Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Darbus gi pradėjo. Tujas nupjovėParašė Creatium Rodyti pranešimąPlanus kartoja ir kartoja, jau kelinta naujiena su bene tuo pačiu tekstu. Galėtų tiesiog pradėt darbus jau, gegužės mėnuo gi.
Comment
-
Papostinau Vilniaus dviračių takų kuriozų grupėje, tai Anton Nikitin sako, kad ten turėjo būti asfaltas, jeigu tikrai visą dvirtakį iš plytelių deda. Taigi ne pagal projektą, turės perdaryt. Žodžiu pasidomės.Parašė Marukas Rodyti pranešimąSveiki, šįryt skubėdamas į stotelę pamačiau kad jau nemažai pakloto dviračių tako atkatpėlės Pieninės gatvėje ties MMM sklypu...iš raudonų trinkelių...
https://www.facebook.com/groups/7379...6087816081586/
Comment
-
Pieninės g. projektas: https://www.dropbox.com/s/nrpbqsko37...C5%B3.pdf?dl=0
Turi būti asfaltas, tai nesilaiko projekto.
Comment
-
Pasirodo Antonas pagaliau pradeda dirbti 4real, jo atsakymas į mano komentarą: „Labas! Planuojam, galvojom apie viršutinį taką - jį skirti dviračiams, tik reikės dar patogaus įvažiavimo į jį.”Parašė dondc Rodyti pranešimąŠis vienas iš dviejų lygiagrečių takų yra dviračių ir pėsčiųjų takas. Įdomu kiek realu vieną jų priskirti tik dviračių takui. Labai tikiuosi, jog paskutinysis sluoksnis bus raudonas, juk Eurovelo 11, kaip suprantu, turėtų visas būti skirtas tik dviračiam, o ne tako dalyboms su pėsčiaisiais. Remiantis KET, tai ten tikrai sunku pravažiuot dviračiu pro pėsčiuosius, nes jų ten masės.Parašė SPX Rodyti pranešimąVingio Parko takų atnaujinimo darbai (2017-05-04).
<...> Takas nuo "Lakštingalos" link pėsčiųjų tilto. Čia kol kas paklotas tik vidutinio stambumo sluoksnis:
Atvaizdas
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Nieks nieko neperdarines, taip pat buvo ir Dariaus ir Girėno g. Tiesiant įvažiavimą į Eišiškių pl. - daug kas rašė, kad plytelės negali ten būti, turi būti asfaltas, bet taip nieko ir nepakeitė - liko plytelės, kurios ir buvo sudėtos, nors turėjo būti asfaltas. Niekam neįdomu kaip turi būti, jei jau kloja plyteles, tai jos ir liks.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPieninės g. projektas: https://www.dropbox.com/s/nrpbqsko37...C5%B3.pdf?dl=0
Turi būti asfaltas, tai nesilaiko projekto.
Comment
-
Ne, tai viena yra kai turi būt, nes projektas toks, kita kai turi būt, nes turi būti. Jeigu statinys neatitinka projektą - tai jo negalima priduot. Taip viskas yra. Klausimas ar kas terliosis dėl to dabar, bet turėtų. Pažiūrėsim.Parašė adomazzz Rodyti pranešimąNieks nieko neperdarines, taip pat buvo ir Dariaus ir Girėno g. Tiesiant įvažiavimą į Eišiškių pl. - daug kas rašė, kad plytelės negali ten būti, turi būti asfaltas, bet taip nieko ir nepakeitė - liko plytelės, kurios ir buvo sudėtos, nors turėjo būti asfaltas. Niekam neįdomu kaip turi būti, jei jau kloja plyteles, tai jos ir liks.
Comment
-
Nu ten viskasParašė Eidvis Rodyti pranešimąO kur pėsčiųjų šaligatvis? Ar čia nebaigtas dar projektas, ar ten tas trijų plytelių pločio takas skirtas pėstiesiems, kur jeigu eis du žmonės, tai turės vorele eiti.
Žmonės ten fb piktinosi, kodėl gi nebuvo siaurinama gatvė, ten vietos belenkiek galima atrasti. Kategorija leidžia siaurint, net ir dviračių eismą paleist galima būtų.
Comment
-
Antono atsakymas tiems, kas nesekat diskusijos Facebooke:
Žodžiu, situacija tokia (nelabai gera):
- Nepaisant to, kad pagal pirminį projektą visuose takuose buvo numatytas asfaltas, šitoje derinimo su tinklais metu atsirado trinkelės (dėl LITGRID reikalavimo 110 kV kabelių linijos apsaugos zonai).
- Deja, neturime jokios įtakos LITGRID'ui, nes ne miesto įmonė (miesto įmonės kaip Vilniaus vandenys ir Šilumos tinklai - derina jau ir asfaltą).
- Dar kartą priminsime visoms derinančioms institucijoms apie tai, kodėl asfaltas dviračių takuose svarbu (nepaisant išimties STR'e, apie kurį esu rašęs AM, kad būtų kitokia formuluotė), tuo pačiu rangovams pranešime, kad, jeigu jau juos ištinka trinkelės - jos būtų be nuožulų, tad gerokai patogesnės važiuoti nei tokios standartinės + būtų klojamos eglute.
- Saltoniškių g. bus asfaltuotas dviračių takas.
Jeigu pavyks, ir čia bandysime įtikinti rangovą perkloti trinkeles be nuožulų.
Comment
-
Tai priminkit man, kas ten purslais taškėsi, kad nuo šiol Vilniuje nei vieno tako iš trinkelių nebeleis statyt?Parašė Creatium Rodyti pranešimąAntono atsakymas tiems, kas nesekat diskusijos Facebooke:
Beje, jei jau rangovams yra didelis skirtumas, iš kokios medžiagos daryti, tai gal vistik su reikalavimu ne viskas tvarkoj? Gerai dar, kad nereikalaujama sodinti medžių su mėlynais lapais. Nu, kad geriau matytusi.
Comment
-
Blogai yra tai, kad projektas patvirtinimas, o po to keičiamas išorinių jėgų pageidavimu, kai savivaldybės atstovai (Anton) to net nežino (nors savivaldybėje už tai atsakingi turbūt žino). Dar blogiau yra tai, kaip tokie projektai apskritai yra parengiami, ten belenkiek nesąmonių yra, pradedant nuo kelio pločio ir baigiant pėsčiųjų tako pločiu (3 plytelės), kur dirbs tūkstančiai žmonių. Naujoji valdžia jau du metus valo savo įmones, laikas būtų apsivalyti patiems ir išmesti visus atsakingus, kurie deda parašus ant tokių projektų. Už galvos jau labai seniai susiėmę dviratininkų ir pėsčiųjų atstovai, tos pačios nesąmonės metai iš metų daromos. Bet visiems savivaldybėje vienodai, niekas nekelia atsakomybės klausimo.Parašė digital Rodyti pranešimąTai juk pats matote, kad ir stengiasi neleisti, dėl LITGRID matyt nepagalvojo/nenumatė iš anksto. Bet kaip suprantu vis tiek blogai, nes nekenčiami liberalai valdžioje.
EDIT: šiuo atveju savivaldybės atstovai galėjo nurodyti naudoti kitokias plyteles dar tada, kai sužinojo Litgrid reikalavimus. Bet to nedarė, nes tingėjo turbūt.
Comment
-
Politika man nerūpi (o tai dar netyčia apkaltinsiu ką nors protekcionizmu). Diskutuoju grynai iš techninės pusės. Jei yra numatyta išimtis kloti trinkeles inžinerinių tinklų vietoje, tai matyt ne iš prišto laužta ir taip reikia. O mieste tų inžinerinių tinklų knibždėte knibžda. Be to trinkelės verčia važiuoti lėčiau, kai asfaltas leidžia užsimiršti ir išvystyti žymiai didesnius greičius. Bendrose judėjimo zonose su pėsčiaisiais bei prie sankryžų tai tik didina nelaimių riziką. Tuo tarpu savivaldybė visvien varo savo piarą su asfaltu.Parašė digital Rodyti pranešimąTai juk pats matote, kad ir stengiasi neleisti, dėl LITGRID matyt nepagalvojo/nenumatė iš anksto. Bet kaip suprantu vis tiek blogai, nes nekenčiami liberalai valdžioje.
Comment
-
Nebūtų tavo minimos problemos, jeigu viskas būtų įrenginėjama taip, kaip turi būti. Antai dviračių eismas turėtų būti atskirtas nuo pėsčiųjų: pvz. aukščiu, t.y. būti aukščiau už mašinas, bet žemiau už pėsčiuosius. Arba kaip nors kitaip (pvz. žalia zona, augalais). Tas daroma su automobiliais, tas pats turi būti daroma ir su dviratininkais.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPolitika man nerūpi (o tai dar netyčia apkaltinsiu ką nors protekcionizmu). Diskutuoju grynai iš techninės pusės. Jei yra numatyta išimtis kloti trinkeles inžinerinių tinklų vietoje, tai matyt ne iš prišto laužta ir taip reikia. O mieste tų inžinerinių tinklų knibždėte knibžda. Be to trinkelės verčia važiuoti lėčiau, kai asfaltas leidžia užsimiršti ir išvystyti žymiai didesnius greičius. Bendrose judėjimo zonose su pėsčiaisiais bei prie sankryžų tai tik didina nelaimių riziką. Tuo tarpu savivaldybė visvien varo savo piarą su asfaltu.
Comment
-
Tai kad kai kur ir pas mis Vilniuje taip daroma, pvz. Prie Salininkų maximos būtent taip įrengtas dviračio takas, skirtingo lygio nei pėsčiųjų ir dar atskirtas nuo kelio. Šiaip tai turbūt vienintelis toks tako pavyzdys Vliniuje, visur kitur tai kaip papuola taip ir daro.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNebūtų tavo minimos problemos, jeigu viskas būtų įrenginėjama taip, kaip turi būti. Antai dviračių eismas turėtų būti atskirtas nuo pėsčiųjų: pvz. aukščiu, t.y. būti aukščiau už mašinas, bet žemiau už pėsčiuosius. Arba kaip nors kitaip (pvz. žalia zona, augalais). Tas daroma su automobiliais, tas pats turi būti daroma ir su dviratininkais.
Comment
Comment