Parašė Kitas Džiugas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių eismo taisyklės
Collapse
X
-
Tai tu važinėkis, kaip tau patinka (paspjaudyk per petį tris kartus dėl viso pikto, kad nereiktų kada stot prieš teismą dėl kokio sužalojimo ar neduokdiev mirtino atvejo). Žmogus gal bando vadovautis taisyklėmis, todėl uždavė labai logišką ir pagrįstą klausimą. Norint tų pačių KET nepažeidinėti - turi aiškiai žinoti, kur takas yra, o kur jo nėra.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDviratis ne automobilis. Aš važinėju bet kur. Gatvių vengiu, nes per daug intensyvus eismas. Bet šaligatvių ne. Ir man nerūpi, yra dviračių takas, ar nėra.
Comment
-
Vat net įdomu pasidarė. Girdžiu vis per žiniasklaidą apie tas avarijas, bet būtų idomu ir išgirsti, kas kuriuo atveju kaltas. Šį kartą kaip ir klausimo nekyla, tačiau būna ir įdomesnių situacijų, kai automobilyje važiuoja keturiese ir turi teisę važiuoti A juosta.Parašė ZuluDrag Rodyti pranešimąDažnai ženkluose nebūna nieko - juk prie kiekvieno įvažiavimo į kiemą ženklų nestato...tenka vadovautis ženklinimu.
Comment
-
Kiek pamenu KET tikrai buvo toks zenklas - dviraciu (arba pesciuju) tako pabaiga.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąGreitkelio, automagistralės yra.
Dažnai tenka pakliūt į ginčytinas situacijas, ar vis dar tebevažiuoju dviračių taku.
Comment
-
1. Net ir turint teise vaziuoti kazkuria juosta, negalima užkirtinėt ta juosta vaziuojantiems kelio, taip pat negalima kirsti ištisinės linijosParašė Ginthus Rodyti pranešimąVat net įdomu pasidarė. Girdžiu vis per žiniasklaidą apie tas avarijas, bet būtų idomu ir išgirsti, kas kuriuo atveju kaltas. Šį kartą kaip ir klausimo nekyla, tačiau būna ir įdomesnių situacijų, kai automobilyje važiuoja keturiese ir turi teisę važiuoti A juosta.
Comment
-
Papasakok taksistams Konstitucijos prospekte.Parašė Nitro Rodyti pranešimą1. Net ir turint teise vaziuoti kazkuria juosta, negalima užkirtinėt ta juosta vaziuojantiems kelio, taip pat negalima kirsti ištisinės linijos
Comment
-
Neteko tokių atvejų girdėti. Kaip nežymimos automobilių kelių pabaigos, pėsčiųjų takų pabaigos, šaligatvių pabaigos, gatvių pabaigos, taip nėra jokio reikalo žymėti dviračių takų. Per daug reguliavimo nėra gerai. Dviratis nėra padidinto pavojingumo technika, kuriai reikėtų tokio lygio reguliacijos, kaip automobiliai.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai tu važinėkis, kaip tau patinka (paspjaudyk per petį tris kartus dėl viso pikto, kad nereiktų kada stot prieš teismą dėl kokio sužalojimo ar neduokdiev mirtino atvejo). Žmogus gal bando vadovautis taisyklėmis, todėl uždavė labai logišką ir pagrįstą klausimą. Norint tų pačių KET nepažeidinėti - turi aiškiai žinoti, kur takas yra, o kur jo nėra.
Galės papasakoti teisme.Parašė balietis Rodyti pranešimąPapasakok taksistams Konstitucijos prospekte.
Nebuvo. Yra tik ženklas, draudžiantis važiuoti dviračiais.Parašė Nitro Rodyti pranešimąKiek pamenu KET tikrai buvo toks zenklas - dviraciu (arba pesciuju) tako pabaiga.
Comment
-
Laisvės alėjoje – papildomas dviračių tako ženklinimasParašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąBeje, kodėl Lietuvoje nėra ženklo „Dviračių tako pabaiga“? Neaišku, kada jis baigiasi.
Comment
-
Buvo čia gi atvejis, kad kažkokiam kelyje (šalia kurio buvo dviračių takas), kelkraštyje susidūrė du dviratininkai. Viena iš jų (pakankamai senyvo amžiaus) dėl galvos traumos mirė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeteko tokių atvejų girdėti. Kaip nežymimos automobilių kelių pabaigos, pėsčiųjų takų pabaigos, šaligatvių pabaigos, gatvių pabaigos, taip nėra jokio reikalo žymėti dviračių takų. Per daug reguliavimo nėra gerai. Dviratis nėra padidinto pavojingumo technika, kuriai reikėtų tokio lygio reguliacijos, kaip automobiliai.
Dviračių tako pabaigos ženklas turi didelę prasmę. Kadangi esant dviračių takui yra draudžiama važiuoti kelio/gatvės važiuojamąja dalimi, tai tako pabaiga reiškia tokio draudimo pabaigą.
Dviratininkai pirmenybę turėtų turėti tik reguliuojamose perėjose/pervažose ir kai dviračių takai eina išilgai važiuojamųjų dalių susikirtimo. Visais kitais atvejais tikslingiausia yra, kad dviratininkai neturėtų pirmumo teisės.Parašė agnette Rodyti pranešimą/\ dviraciai turi praleisti automobilius? Kazkas naujo.
Comment
-
Amerikoje visur po šimtą kartų išaiškinta, tai ten nei avarijų daug, nei ko. O mes visko bijome ir nenorime daryti, kad geriau būtų, ale "žmonės nebuki, supras".Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kelio pabaiga yra? Pėsčiųjų tako? Na nereikia manyti, kad žmonės tūpi ir jiems viskas turi būti instrukcijomis, ženklais nurodyta.
Comment
-
67. Ne sankryžoje esančiame nereguliuojamame dviračių tako ir kelio susikirtime dviračio vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems.Parašė agnette Rodyti pranešimą/\ dviraciai turi praleisti automobilius? Kazkas naujo.
Comment
-
Norėčiau įsistatyti dienos LED žibintus, bet kelia nuostabą toks reikalavimas:
Dienos žibintai turi automatiškai įsijungti kartu su transporto priemonės variklio paleidimu ir automatiškai išsijungti, kai įjungiamos stovėjimo (gabaritinės) ar artimosios šviesos, taip pat tiesiog išjungus variklį.
http://auto.delfi.lt/patarimai/kokie...#ixzz2dEqyJBjQ
Kaip ne keista mačiau gatvėse naujus automobilius su stacionariais LED'ais, kurie švietė kartu su artimosiomis.
Šiaip tai, logiškai mąstant, dienos žibintai galėtų šviesti kartu su gabaritiniais žibintais. Kas tame blogo?
Comment
-
Kiek atsimenu, DRL turi išsijungti su artimom šviesom ar gabritais , nes DRL šviečia į akis ir akina nakties metu. O nauji auto turbūt prigesina šviesas, ,,Tamsiu paros metu, vairuotojas būtinai turi įjungti artimas šviesas, o DŽ turi automatiškai išsijungti arba prigesti. '' http://www.tercija.lt/naujienos/
Comment
-
Ačiū už paaiškinimą.Parašė Skarbny Rodyti pranešimąKiek atsimenu, DRL turi išsijungti su artimom šviesom ar gabritais , nes DRL šviečia į akis ir akina nakties metu. O nauji auto turbūt prigesina šviesas, ,,Tamsiu paros metu, vairuotojas būtinai turi įjungti artimas šviesas, o DŽ turi automatiškai išsijungti arba prigesti. '' http://www.tercija.lt/naujienos/
Atvaizdas
Ar kas nors su DRL praeidinėjo TA? Pažįstamas sakė, kad lygtai labai kabinėjasi prie jų, negamyklinių, aišku. Patarė tvirtinti taip, kad lengvai nusiimtų
Comment
Comment