Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jei netiesti Šiaurinės, kaip tuomet pagal sakančius, kad jos tiesti nereikia, vyks/vyktų susiekimas tarp šių miesto dalių (apsiribokime kol kas jomis)?
    Verta turėti omenyje, kad mieste eismas susideda ne tik iš automobilių ir pėsčiųjų, bet ir dviračių, VT, pavežėjų (kurie mažina automobilizaciją), aptarnaujančio transporto, spec tarnybų, sunkaus transporto ir gal dar kažko ką galbūt šiuo metu praleidžiu.

    Click image for larger version  Name:	Capture3.JPG Views:	0 Size:	311,1 kB ID:	2197505
    Paskutinis taisė spekas; 2025.04.25, 19:40.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Taip pat, iš esmės, betkokiu atveju reikia spręsti susisiekimą sankirtoje su GV

      Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	943
Size:	272,7 kB
ID:	2197503
      Šiaip jeigu miestas vadovaujasi sveiku planavimu, tai perėją per tokias “magistrales” reikia daryti ne viename lygyje. Galima įrengti sveiką požeminę perėją, kuri bus prieinama visiems (ne, jokių liftų, kurie neveiks po kelių mėnesių), padarant tokį nuolydį, kad žmogus su vežimėliu galėtų be didelių pastangų užvažiuoti ar nuvažiuoti ir nenusižudyti. O posūkio į kairę likti neturi. Apsisukti galima artimiausioje tam leistinoje vietoje. Šiuo atvejų tai važiuojant į miestą apsisuki Ateities/GV dviejų lygių sankryžoje, o važiuojant iš miesto per Ozo/GV dviejų lygių sankryžą.

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Jei netiesti Šiaurinės, kaip tuomet pagal sakančius, kad jos tiesti nereikia, vyks/vyktų susiekimas tarp šių miesto dalių (apsiribokime kol kas jomis)?
        Verta turėti omenyje, kad mieste eismas susideda ne tik iš automobilių ir pėsčiųjų, bet ir dviračių, VT, pavežėjų (kurie mažina automobilizaciją), aptarnaujančio transporto, spec tarnybų, sunkaus transporto ir gal dar kažko ką galbūt šiuo metu praleidžiu.
        Tame ir bėda, kad be Šiaurinės g. visa trasa (su atkarpa per Ozą) mes turime tik didelius kamščius Ateities g., Ozo/Kareivių g. ir dar apkrauname papildomai Ukmergės/GV/T.Narbuto/Konstitucijos sankryžą.

        Comment


          Uždėjus trūkstamas jungtis vaizdas maždaug toks:

          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	863
Size:	311,8 kB
ID:	2197611

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Uždėjus trūkstamas jungtis vaizdas maždaug toks:

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	863
Size:	311,8 kB
ID:	2197611
            Dėl žemiausios jungties man kyla abejonių. Ar tikrai žmonės sutiks ten judrią gatvę daryti. Plius ir kapinės visai šalia.

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

              Dėl žemiausios jungties man kyla abejonių. Ar tikrai žmonės sutiks ten judrią gatvę daryti. Plius ir kapinės visai šalia.
              Niekam netrukdo nuolatinis kamštis iš kitos tų pačių kapinių pusės.

              Comment


                Parašė spekas Rodyti pranešimą
                Uždėjus trūkstamas jungtis vaizdas maždaug toks:

                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	20 Size:	311.8 KB ID:	2197611
                • Perkūnkiemio gabalas turbūt jau nebėra reikalingas po aplinkelio, jam bet kokiu atveju būtų reikalinga Lietuvio, o srautai tarp rajono link Fabijoniškių nėra dideli.
                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                Dėl žemiausios jungties man kyla abejonių. Ar tikrai žmonės sutiks ten judrią gatvę daryti. Plius ir kapinės visai šalia.
                • Apatinį jungimą galima būtų kreipti ir link Narbuto atitinkamos kategorijos keliu užbaigiant, ir tada tie didžiausių rajonų srautai vis tiek galėtų pasiskirstyti tarp važiavimo link šiaurinės dalies (Ozo) arba link Konstitucijos pr. pagal poreikius. Tai pasiekiamumas sąlyginai turbūt toks pats gautųsi ar darant vieną, ar kitą jungtį, kiek mažiau ilgalaikių eksplotacinių išlaidų. Čia tiesiog lyginamoji ir ilgalaikių išlaikymo kaštų analizė turėtų būti kas pigiau išeina – tiesti visišką ilgesnį kelią ar įrenginėti brangų daugialygį mazgą pasiskirstymui, bet nutiesiant mažiau kelio. VT manau irgi netgi geriau būtų jungimas tarp populiarių, jau įrengtų taškų.
                • Dėl Lietuvio gatvės man buvo ir išlieka tiesiog nesuprantama kaip jos nepradėjo po aplinkelio užbaigimo?.. Nebent visi tiesėjai buvo permesti ant rekonstrukcijų, perasfaltavimo, bortų darbų... Čia tiesiog reikia daryti per daug negalvojant.
                • O Šiaurinė yra ir išliks reikalinga visu ilgiu kad ir kaip bežiūrėsi, bet kartu ir sudėtingiausias projektas. Kažkaip niekada negalvodavau, kad savivaldybė naglai ir tų kitų, pirmiausia Lietuvio nedarys pagal strateginius, ir šio nedarys vienu metu. Įprastai pirmiausia įgyvendintum bent paprastesnius, jeigu čia iškildavo visada nesutarimai ir reikalavimai kompromisams.
                Paskutinis taisė bato_usai; 2025.04.27, 21:48. Priežastis: Rašyba

                Comment


                  Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                  • Perkūnkiemio gabalas turbūt jau nebėra reikalingas po aplinkelio, jam bet kokiu atveju būtų reikalinga Lietuvio, o srautai tarp rajono link Fabijoniškių nėra dideli.
                  Reikalingas. Dabar važiuoja Gabijo-Vėtrungių gatvėmis ir ryte/vakare ten visa gatvė pilna stovi. Ten gatvė yra 30 zona kuri turėtu būti rajono vidinė, bet yra reali jungtis toje vietoje ir pilna tranzito.

                  Comment


                    Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

                    O tuo tarpu New York, kažkokia pieva trukdo urbanizacijai. Reikėtų per tą balą nutiest 6 juostų gatvę.

                    Lyginat Vilniaus šabakštynus pro kuriuos turętų eiti Šiaurinė su NYC Central Park? Norėčiau pažiūrėti kaip slankiojat po šituos Karabachus
                    Click image for larger version  Name:	Vilnius.jpg Views:	0 Size:	232,9 kB ID:	2198601
                    Click image for larger version  Name:	Vilnius2.jpg Views:	0 Size:	292,4 kB ID:	2198602
                    Click image for larger version  Name:	Vilnius3.jpg Views:	0 Size:	270,5 kB ID:	2198603
                    Click image for larger version  Name:	Vilnius4.jpg Views:	0 Size:	155,8 kB ID:	2198604
                    Click image for larger version

Name:	Vilnius5.jpg
Views:	381
Size:	234,9 kB
ID:	2198605
                    Paskutinis taisė Donidavu; 2025.05.02, 14:11.

                    Comment


                      Nebūtų šabakštynas, jeigu būtų nuspręsta tai perdaryti į parką. Dabar tai tiesiog pliki plotai, rezervuoti galimai gatvei ateityje. Tai nesuprantu argumento, kai sakoma, kad ten šabakštynai ir neverta jo palikti, geriau tiesti gatvę.

                      Turėtume svarstyti: įrengti gatvę VS įrengti parką (atsisakant gatvės idėjos ateityje), o ne gatvė VS status quo-šabakštynas.

                      Comment


                        Parašė liootas Rodyti pranešimą
                        Turėtume svarstyti: įrengti gatvę VS įrengti parką (atsisakant gatvės idėjos ateityje), o ne gatvė VS status quo-šabakštynas.
                        Vienas kitam netrukdo, net nekišant gatvės po žemė lieka tūkstančiai hektarų parkams. Niekur vakaruose panašiose vietose gatvės nėra kišamos po žeme net kur yra realiai veikiantys įrengti parkai, vandens telkiniai ir pan.

                        Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	355
Size:	278,3 kB
ID:	2198618
                        Paskutinis taisė Lettered; 2025.05.02, 15:36.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                          Nebūtų šabakštynas, jeigu būtų nuspręsta tai perdaryti į parką. Dabar tai tiesiog pliki plotai, rezervuoti galimai gatvei ateityje. Tai nesuprantu argumento, kai sakoma, kad ten šabakštynai ir neverta jo palikti, geriau tiesti gatvę.
                          Turėtume svarstyti: įrengti gatvę VS įrengti parką (atsisakant gatvės idėjos ateityje), o ne gatvė VS status quo-šabakštynas.
                          Siūlau nueiti ir surengti apklausą Pašilaičių, Justiniškių , Viršuliškių gyventojams:
                          Ar sutinkate, kad amžinai po Jūsų langais judėtų didelis srautas transporto ir nebūtų tiesiama nauja Šiaurinė gatvė nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės kuri sukurtų galimybes perkelti dabartinį eismą iš Jūsų mažų gatvių į naują gatvę:
                          1. Taip
                          2. Ne.
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Siūlau nueiti ir surengti apklausą Pašilaičių, Justiniškių , Viršuliškių gyventojams:
                            Ar sutinkate, kad amžinai po Jūsų langais judėtų didelis srautas transporto ir nebūtų tiesiama nauja Šiaurinė gatvė nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės kuri sukurtų galimybes perkelti dabartinį eismą iš Jūsų mažų gatvių į naują gatvę:
                            1. Taip
                            2. Ne.
                            Rimtai? Kas gali garantuoti, kad Šiaurinės statymas nesukels jiems transporto srautų po langais padidėjimo po kokių 5 metų? Kaip ta daugybė studijų ir pavyzdžių, kad kelių tinklo plėtimas nemažina eismo intensyvumo?

                            Comment


                              Parašė alga Rodyti pranešimą
                              Rimtai? Kas gali garantuoti, kad Šiaurinės statymas nesukels jiems transporto srautų po langais padidėjimo po kokių 5 metų? Kaip ta daugybė studijų ir pavyzdžių, kad kelių tinklo plėtimas nemažina eismo intensyvumo?
                              Panašiai kaip VA atsiradimas sukėlė transporto srautų po langais žiaurų padidėjimą palei Laisvės pr. nuo Lazdynų iki Viršuliškių.
                              Siūlau pažiūrėti į žemėlapį ir nors truputį objektyvumo nekartojant banalybių.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                kliedintiems apie parką. ar jūs įsivaizduojant kiek metų reikia kad medžiai užaugtų ir sudarytų jaukų miško parką? kokios 80-100 metų! pvz. Vingio parkas, Ažuolynas, antakalnio miškai ir t.t.
                                tai jei dabar būtų nuspręsta sodinti/įrengti parką, tai jis realiai būtų tik po N metų. o jei turit minty, parkelį su mažais medeliai ir krūmeliais, ačiū, tokio mums nereikia

                                Comment


                                  Aš manau kategoriškai nesutinkantys su Šiaurine patenka bent į 1 iš šių 3 grupių:
                                  1. NIMBY
                                  2. Totalūs dviračių maniakai, kurie mano, kad visus galima pasodinti ant dviračių su kuprinėmis.
                                  3. Tiesiog nekenčiantys gyventi mieste, kuriame egzituoja automobiliai, kurie yra daugumai būtinybė (nebūtinai asmeniniai, taip pat krovininis transportas ir šikpopieriui atvežti iki pardės)
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                                    Panašiai kaip VA atsiradimas sukėlė transporto srautų po langais žiaurų padidėjimą palei Laisvės pr. nuo Lazdynų iki Viršuliškių.
                                    Siūlau pažiūrėti į žemėlapį ir nors truputį objektyvumo nekartojant banalybių.
                                    as kaip Karoliniskiu gyventojas teigiu kad padidejo ir srautai ir triuksmas ir uzterstumas irengus VA. Laisves pr srautas kelis metus buvo sumazejes, paskui atsistate i pradine busena. Srautu padidejima bendrai nurasyciau tiesiog automobiliu kiekio padidejimui. Nesu pries VA, nes jis nueme butent sunkiasvorio transporto srauta labai stipriai nuo Laisves pr. Bet ar mano, kaip rajono gyventojo, kokybe nuo to pagerejo, manau kad NE, nes gyvenu arciau aplinkkelio ir toliau nuo Laisves pr. Miestui aisku jis labai daug dave.
                                    Tad ir Pasilaiciu gyventojai, manau, tie kurie gyvens salia Siaurines gatves tikrai nemanau kad daugumoje dziaugsis smarve diena nakti ir triuksmu vietoj pievos ramybes.

                                    O toliau jau einam pagal Vilniaus praktikas - dziaugtis teks ir auto plovyklomis ir naujomis degalinemis po langais ir visais kitais auto traukos taskais.
                                    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.05.02, 19:59.

                                    Comment


                                      Mano argumentacija tai būtų tokia:

                                      1. Didžiausia problema Vilniuje šiais dešimtmečiais yra vis labiau prastėjanti VT kokybė ir didėjanti automobilizacija Vilniuje. Dėl to didžiausios investicijos turi eiti ten - kuo skubiau planuoti tramvajaus tinklą (kodėl būtent tramvajus - kita diskusija). Neneigiu, kad gatvių tinklas nėra pilnai išbaigtas be Šiaurinės, tačiau pinigų kiekis Vilniuje (ir valstybėje) ribotas ir reikia prioretizuoti lėšas tinkamai.
                                      2. Daugiau žmonių, kurie naudosis VT, lems, kad automobilių kamščiai sumažės ir dabartinis gatvių tinklas be Šiaurinės g. sugebės atlaikyti srautus (kaip ir jis atlaikė tiek metų). Net negali vilniečius kaltinti, kad beveik visi važinėja mašina, nes tiesiog geros alternatyvos (patogaus VT) nėra.
                                      3. Be to, eilė tyrimų įrodė, kad veikia induced demand efektas. Kai sukuriama pasiūla, atsiranda paklausa. Šiaurinė gatvė ne tik užpildys spragas gatvių tinkle, bet ir taps patogia alternatyva kelionėms mašina - efektas, kurio norime išvengti mieste, kur jau ir taip yra 300k automobilių. Tramvajus taip pat kurs induced demand, tik pozityvų - daugiau žmonių nei dabar rinksis VT.
                                      4. Kalbant apie argumentą, kad Šiaurinė g. sukurs ir svarbias VT jungtis, tai jis yra iš dalies tiesa. Tačiau matau, kad šitas argumentas naudojamas žyyymiai per daug ir tik tam, kad pateisintų gatvės tiesimą automobiliams. Tikimybė, kad automobilistų rinkėjų išrinktas miestas pasirinks 1+1+2A didžio gatvėlę yra maža, o rizika, kad atsiras Karaliaus Mindaugo dydžio autostrada vidury Vilniaus - didelė.
                                      5. Sovietiniai Vilniaus rajonais sensta labai greitai ir gyvenimo kokybė juose nuolat mažėja. Be to, tarp senų daugiabučių vis įspraudžiami naujos statybos daugiabučiai tik dar blogina situaciją. Žaliųjų erdvių išsaugojimas Šiaurinės zonoje žymiai gerintų situaciją ir būtų bent jau viena priežastis, kodėl tie rajonai vis dar galėtų būti patrauklūs žmonėms.
                                      6. Taip, idėja, kad tie šabakštynai yra "linijinis parkas" šiuo metu skamba juokingai. Taip, pasodinus medžius, užtruks laiko. Bet sutvarkius tuos šabakštynus, nutiesus takus ir dviračių takus, tai taptų patraukli vieta. Dviračių takai ir iš dalies padengtų tą poreikį turėti VT trasą toje vietoje.
                                      7. Nutiesus gatvę, tikimybė, kad ateityje ji bus nugriauta, beveik nebelieka. Tai beveik nebeatgręžiamas sprendimas. Žaliųjų erdvių Vilniuje ir taip nuolat mažėja (pvz. Lūžių parko situacija Justiniškėse). Jos turi būti laikomos vertybe. Todėl labai reiktų rimtai pasvarstyti Šiaurinės gatvės tiesimą.
                                      8. Galbūt reiktų svarstyti pačius minimaliausius sprendimus, pavyzdžiui VA sujungimą su Justiniškių g. ir ten sustoti? Trumpa atkarpa, kuri panaikintų durną Talino gatvės apvažiavimą, bet išlaikytų žaliąsias erdves.

                                      Tai aš neneigiu Šiaurinės gatvės poreikio ar dabartinio šabakštyno baisuokliškumo. Bet man atrodo prioritetai turi būti VT ir žaliosios erdvės, o ne mylimi automobiliai. Kai bus padaryta dėl VT tai, ko dešimtmečiais Vilnius nepadarė, tada tikrai bus galima ir naujas ilgas gatves tiesti.
                                      Paskutinis taisė liootas; 2025.05.02, 20:05.

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Aš manau kategoriškai nesutinkantys su Šiaurine patenka bent į 1 iš šių 3 grupių:

                                        2. Totalūs dviračių maniakai, kurie mano, kad visus galima pasodinti ant dviračių su kuprinėmis.
                                        Dviratistai tikrai negali pykti, kai suprojektuota 7 m pločio dviračių važiuojamoji dalis per abi kelio puses bendrai. Dar atskirta atstumu nuo pėsčiųjų ir mašinų. Pykti gali bėginio VT norėtojai ar bent normalių A juostų norėtojai (pvz. kelio viduryje).
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                          Bet man atrodo prioritetai turi būti VT ir žaliosios erdvės, o ne mylimi automobiliai. Kai bus padaryta dėl VT tai, ko dešimtmečiais Vilnius nepadarė, tada tikrai bus galima ir naujas ilgas gatves tiesti.
                                          Visuomenes uzklausos tramvajui nera. Nes gyventojai nesupranta ir netiki, kad viesuoju vaziuoti patogiau nei savo automobiliu. Tiesiog salia Vilniaus nera jokio miesto, kur taip butu, 90% nera to gyvenime pajute, nes negyveno tokiose miestose. Nesupranta nieko apie tai ir VMS, o jiems tai ir paranku, nes jokio planavimo i ateiti tiesiog neegzistuoja. Jis yra max iki kadencijos pabaigos, tad tokie projektai kaip tramvajus niekam neidomus. Kam dabar Benkunskui tai pradeti, kad sekantis meras pasiimtu sau visus liaupsus? Geriau nieko nedaryti, daugiau sansu buti perrinktam.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X