietuvos savivaldybėse bei įmonėse dirbančių projektuotojų, eismo planuotojų bei su miesto plėtra dirbančių specialistų. Nyderlandų Karalystės ambasados kartu su Vilniaus miesto savivaldybe, SĮ “Susisiekimo paslaugos” bei Olandų dviračių ambasada organizuojamo praktinio seminaro tikslas – pasidalinti geraja patirtimi, kaip projektuoti ir organizuoti saugų ir bekonfliktį dviračių eismą miestuose, suteikti žinių apie projektavimo principus ir įžvalgų apie esamos situacijos gerinimą.

          Seminare buvo nagrinėjami gatvių dizaino sprendiniai, dviračių takų projektavimo principai, pėsčiųjų eismo saugumo klausimai, buvo diskutuojama ar esamas teisinis ir techninis reguliavimas Lietuvoje yra pakankamas ar jame trūksta lankstumo. Renginyje specialistai nagrinėjo iššūkius, su kuriais susiduriama projektuojant dviračių infrastruktūrą – siauras urbanizuotų teritorijų erdves, sankryžas ir jų saugumą, konfliktines situacijas, kurias gali sukurti netinkamai suprojektuota infrastruktūra.

          Olandų dviračių ambasada – tai skėtinė organizacija, vienijanti ekspertus iš nevyriausybinių bei privačių organizacijų Nyderlanduose, kuri siekia pristatyti judėjimą dviračiu kaip modernų, efektyvų bei tvarų susisiekimo būdą.

          Vilniaus savivaldybė glaudžiai bendradarbiauja su Nyderlandų Karalystės ambasada, padedančia su ekspertinėmis įžvalgomis siekiant darnesnio judumo mieste. Atstovaudama šalį su daugiausia dviračiu besinaudojančių žmonių, Nyderlandų Karalystės ambasada prisideda prie idėjų bei ekspertinių žinių plėtros apie dviračių ir jų infrastruktūrą.
          www.vilnius.lt/index.php?1309332118
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            /\ tikiuosi jie visi draugiškai panagrinėjo Naugarduko/Žemaitės dviračių takus ir ką daryti, kad to nebūtų.

            Comment


              Bendradarbiauja, bet projektuotojai vis tiek braižo ką nori. Tad kažko tas bendradarbiavimas nepasiekia.

              Comment


                Reikia paprašyt olandų, kad paprotintų mūsiškius dėl trinkelių.

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Reikia paprašyt olandų, kad paprotintų mūsiškius dėl trinkelių.
                  Ta prasme, kad prieš kiekvieną susikirtimą su pėsčiųjų takais ar važiuojamąja dalimi reikia daryti lėtinamąjį ruožą iš trinkelių?

                  Comment


                    Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Pilaitės pr. nuo Senosios Pilaitės kelio iki Sietyno g. Vilniuje, projektavimą
                    www.vilnius.lt/index.php?3923972428
                    p.s. gabaliukas mažas, keli šimtai metrų.


                    Papildymas.
                    Rimtesnis dar vienas, iki Pedagoginio žiedo:

                    Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Pilaitės pr. nuo Sietyno g. iki T. Narbuto g. ir T. Narbuto g. Vilniuje, projektavimą
                    www.vilnius.lt/index.php?3415152567
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.05, 16:19.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                    Comment


                      /\ Kaip suprantu, tai trūkstama dalis. Bent pietinėje dalyje.

                      Comment


                        O šiaurinėje dalyje tik iki VSD pastato bus? Būtų puiku, jei ir likusią atkarpą iki Smalinės g. nutiestų, ta puse važiuoti patogiau, daugiau vietos, kitaip nei pietinėje, kur paliktas tik siauras šaligatvis
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Ta prasme, kad prieš kiekvieną susikirtimą su pėsčiųjų takais ar važiuojamąja dalimi reikia daryti lėtinamąjį ruožą iš trinkelių?
                          Manau turima omeny, kad netiesti dviračių takų iš tų kvailų raudonų trinkelių, kurios greitai išskraipo ir apauga žolėmis.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Pilaitės pr. nuo Senosios Pilaitės kelio iki Sietyno g. Vilniuje, projektavimą
                            www.vilnius.lt/index.php?3923972428
                            p.s. gabaliukas mažas, keli šimtai metrų.


                            Papildymas.
                            Rimtesnis dar vienas, iki Pedagoginio žiedo:

                            Visuomenės informavimas apie numatomą dviračių tako Pilaitės pr. nuo Sietyno g. iki T. Narbuto g. ir T. Narbuto g. Vilniuje, projektavimą
                            www.vilnius.lt/index.php?3415152567
                            Narbuto g. bus dvirtakis per visą ilgį nuo Pilaitės pr. iki Pedagoginio žiedo:
                            Paskutinis taisė Romas; 2017.04.09, 22:35. Priežastis: Brėžinio plotis 1400 px. Palikta nuoroda į originalų brėžinį

                            Comment


                              Didžiojoje dalyje numatyta 1,50 metrų pločio pėsčiųjų takas, 3,00 metrų dviračių takas. Pėsčiųjų takas turėtų atitikti R PDTP 12 rekomendacijas ir būti platesnis, nei minimalus 1,50 metrų pločio.

                              Taip pat, yra bent 3 vietos (t.y. perėjos/pervažos) per Narbuto g. kur pėsčiųjų takas turi būti apkeistas vietomis su šaligatviu, siekiant išvengti papildomo susikirtimo su pėsčiųjų šaligatviu. Tai būtų ties Sėlių g., ties Erelių g. ir ties žiedu šiuo metu esančios perėjos. Infomavau Vilniaus Planą, tikiuosi, bus atsižvelgta.

                              Šiaip tai man pačiam labai aktuali atkarpa, laukiu įgyvendinimo.

                              Comment


                                Mieste žeminami bortai, kur eina dviračių takai. Kol kas dvi vietas tik užmačiau - netoli Gedimino pr. sankryžos nuo V. Kudirkos gatvės ir Tūkstantmečio g.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Narbuto g. bus dvirtakis per visą ilgį nuo Pilaitės pr. iki Pedagoginio žiedo:

                                  Atvaizdas
                                  Pagaliau! Reikia tikėtis, kad tako nuolydis Narbuto g. bus mažesnis už dabar ten esančio šaligatvio.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Pagaliau! Reikia tikėtis, kad tako nuolydis Narbuto g. bus mažesnis už dabar ten esančio šaligatvio.
                                    Kuria prasme? Nuolydis bus toks, koks yra kalno nuolydis. O jeigu kalbi apie tuos laiptus ir jų apvažiavimą, tai brėžinyje galima matyti, jog ten dviračių takas atsiskirs nuo pėsčiųjų ir eis prie pat gatvės, t.y. aplenks reklamos stendą iš kairės pusės.

                                    Comment


                                      Taip, bet visada galima nuolydį padaryti mažesni kalno papėdėje taką pakeliant (padarant aukštesnę už kelio sankasą). Tada įkalnės ilgis padidės, bet statumas sumažės. O tai būtų žymus palengvinimas daugybei žmonių.
                                      Lietuva visiems.

                                      Comment


                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        Taip, bet visada galima nuolydį padaryti mažesni kalno papėdėje taką pakeliant (padarant aukštesnę už kelio sankasą). Tada įkalnės ilgis padidės, bet statumas sumažės. O tai būtų žymus palengvinimas daugybei žmonių.
                                        Manote ilgą atstumą į ne tokią stačią įkalnę važiuoti lengviau nei į statesnę, bet trumpesnę?
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Manote ilgą atstumą į ne tokią stačią įkalnę važiuoti lengviau nei į statesnę, bet trumpesnę?
                                          Manau, kad taip. Ypač, jei žmogus nėra itin geros sportinės formos.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X