Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Ten man atrodo viadukas turėtų būti išnaudojant reljefą. Tai jeigu ir jį statyt, tai tada gerokai už Stanevičiaus g. baigtųsi akligatviu. Arba jeigu jo nestatyt, tai tada dar po kiek laiko reikėtų ardyt kas buvo padaryta. Mažai logikos.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTai jau galėtų daryti iki Stanevičiaus g., kas jau ten pasikeis dėl kelių šimtų metrų?
- 1 patinka
Comment
-
http://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Nesąmones šneka atseit skirta nuvažiuoti iš Jeruzalės į Fabijoniškes. Pirmiausia reikia matyti tai, kad Ozo ir Ateities gatvės užsikemša ir visoje erdvėje šalia jų nėra alternatyvos. Plius Ozo įsibeda į šunkelį tarp kapinių prie Mados. Pastačius gatvę pilnai atsirastų kartu jungtis nuo Nemenčinės plento, Žirmūnų, Baltupių, Jeruzalės, Fabų, Laisvės pr. iki VA.Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 6 patinka
Comment
-
Apskritai Vilniaus gatvių tinklas turbūt kokis keturis kartus skystesnis nei turėtų būt normaliam mieste. Durnas video, sukurtas durniams.Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
- 7 patinka
Comment
-
Labai teisingas pastebėjimas dėl miesto plėtros į periferijas ir kad reikia pirmiausia tvarkyti ir panaudoti neišnaudotas teritorijas mieste.Parašė AudriusV Rodyti pranešimąhttp://www.delfi.lt/video/laidos/par...57&jwsource=cl
7:42 Pritariu V.Sinkevičiui ir urbanistui Martynui Marozui , kad šios gatvės projektas - tai greičiau didžiulis pinigų švaistymas.
Dėl Šiaurinės gatvės tiesimo diskusijos tai net norisi keiktis...ir dar urbanistas šneka... Aišku, jei tai žmogus turintis kažkokį interesą paremtį į savivaldybę bandantį pateikti diskusijos kolegą, tada viskas su jo tokia šneka aišku. Dabar dėl gatvės, kaip galima kalbėti tokį ''briedą'' net sunku įsivaizduoti. Keli greiti kontrargumentai:
1. atsidaryk maps lt ir pasiskaičiuok atstumą tarp horizontalių (rytai-vakarai) miestą aptarnaujančių gatvių ryšių ir pamatysi.
2. kadangi Ozo gatvė net nebaigta tiesti ir todėl pilnai nefunkcionuoja kaip rytai-vakarai ryšys, tai matuoti atstumą reikia net ne tarp Ateities ir Ozo gatvių, o tarp Ateities ir Narbuto gatvių. Atstumas tarp jų yra apie 4 km, tad visiem kuriem reikia susisiekimo rytai-vakarai kryptymi, miestą trūčyja važinėdami ''aukštyn-žemyn'', kad rasti alternatyvas jų ieškomam maršrutui...
3, mieste nebaigtas tiesti gatvių tinklas, kuris buvo suplanuotas dar 70 / 80 dešimtmečiais. Dar pridėkime kokiam auto srautui buvo skaičiuojama apkrovos...
4. ar šitie veikėjai, ypač urbanistas, yra girdėję apie kritinę gatvių apkrovimo ribą? Tai riba, kurią viršyjus eismas stoja masiškai (gridlock angliškai), nes fiziškai nebėra kur dėtis transportui. Taigi, tai gatvei nuėmus, kad ir kokius 3-5 proc nuo kritinės ribos, efektas nuvilnyja per didelę dalį miesto - atsilaisvina gatvės masiškai. Šis efektas jau buvo pastebėtas nutiesus VA - to pasekoje stipriai ima atsilaisvinti ir aplinkinės atrodytų nelabai susijusios gatvės.
5. tarša stovint eismui ir judant ''stabdis-gazas'' rėžimu
6. nuostoliai kylantys dėl spūsčių (prastovos)
7. kaip kontrargumentą Šiaurinės tiesimui bando pateikti, kad anot jų matai nereikia gatvės, nes yra GV ir Ukmergės gatvės... ???????? Vyručiai, ar jūs bent žinott kokia kryptymi pagal pasaulio šalis orientuotos eina jūsų minimos gatvės ir kokia kryptymi bus orientuota Šiaurinė???
negaliu... Sinkevičius, ar kaip ten jis, katik eliminavo save iš kandidatų į merus mano akyse. Jo tikrai nerinkčiau.
- 12 patinka
Comment
-
Šiaurinė gatvė lygiai taip pat skirta ir VT ir dviračiams.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Urbanistas šneka, kaip dauguma Vakarų urbanistų: automobilių eismas mieste turi destimuliuojamas, o naudojimasis viešuoju transportu skatinamas. Dabartinis savivaldybės elgesys ,kai kuriami darnaus judumo planai ir deklaruojamas viešojo transporto naudojimosi skatinimas , bet tuo pačiu ,skiriant asmeninio transporto infrastruktūrai šimteriopai didesnes sumas, panašus į lengvą į asmenybės susidvejinimą arba kitaip šizofreniją .
Kita vertus, dviratis irgi asmeninis transportas...
- 3 patinka
Comment
-
Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
Comment
-
Atskiros atkarpos duotų tik nedidelę dalį naudos kaip ištisinis išpildymas. O gatvės tiesimo kaštai tiesiant 1+1 tik viešo transporto gatvę su dvirtakiu ir pilnas variantas skirtųsi ne tiek daug. Didelė dalis kainos yra darbai, kurių šiaip ar taip reikia, nesvarbu kiek juostų paklot.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Comment
-
Argi svarbu pateikti argumentus tokiems prieš ir kaip išspręsti nurodytas esančias problemas? Svarbu prieš.Parašė mantasm Rodyti pranešimąBe to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Jokių naujų gatvių, ir tik autobusų juostos ir dviračių takai! Taip po 15 metų siekiant naujakurius paskatinti naudotis VT Ukmergės g. autobusų juosta pasibaigs ties Maišiagala ir ja iškilmingai važinės 3G autobusas maršrutu Maišiagala-Rudamina. Tiesa, nelabai populiarus, nes piko metu atkarpą Avižieniai-Žirnių g. labiau apsimokės įveikti pėsčiomis.Paskutinis taisė Kristisz; 2019.02.07, 22:23.
- 6 patinka
Comment
-
Koks dar dviračių judėjimas? Pasižiūrėk pro langą ir suskaičiuok kiek tų dviračių važiuoja dabar? Čia ne Kopenhaga ar Amsterdamas ir net ne Klaipėda. Čia Vilnius. Čia kalnai ir žiemos būna. Toks pinigų kišimas į dvirtakius yra dar blogesnis nei į asfaltą.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Kuo toliau, tuo įdomiau. Vilniaus planas perka projektavimo darbus:
Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
Tai iki darbų konkurso tuomet dar toli...
Comment
-
Tai kaip tik gerai, nes galėjo būti skelbiamas eilinis naujų projektinių pasiūlymų aptarimo etapas.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąKuo toliau, tuo įdomiau. Vilniaus planas perka projektavimo darbus:
Šiaurinės gatvės statybos projektas. I etapas nuo vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės g.
Tai iki darbų konkurso tuomet dar toli...
Comment
Tai, kad šitie brėžiniai neatitinka PP.
Comment