Parašė John
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tas ir erzina, kad jau lyg ir gerai kitur viskas buvo. Bent jau dangos kokybės požiūriu. Pavyzdžiui, Upės g. takas. Ir tik bac Linkmenų takas su visais savo brokais ir nelygumais.Parašė Resutas Rodyti pranešimąPranešineti būtina ir kelti klausimus. Net jeigu ir nesutvarkys, vistiek kažkam demėsį patrauks, gal kitame projekte panašių problemų bus išvengta. Tylėti niekad neverta. Raportuokite visą broką.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokių pranešimų topinis atsakymas iš Savivaldybės būna toks: "atliktiems darbams taikoma 5 metų garantija"... Tik man kyla klausimas, koks išorinis ekspertas vykdo darbų priežiūrą ir kaip yra aktuojami darbų pridavimai, kai daugeliu atvejų brokas drasko akis. Esu gyvai matęs, kaip buvo klojamas naujas šaligatvis, darbų vadovas priėjęs su aparatu pamatavo jo nuolydį ir pasipylė dviejų minučių keiksmų monologas. Buvo perklojama visa atkarpa. Tai mintis tokia, kad kažkas negerai ne tik sustatybų ar darbų priežiūra, bet ir su nekompetetingais darbų vadovais ar užsakovais.Parašė John Rodyti pranešimąPranešiau. Žiūrėsim. Man tik plaukai šiaušiasi nup tokio darbų atlikimo. Būtent šitas takas yra visiškas clusterfuck'as. Nu kaip taip galima? Kodėl?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na jeigu kalbėt apie dangą, tai jo, Upės dvirtakis yra vienas geresnių, nors irgi su šiokiom tokiom balom:Parašė John Rodyti pranešimą
Tas ir erzina, kad jau lyg ir gerai kitur viskas buvo. Bent jau dangos kokybės požiūriu. Pavyzdžiui, Upės g. takas. Ir tik bac Linkmenų takas su visais savo brokais ir nelygumais.

Bet iš STR ir saugumo pusės Upės dvirtakis yra vienas iš prasčiausių Vilniuje, tiesiog pažeidimas ant pažeidimo:
 






							
						
- 7 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?
Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aukstesnio standarto ir tiesiog prasto standarto kuris nelabai igyvendinamas miestu centruose, o ir poreikio tam jokio nera. Siaip tai dvirtakiai turetu buti skirstomi i kategorijas panasiai kaip gatves. Jeigu ka ir reiktu cia keisti tai.prasta standarta.Parašė dondc Rodyti pranešimąJeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?
Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pas mus standartai tokie aukšti, kad mieste negalima net gatvių tiest be izoliacinių garso sienelių.Parašė dondc Rodyti pranešimąJeigu mūsų patvirtinti STR ir rekomendacijos yra aukštesnio standarto nei pateikti pavyzdžiai iš Olandijos, kodėl turim vadovautis pastaraisiais?
Stulpų su krūmais turim apsčiai, reiks paprašyt savivaldybės, kad visur sudėtų bortus, kaip pirmoje nuotraukoje.
Pasitvirtintų tvarkų reikia laikytis. Krūmus apgenėti, stulpų neįrenginėti viduryje takų ir pan. Bet jeigu skirtumas yra tarp 30 cm atstumo iki sienelės ir 50 cm atstumo Birutės take (kas reikštų dar didesnį šlaito nukasimą, didesnio aukščio sienelę, t.y. dar labiau įbetonuoti taką) - tai aš gal renkuosi pirmą (dabartinį) atvejį. Aišku, kita situacija yra Upės g. take - tai nemanau, kad dėl to kažkas labai ten šakosis, kad ir ateityje taip reikia būtinai daryt
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet chebra rimtai jūs kartais sliekų asfalte (raudonam) ieškot. Pagal Jus idealus dvirtakis turėtų būt kažkoks 6 metrų 2 juostų tunelis su po metrą atitraukta aklina tvora, neįvekiama pėstiesiems, kuriuo galėtumnetrukdomas pjaut savo 35-40 km/h greičiu skersai-išilgai per visą miestą. Chill.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Smagu, kad pabaksnojai, bet nors vienam pavyzdy yra belenkiek metrų metalinių tvorų prie pat dvirtakio? Praktiškai visur apart paskutinės nuotraukos iš akies yra mažiausiai 30cm nuo dvirtakio, o stulpai esantys arčiau yra prie sankryžų, perėjų ar įvažiavimų į dvirtakius - vietose, kur tu nevarai 30km/h kaip prie tvorų Upės take. Dar sakau, nesuprantu šitos logikos rasti blogą pavyzdį iš kitur (tipo bet koks pavyzdys iš Amsterdamo, net blogas, turi būti laikomas aklai šventu, nes tai Amsterdamas?) ir teisinti STR (kurių privaloma laikytis ir juose nėra kažko absurdiško ar neįgyvendinamo, o kaip tik viskas labai logiška ir apgalvota) pažeidimus mūsų mieste. Tokie metodai primena rusų propagandą, kur į bet kokią valdžios veiksmų kritiką atkertama "O pažiūrėkit kas vyksta Amerikoj, ten išvis juodaodžius žudo"...Parašė Creatium Rodyti pranešimąAtrodo tikrai kaip biurokratinės.
I shit you not, pabaksnojau random į žemėlapį Amsterdame, kur radau raudonus naujesnius (asfaltuotus) takus:
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Utrechte aukštesnis naujų takų standartas, Amsterdamas prastas pavyzdys, jau buvau idėjęs video, kur pagal mūsų STR vien pažeidimai - parkavimo vietos prie pat takų, stulpai prie pat takų, krūmai krentantys į taką nemažiau nei Lukiškių aikštės take, šalia takų siauri šaligatviai su stulpais ir medžiais per patį vidurį, tvoros prie pat tako krašto ir t.t.
Absoliučiai daugumai dviratininkų tie STR pažeidimai vienodai, čia labiau manau kliūva tai kad yra reglamentas ir jo nesilaikoma, kai yra visos galimybės jo laikytis ir su tuo sunku ginčytis. Svarbiausia pažeidimus pranešinėti savivaldybei per Tvarkau Vilnių, net jei ignoruos tai bus papildomai argumentai potencialiems kandidatams ateities rinkimuose. Aišku jei atsiras bent vienas, kuris tęstų dvirtakių tiesimą
 
							
						
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:

Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.
Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra žmonių kurie norėtų tuomet siaurinti taką per 20cm, jeigu neišeina patraukti sienelės. Aš ne vienas iš jųParašė Creatium Rodyti pranešimąTai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:
Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.
Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).
 Dėl to Amsterdame pilna takų einančių palei tvoras, ne dėl to kad buvo negalima patraukti tvoros, ar kažkam patinka pažeidinėti jų reglamentus, o dėl to, kad stengiamasi turėti kuo platesnį taką. 
Man labiau kliūva ne ištisinės tvoros ar sienelės prie takų, kur galima gana gerai erdviškai nustatyti atstumą ir judėti palei jas, o pavieniai stulpai šalia tako nuo kurių sudėtinga įvertinti atstumą, nes jie vizualiai atrodo kaip 2D objektas ir kuriuos dažnai yra visos galimybės perkelti toliau.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Paėmei pavyzdį, kuris kelia mažiausiai problemų, bet ok. Klausimas - sienelė ten buvo prieš statant taką? Atsakymas - ne. Dabar jau aišku nereikia nukasinėti šlaito ir kažką keisti, su tokiu pažeidimu dar galima susitaikyt, bet jie privalėjo padaryti normaliai nuo pat pradžių, niekas netrukdė. Bet pakomentuok šitą vietą, kur iš vienos pusės prie pat tako yra metalinė tvorą, o iš kitos net į taką išsikišanti betoninė siena, kurios net nepažymėjo atšvaitu ar nenudažė brūkšniais kaip stulpelius iš tavo pateiktų Amsterdamo pavyzdžių, kad atkreipt dėmėsį į potencialų pavojų - čia tikrai viskas yra normalu ir tokios vietos kritika yra aklas reikalavimų laikymasis ir grynai biurokratinių procedūrų laikymasis?Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai dar kartą, STR turi būti laikomasi. Bet nu patys įsivaizduokit labai realią situaciją:
Sienelė atitraukta per kokį 30 cm nuo tako. Reikalaujama 50 cm. Tai dabar dėl 20 cm reikia nukasti šlaitą dar bent metru (nes gi ir apšvietimo stulpai atsitraukt turi), didinti sienelės aukštį iki 2 metrų ar daugiau. Ir visa tai tik tam, kad aklai patenkinti STR. Ar naudotojams nuo to bus realiai geriau ir patogiau? Labai abejoju, bet už visus nešnekėsiu.
Tai gal geriau kartais tuos reikalavimus taikyt su sveika nuovoka, negu aklai jų laikytis? Pykstame ant biurokratų, kad visada viską daro pagal biurokratines procedūras, bet tuo pačiu patys to reikalaujame. Tikrai yra situacijų, kai ne visada pavyks 100% pataikyt į reikalavimus, ypač kai paskutinių 20% siekimas jau nebeduos jokios apčiuopiamos grąžos (kai investicijos pradeda augti eksponentiškai, o grąža tik vienetiniais procentais).

Don't get me wrong, esi visiškai teisus dėl sveikos nuovakos, kiekvieną situaciją reikia vertininti individualiai. Pvz prie Lukiškių aikštės ir prie Verslo trikampio irgi yra STR pažeidimai, bet ten prie pat dvirtakio yra krūmai, blogiausiai kas gali nutikt tau ar tavo vaikui užsižiopsojus ir šiek tiek kliudžius krūmus yra subraižymas, o kliudžius metalinę tvorą ar betoninę sieną pasekmės gali būti labai rimtos.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na taigi vienodai matome nuotrauką, matom koks reljefas, kam tas hiperbolizavimas apie 2 metrų aukščio sienelę?Parašė Creatium Rodyti pranešimąAš rašiau, kad Upės g. blogai padaryta. Apie tai kalbos nėra.
Bet ką tavo "galėjo padaryt normaliai nuo pat pradžių" Birutės take - tai tą ir reiškia: didesnį šlaito nukasimą, sienelės aukštinimą. Po to važiuotum gamtiniu krantinės taku su 2 metrų aukščio sienele šone.
							
						
Comment
 

Comment