Dešinės reikia laikytis jeigu tai neprieštarauja kitoms taisyklėms. Jeigu pvz yra nesaugu persirikiuoti nes ten kas 15m yra automobiliai, tai žinoma, kad nereikia rikiuotis. Beje priminkite jei klystu, bet ar taisyklės nesako kad prieš sukant į kairę reikia iš anksto persirikiuoti į tinkamą juosta?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O tu ką, iš pirmos juostos į kairę suki?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąDešinės reikia laikytis jeigu tai neprieštarauja kitoms taisyklėms. Jeigu pvz yra nesaugu persirikiuoti nes ten kas 15m yra automobiliai, tai žinoma, kad nereikia rikiuotis. Beje priminkite jei klystu, bet ar taisyklės nesako kad prieš sukant į kairę reikia iš anksto persirikiuoti į tinkamą juosta?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Deja tenka matyti ir tokių atvejųParašė Nitro Rodyti pranešimą
O tu ką, iš pirmos juostos į kairę suki?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
KETParašė Bmweda Rodyti pranešimą
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
KET
59. Dviračio vairuotojas, artėdamas prie vietos, kur reikia kirsti važiuojamąją dalį, visais atvejais privalo sumažinti važiavimo greitį ir gali tęsti judėjimą tik įsitikinęs, kad važiuoti saugu.
60. Dviračio vairuotojas, ketindamas kirsti važiuojamąją dalį ten, kur eismas nereguliuojamas arba nėra eismo pirmumą nustatančių kelio ženklų, privalo praleisti važiuojamąja dalimi važiuojančias transporto priemones, išskyrus tuos atvejus, kai kerta išvažiavimus iš šalia kelio esančių teritorijų, gyvenamosios zonos, kiemo, stovėjimo aikštelės, kai kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka.
60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.
Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kieliasdešimt metrų toliau nė tų įspėjamųjų ženklų nėra
https://goo.gl/maps/C9wjw9aPVRvLrm9FA
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Esu linkęs tau pritarti, bet intuityviai vairuotojams be šansų susivokti, kad dviračių/pėsčiųjų pirmumas toj vietoj, nes jau visi spaudžia gazą, plius, kodėl tada nėra jokio ženklo Pėsčiųjų perėja?Parašė dondc Rodyti pranešimą60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
„kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka“
Ženklas „Eismo kryptis sankryžoje į dešinę“ nenurodo, kad yra atliekamas kažkoks posūkio manevras, o tiesiog „sankryžoje nurodo eismo kryptį, kuria leidžiama važiuoti šia eismo juosta“. Jeigu niekas neatlieka realaus posūkio, tai niekas niekur ir nesuka.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesutinku. Nuo kada įspėjamieji ir nurodomieji kelio ženklai nustato eismo dalyvių pirmumą?Parašė dondc Rodyti pranešimą
59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.
60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.
Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:
Juk aiškiai parašyta 60 punkte, jei nėra pirmumo ženklų, o visi tie automobiliai yra seniausiai pasukę (arba net niekur nesuko).
- 5 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tip top diletantų diskusijos, love it. Nusišneka, ir to net nesupranta.Parašė dondc Rodyti pranešimą
59. Punktas pirmumo nenusako ir yra subjektyvus, nes pvz. ir pėstysis turi įsitikinti, kad saugu eiti perėja, nors pėsčiojo pirmumas.
60. Paaiškina, kad sukant į Kauną minėtoje sankryžoje – visi Vadilos-Vadila-Vadilovai privalo praleisti dviračius, nes dviračiai ten važiuoja tiesiai, pagal sankryžos ženklus.
Taigi, Bmweda, ramiau su savo BMW ten kur neturi primumo. Aišku praktikoj nieks nepraleidžia be kokio užsieniečio, bet agurkų-mobiliui važiuojant staiga pradeda ir lietuviai praleidinėti. Gal net su BMW. Aišku, VMS savo stiliui ir nėra trikampių prieš pervažą, yra tik standartinis įspėjamasis ženkliukas, kaip kitur mieste:
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas tada yra realus posūkis? Ar keičiant kryptį nereikia pasukti?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą„kerta važiuojamąją dalį, į kurią kiti vairuotojai suka“
Ženklas „Eismo kryptis sankryžoje į dešinę“ nenurodo, kad yra atliekamas kažkoks posūkio manevras, o tiesiog „sankryžoje nurodo eismo kryptį, kuria leidžiama važiuoti šia eismo juosta“. Jeigu niekas neatlieka realaus posūkio, tai niekas niekur ir nesuka.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
čia kelio vingis, realiai tas pats kaip ir toje sankryžoje, apie kurią ir eina kalba.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokia tavo išvada dėl mano klausimo?Parašė Riedis Rodyti pranešimąUžbaigiant šį interpretacinį nesusipratimą, kelių ženkluose pilna terminų sukti kartu eismo kryptimi, kelio geometrija neturi tokios reikšmės esant kelio ženklams ir/ar ženklinimui
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia tas atvejis, kai diskusijos yra kiek beprasmės, nes precedentą ima ne formalios taisyklės, o infrastruktūros dizainas. Šiuo atveju infrastruktūros dizainas yra toks, kad pirmumas akivaizdžiai suteikiamas mašinoms. Sprendimas toje vietoje, imho, turėtų būti galimybė kirsti važiuojamąją dalį panaikinimas pėstiesiems ir dvriačiams.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąEsu linkęs tau pritarti, bet intuityviai vairuotojams be šansų susivokti, kad dviračių/pėsčiųjų pirmumas toj vietoj, nes jau visi spaudžia gazą, plius, kodėl tada nėra jokio ženklo Pėsčiųjų perėja?
- 3 patinka
 
Comment
 
Comment