Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Dvirtakiai ne vieta pavojingam, neatsakingam ir grėsmę sau bei kitiems keliančiam važiavimui. Su triusikais, be triusikų, nors ir ant galvos važiuok, bet būk malonus, nesužalok ir nepražudyk manęs ir mano šeimos su "bobiškais" dviračiais, deal?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dvirtakiai nevieta „pilnam greičiui“.
- 4 patinka
Comment
-
Dar pernai rudenį buvo įgavusi dabartines formas. Dabar, panašu, viskas sustoję.Parašė felar Rodyti pranešimąSeniai laukiamia Vileišio g. rekonstrukcija (pirma tikra dviračių gatvė) įgauna formas.
Comment
-
Nebus. Bus dviračių gatvė.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąAutomobilių eismas bus visiškai draudžiamas?
- 1 patinka
Comment
-
Keista, kad pasirinko taip sudėtingai užbaigti dviračių eismą ir nuvesti taką šalia šaligatvio. Reikėjo dviračiams numatyti tiesiog važiuoti tiesiai bendrame eisme ir susijungti su toliau esančiu dviračių taku palei Nerį, t.y. taip, kaip natūraliai iki šiol vyko dviračių eismas P. Vileišio g. Dabar bus bereikalingai paliktos 3 automobilių eismo juostos po tiltu, kur tranzitinis eismas nenumatomas, o dviračiai pagal dizainą turės stačiu kampu kirsti važiuojamąją dalį. Abejoju, kad tai saugus sprendimas ir tikėtina praktikoje taip nebus važiuojama.Parašė felar Rodyti pranešimąSeniai laukiamia Vileišio g. rekonstrukcija (pirma tikra dviračių gatvė) įgauna formas.
Comment
-
Ten yra kitas projektas tai sankryžai sutvarkyt, bet juo dviračių takas irgi būtų atskiras.
Jeigu gerai atsimenu iš viešo svarstymo, tai labai nenori bendro judėjimo dėl gaisrinės pastato, t.y. nenori, kad būtų situacijų, kai dviratininkai atsiduria šalia gaisrinių. Kas na turbūt yra logiška. Išspręsti galima būtų šviesoforais ir kuo tik nori, bet turbūt taką kiek pavingiuot nėra blogiausias sprendimas. Aišku jis galėtų ne taip staigiai vingiuot
Comment
-
Manau, kad atsimeni blogai, nes net siaubingasis dvejetas (Židronė + Kukelkienė) nedrįso tokio pasiteisinimo savo idiotiškam papaišymu sugalvoti. Juk gaisrinės šviesoforai ten jau yra nuo 2011-ųjų, kai ta gatvė buvo sugadinta, o ir pačios gaisrinės iš garažų išvažiuoja tik kelis kartus per savaitę, tad neturėtų labai didelio streso dviratininkams kelti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Jeigu gerai atsimenu iš viešo svarstymo, tai labai nenori bendro judėjimo dėl gaisrinės pastato, t.y. nenori, kad būtų situacijų, kai dviratininkai atsiduria šalia gaisrinių.
Comment
-
Dvirtakiai visiškai vieta sportininkams, kurie, pvz, vakarinio piko metu iš namų Naujamiesty važiuoja į treniruotės pradžią prie Bigo arba Valakampiuose arba prie Katedros. Susitaikyk, tokiu atveju sportinis dviratis irgi yra utilitarinė transporto priemonė gabenanti žmogų iš A į B.Parašė John Rodyti pranešimą
Nereikia taip skausmingai reaguoti. Gali važinėti tais juokingais aptemtas triusikais, jei tik tau patinka. Tik dviračių takuose nesimaišyk, nes tokiems "sportininkams" ten tiesiog nevieta.
- 1 patinka
Comment
-
Su savo ta gėda gali kur nors tamsoje iki larioko važiuoti. Dienos metu prašau nebelįsk į dviračių takus, ir netrukdyk eismui.Parašė John Rodyti pranešimą
Nereikia taip skausmingai reaguoti. Gali važinėti tais juokingais aptemtas triusikais, jei tik tau patinka. Tik dviračių takuose nesimaišyk, nes tokiems "sportininkams" ten tiesiog nevieta.If a lion could speak, we could not understand him.
- 2 patinka
Comment
-
Tu ten Šiauliuose sėdi, ir toliau sėdėk. Vilniaus dviračių takai Šiauliečiams negroja.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Su savo ta gėda gali kur nors tamsoje iki larioko važiuoti. Dienos metu prašau nebelįsk į dviračių takus, ir netrukdyk eismui.
- 2 patinka
Comment
-
Verkių g. dalies gatvės pertvarkymo ir dviračių tako projektas gavo pritarimą, yra pokyčių.
https://citify.eu/lt/verkiu-g-tarp-k...-ir-zirmunu-g/
Ankstesnis variantas:


Naujas, pakoreguotas:

- 3 patinka
Comment
-
Apima prieštaringi jausmai. Iš vienos pusės ir takai fiziškai atskirti ir šaligatvis arčiau fasadų... Nu bet vietomis jis net nebetelpa savo sklype ir vardan ko? Vardan platesnio patogesnio parkingo priešais fasadą, visiškai sujaukiami praėjimai. Pėstieji užprogramuojami vaikščioti dviračių taku.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.03.29, 08:49.
- 3 patinka
Comment
-
Labiau apvingiuokime kiekvieną medį ir parkavimąParašė mantasm Rodyti pranešimąBuvo aftamobilystų projektavimas, dabar dvyratastinis :/
Comment
-
Žiūrint į šitą projektą - labiau jei neįperki nei mašinos, nei dviračio - esi lochas ir vaikščiok pakampėm.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Labiau apvingiuokime kiekvieną medį ir parkavimą
Geras pavyzdys yra Santaros gatvė kurios vienoje pusėje tik dviračių takas ir išvis nėra šaligatvio. Rezultatas - pilna pėsčiųjų ir ratuotų su vežimėliais ant dvirtakio. Ir net nesigauna ant jų pykti, kad vaikšto dvirtakiu.
- 2 patinka
Comment
-
Statomas NAUJAS namas ir praktiškai NAUJA gatvė, daryk ką nori - vistiek tas pats Š. Nesuprantu ar čia Vilniaus gyventojams taip patinka šūde murkdytis ir po parkingus klampoti? Kiek nuo to laiko kai Pakalnis ar kas ten paskelbė, kad nebebus parkingų priešais pastatus pastatyta tokių - Savanorių 6/8, Antakalnio 75A, dabar šitas. Kodėl tenai reikia įrengti dabar jau 31 (beveik 60 visoj gatvėj) viešo parkingo vietų, kurias dabar reikės apeiti ratais kertant belenkiek įvažiavimų ir išvažiavimų? Praieškojau visą dokumentą bet neradau priežasties. Gal yra koks video įrašas kur tai paaiškinta?Paskutinis taisė felar; 2023.03.29, 10:24.
- 8 patinka
Comment
-
Yra kita, nors gal ir susijusi problema: išvažiavimai/įvažiavimai iš kiemų, teritorijų ir pan., kurie kerta dviračių takus. Jiems trūksta ženklinimo ir kitų elementų, kurie informuotų auto vairuotojus, kad jie privalo dairytis ir duoti kelią. Tas galioja ir didesnėms sankryžoms, kur nėra saugumo sistemų, leidžiančių dviratininkams jaustis saugiai. Didelė dalis vairuotojų yra šventai įsitikinę, kad turi absoliučią pirmenybę visose situacijose su tokiais įvažiavimais/išvažiavimais/sankryžose ir net nebando dairytis, ar kas nors neatvažiuoja dviračių taku.Parašė felar Rodyti pranešimąStatomas NAUJAS namas ir praktiškai NAUJA gatvė, daryk ką nori - vistiek tas pats Š. Nesuprantu ar čia Vilniaus gyventojams taip patinka šūde murkdytis ir po parkingus klampoti? Kiek nuo to laiko kai Pakalnis ar kas ten paskelbė, kad nebebus parkingų priešais pastatus pastatyta tokių - Savanorių 6/8, Antakalnio 75A, dabar šitas. Kodėl tenai reikia įrengti dabar jau 31 (beveik 60 visoj gatvėj) viešo parkingo vietų, kurias dabar reikės apeiti ratais kertant belenkiek įvažiavimų ir išvažiavimų? Praieškojau visą dokumentą bet neradau priežasties. Gal yra koks video įrašas kur tai paaiškinta?
Teko ne vienai agresyviai bobai ar diedui vadyloms aiškinti gatvėje, kad jie privalo praleisti visus, kas važiuoja pagrindiniu keliu ir kad dviratininkas, degant žaliam šviesoforui su žalio dviračio simboliu ir pervažos žymėjimu, neprivalo nulipti nuo dviračio. Kažkodėl Nikitinas ir kiti VMS žmonės sėkmingai praignoravo šituos saugumo ir ženklinimo dalykus, bet, imho, tai dabar yra didžiausia Vilniaus dviračių takų problema. Dėl to važiuoti net dažnu naujai nutiestu blizgančiu dviračių taku yra pavojinga ir nesmagu, nes niekada nežinai, iš kurio išvažiavimo sužvėrėjęs vadyla sugalvos ant tavęs užvažiuoti.
- 9 patinka
Comment
-
Asmeniškai būtent dėl šito su savo aptemptais triusikais jaučiuosi saugiau gatvėje nei ant dvirtakio. Aišku gal problema dėl to, kad važiuoju ne 5km/h su bobišku dviračiu. Nes gi neskirta aptemtašikniams pravažiuot lėtai ramiai 25km/h ar koks ten projektinis dvirtakių greitis.Parašė John Rodyti pranešimą
Yra kita, nors gal ir susijusi problema: išvažiavimai/įvažiavimai iš kiemų, teritorijų ir pan., kurie kerta dviračių takus. Jiems trūksta ženklinimo ir kitų elementų, kurie informuotų auto vairuotojus, kad jie privalo dairytis ir duoti kelią. Tas galioja ir didesnėms sankryžoms, kur nėra saugumo sistemų, leidžiančių dviratininkams jaustis saugiai. Didelė dalis vairuotojų yra šventai įsitikinę, kad turi absoliučią pirmenybę visose situacijose su tokiais įvažiavimais/išvažiavimais/sankryžose ir net nebando dairytis, ar kas nors neatvažiuoja dviračių taku.
Teko ne vienai agresyviai bobai ar diedui vadyloms aiškinti gatvėje, kad jie privalo praleisti visus, kas važiuoja pagrindiniu keliu ir kad dviratininkas, degant žaliam šviesoforui su žalio dviračio simboliu ir pervažos žymėjimu, neprivalo nulipti nuo dviračio. Kažkodėl Nikitinas ir kiti VMS žmonės sėkmingai praignoravo šituos saugumo ir ženklinimo dalykus, bet, imho, tai dabar yra didžiausia Vilniaus dviračių takų problema. Dėl to važiuoti net dažnu naujai nutiestu blizgančiu dviračių taku yra pavojinga ir nesmagu, nes niekada nežinai, iš kurio išvažiavimo sužvėrėjęs vadyla sugalvos ant tavęs užvažiuoti.
- 1 patinka
Comment
Comment