Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių eismo taisyklės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    148. Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima juosta ta pačia kryptimi. Jeigu ta pačia kryptimi važiuojančios transporto priemonės persirikiuoja kartu, vairuotojas privalo duoti kelią dešinėje esančiai transporto priemonei.
    Šis galioja tik kelyje kur 2 ar daugiau juostų viena kryptimi ir nustato rikiavimasi jose. Video kalbama apie greitėjimo ir lėtėjimo juostas, kurioms ši taisyklė netaikoma. Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius. Būtent taip kaip video ir aiškino.

    Comment


      Parašė drulia Rodyti pranešimą

      Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius.
      Pagal šitą logiką, greitėjimo juosta šalutinis, o kelias, į kurį siekiama įsilieti, pagrindinis. Bet ar iš tikro taip yra? Panagrinėkim kitą situaciją, Vilnius, išsukimas nuo Geležinio Vilko į Tūkstantmečio g. link Gariūnų. Stovi tas pats ženklas 203, atsiranda 4 juostos, kurių 2 toliau nueina link Gariūnų, o 2 link Karoliniškių. Tai pagal tavo logiką, jei aš važiuoju antra juosta tiltu į Karolinikes, o kažkas atvažiavęs nuo Tūkstantmečio suka link Karoliniškių, aš jį turiu praleist? Gal ir taip, bet faktiškai nesąmonė.

      Comment


        Parašė drulia Rodyti pranešimą

        Šis galioja tik kelyje kur 2 ar daugiau juostų viena kryptimi ir nustato rikiavimasi jose. Video kalbama apie greitėjimo ir lėtėjimo juostas, kurioms ši taisyklė netaikoma. Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius. Būtent taip kaip video ir aiškino.
        Problema yra kaip nuspręsti, iki kurios vietos privaloma duoti kelią. Iš šalutinio kelio važiuojantis supranta , kad tik iki ištisinės linijos pabaigos ir net ties jos pabaiga jis neprivalo stabdyti ir praleisti pagrindiniu keliu važiuojančių ir persirikiuojančių į jo juostą. Nors šiuo atveju, ženklas Šalutinis kelias netenka prasmės, nes draudžiama kirsti ištisinę liniją pagrindiniu keliu važiuojančiai mašinai - vadinasi, faktiškai ji neturėtų jokio pirmumo.

        https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78062087
        Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.25, 11:35.
        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

          Pagal šitą logiką, greitėjimo juosta šalutinis, o kelias, į kurį siekiama įsilieti, pagrindinis. Bet ar iš tikro taip yra? Panagrinėkim kitą situaciją, Vilnius, išsukimas nuo Geležinio Vilko į Tūkstantmečio g. link Gariūnų. Stovi tas pats ženklas 203, atsiranda 4 juostos, kurių 2 toliau nueina link Gariūnų, o 2 link Karoliniškių. Tai pagal tavo logiką, jei aš važiuoju antra juosta tiltu į Karolinikes, o kažkas atvažiavęs nuo Tūkstantmečio suka link Karoliniškių, aš jį turiu praleist? Gal ir taip, bet faktiškai nesąmonė.
          Gal galima konkrečiau, kame yra nesąmonė ?
          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

          Comment


            Parašė drulia Rodyti pranešimą
            Šis galioja tik kelyje kur 2 ar daugiau juostų viena kryptimi ir nustato rikiavimasi jose. Video kalbama apie greitėjimo ir lėtėjimo juostas, kurioms ši taisyklė netaikoma. Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius. Būtent taip kaip video ir aiškino.
            Nuoširdžiai tikiuosi, kad neturi vairuotojo pažymėjimo. Baisu net pagalvoti, kiek vairuotojų matė šį video ir priėmė už šventą tiesą.

            Comment


              Jei gerai suprantu, tai kalba eina apie šią vietą? https://www.google.com/maps/@54.6699...7i13312!8i6656
              Atvirai tai čia tik dedukcijos principu galiu komentuoti, bet 522 Eismas juostose ženklo buvimas lyg ir indikuoja jog tai yra lygiavertės juostos, o ne įsibėgėjimo/lėtėjimo juostos. 203 komplikuoja situaciją ir čia jis atrodo nereikalingas, keliai nesikerta. Kitaip nei kitoje kelio pusėje esančiame susiliejime, kur antroji ir trečioji juostos įsilieja į Oslo gatvės juostas. https://www.google.com/maps/@54.6710...7i13312!8i6656 Bet gali būti, kad ir reikia duoti kelią, kad ir kaip nesamoningai atrodytų tokia situacija.

              Iš esmės aš tai laikyčiau spraga kelių eismo taisyklėse, kuriose nenurodyta kaip reikėtų elgtis kai įsibėgėjimo ir lėtėjimo juostos yra viena ir ta pati juosta. Tuomet nekiltu jokių abejonių. Dabar gi iš tiesų sunku susivokti ir net iš "specialistų" kurie moko naujus mokinius neįmanoma gauti vienodos informacijos tais pačiais klausimais.
              Bet kokiu atveju, turime tokias abstrakčias taisykles kaip 101 tad visada galime kliautis jomis.
              101. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kriptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Nuoširdžiai tikiuosi, kad neturi vairuotojo pažymėjimo. Baisu net pagalvoti, kiek vairuotojų matė šį video ir priėmė už šventą tiesą.
                Ne iš video šventa tiesa atėjo, o iš prieš porą metų laikyto vairuotojo pažymėjimo C kategorijai. Taip pat ir iš prieš trejus metus žmonos laikyto vairuotojo pažymėjimo. Tuomet mums buvo tai aktualus klausimas ir jį nagrinėjome teorijos mokymuose, apkalbėjau tai su vairavimo intruktoriumi ir taip pat klausiau regitros egzaminuotojo. Visi kaip susitarę tvirtino, kad greitėjimo/lėtejimo juostoje pirmumas yra būtent į lėtėjimo juostą įvažiuoti norinčiam automobiliui. Ir taip, tai prieštaravo 104 taisyklei, kuri kaip minėjau negalioja lėtėjimo/greitėjimo juostoms, nes jų naudojimą aprašo atskiros taisyklės. Tiesa beveik visi ir paminėjo lėtėjimo/greitėjimo juostas kaip nevykusį sprendimą.

                Comment


                  Parašė drulia Rodyti pranešimą
                  <...> Ir taip, tai prieštaravo 104 taisyklei, kuri kaip minėjau negalioja lėtėjimo/greitėjimo juostoms, nes jų naudojimą aprašo atskiros taisyklės. Tiesa beveik visi ir paminėjo lėtėjimo/greitėjimo juostas kaip nevykusį sprendimą.
                  Kokios atskiros taisyklės?

                  Comment


                    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                    Kokios atskiros taisyklės?
                    111 ir 112

                    Comment


                      Parašė drulia Rodyti pranešimą

                      Šis galioja tik kelyje kur 2 ar daugiau juostų viena kryptimi ir nustato rikiavimasi jose. Video kalbama apie greitėjimo ir lėtėjimo juostas, kurioms ši taisyklė netaikoma. Tad išvažiuojantis iš kelio į lėtėjimo/greitėjimo juostą turi pirmenybę prieš joje važiuojančius įsibėgėti norinčius automobilius. Būtent taip kaip video ir aiškino.
                      Čia kuris KET punktas išskiria kažkokias ypatingas juostas, kuriose negalioja bendros taisyklės?

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Čia kuris KET punktas išskiria kažkokias ypatingas juostas, kuriose negalioja bendros taisyklės?
                        111. Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje.

                        112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.

                        Priešingu atveju, pagrindiniu keliu važiuojantys ir sukantys privalės stabdyti (tuo pačiu ir kitus už jo) ir praleisti iš šalutinio/greitėjimo kelio sukančius į pagrindinį kelią. Logika gana aiški - nestabdyti pagrindiniu keliu važiuojančių eismo.
                        Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.25, 12:38.
                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                        Comment


                          Esu gavęs išaiškinimą Susisiekimo ministerijos šiuo klausimu.
                          https://www.dropbox.com/s/e646dnvvsf...ment0.pdf?dl=0

                          Comment


                            Paklausi paaiškinimo dėl KET taisyklių, gauni atsakymą iš viceministro. O dar sako valdžiai nerūpi paprastas žmogus
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                              111. Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje.

                              112. Jeigu yra greitėjimo juosta, skirta įvažiuoti į kelią, vairuotojas privalo važiuoti ja ir įsilieti į transporto srautą, duodamas kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.

                              Priešingu atveju, pagrindiniu keliu važiuojantys ir sukantys privalės stabdyti (tuo pačiu ir kitus už jo) ir praleisti iš šalutinio/greitėjimo kelio sukančius į pagrindinį kelią. Logika gana aiški - nestabdyti pagrindiniu keliu važiuojančių eismo.
                              Šie punktai tik atkartoja tą, kas pažymėta horizontaliuoju ženklinimu. t.y. ne sukti kiaurai per ištisinę, o judėti tam skirta juosta. Viskas. Jokių išskirtinių taisyklių.

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Šie punktai tik atkartoja tą, kas pažymėta horizontaliuoju ženklinimu. t.y. ne sukti kiaurai per ištisinę, o judėti tam skirta juosta. Viskas. Jokių išskirtinių taisyklių.
                                Gryna logika, jokių emocijų : tada taisyklėse turėtų būti nuostata,kad išsukant iš pagrindinio kelio į lėtėjimo juostą privaloma , sustoti/ praleisti visas transporto priemones sukančias į greitėjimo juostą, nes nėra žinoma, ar šios transporto priemonės tiesiog važiuos savo juosta, ar norės įsukti į pagrindinį kelią. Jei parodomas posūkį į kairę (neva nori įsukti pagrindinį kelią ),anot aiškinimų, tokiu atveju ji neturi pirmumo,o jei nerodomas , tai iki tol , jos pirmumas. Tačiau , kaip su 111 taisyklės paskutine dalimi Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje (?)
                                Paskutinis taisė AudriusV; 2019.06.25, 13:42.
                                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                Comment


                                  Tai taip išeina, kad kai lėtėjimo/greitėjimo juostos atskirtos, 1 keliu (1 pav.) važiuojančios transporto priemonės gali važiuoti toliau 1 keliu ar sukti į 3 kelią turėdamos pirmumo teisę, 2 keliu važiuojantys turi praleisti visuomet. Jei brukšniavimo nebūtų ir 2 bei 3 juostos būtų sujungtos (2 pav.), važiavimo tvarka išlieka tokia pati, išskyrus atvejus kei 2 keliu važiuojančios transporto priemonės važiuoja į 3 kelią, t.y. neatlieka rikiavimosi manevro.

                                  Comment


                                    Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                    Tai taip išeina, kad kai lėtėjimo/greitėjimo juostos atskirtos, 1 keliu (1 pav.) važiuojančios transporto priemonės gali važiuoti toliau 1 keliu ar sukti į 3 kelią turėdamos pirmumo teisę, 2 keliu važiuojantys turi praleisti visuomet. Jei brukšniavimo nebūtų ir 2 bei 3 juostos būtų sujungtos (2 pav.), važiavimo tvarka išlieka tokia pati, išskyrus atvejus kei 2 keliu važiuojančios transporto priemonės važiuoja į 3 kelią, t.y. neatlieka rikiavimosi manevro.
                                    Na , tai 2 pav. situacija kaip video, bet žurnalistai įsitikinę , kad juos praleisti turi , nors jie nežino ar nepraleidžiantys nori įsukti į pagrindinį kelią. Policininkas irgi marma apie vienodus greičius, bet ,matyt, pats "plaukioja", nežinodamas ką atsakyti.
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                      Gryna logika, jokių emocijų : tada taisyklėse turėtų būti nuostata,kad išsukant iš pagrindinio kelio į lėtėjimo juostą privaloma , sustoti/ praleisti visas transporto priemones sukančias į greitėjimo juostą, nes nėra žinoma, ar šios transporto priemonės tiesiog važiuos savo juosta, ar norės įsukti į pagrindinį kelią. Jei parodomas posūkį į kairę (neva nori įsukti pagrindinį kelią ),anot aiškinimų, tokiu atveju ji neturi pirmumo,o jei nerodomas , tai iki tol , jos pirmumas. Tačiau , kaip su 111 taisyklės paskutine dalimi Jeigu yra lėtėjimo juosta, ketinantis sukti vairuotojas privalo iš anksto persirikiuoti į šią juostą ir lėtinti greitį tik joje (?)
                                      Na tai be emocijų gali kiekvieną kartą gatvėje prieš persirikiuodamas sustoti. Nes taisyklės kaip ir neįpareigoja nestoti, jei šalia nėra lėtėjimo juostos...

                                      Comment


                                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                                        Esu gavęs išaiškinimą Susisiekimo ministerijos šiuo klausimu.
                                        https://www.dropbox.com/s/e646dnvvsf...ment0.pdf?dl=0
                                        Šiaip gana atsargus ir "skystas" atsakymas: "Mūsų nuomone... taikytinas"...
                                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                        Comment


                                          Kitokio ir negalėjo būti, teisę aiškina oficialiai tik teismas, visi kiti aiškinimai yra tik nuomonės.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X