Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei dar leisite kabinėtis, tai stebina posūkio statumas į dešinę. Garantuotai visi dviratininkai kirs kampą per plyteles. Vėl panašu į tai, kad projektuotojas nesivažinėja dviračiu.
    STR'e turėtų būt aprašyti radiusai, kad takas būtų funkcionalus.

    Comment


      Kol kas vienas tikresnių dviračių takų yra važiuojant į Pilaitę kairiajame kelkraštyje, ir raudonas, ir poplatis, tik bėda, kad atkarpa trumpa, o taip pat iš niekur ir į niekur.
      Dar nemažai žadantis yra dviračių takas iš Nemenčinės. Geras gabaliokas naujai įrengto tako, platus, bet ne raudonas . Kai pabaigs antrą etapą nuo Miškonių iki Vilniaus - bus tobula vieta promenadai.

      Comment


        Kauno/Smolensko/Naugarduko/Žemaitės sankryža.











        Comment


          Gerų gyvačių priraitė tikrai patogu su dviračiu važiuoti

          Comment


            WTF? net neturiu žodžiu. Čia kas projektavo, tam atimti reik ne tik atestatą, bet ir mokyklos baigimo pažymėjimą....

            Comment


              Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
              WTF? net neturiu žodžiu. Čia kas projektavo, tam atimti reik ne tik atestatą, bet ir mokyklos baigimo pažymėjimą....
              Belieka tik visiškai pritarti. Tos pačios klaidos ir vėl, ir vėl, ir vėl...
              Lietuva visiems.

              Comment


                „Optima linija”.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                  Gerų gyvačių priraitė tikrai patogu su dviračiu važiuoti
                  Čia specialiai, kad dideliu greičiu dviratininkai nekirstų gatvės. Atestatų atiminėtojai

                  Comment


                    Na gal cia kad sumazintu dviratininkai greiti!
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Čia specialiai, kad dideliu greičiu dviratininkai nekirstų gatvės. Atestatų atiminėtojai

                      Atvaizdas
                      Taip, pliusą užsidėjo "dėl greičio sumažinimo" bet vistiek čia yra labai kvailai viskas padaryta, kur pestiesiems dėtis, manai vaikščios kvadratais? Viskas kaip visada suplakta į vieną.

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Čia specialiai, kad dideliu greičiu dviratininkai nekirstų gatvės. Atestatų atiminėtojai

                        Atvaizdas
                        Tai dar reikėjo ir kokį rebusą užrašyt ir paprašyt, kad dviratininkai išspręstų - va tuomet būtų tinkama priemonė greičio mažinimui.

                        Taip, mūsų kraštuos žmonės NIEKADA nekerta kampų!

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Čia specialiai, kad dideliu greičiu dviratininkai nekirstų gatvės. Atestatų atiminėtojai

                          Atvaizdas
                          Pabandyk tokiu pravažiuoti, o tuo labiau prasilenkti su kitu priešpriešai važiuojančiu dviratininku. Daug laiko praleidžiu Danijoje ir tokių nesąmonių niekur nesu matęs.

                          Comment


                            Kai kuriems ir vieniems važiuojant gali kilti problemų

                            Tikiuosi Zorro nesupyks, įkėliau į Vilniaus dviračių kuriozų fb grupę, dar laukia patvirtinimo. Nurodžiau autorystę.

                            Comment


                              Projektuotojai jaučiasi padarę itin didelį darbą, kadangi dviračių takas jau ne iš trinkelių, o iš asfalto - ir dar raudono! O visa kita vėl nesvarbu - nei tako plotis, nei vingiai...

                              Comment


                                Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                Pabandyk tokiu pravažiuoti, o tuo labiau prasilenkti su kitu priešpriešai važiuojančiu dviratininku. Daug laiko praleidžiu Danijoje ir tokių nesąmonių niekur nesu matęs.
                                O kai būna atitvarai, tai juk irgi turbūt nelabai prasilenkinėja? Čia gal irgi dar bus, kad nekirstų kampo.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Tilps. Vat tik galvoju į kurią čia pusę eismas. Atgal matyt pro kažkur kitur reiks važiuoti?
                                  Jei rimtai tai panagrinėkime, ką sako Pėsčiųjų ir dviračių takų projektavimo rekomendacijos R PDTP 12. Čia rašoma ,kad:
                                  vienpusio eismo atskiro dviračių tako minimalus dangos plotis, 2m
                                  dvipusio eismo atskiro dviračių tako minimalus dangos plotis, 2,5m
                                  dviračių eismo juostos minimalus dangos plotis, 1,5m.
                                  pėsčiųjų ir dviračių tako dangos plotis, 2,5-3,5m
                                  Turbūt visi pripažins, kad tai nėra atskiras dviračių takas, ir tai nėra bendras pėsčiųjų ir dviračių takas. Belieka dviračių eismo juosta. Rekomendacijos sako 1,5m. Niekas giliau nesigilins ir nesiginčys. Juodu ant balto parašyta (tik kad vienas parašė negalvodamas, tai visi kiti skaito negalvodami).
                                  Jei gera pamenu pagal apibrėžimą, dviračių eismo juosta yra žymima važiuojamosios dalies pakraštyje. Čia šiuo atveju yra atskiras dviračių takas, nes bendras pėsčiųjų/dviračių yra be atskirtų dalių kiekvieniems eismo dalyviams, o čia dviratininkų dalis aiškiai išskirta.

                                  Comment


                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      Įdomu kaip skaičiuojama, nes pirma kategorija iš esmės tiktų tik gatvėms, kuriose nevyksta joks eismas.

                                      Comment


                                        Kažin kaip tokia informacija skaičiuojama? Vizualiai sprendžiant takas link Žaliųjų ežerų vienas populiariausių, o Baltupio gatvėje niekad nemačiau jokio judėjimo

                                        Comment


                                          Dviračių tako remontui Vilniaus pakraštyje – 250 tūkst. eurų

                                          Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...uru-221-689005
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X