Įdomu, kad šiame plane nesimato Justiniškių gatvės ir Šiaurinės g. dviejų lygių sankryža... Hmmm
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Nieko tame nėra baisaus. Įdomiau, kad yra dviejų lygių susikirtimas į Ozą. Manau, kad jo bus atsisakyta.Parašė RamasN Rodyti pranešimąĮdomu, kad šiame plane nesimato Justiniškių gatvės ir Šiaurinės g. dviejų lygių sankryža... Hmmm
Beje, sankryža su Kalvarijų g. - paprasta šviesoforinė, kas būtų abejotina jei bent planuojamas "rapid transport" šia svarbia magistrale.
Comment
-
Koks tikslas ten statyti viaduką? Kad juo pralėkęs greičiau privažiuotum prie Ozo g. sankryžos ir kamščio? Pirmiausia reikia statyti viadukus ten, kur jų labiausiai reikia pagrindinėse sankryžose. "Geras" pavyzdys IKEA viadukas, kai juo tik kelios mašinos pravažiuoja per minutę, o fūros stovi kamščiuose po juo Žirnių gatvėje nuo D&G iki Liepkalnio g.Parašė Sula Rodyti pranešimąNieko tame nėra baisaus. Įdomiau, kad yra dviejų lygių susikirtimas į Ozą. Manau, kad jo bus atsisakyta.
Beje, sankryža su Kalvarijų g. - paprasta šviesoforinė, kas būtų abejotina jei bent planuojamas "rapid transport" šia svarbia magistrale.
Comment
-
Matyt, buvo planuojamas dabar jau beveik palaidotas Kernavės g. projektas. Kitų paaiškinimų tam nerandu.Parašė Lettered Rodyti pranešimąKoks tikslas ten statyti viaduką? Kad juo pralėkęs greičiau privažiuotum prie Ozo g. sankryžos ir kamščio? Pirmiausia reikia statyti viadukus ten, kur jų labiausiai reikia pagrindinėse sankryžose. "Geras" pavyzdys IKEA viadukas, kai juo tik kelios mašinos pravažiuoja per minutę, o fūros stovi kamščiuose po juo Žirnių gatvėje nuo D&G iki Liepkalnio g.
Ten net lygtais šviečiasi Kazlausko g. viadukas per Geležinio Vilko g.!
Comment
-
Bėda tame, kad paskutinis patvirtintas miesto planas galioja iki 2015 m., su perspektyva iki 2020 m. Bet tai ne šios temos diskusijai.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKuo "Kernavės g." projektas yra palaidotas? Jis figūruoja visuose miesto ateities planuose. Klausimas yra tik dėl tilto, ar jis bus. Bet pati Kernavės g. tikrai reikalingai ir tikrai bus.
Dabartinio vystymosi atveju Ralio g. kaip tęsinys kažkokiam tranzitui nėra pritaikyta.
Pas mus gi pusė miesto ant durniaus statoma. (pvz.: tas pats Ozo (ne)gyvenamasis kvartalas, šiandien iškelta istorija dėl Venecijos kvartalo ir t.t.)
Comment
-
Kernavės g. gali funkcionuoti ir be tilto. Tiesa, tiltas reikalingas jos pilnam išbaigimui. IMHO Ralio g. bus mažiausias galvos skausmas statant Kernavės g. su tiltu (jau vien kokį kiekį namų Šnipiškėse reikės nugriauti).Parašė Sula Rodyti pranešimąBėda tame, kad paskutinis patvirtintas miesto planas galioja iki 2015 m., su perspektyva iki 2020 m. Bet tai ne šios temos diskusijai.
Dabartinio vystymosi atveju Ralio g. kaip tęsinys kažkokiam tranzitui nėra pritaikyta.
Pas mus gi pusė miesto ant durniaus statoma. (pvz.: tas pats Ozo (ne)gyvenamasis kvartalas, šiandien iškelta istorija dėl Venecijos kvartalo ir t.t.)
Comment
-
Kernavės g. nelabai yra tikslo tiesti, kai tiek brangių sklypų reiktų išpirkti. Pigiau ir efektyviau būtų užbaigti Žalgirio-Ukmergės-GV mazgą, kas reikalinga bet kuriuo atveju, dar gal ir tiltą pastatyti virš Pedagoginio žiedo.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKuo "Kernavės g." projektas yra palaidotas? Jis figūruoja visuose miesto ateities planuose. Klausimas yra tik dėl tilto, ar jis bus. Bet pati Kernavės g. tikrai reikalingai ir tikrai bus.
Paskutinis taisė Lettered; 2015.11.26, 15:54.
Comment
-
Kaži ar toj miesto pusėj Šiaurinė g. išvis bus. Geriausiu atveju iki Ukmergės g., nes toliau kelią pastoja „žalieji“ miškelio mylėtojai ir burokų augintojai tarp Geležinio vilko ir Ralio g.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąSpėju, kad delsiama taupant, nes vistiek su Šiaurine gatve viskas kartu keisis.Lietuva visiems.
Comment
-
Ten jau ne vien burokai, ten beveik individualių namų kvartalasParašė abruo Rodyti pranešimąKaži ar toj miesto pusėj Šiaurinė g. išvis bus. Geriausiu atveju iki Ukmergės g., nes toliau kelią pastoja „žalieji“ miškelio mylėtojai ir burokų augintojai tarp Geležinio vilko ir Ralio g.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Jei kelias planuojamas vietoje aukštos įtampos linijos, tuomet toje vietoje namų kaip ir nėra. Bet ta linija praeina visai šalia vieno didelio apjungto sklypo, kur laaabai jau daug apsaugos kamerų prikabinėta. Ten turbūt ir bus pagrindinis pasipriešinimo židinys.Parašė SPX Rodyti pranešimąTen jau ne vien burokai, ten beveik individualių namų kvartalas
Comment
-
Taip, bet gatvė 4 juostų + skiriamoji "žalia" juosta. Ten papuola į ne vieną sklypą. Tiesa, 2006m. ten dar jokios kameros nekabėjoParašė Ginthus Rodyti pranešimąJei kelias planuojamas vietoje aukštos įtampos linijos, tuomet toje vietoje namų kaip ir nėra. Bet ta linija praeina visai šalia vieno didelio apjungto sklypo, kur laaabai jau daug apsaugos kamerų prikabinėta. Ten turbūt ir bus pagrindinis pasipriešinimo židinys.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tolokai Šeškinės sodai nuo Laisvės pr.Parašė Creatium Rodyti pranešimąKuris čia tas sklypas su kameromis? Čia gal netoli Laisvės pr.?
Comment
-
Gi sakė didelis sklypas: nuo Šeškinės sodų iki Laisvės pr.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTolokai Šeškinės sodai nuo Laisvės pr.
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Buvo burokai daržuose, o dabar - galvose. Šiaip nemačiau, kokie ten pakitimai su sklypų apjungimu ir kameromis padaryti, o neturėtų būti taip, kad toje vietoje žemė kaip ir rezervuota ir jokių pakeitimų negalima daryti?Parašė SPX Rodyti pranešimąTen jau ne vien burokai, ten beveik individualių namų kvartalas
Lietuva visiems.
Comment
-
Vakarinio aplinkkelio ir būsimosios Šiaurinės gatvės mazgas

Žemėlapis iš www.maps.lt
Bendras vaizdas iš Delfi (D.Pipo nuotr.)

http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=72469606
Foto 2016.10.08
Bendras viaduko vaizdas

Neaišku, kaip bus organizuojamas eismas mazge, kai bus paleistas eismas aplinkkelio III atkarpoje. Talino - Rygos gatvėse eismas tikrai taps intensyvesnis.
Gaila, kad nepadarytas bent laikinas asfaltuotas kelias Šiaurinės gatvės trasoje. Jei tas keliukas nebus perkastas, tai turbūt bus nuolatinis dulkių stulpas važiuojant žvyrkeliu iki Justiniškių gatvės
Paskutinis taisė Romas; 2016.10.30, 20:07. Priežastis: Kopija iš temos "Vakarinio aplinkkelio III etapas"
Comment
Comment