Parašė Riedutis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sankryža, po kurios nustoja galioti greičio ribojimai būna tada, kada prieš ją yra sankryžos ženklas: https://www.google.com/maps/@54.6035...8192?entry=ttuParašė Riedutis Rodyti pranešimąAš tikrai esu dėkingas Waze (ir mašinoje integruotai ženklų atpažinimo sistemai, nors ji dažnai grybauja, tai mažai ja pasitikiu), nes ypač nesigaudau tarpmiestiniuose keliuose, kuriuose šiaip leidžiamas 90 kmh, bet būna kartais sumažinama iki 70 kmh, be tolesnio ženklo, jog baigėsi apribojimai. Tai taip ir varai ant 70, nes nežinai, ar vat tas žvyrkelio nusukimas nuo kelio jau skaitosi kaip sankryža, kuri veikia kaip apribojimų pabaiga, ar ne? Ar tas nusukimas į keturių vienkiemių kaimelį - sankryža? Nu bbd, tikrai nežinau, bet spėju, kad taip?
Dažnai galvoju, o kaip kokiems turistams vairuoti LT keliais, jei jie atvyko iš šalių, kur galbūt nėra taisyklės, jog sankryža "nunulina" ženklus? Ir varo visi tokie apsikonfūziję.
Bent taip turėtų būti. Pataisykite, jei klystu.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būna, daug dalykų norisi, bet nėra valios... Konsituciją, KET ar PVM įstatymą dar kartą perskaityti, pas dermatologą nueiti, pradėti svorį mesti...Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O tai nekilo noras kada nors paimti ir išsiaiškinti? Kaip vairuotojui tai turėtų kilti noras iš karto.
Na tai dabar vėl žinosiu, kad reikia konkrečiai sankryžos/gyvenvietės pabaigos ženklo ieškoti.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu akurat, viskas taip ir yra kaip sakiau. Kartais praverčia prisiminti KET, kurį mokeisi prieš bile kiek laiko.
Tik pirmumo ženklų nepaminėjau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
nežinodamas PVM įstatymo pavojaus aplinkiniams nekeli, kaip ir nepradėjus svorio mesti (nebent jau LABAI reikia pradėti mesti svorį)Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Būna, daug dalykų norisi, bet nėra valios... Konsituciją, KET ar PVM įstatymą dar kartą perskaityti, pas dermatologą nueiti, pradėti svorį mesti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tas mirksėjimas tam ir skirtas kad galėtum numatyti jog užsidegs raudonas ir planuoti ar pravažiuosi, ar ne. O staigia stabdyti prie geltono (kaip Lenkijoje) nelinkiu niekam. Pavojinga situacija ties kiekviena sankryža.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Iš kur tokios interpretacijos? KET rašoma tik apie staigų stabdymą. Stabdymas užsidegus geltonam yra normali viso pasaulio šalių praktika. Tai yra Kelio ženklų ir signalų konvencijos pagrindas. Žalias signalas prieš geltoną transportui mirksi Austrijoje, buvusiose sovietinėse šalyse (išskyrus Latviją). Daugiau šalių pasaulyje bent jau nežinau.
Suvokite, kad tam ir yra geltonas signalas, kaip pereinamasis. Nes kai kurie šiame forume apie jį kalba, tarsi jis būtų raudono atitikmuo.
Užsidegus žaliam, kad ir koks geras vairuotojas būčiau ar nebūčiau, start-stop sistemos greičiau užvesti pypsėjimas nepadės.Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąStovėdamas prie sankryžos matysi, kad jau tuoj reikės važiuoti - pasiruoštum. O ne taip kaip kiti: žalias - ok ok ieškau bėgio, jungiu, pajudu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geltonas yra tam skirtas, o ne mirksintis žalias. O staiga stabdyti prie geltono nereikia, net ir negalima jeigu už tavęs yra kitas automobilis (gautum kritinę klaidą).Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tas mirksėjimas tam ir skirtas kad galėtum numatyti jog užsidegs raudonas ir planuoti ar pravažiuosi, ar ne. O staigia stabdyti prie geltono (kaip Lenkijoje) nelinkiu niekam. Pavojinga situacija ties kiekviena sankryža.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jam beviltiška aiškint. Tiesiog "lets agree to disagree".
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Geltonas yra tam skirtas, o ne mirksintis žalias. O staiga stabdyti prie geltono nereikia, net ir negalima jeigu už tavęs yra kitas automobilis (gautum kritinę klaidą).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gsl tamsta paantrinsit, kaip asmeniškai interpretuojat "važiuojamųjų dalių sankirtą, pažymėtą pirmumo kelio ženklais"? 203 ženklas ties degaline kaip ir atitinka?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu akurat, viskas taip ir yra kaip sakiau. Kartais praverčia prisiminti KET, kurį mokeisi prieš bile kiek laiko.
Tik pirmumo ženklų nepaminėjau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atitinka bet koks iš pirmumo kelio ženklų (pagrindinis kelias, STOP, duoti kelią), jei jis pastatytas ne šalutiniame kelyje (išvažiuojant iš degalinės), o pagrindiniame, kuriuo važiuojama. Jeigu gerai supratau klausimą.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gsl tamsta paantrinsit, kaip asmeniškai interpretuojat "važiuojamųjų dalių sankirtą, pažymėtą pirmumo kelio ženklais"? 203 ženklas ties degaline kaip ir atitinka?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip manot, kiek % vairuotojų šį punktą supranta taip pat, kaip ir tamsta?Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Atitinka bet koks iš pirmumo kelio ženklų (pagrindinis kelias, STOP, duoti kelią), jei jis pastatytas ne šalutiniame kelyje (išvažiuojant iš degalinės), o pagrindiniame, kuriuo važiuojama. Jeigu gerai supratau klausimą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
NeįsivaizduojuParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kaip manot, kiek % vairuotojų šį punktą supranta taip pat, kaip ir tamsta?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl to kelio ženklų atpažinimo sistema ir "grybauja", kad neranda ribojimo pabaigos ženklo.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAš tikrai esu dėkingas Waze (ir mašinoje integruotai ženklų atpažinimo sistemai, nors ji dažnai grybauja, tai mažai ja pasitikiu), nes ypač nesigaudau tarpmiestiniuose keliuose, kuriuose šiaip leidžiamas 90 kmh, bet būna kartais sumažinama iki 70 kmh, be tolesnio ženklo, jog baigėsi apribojimai.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal kiek OT, bet bet po paskutinės kelionės Lenkijoje susidariau įspūdį, kad ženklų atpažinimo sistema veikia sąjungoje su navigacijos žemėlapiais, tiksliau tų žemėlapių info apie ribojimos ir leistinus greičius.
Va mano mašinos navi žemėlapiai turbūt 5 metų senumo ar senesni - tai važiuojant nauju lenkišku greitkeliu rodo visokias nesamones, panašu, kad iš žemėlapio traukia info apie ribojimus iki greitkelio pastatymo toje vietoje buvusiame paprastame plente.
Na ir Lietuvoje tam tikrose vietose be atskiro ženklo mašina parodo, kad leistinas greitis keičiasi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pilna automobilių be navigacijos, bet turinčių ženklų atpažinimą. Tai po LT važinėjant skydelyje pastoviai nesąmones rodo.Parašė Nitro Rodyti pranešimąGal kiek OT, bet bet po paskutinės kelionės Lenkijoje susidariau įspūdį, kad ženklų atpažinimo sistema veikia sąjungoje su navigacijos žemėlapiais, tiksliau tų žemėlapių info apie ribojimos ir leistinus greičius.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei nėra navi ekrano, tai visai nereiškia, kad ženklų atpažinimo sistema neturi savo atmintyje kokių nors išankstinių duomenų.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Pilna automobilių be navigacijos, bet turinčių ženklų atpažinimą. Tai po LT važinėjant skydelyje pastoviai nesąmones rodo.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasižiūrim į šį šedevrą 54 S. Kerbedžio g. – „Google“ žemėlapiai su ženklų mišku, tai ir ženklų atpažinimo dirbtinis intelektas greit pakibs
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nėra jokio sukonkretinimo, kad ženklas turėtų būti ne šalutiniame. Jeigu ties degalinės išvažiavimu yra 203, tai nuo tos vietos greičio apribojimas nebegalioja.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Atitinka bet koks iš pirmumo kelio ženklų (pagrindinis kelias, STOP, duoti kelią), jei jis pastatytas ne šalutiniame kelyje (išvažiuojant iš degalinės), o pagrindiniame, kuriuo važiuojama. Jeigu gerai supratau klausimą.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kaip ir logiška, kad važiuodamas keliu kreipi dėmesį į tuos ženklus, kurie yra tavo kelyje, o ne į tuos, kurie pastatyti šalutiniuose keliuose ir į tave žiūri šonu.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nėra jokio sukonkretinimo, kad ženklas turėtų būti ne šalutiniame. Jeigu ties degalinės išvažiavimu yra 203, tai nuo tos vietos greičio apribojimas nebegalioja.
O jei tarkim tas šalutinio kelio ženklas prie išvažiavimo iš degalinės yra ne prie pat kelio, o 10 metrų iki jo (ką esu ne kartą matęs) ir dar pasislėpęs už krūmų, tai iš kur turėtum jį pamatyti?
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nu bet pirmumui nustatyti to atseit pakanka, tai vadinasi sankryža YRA pažymėta pirmumo ženklaisParašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tai kaip ir logiška, kad važiuodamas keliu kreipi dėmesį į tuos ženklus, kurie yra tavo kelyje, o ne į tuos, kurie pastatyti šalutiniuose keliuose ir į tave žiūri šonu.
O jei tarkim tas šalutinio kelio ženklas prie išvažiavimo iš degalinės yra ne prie pat kelio, o 10 metrų iki jo (ką esu ne kartą matęs) ir dar pasislėpęs už krūmų, tai iš kur turėtum jį pamatyti?
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment