Parašė booraz
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kelių eismo taisyklės
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip dažniausiai problema yra su tokiais išvažiavimais ir vairuotojas net nežiūri į dešinę, nes jis iš žino, kad iš tos pusės automobilio nebus ir žiūri į kairę laukdamas kada jis galės įsilieti į eismą, o apie pėsčiuosius ar tuo labiau dviratininkus net negalvoja ir jam dzin, kad jis rieda per pėsčiųjų dviračių taką. Analogiška situacija ir įsukant į tokias gatveles geriausiu atveju vairuotojas dviratį pastebi iš kairės pusės, o jeigu atvažiuoju iš dešinės tai net nemato ir nestoja.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Yra pakankamai vairuotojų kurie rauna tuos 10 metrų ir stabdo tik prie gatvės, kur jau yra "tikra" kliūtis.Parašė evil Rodyti pranešimą
tai kalniukas šito klausimo neišspręs - sustos ant kalniuko ir lygiai taip pat su dviračiu lauksi, nes 99% atvejų kitaip neįmanoma išvažiuot į pagrindinę gatvę. Iš kiemo išvažinėji paprastai lėčiau nei 10km/h ir ar yra kalniukas ar jo nėra prie tokio greičio visiškai neaktualu. O vat paspirtukininką kad ir 1 cm bortelis pristabdo (dažniausiai), dviratininkam su normaliais miesto/kalnų dviračiais minimalus nepatogumas, pėstiesiems jokio.
O supratimą apie susisiekimą dviračiais reikėtų keisti. Dviračių keliai turi būti lygūs, kad dviratininkas galėtų judėti didelį atstumą dideliu greičiu. P.S. automobiliui "gulintis policininkas" irgi ne kliūtis, tai gal pridarykim gatvėje kas 20 metrų?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visada visi važiuodavo bent ant 50-60 km. Dažnai tenka važiuot, tai kai kurie net lenkdavo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na, nelabai matau kur tilps perbraižyti, bet gal kai darbai baigsis atrodys kitaip. Dėl parkavimo kišemėse tai viskas tvarkoje, ten visada pirma juosta buvo parkavimas, bet šaligatviai išlenda toliau nei parkavimo zona.
Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.
Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kartais specialiai pamėginu D kategorijos gatve pavažiuoti 30km/h greičiu. Kas nori patirti baltos varnos jausmą - rekomenduoju irgi pabandyti.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Visada visi važiuodavo bent ant 50-60 km. Dažnai tenka važiuot, tai kai kurie net lenkdavo.
Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.
- 6 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ypač jei nėra galimybės aplenkti. Tada važiuoju lėtai, palaimingai mėgaujuosi už manęs važiuojančiųjų frustracija.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kartais specialiai pamėginu D kategorijos gatve pavažiuoti 30km/h greičiu. Kas nori patirti baltos varnos jausmą - rekomenduoju irgi pabandyti.If a lion could speak, we could not understand him.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai tema atskirai diskusijai. Prieš kelias dienas baltas Volvo XC60 Oslo g. skriejo 140-150 km/h (įvertinau, nes "daviau kelią" pats viršydamas 100 km/h), Opelis Erfurto g. 86 km/h (ten matuoja greitį informacinis tablo). Nors ten perėjos kas 50 m.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Kartais specialiai pamėginu D kategorijos gatve pavažiuoti 30km/h greičiu. Kas nori patirti baltos varnos jausmą - rekomenduoju irgi pabandyti.
Ir kas tokius sugaudys? Iki nelaimės trūksta akimirkų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia kažkaip temos pavadinimas pasikeitė ir dalis postų dingo arba kažkas man jau su galva negerai.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Visada visi važiuodavo bent ant 50-60 km. Dažnai tenka važiuot, tai kai kurie net lenkdavo.
Vietos bus pakankamai prasilenkimui. Kadangi gatvė yra D kategorijos, eismo juostų plotis turi būti 2,75 metro. Leistinas greitis - 30 km/h.
Nuo kada Upės gatvėje leistinas greitis 30 km/h?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Perkelta nukrypusi nuo temos diskusija į tinkamesnę temą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Čia kažkaip temos pavadinimas pasikeitė ir dalis postų dingo arba kažkas man jau su galva negerai.
Nuo kada Upės gatvėje leistinas greitis 30 km/h?
Toks projektinis greitis D kategorijos gatvėms. Kad pas mus vis bandoma viską apeiti, o po to ajaijai, kodėl saugumo statistika negerėja - kitas klausimas
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aišku, turbūt tas pats būna kai ir gaunu pranešimus, kurių linkai išmeta klaidą ir posto nerandi temoje.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPerkelta nukrypusi nuo temos diskusija į tinkamesnę temą.
Toks projektinis greitis D kategorijos gatvėms. Kad pas mus vis bandoma viską apeiti, o po to ajaijai, kodėl saugumo statistika negerėja - kitas klausimas
O kaip man kaip vairuotojui žinoti, kad ten D kategorijos gatvė? Greičio ribojimo ženklų ten lyg ir nėra.
O šiaip kokia saugumo statistika toje gatvėje? ar tikrai ten buvo tokia pavojinga vieta?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai gali būt, kad greičio ribojimo ten ir nėra, nes gatvė yra vos ne 4 eismo juostų pločio. Kitaip tariant neatitinka savo kategorijos. Tai arba keist kategoriją arba pertvarkyt pagal tos kategorijos reikalavimus.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aišku, turbūt tas pats būna kai ir gaunu pranešimus, kurių linkai išmeta klaidą ir posto nerandi temoje.
O kaip man kaip vairuotojui žinoti, kad ten D kategorijos gatvė? Greičio ribojimo ženklų ten lyg ir nėra.
O šiaip kokia saugumo statistika toje gatvėje? ar tikrai ten buvo tokia pavojinga vieta?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet tai kaip tada išeina, ten reikia važiuoti 50 ar 30?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Labai gali būt, kad greičio ribojimo ten ir nėra, nes gatvė yra vos ne 4 eismo juostų pločio. Kitaip tariant neatitinka savo kategorijos. Tai arba keist kategoriją arba pertvarkyt pagal tos kategorijos reikalavimus.
Nes jei 50 tai tie pasivažinėjimai 30 pažeidžia KET 135.3. [Draudžiama] važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;
O jeigu ten 30, tai ten puse miesto viršiją greitį 20 km/h.
Aišku jau praėjo daugiau kaip dešimt metų nuo tada, kai laikiau teises, bet apie gatvių kategorijas neatsimenu kad būtų mokę, tai kaip ir jų mintinai žinoti nereikia.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne, nereikia. Reikia laikytis taisyklių, kurios yra nurodytos toje gatvėje. Jei nėra nurodyta - galioja bendras greičio ribojimas, berods 50 km/h. Gatvės kategorija yra skirta planavimui, specialistams. Tai dėl to ir sakau, kad kažkaip tą neatitikimą planavimo dokumentams reikia išspręsti ir tam yra du keliai: keisti gatvės kategoriją į aukštesnę arba pertvarkyti gatvę taip, kad ji atitiktų savo kategoriją (į tai įeina ir greičio ribojimas). Dabar, panašu, pasirinktas antrasis variantas - gatvė minimaliai pertvarkoma ją susiaurinant bent jau ties perėjomis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet tai kaip tada išeina, ten reikia važiuoti 50 ar 30?
Nes jei 50 tai tie pasivažinėjimai 30 pažeidžia KET 135.3. [Draudžiama] važiuoti be reikalo pernelyg lėtai, trukdant normalų kitų transporto priemonių eismą;
O jeigu ten 30, tai ten puse miesto viršiją greitį 20 km/h.
Aišku jau praėjo daugiau kaip dešimt metų nuo tada, kai laikiau teises, bet apie gatvių kategorijas neatsimenu kad būtų mokę, tai kaip ir jų mintinai žinoti nereikia.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Turiu klausimą ekspertams, šioje vietoje perėja nepažymėta, ar eidamas pėsčiomis Gabijos g. turiu pirmumą prieš automobilius sukančius iš Gabijos g. link Justiniškių g. ?
https://www.google.lt/maps/@54.73443...7i13312!8i6656
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką apie tai sako KET:Parašė themanual Rodyti pranešimąTuriu klausimą ekspertams, šioje vietoje perėja nepažymėta, ar eidamas pėsčiomis Gabijos g. turiu pirmumą prieš automobilius sukančius iš Gabijos g. link Justiniškių g. ?
https://www.google.lt/maps/@54.73443...7i13312!8i6656
Nu o jeigu reikia labai trumpo atsakymo - taip.158. Sukdamas sankryžoje į kairę arba į dešinę, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostas. Sukdamas į kelią su viena eismo juosta kiekviena kryptimi, vairuotojas privalo duoti kelią eismo dalyviams (dviračių vairuotojams ir kitiems), kertantiems bet kurią važiuojamosios dalies, į kurią jis suka, eismo juostą.Paskutinis taisė John; 2019.10.07, 23:30.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nesu ekspertas, bet akivaizdu, kad praleisti pėsčiuosius sukant į kairę ir į dešinę, reikalauja KET. Tik nepatariu, tai žinant, drąsiai eiti per gatvę. Žinau iš patirties, kad yra vietų, kur 99 proc. nepraleis, galvojant, kad praleisti reikia tik tada, jei pėsčiąjam yra perrėja.
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tas tiesa. Taip pat tiesa, kad daugelis vairuotojų ignoruoja šviesoforų signalus ir važiuoja 70km/h gyvenamojoje zonoje. Deja, Lietuvos vairavimo kultūra ir vairuotojų įgūdžiai tebėra Rusijos ir kitų beviltiškai atsilikusių šalių lygyje.Parašė AudriusV Rodyti pranešimąNesu ekspertas, bet akivaizdu, kad praleisti pėsčiuosius sukant į kairę ir į dešinę, reikalauja KET. Tik nepatariu, tai žinant, drąsiai eiti per gatvę. Žinau iš patirties, kad yra vietų, kur 99 proc. nepraleis, galvojant, kad praleisti reikia tik tada, jei pėsčiąjam yra perrėja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Mane, kaip jauną žmogų, labiau stebina kaip stipriai Vakarai buvo išsivystę anksčiau, lyginant su mumisParašė John Rodyti pranešimą
Tas tiesa. Taip pat tiesa, kad daugelis vairuotojų ignoruoja šviesoforų signalus ir važiuoja 70km/h gyvenamojoje zonoje. Deja, Lietuvos vairavimo kultūra ir vairuotojų įgūdžiai tebėra Rusijos ir kitų beviltiškai atsilikusių šalių lygyje.
 Dėl pasikeitusio požiūrio į mano posovietinę gyvenimo dalią, turbūt kitaip žiūrėčiau į sprendimus gyvenime, pvz. būstui, negu mano tėvai savo laiku.
Dėl vairavimo kultūros, gerai, galima kartais įdomių vaizdų pasižiūrėt, bent jau per perėjas (nenoriai) praleidžia, bet man žymiai skausmingiau atrodo parkavimo kultūra, čia situacija tikrai menkai tekyla nuo Rusijos ir kitų beviltiškai atsilikusių kraštų lygio.Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.08, 00:24.
- 1 patinka
 
Comment
 
Comment