Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Laisvės pr. – Ateities g. - Ukmergės g. sankryža Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pilaitis
    replied
    Papildysiu Creatium - šiemet turėtų būti pabaigtas Ateities/Laisvės pr./Ukmergės g. mazgas, nutiesta J. Rutkausko g. ir pristatyta daugiau šviesoforų... Pilaitės pr./Sietyno g. sankryžoje Sietyno g. sudėjo didelius šviesoforus, o Pilaitės pr. - mažus. Kažin, ar čia ne speciali gaudyklė vairuotojams įrengta, juk šalia policija...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Vilniuje šiais metais bus tvarkoma per 200 gatvių

    Sostinėje gatvės bus tvarkomos net keliais skirtingais būdais. Didžioje dalyje gatvių bus remontuojamos atsiradusios duobės, taip pat dalis gatvių bus tvarkomos ištisinio asfaltavimo būdu, kuomet keičiama visa kelio danga. Taip pat kaip ir praėjusiais metais dalis gatvių bus tvarkoma nauja modernia technologija, kuri sostinėje pristatyta jau praėjusiais metais - gatvių dangos remonto karštojo regeneravimo kelyje metodu, kuomet tvarkomos tik kelyje atsiradusios provėžos.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė ACC Rodyti pranešimą
    Na gal kažkas ims judėti pagaliau...


    Vilniaus savivaldybės taryba pradėjo svarstyti dėl dviejų žemės sklypų – Giedraičių g. 2 ir Fabijoniškių g. 82, - paėmimo visuomenės poreikiams. Tai susiję su miesto infrastruktūros plėtros projektais.

    Paėmus sklypo, esančio Giedraičių g. 2, dalį visuomenės poreikiams, bus galima praplatinti Lvovo gatvę.

    Fabijoniškių g. 82 esančio sklypo dalis patenka į suprojektuotos jungiamosios gatvės tarp Ateities ir Ukmergės gatvių ribas. Šiame sklype bus įrengtas jau suprojektuotas įvažiavimas į Ukmergės gatvę važiuojant iš Ateities gatvės.

    Paimdama šiuos sklypus visuomenės poreikiams sostinės savivaldybė turės atlyginti sklypuose esančių pastatų savininkams nuostolius pagal nepriklausomų vertintojų nustatytą realią rinkos kainą.

    Tarybai pritarus projektui bus kreiptasi į Nacionalinę žemės tarnybą, kurios bus prašoma leisti toliau tęsti paėmimo visuomenės poreikiams procedūras.

    http://www.vilnius.lt/index.php?2260027333
    Ilgokai svarsto:

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
    ..lauke sklypu ir apskritai NT kainu kritimo
    Kad nekiltų klausimai kitiems, galim pasiūlyti pavartyti šią temą, ten daug info apie tai yra. Kas ten buvo ir kaip.

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Parašė vytauc Rodyti pranešimą
    ... kodėl tiek laiko laukė?
    ..lauke sklypu ir apskritai NT kainu kritimo

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Dar klausimas, kiek laiko visi tie popierizmai tęsis

    Komentuoti:


  • vytauc
    replied
    Parašė ACC Rodyti pranešimą
    Na gal kažkas ims judėti pagaliau...


    Vilniaus savivaldybės taryba pradėjo svarstyti dėl dviejų žemės sklypų – Giedraičių g. 2 ir Fabijoniškių g. 82, - paėmimo visuomenės poreikiams. Tai susiję su miesto infrastruktūros plėtros projektais.

    Paėmus sklypo, esančio Giedraičių g. 2, dalį visuomenės poreikiams, bus galima praplatinti Lvovo gatvę.

    Fabijoniškių g. 82 esančio sklypo dalis patenka į suprojektuotos jungiamosios gatvės tarp Ateities ir Ukmergės gatvių ribas. Šiame sklype bus įrengtas jau suprojektuotas įvažiavimas į Ukmergės gatvę važiuojant iš Ateities gatvės.

    Paimdama šiuos sklypus visuomenės poreikiams sostinės savivaldybė turės atlyginti sklypuose esančių pastatų savininkams nuostolius pagal nepriklausomų vertintojų nustatytą realią rinkos kainą.

    Tarybai pritarus projektui bus kreiptasi į Nacionalinę žemės tarnybą, kurios bus prašoma leisti toliau tęsti paėmimo visuomenės poreikiams procedūras.

    http://www.vilnius.lt/index.php?2260027333
    Fantastiškos naujienos. Galų gale baigsis protu nesuvokiamos grūstys ties nauja Gabijos-Ukmergės sankryža ir nesamoningi sukinėjimaisi norint iš Laisvės pr. nuvažiuoti link Ukmergės.

    Vieno negaliu suprast - kodėl tiek laiko laukė?

    Komentuoti:


  • ACC
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Ir tos jungties pabaigimas atidėtas neribotam laikui...
    Na gal kažkas ims judėti pagaliau...


    Vilniaus savivaldybės taryba pradėjo svarstyti dėl dviejų žemės sklypų – Giedraičių g. 2 ir Fabijoniškių g. 82, - paėmimo visuomenės poreikiams. Tai susiję su miesto infrastruktūros plėtros projektais.

    Paėmus sklypo, esančio Giedraičių g. 2, dalį visuomenės poreikiams, bus galima praplatinti Lvovo gatvę.

    Fabijoniškių g. 82 esančio sklypo dalis patenka į suprojektuotos jungiamosios gatvės tarp Ateities ir Ukmergės gatvių ribas. Šiame sklype bus įrengtas jau suprojektuotas įvažiavimas į Ukmergės gatvę važiuojant iš Ateities gatvės.

    Paimdama šiuos sklypus visuomenės poreikiams sostinės savivaldybė turės atlyginti sklypuose esančių pastatų savininkams nuostolius pagal nepriklausomų vertintojų nustatytą realią rinkos kainą.

    Tarybai pritarus projektui bus kreiptasi į Nacionalinę žemės tarnybą, kurios bus prašoma leisti toliau tęsti paėmimo visuomenės poreikiams procedūras.

    http://www.vilnius.lt/index.php?2260027333

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė Tomizmas
    Kad toje miesto dalyje jų niekada daug ir nebuvo. Tie rajonai pastatyti plynuose laukuose.
    Visai gerai, tik tas ketvirtas nebaigtas pravažiavimas iš Ukmergės g. į Ateities g. akis bado.
    Ir tos jungties pabaigimas atidėtas neribotam laikui...

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    www.maps.lt galima palyginti, kaip atrodė Vilnius apie 2002-2003 ir 2009-2010 metus
    Reikia paspaudinėti "varnelę" ties užrašu "Atnaujintas ortofoto"



    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Sunkvežimiai nevažiuos
    Sandra TRINKŪNAITĖ
    „Sostinės” korespondentė
    2010-09-18
    Sostinės S.Nėries gatvės gyventojams įkyrėjo sunkiasvorių automobilių keliamas triukšmas. Vilniečiai kreipėsi į sostinės savivaldybę prašydami apriboti jų eismą šioje gatvėje.

    „Buvo bendruomenės šventė, pradėjome kalbėtis su kaimynais iš gretimo namo ir paaiškėjo, kad ne tik mane, bet ir kitus žmones vargina sunkvežimių keliamas triukšmas.

    Aš šalia tos gatvės nuomojuosi butą”, – pasakojo „Sostinei” prie S.Nėries gatvės gyvenantis vilnietis Lukas.

    Gyventojai stebisi, kodėl sunkiasvoriai automobiliai važiuoja S.Nėries gatve, kurioje stovi daugiabučiai. Jų eismas gali būti nukreiptas lygiagrečiai einančia Ukmergės gatve.

    Naktimis važinėjantys ir triukšmą keliantys sunkvežimiai neretai užima ir dalį gatvės, nes vairuotojai juos čia pat ir palieka.

    „Kai taip trūksta vietų gyventojams kiemuose pastatyti automobilius, čia dar kelkraštį užima sunkvežimiai”, – stebėjosi Lukas.

    Jis svarstė, jog dalies tolimųjų reisų vilkikų vairuotojai yra ne iš Lietuvos, besinaudojantys GPS įranga, kuri juos nukreipia S.Nėries gatve.

    Ukmergės ir Ateities gatvių sankryža sutvarkyta palyginti neseniai, tad GPS rodo kelią S.Nėries gatve, kurios pabaigoje išvažiuojama į Ukmergės gatvę.

    „Jeigu stovėtų draudžiamasis ženklas, visiems būtų aišku, kad čia negalima važiuoti”, – sakė vilnietis.

    Sostinės vicemeras Romas Adomavičius yra girdėjęs šiuos gyventojų nusiskundimus.

    Jis neabejoja, kad nekils jokių problemų apribojant sunkvežimių eismą S.Nėries gatve. Kelio ženklai šioje gatvėje turėtų atsirasti artimiausiu metu.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Gal ir galėjo... Žodžiu statyba atidėta neribotam laikui. Yra mano pranešimas su miesto plėtros deparatmeno atsotovų atsakymu.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    /\ Taip. Bet ką daryti norint papulti nuo Laisvės pr. be zigzagų? esminės jungties, deja, bet trūksta...
    Ten pastatas stoji didelis, tad kažin ar atsiras greitu metu ta jungtis. O šiaip galėjo padaryti tokį variantą, bent laikinai. Nereikėtų važinėti to ilgo ir nereikalingo rato:
    http://foto.terpe.lt/inkelti/20100516/i50_Untitled.png
    O dėl John varianto važiavimo, tai aš renkiuosi visada kitą, naująją jungtimi patenku iš Ateities į Ukmergės gatvę.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    /\ Taip. Bet ką daryti norint papulti nuo Laisvės pr. be zigzagų? esminės jungties, deja, bet trūksta...

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    du kart paskaityk pries taip atrasydamas

    1. planavimas negali pakeisti privacios nuosavybes nelieciamumo
    2. rasiau ne apie tai kad stato neplanuotai o tai kad suplanavus reikia pasirupinti ir kitais dalykais siuo atveju zeme kuria galima buvo ispirkti dar labai seniai uz tikrai padoria kaina.
    Buvo galima, bet... Šį projketą nepriklausomoj Lietuvoj kelis kartus norėjo pradėti, bet vis uždelsdavo, tai ir nieko nesigavo...

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    Tam ir reikia planuotis toli i prieki kad neuztatyt reikiamu teritoriju ir laiku jas ispirkt uz prieinama kaina.
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Tau matyt ne ta diena šiandien? Kaip tai miesto planavimas negli nieko pakeisti. Ar tikrai memąstai ir tik tokiu apsimeti? tas mazgas dar 1984m. suplanuotas
    du kart paskaityk pries taip atrasydamas

    1. planavimas negali pakeisti privacios nuosavybes nelieciamumo
    2. rasiau ne apie tai kad stato neplanuotai o tai kad suplanavus reikia pasirupinti ir kitais dalykais siuo atveju zeme kuria galima buvo ispirkti dar labai seniai uz tikrai padoria kaina.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Parašė JlL Rodyti pranešimą
    100.000 kaip tik juokinga kaina, kodel vertinama tik gyvenimo kokybe, o jei ten tarkim prekybos centra pastatyt tai ka kam nors rupes kad ten triuksmas ir uzterstumas?

    daiktas turi dvi vertes:
    1. daikto kaip materialaus dalyko - pastatymo/atkuriamoji verte
    2. daikto kaip galimybes ji kazkam panaudoti verte

    siuo atveju vien jungties pastatymo per ta daikta galimybe pakelia sklypo kaina bent 10x

    Be to laikas suvokt kad privati nuosavybe yra privati, tai yra musu visuomenes pagrindas ir joks miesto planavimas niegali to pakeist. Tam ir reikia planuotis toli i prieki kad neuztatyt reikiamu teritoriju ir laiku jas ispirkt uz prieinama kaina.
    Tau matyt ne ta diena šiandien? Kaip tai miesto planavimas negli nieko pakeisti. Ar tikrai memąstai ir tik tokiu apsimeti? tas mazgas dar 1984m. suplanuotas:


    (Fabijoniškių mikrorajono maketas ~1984m.)

    Paėmė seną projektą iš stalčiaus, nes jis numatomas bendruose planuose eilę metų, kažkiek perorganizavo (konkrečiai patį viaduką, nes tada buvo planuojamas papratsas sijinis viadukas) ir bandė įgyvendinti. Bet atsiranda gyventojai, kurie gyvena namuose, kurie stovi velnias žino kiek, su išdaužytais langais, pagriuvusiom sienom. Čia jau jų nenaudai tokia gyvenimo kokybė.

    Komentuoti:


  • JlL
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    Nu bet, žmogau, yra turto vertė. Galvok galva 100000lt. kogero netgi labai normali kaina už sklypa su ta lūšna pirma. Žemė nieko verta realiai, aplink transportas, vieta nerami, užterštumas, pastatai taip pat gyvenimo kokybės nepriduoda. Kita kalba būtų kainos atžvilgiu, jei sugalvotų gatvę tiesti kur nors ypatingai ramioj ir gražioj vietoj, kur nėra triukšmo. Ten sklypo ir pastatų vertė būtų kur kas didesnė...
    100.000 kaip tik juokinga kaina, kodel vertinama tik gyvenimo kokybe, o jei ten tarkim prekybos centra pastatyt tai ka kam nors rupes kad ten triuksmas ir uzterstumas?

    daiktas turi dvi vertes:
    1. daikto kaip materialaus dalyko - pastatymo/atkuriamoji verte
    2. daikto kaip galimybes ji kazkam panaudoti verte

    siuo atveju vien jungties pastatymo per ta daikta galimybe pakelia sklypo kaina bent 10x

    Be to laikas suvokt kad privati nuosavybe yra privati, tai yra musu visuomenes pagrindas ir joks miesto planavimas niegali to pakeist. Tam ir reikia planuotis toli i prieki kad neuztatyt reikiamu teritoriju ir laiku jas ispirkt uz prieinama kaina.

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Šiandien iš Vilniaus savivaldybės miesto plėtros departamento gavau atsakymą dėl trūkstamos jungties. Nusiuntęs trumpą užklausą:

    Sveiki,

    Jau beveik metus atidaryta naujoji Ateities g. dalis iki Laisvės pr. Tačiau nemažai vairuotojų niekaip nesulaukia pakankamai svarbios šio mazgo jungties tarp Ukmergės ir Ateities gatvių. Kada miestas sulauks šios dalies? Dėkui už atsakymą.
    Gavau trumpą ir aiškų atsakymą:

    Sveiki,

    Rengiamas Ukmergės ir Ateities gatvių jungties projektas buvo sustabdytas, nekilnojamo turto savininkams, kurių nuosavybė patenka į būsimos gatvės ribas, iškėlus nepagrįstai didelius kompensacinius reikalavimus. Atsižvelgiant į tai bei į sunkią ekonominę situaciją, projektas buvo atidėtas neapibrėžtam laikui.

    Pagarbiai,

    Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
    Miesto plėtros departamentas
    Direktoriaus pavaduotojas
    Robertas Staskevičius
    Labai jau pesimizmo gaidom nuskambėjo. O gaila, kas su savininkų nepagrįstumu niekas nekovoja miesto labui. Tiesa, vos nepamiršau, jei nusipirksit kokį pigesnį GPS, juose ta jungtis kažkodėl įdėta. Pastebėjau, kad dažnai ten užstringa Estai ir retkarčiais Latviai (nieko įžeist nenoriu).
    Paskutinis taisė SPX; 2009.09.21, 17:45.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė praeivis Rodyti pranešimą
    O kodel tu taip sneki? Ar zinai kokias salygas jiems siule? Ar tikrai jieuvo pasiulytas analogiskas ar didesnis plotas naujame name? Gal ten jiems siulomos visiskai nepriimtinos salygos....
    Čia buvo labai toks instinktyvus mano pasakymas. Jei žinai, kokios buvo tos sąlygos, tai būtų labai malonu kad pasidalintum žiniomis

    Komentuoti:

Working...
X