Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
"Senas projektas" išgirsiParašė digital Rodyti pranešimąPagal naujas taisykles dviračių takai turi būti tik iš raudono asfalto. Trinkelės (ir tai turėtų būti raudonos) tik tada, kai asfaltas negalimas dėl visokių komunikacijų po apačia. Reikėtų pasiskųsti savivaldybei feisbuke, ten kiek žinau dviračių atstovai gana aktyvūs.
Comment
-
Tai jei toks požiūris o tų senų projektų jei dar dvidešimtmečiui tada bus dar daugiau projektų kai reiks taisyt realizacinę dalį.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
"Senas projektas" išgirsi
Comment
-
bet pastarasis panašus į dvidešimtmetį jei dar ne vyresnisParašė digital Rodyti pranešimąSenų projektų niekas 20 metų nelaiko.
Comment
-
Tik kokia logika yra kloti būtent trinkeles nusklembtais kraštais? Nejaugi dviračiai sukelia tokią apkrovą, kurios neatlaiko šaligatvio plytelės? Galima ir tas pačias kvadratines plyteles raudonos spalvos sukloti, vis mažiau tarpų tarp plytelių bus ir važiuoti bus patogiau. Dar žinoma yra variantas sukloti trinkeles nenusklembtais kraštais, kad išvis nesijaustų skirtumo tarp važiavimo asfaltu ir tokiomis trinkelėmis. Bet kur čia projektuotojai įjungs fantaziją ir pritaikys tokius sprendimus.Parašė digital Rodyti pranešimąPagal naujas taisykles dviračių takai turi būti tik iš raudono asfalto. Trinkelės (ir tai turėtų būti raudonos) tik tada, kai asfaltas negalimas dėl visokių komunikacijų po apačia. Reikėtų pasiskųsti savivaldybei feisbuke, ten kiek žinau dviračių atstovai gana aktyvūs.
Comment
-
nesiparinkit del to dviracio tako tiek, vis tiek juo neimanoma butu vaziuot net jei lygus kaip stiklas butu.
Esme ta, kad tas takas kerta, arba teisingiau taka kerta bent trys keliai ivaziuot i kiemus, ir tie ivaziavimai amzinai apstatyti masinomis, net piestiesiems sunku kartais pravingiuoti.
Comment
-
Jo, kur tankiai sankryžų ten dviračių takų nach*en nereikia. Kaip kitaip.Parašė mayro Rodyti pranešimąnesiparinkit del to dviracio tako tiek, vis tiek juo neimanoma butu vaziuot net jei lygus kaip stiklas butu.
Esme ta, kad tas takas kerta, arba teisingiau taka kerta bent trys keliai ivaziuot i kiemus, ir tie ivaziavimai amzinai apstatyti masinomis, net piestiesiems sunku kartais pravingiuoti.
Kad gali apstatyti mašinom - išties rimtas argumentas tiesti kuo prastesnį, kuo labiau nutolusį nuo standartų arba išvis netiest. Ka gali žinot visuomene rimtai nusiteikus kita kart ne mašinom apstatys o akmenim apmetys
Paskutinis taisė evvt; 2017.08.09, 21:11.
Comment
-
Prisijunk į Vilniaus dviračių takų kuriozai grupę (https://www.facebook.com/groups/737959679561074/) FB, ten paskaitysi ir suprasi kas realiai vyksta su tais dviračių takais.Parašė evvt Rodyti pranešimą
Jo, kur tankiai sankryžų ten dviračių takų nach*en nereikia. Kaip kitaip.
Kad gali apstatyti mašinom - išties rimtas argumentas tiesti kuo prastesnį, kuo labiau nutolusį nuo standartų arba išvis netiest. Ka gali žinot visuomene rimtai nusiteikus kita kart ne mašinom apstatys o akmenim apmetys 
Comment
-
Gan netikėtai kapitaliai imtąsi dviračių tako Laisvės pr. Šiuo metu mačiau vyksta darbai (tiesiama naujai arba išardytas senas pėsčiųjų takas) nuo Laisvės pr. galo ties troleibusų žiedu beveik iki Rygos g. sankryžos. Kita atkarpa - nuo požeminės perėjos ties Laisvės pr. stotele (prie "Saturno") link statomos požeminės perėjos prie Norfos-Lidlo.
- 2 patinka
Comment
-
Deja, tiesia ne pagal ankščiau skelbtą schemą.
Nuotraukos iš darbų nuo Norfos iki Sausio 13-osios g.
Įdomu koks bus priimtas sprendimas čia:

Schemoje buvo pažymėta, kad pėsčiųjų takas ir dviračių takas bus įrengtas parkingo sąskaita. Matyt to neprireikė (nematavau takų parametrų).

Persigalvojo matyt ir dėl įvažiavimo. Planavo jį perkelti ir padaryti statmeną Laisvės pr. Deja. Stovi ir šlagbaumas.

Pagal schemą turėtų būti skirtingame aukštyje. Realiai - taip neatrodo. Eidamas pamąsčiau - juk vietos buvo ir fiziniam kokiam 50 cm atskyrimui veja...

Vaizdas atgal.

Pradingsta dviračių takas. Planavo 2,5 + 1,5 metro, liko 2,5 metro. Anton Nikitin teigia, kad dviračių takas link Asanavičiūtės g. pasuks ankščiau. Deja, palei Asanavičiūtės g. ties Impuls vietos dviračių takui nėra.




Toliau link Sausio 13-osios g. Vietos dviračių takui turėtų pakakti. Tačiau nebus fizinio atskyrimo tarp pėsčiųjų ir dviračių takų.


Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2017.08.25, 11:18.
- 2 patinka
Comment
-
Tokie laiptai nepavojingi, bet ir ženklas tokioje vietoje kažin ar pastebimas važiuojant. Na bet laiptai ir borteliai yra smulkmena, svarbiausia, kad prie dviračių takų būtų modernios šiukšliadėžės (viena tokia matyti 1336 pranešimo paskutinėje nuotraukoje)Vingio parke prie laiptų pastatyti įspėjamieji ženklai.
.
Comment
-
Dėl tų dalykų, kurie neatitinka brėžinių, tai reikia klausti. Nieko prieš jei tamstos nuotraukas įkelsiu į FB grupę "Vilniaus dviračių takų kuriozai" ir užklausiu?Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąDeja, tiesia ne pagal ankščiau skelbtą schemą.
Nuotraukos iš darbų nuo Norfos iki Sausio 13-osios g.
Buvo kažkur skelbta, kad keičiasi dviračių trasa link Asanavičiūtės g. Nusuks ne už Impuls, o kiek anksčiau. Tad čia gal didelės bėdos nėra. Labiausiai gaila dėl kitų minėtų smulkmenų (ir įvažiavimo)...
EDIT: matau, kad tamsta pats jas sudėjot.Paskutinis taisė Mettal; 2017.08.28, 16:04. Priežastis: Nebūtina cituoti viso pranešimo su nuotraukomis.
Comment



Comment