Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
patvirtino Siaurines g. korektura. as tik siek tiek pasimeciau, cia atsiranda 2 lygiu sankryzos vietoj viaduku ar atvirksciai, atsiranda viadukai vietoj 2 lygio sankryzu?
Dokumentas: https://vilnius.lt/wp-content/upload...osbrezinys.pdf
Puslapis: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...u-koregavimas/
Comment
-
Vietoje "dobilų" atsiranda 2-lygių šviesoforinės sankryžos.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąpatvirtino Siaurines g. korektura. as tik siek tiek pasimeciau, cia atsiranda 2 lygiu sankryzos vietoj viaduku ar atvirksciai, atsiranda viadukai vietoj 2 lygio sankryzu?
Dokumentas: https://vilnius.lt/wp-content/upload...osbrezinys.pdf
Puslapis: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...u-koregavimas/
Comment
-
Viršutinis yra naujas variantas. Truputį netikėta, bet man bent jau Ukmergės gatvėje naujas sprendimas atrodo geriau. Ir pėstiesiems mažiau problemų ir tiesus srautas atskirtas nuo sukančių. Pagal senąjį variantą visas dobilas visvien užsikištų vien dėl šviesoforo prie Senukų.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąpatvirtino Siaurines g. korektura. as tik siek tiek pasimeciau, cia atsiranda 2 lygiu sankryzos vietoj viaduku ar atvirksciai, atsiranda viadukai vietoj 2 lygio sankryzu?
Dokumentas: https://vilnius.lt/wp-content/upload...osbrezinys.pdf
Puslapis: https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...u-koregavimas/
Tik požeminė perėja panašu vis dar standartinė su laiptais. Reikia prašyti, kad perprojektuotų.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.07, 09:58.
- 1 patinka
Comment
-
jau rasiau cia apie sita pereja, ji yra visiskai absurdiska. Net laiptai padaryti bendro nuolydzio kryptimi, kad butu kuo ilgiau leistis. Kur siusti pasiulymus ir komentarus?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Viršutinis yra naujas variantas. Truputį netikėta, bet man bent jau Ukmergės gatvėje naujas sprendimas atrodo geriau. Ir pėstiesiems mažiau problemų ir tiesus srautas atskirtas nuo sukančių. Tik požeminė perėja panašu vis dar standartinė su laiptais. Reikia prašyti, kad perprojektuotų.
Comment
-
Argumentai? Ar tiesiog gaidys, nes man nepatinka, o aš esu žinovas?Parašė tomtom Rodyti pranešimąčia yra gaidys. šitie nauji ilgi viadukai kainuos daug daugiau nei pradinis sprendimas ir pralaidumas bus daug mažesnis
Sprendimai su estakadomis žymiai geresni už "dobilo lapus", kurie miesto sąlygomis yra niekam tikusios ir nepatogios sankryžos. Estakados bent jau pagrindinio srauto (Ukmergės g. ir Laisvės pr.) kryptimis užtikrins sklandų judėjimą. Kaip mieste "efektyviai" veikia dobilo lapo sankryžos visi važiuojantys ozo g. nuo Ozo PC link Šeškinės gali matyti, kai vis vien eismas Ozo g. ant viaduko virš GV beveik sustoja dėl krūvos besirikiuojančių tokioje trumpoje persirikiavimo juostoje. Pagaliau gal išaugsime iš isivaizdavimo, kad vienintelis sprendimas - dobilo lapo tipo sankryža, kuri realiai yra totalus š mieste.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Viršutinis yra naujas variantas. Truputį netikėta, bet man bent jau Ukmergės gatvėje naujas sprendimas atrodo geriau. Ir pėstiesiems mažiau problemų ir tiesus srautas atskirtas nuo sukančių. Pagal senąjį variantą visas dobilas visvien užsikištų vien dėl šviesoforo prie Senukų.
Tik požeminė perėja panašu vis dar standartinė su laiptais. Reikia prašyti, kad perprojektuotų.
Papildau: Matau tik nemažą trūkumą plane, kad iškart už Hesburger nenumatytas įvažiavimas (be galimybės ten išvažiuoti) iš Šiaurinės g. į Senukų, Topo centro ir Hesburger aikšteles. Nes norint patekti į šiuos objektus bus be reikalo apkraunama J. Baltrušaičio g. dalis ir sankryža už Senukų PC, kai galima būtų to išvengti.Paskutinis taisė sleader; 2018.12.07, 10:45.
- 3 patinka
Comment
-
Kaip parašyta pastabose, tai sprendiniai už detaliojo plano ribų yra tik rekomendacinio pobūdžio, o požeminė perėja nepatenka į šio detaliojo plano ribas. Manyčiau, kad ji ten pavaizduota labiau tik schematiškai. Bet kokiu atveju konkretus ir racionalus sprendimas turėtų būti realizuotas TP stadijoje.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
jau rasiau cia apie sita pereja, ji yra visiskai absurdiska. Net laiptai padaryti bendro nuolydzio kryptimi, kad butu kuo ilgiau leistis. Kur siusti pasiulymus ir komentarus?
Comment
-
Argumentų bus? Ten vienintele problema yra sankryža su Justiniškių g., kuri neleidžia išnaudoti 50 proc. estakados privalumų, nes iškart už estakados vis vien reikia sustoti.Parašė Cilis Rodyti pranešimąEstakadą+šviesoforas jau turim laisvės-narbuto-pilaitės pr. sankryžoje. Didžiulis nesusipratimas.
Aišku žiūrint iš dabartinės perspektyvos, ši sankryža turėtų būti orientuota kita kryptimi ir estakada/tunelis geriau būtų Pilaitės pr. - Narbuto g. kryptimi, nes atsiradus Vakariniam aplinkkeliui ji Laisvės pr. nebe tokia aktuali. Bet tai ne pačio sankryžos tipo problema, o planavimo.Paskutinis taisė sleader; 2018.12.07, 10:49.
- 1 patinka
Comment
-
Puikūs pakeitimai, visas projektas tampa gerokai labiau patrauklesnis pėstiesiems ir dviratininkams. O Justiniškių g. atsiranda papildomi nusukimai, kas irgi neblogai.
Blogiausias dalykas yra terminai. Jau skelbta, kad techninis projektas bus parengtas per 2019 metus, tai čia visiškas kosmosas, kad tiek laiko užtruko viskas. Kita vertus turbūt geriau palaukti pataisyto varianto, negu turėti krūvą naujų neveikiančių ir nepatogių dobilų.
Kas dėl perėjos. Net neabejoju, kad ją suprojektuos ir įrengs normalią, modernią, o ne tokią kokia pažymėta. Požiūris į pėsčiuosius gerokai pasikeitęs per šią kadenciją, nepaisant atskirų atvejų.Paskutinis taisė Creatium; 2018.12.07, 11:19.
- 2 patinka
Comment
-
Kokie tie terminai?Parašė Creatium Rodyti pranešimąBlogiausias dalykas yra terminai. Jau skelbta, kad techninis projektas bus parengtas per 2019 metus, tai čia visiškas kosmosas, kad tiek laiko užtruko viskas.
Per 2019 techninis projektas
kas toliau? per kiek laiko reiktų pastumti pirminias datas?
Klausiu, nes aktualu.
Comment
-
Buvau bandęs siųsti prieštaravimus dėl perėjos ties VSD, tai atsakė, kad koks užsakymas iš savivaldybės – toks ir sprendimas. Jei siųsti, tai, manau, reiktų iškart Poderskiui, juolab jis buvo pėsčiųjų entuziastas anksčiau įkūręs pėsčiųjų grupę FB. Galima paimt šią foto iš Laisvės pr. šalia "Litexpo", kaip pavyzdį, kad net Vilniuje jau seniai egzistuoja humaniškos požeminės perėjos: https://www.miestai.net/forumas/file...8&d=1536686211Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
jau rasiau cia apie sita pereja, ji yra visiskai absurdiska. Net laiptai padaryti bendro nuolydzio kryptimi, kad butu kuo ilgiau leistis. Kur siusti pasiulymus ir komentarus?
Prie to pačio, dar siunčiantiems pridedu nuotraukas, kad lengviau įtikint. Pagal sklypus, ten iš abiejų pusių valstybės žemė, o ties "Iki" jau net dabar stipriai įgilinta erdvė:
Paskutinis taisė dondc; 2018.12.07, 11:50.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 2 patinka
Comment
-
Koks pasikeites? Kodel taip manai? Kodel tik dabar suprojektuota pereja per Pilaites prospekta ties Pociuno g. yra su laiptais ir liftais o sita projektuos be? Nebuvo nei vieno precedento kad padarytu kitaip.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKas dėl perėjos. Net neabejoju, kad ją suprojektuos ir įrengs normalią, modernią, o ne tokią kokia pažymėta. Požiūris į pėsčiuosius gerokai pasikeitęs per šią kadenciją, nepaisant atskirų atvejų.
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
primenu, kaip atrodo PASKUTINE suprojektuota pozemine pereja SIA KADENCIJA. Jei pilaites ar lidl perejas dar galima buvo nurasyti i tai kad daro ten kur sovietai projektavo, tai sita juk tikrai naujoje vietoje.

Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.12.07, 12:01.
Comment
-
Nes be 2040 metų nebaigs šiaurinės g.Parašė sleader Rodyti pranešimąArgumentai? Ar tiesiog gaidys, nes man nepatinka, o aš esu žinovas?
Comment
-
Šiuo atveju estakados palengvina dalią pėstiesiems ir dviratininkams (bei, aišku, automobilininkams), bet apsunkina padėtį VT. Dėl to man jos ir nepatinka - atrodo, kad buvo pasukta paprasčiausiu keliu vengiant bent kažkiek pagalvoti apie tai, kad VT vaidmuo turėtų būti didinamas, o automobilių mažinamas. Dabar VT turės stoti prie šviesoforo tiek Laisvės pr., tiek Ukmergės g., o automobiliai - ne. Ir dar gausim papildomą stotelę Laisvės pr. tarp Čiobiškio ir Vilniaus rajono poliklinikos. Sėkmės populiarinant VT su tokiais projektais.Parašė sleader Rodyti pranešimąSprendimai su estakadomis žymiai geresni už "dobilo lapus", kurie miesto sąlygomis yra niekam tikusios ir nepatogios sankryžos. Estakados bent jau pagrindinio srauto (Ukmergės g. ir Laisvės pr.) kryptimis užtikrins sklandų judėjimą. Kaip mieste "efektyviai" veikia dobilo lapo sankryžos visi važiuojantys ozo g. nuo Ozo PC link Šeškinės gali matyti, kai vis vien eismas Ozo g. ant viaduko virš GV beveik sustoja dėl krūvos besirikiuojančių tokioje trumpoje persirikiavimo juostoje. Pagaliau gal išaugsime iš isivaizdavimo, kad vienintelis sprendimas - dobilo lapo tipo sankryža, kuri realiai yra totalus š mieste.
Gal galima kažką geresnio sugalvoti? Turbo žiedus? Deimantinę sankryžą? Būtų tas pats ar net pigiau.
Narbuto/Laisvės/Pilaitės pr. sankryžos net minėti neverta, ten net šviesoforų nesugeba normaliai sureguliuoti – savaitgaliais lygioj vietoj kamščiai darosi, o pėstiesiems žalios tenka laukti nenormaliai ilgai, ir daugelis nelaukia.
Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
Comment