Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
-
Nauja gatvė gerina ir VT populiarumą, nes atsiranda papildomos galimybės įveikti miestą. Tankesnės gatvės taip pat reiškia, kad viešŲjŲ transportŲ pasiekiamumas didėjaParašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
Comment
-
O kur važiuos VT kai nėra adekvataus gatvių tinklo? Kai turi ratais kvadratais važinėt, nes gatvės tiesiai nėra - natūralu, kad su mašina greičiau nei VT.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aišku, ne apie dviračius ir paspirtukus turėta mintyje. O kamščiai - tai skatinamoji priemonė naudotis VT. Gatves reikia ne tiesti , o skirti piko metu atskiras juostas VT, taip būtų paskatinimas juo naudotis. Kuo daugiau mieste naudojasi VT tuo geriau visiems eismo dalyviams, kuo daugiau automobiliais - tuo blogiau.
Dar geriau kai mieste nevažinėjama nereikalingų kilometrų, ką leidžia tankus gatvių tinklas su jungtimis visomis kryptimis. Tada ir pėsčiom ar dviračiu yra daugiau motyvacijos, nes kiekvienas kilometras pro aplinkui jaučiasi daug labiau nei su motoriniu transportu.
- 1 patinka
Comment
-
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanomaParašė Creatium Rodyti pranešimą
Nauja gatvė gerina ir VT populiarumą, nes atsiranda papildomos galimybės įveikti miestą. Tankesnės gatvės taip pat reiškia, kad viešŲjŲ transportŲ pasiekiamumas didėja
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
Comment
-
Kodėl? Jei ta pačia gatve važiuoja ir VT - reikiamą maršrutą turi ir taip. Jei naujos gatvės pastatymas buvo paskutinis lašas įsigyti automobilį, tai jis anksčiau ar vėliau būtų įsigytas.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Pagerinant sąlygas automobiliams, visų pirma paskatinami VT transporto keleviai įsigyti ir naudotis automobilu. Sugrąžinti į VT ar pakeisti įpročius urbanistai sako - sunku, man atrodo, sprendžiant iš daug ko, misija beveik neįmanoma
Comment
-
Įrengti light rail'ąParašė Creatium Rodyti pranešimąO tai kokie siūlymai? Nes video tai išvis maždaug, kad nereik statyt tos gatvės. Tai palikt dykynę skersai visą miestą? Ar įrengt dar vieną mišką? O gal tiesti gatvę, bet leisti tik VT?
Paskutinis taisė Briedis; 2019.02.07, 20:44.
Comment
-
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Tai šita jau aišku. Klausimas dar kartą: kokie siūlymai konkrečiai dėl Šiaurinės g.?Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Atskiros atkarpos duotų tik nedidelę dalį naudos kaip ištisinis išpildymas. O gatvės tiesimo kaštai tiesiant 1+1 tik viešo transporto gatvę su dvirtakiu ir pilnas variantas skirtųsi ne tiek daug. Didelė dalis kainos yra darbai, kurių šiaip ar taip reikia, nesvarbu kiek juostų paklot.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.
Be to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Comment
-
Aš suprantu, kad kiekvienas turi teisę į problemų sprendimą žvelgti tik iš savo asmeninės patirties ir gyvenimo patogumo, kaip jis tai supranta, pozicijų. Iš kitos pusės, manau, kad negalima ignoruoti ką įrodė urbanistikos mokslas ir praktika, atmesti ką kalba žmonės, kurie įgijo specializuotą išsilavinimą ir turi nepalyginamai daugiau žinių šiais klausimais. Aš turiu mintyse ne tik M.Marozą, bet ir tuos urbanistus, kurių video galima pamatyti ar perskaityti jų išleistas knygas. Įdomu, kiek iš čia esančių skaito ar žiūri jų pasisakymus apie miestų vystymą?Paskutinis taisė AudriusV; 2019.02.07, 21:30.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Argi svarbu pateikti argumentus tokiems prieš ir kaip išspręsti nurodytas esančias problemas? Svarbu prieš.Parašė mantasm Rodyti pranešimąBe to, ši gatvė pagerintų ir tranzitinį eismą. Pvz atvažiavus iš Nemenčinės plento pusės ir norint važiuoti link A1 ar A2 dabar reikia daug sukinėtis po miestą. Šita gatvė gerokai supaprastintų Antakalnis/Nemenčinės plentas <-> VA. Ar miesto VT turėtų išspręsti ir tarpmiestinį susisiekimą?
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Lygiai taip pat negalima ignoruoti, kad moderni urbanistika dažniausiai šneka kaip keisti esamus pilnai išpildytus miestus. O ne pusiau sutvarkytą, pusiau palopytą sistemą kaip Vilniuje.Parašė AudriusV Rodyti pranešimąAš suprantu, kad kiekvienas turi teisę į problemų sprendimą žvelgti tik iš savo asmeninės patirties ir gyvenimo patogumo, kaip jis tai supranta, pozicijų. Iš kitos pusės, manau, kad negalima ignoruoti ką įrodė urbanistikos mokslas ir praktika, atmesti ką kalba žmonės, kurie įgijo specializuotą išsilavinimą ir turi nepalyginamai daugiau žinių šiais klausimais. Aš turiu mintyse ne tik M.Marozą, bet ir tuos urbanistus, kurių video galima pamatyti ar perskaityti jų išleistas knygas. Įdomu, kiek iš čia esančių skaito ar žiūri jų pasisakymus apie miestų vystymą?
Be to, susisiekimas nėra izoliuota problema kurią galima spręsti kaip nori. Ji susijus su n+k kitų faktorių. Daryt talibaninę politiką - bus atitinkama ir reakcija. O mūsuose ta reakcija dažniausiai yra padėjimas ant taisyklių. Pvz talibaniniai sovietiniai parkingai, skaičiuoti juokingam auto skaičiui. Kokio nors urbanisto akimis gali būti idealus automobilizacijos mažinimo būdas. Bet mūsų realybė yra kitokia...
- 1 patinka
Comment
-
Nežinau, kodėl taip manote. Nėra specializuotos urbanistikos tokiems miestams kaip Vilnius. Tai būtų tas pats kaip sakyti, kad medicina tinkama tik sveikiems žmonėms, o demokratija tinka tik demokratinėms visuomenės. Urbanistika juk siūlo problemų sprendimo kelius, o ne jau gero pagerinimus.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lygiai taip pat negalima ignoruoti, kad moderni urbanistika dažniausiai šneka kaip keisti esamus pilnai išpildytus miestus. O ne pusiau sutvarkytą, pusiau palopytą sistemą kaip Vilniuje.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Jokių naujų gatvių, ir tik autobusų juostos ir dviračių takai! Taip po 15 metų siekiant naujakurius paskatinti naudotis VT Ukmergės g. autobusų juosta pasibaigs ties Maišiagala ir ja iškilmingai važinės 3G autobusas maršrutu Maišiagala-Rudamina. Tiesa, nelabai populiarus, nes piko metu atkarpą Avižieniai-Žirnių g. labiau apsimokės įveikti pėsčiomis.
- 6 patinka
Comment
-
Nelaikau savęs urbanistu, o siūlau domėtis, specialistų ir mokslininkų požiūriu, jų pateikiama visuomenei argumentacija. Jei kas įsivaizduoja, kad jų miesto tvarkymo vizijos yra šlamštas, tai tik jų problema.Parašė digital Rodyti pranešimąMažiau jūs kreipkite dėmesį į tą "urbanistą", jam ir Narbuto viadukas gi buvo blogai.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Koks dar dviračių judėjimas? Pasižiūrėk pro langą ir suskaičiuok kiek tų dviračių važiuoja dabar? Čia ne Kopenhaga ar Amsterdamas ir net ne Klaipėda. Čia Vilnius. Čia kalnai ir žiemos būna. Toks pinigų kišimas į dvirtakius yra dar blogesnis nei į asfaltą.Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Kelio netiesti, o pinigus skirti VT transporto juostoms ir dviračių takams įrengti. Gal galimos kažkurios atskiros atkarpos šio kelio, leidžiančios VT sutrumpinti maršrutus tarp kai kurių taškų. Tokiose atkarpose gali būti uždraustas kitas, ne VT ir dviračių judėjimas.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Kokiame pasaulio mieste tų specialistų ir mokslininkų projektai yra įgyvendinti?Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Nelaikau savęs urbanistu, o siūlau domėtis, specialistų ir mokslininkų požiūriu, jų pateikiama visuomenei argumentacija. Jei kas įsivaizduoja, kad jų miesto tvarkymo vizijos yra šlamštas, tai tik jų problema.
Comment
-
As manau cia jau puolat i krastutinumus. Uztenka paziuret i zemelapi ir matosi kaip ji nukraus trafika nuo dalies Ukmerges, Buivydiskiu g. ir sumlkiu rajonu gatveliu. Daryti vien dvirtaki butu neprotinga, nes salia is tikruju galetu buti vien miskas. Dabar padarius nauja gatve su VT salia tikrai manau atsiranda gera erdve smulkiajam verslui. Vienintelis dalykas kad reikia priziureti statybu leidimus.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Šiaurinė gatvė nereikalinga privačiam transportui - tai gal pasvarstome apie pirmą VT/dviračių/alternatyvaus transporto arteriją.
Tas pats vyksta, tik sparčiau, labiau apgalvotai ir su geresniu finansavimu ir Vakarų bei Šiaurės Europos miestuose.
TIkrai taip nera kad vakaru europa staiga nustojo daryt naujas gatves ir stampuoja vien dvirtakius. Is fantastikos srities kazkas jau.
- 3 patinka
Comment
-
Vakar kaip žiemai buvo gan šilta, sausa, nevėjuota ir jau senai nebuvo rimtesnių kritulių dėl ko +/- pravažiuojama. Be to, popietė yra šilčiausias metas. Net ir tokiu oru kaip vakar piko metu, 7:30 ir 17:30, būtų gerokai mažiau jauku važiuoti. Ir apledėjimas buvo mizeris palyginus su tuo kas buvo pvz antradienį iš ryto.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Vakar valandą važinėjau po pietų. Sutikau studentą su miesto dviračiu Pašiluose, sportininką vidutinio amžiaus Fabuose, tvarkingai apsirengusį pensininką su tašėm Viršuluose. Vakar pats tik antrą kart gyvenime išlindau esant sniegui ir daug kur aplediję. Išvada: klimatas tinkamas visom amžiaus grupėm. Kaip čia bus Kopenhaga, jei tik dabar pradėti tiesti ir valyti dvirtakiai?
Esu žiemą numynęs ne vieną tūkstantį kilometrų. Įskaitant ir prie -20c. Bet nesakyčiau, kad vidutiniam piliečiui mūsų klimatas tinkamas važinėt į darbą kiaurus metus. Nesvarbu dvirtakiai valomi ar ne.
Comment
Comment