Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šiaurinė gatvė Vilniuje. Pašilaičiai-Šeškinė-Žirmūnai
Collapse
X
-
Net ir su nelabai daug pastangų. Pavyzdys: Pasakų parkas prie Vakarinio aplinkkelio. Aplinkkelis eina palei visą parko šoną, bet mėgautis parku tikrai netrukdo. Iš dalies, aišku, dėl to, jog pats kelias yra įleistas gilyn.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Aš ir agituoju už tai, kad gatvės turėtų nesimatyt ir kiek įmanoma nesigirdėti. Ir taip, pritariu, kad reljefas tam dėkingas. Su palyginus nedaug pastangų galima padaryt labai gerą rezultatą.
Comment
-
Kaimiečiai verkia, kad kažkoks šabakštynas bus užstatytas tiesiant gatvę, nori 100% ramybės ir švaros mieste, kas neįmanoma, tai verkiantiems dėl gatvės statybų reiktų grįžti į kaimus. Turbūt nėra jokio kito didesnio miesto Europoje, kurio viduryje 2,5 kilometro ilgio ruože nebūtų nei vienos gatvės rytų - vakarų kryptimis.Parašė Harlem Rodyti pranešimąReikia is vilniaus visus kaimiecius isvyti.kurie gime vienkiemiuose ir atsikrauste i vilniu gyventi.ir dabar zyzia del gatves tiesimo.vaziuokit i savo kutorus ir megaukites gamta.o miestui netrukdykit vistytis.
- 9 patinka
Comment
-
Pasakų parkas yra pailgas ir tik trumpa kraštine remiasi į Vakarinį aplinkelį. Taip, bent kiek toliau paėjus triukšmo nebesigirdi. Spėju padeda ir medžiai, ir įleidimas gilyn. Ir dujininkų kvartalo žaliasis tiltas turbūt kažkiek prisideda.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Net ir su nelabai daug pastangų. Pavyzdys: Pasakų parkas prie Vakarinio aplinkkelio. Aplinkkelis eina palei visą parko šoną, bet mėgautis parku tikrai netrukdo. Iš dalies, aišku, dėl to, jog pats kelias yra įleistas gilyn.
Ką ir bandau pasakyti - su nedidelėm pastangom ir ganėtinai dėkingu reljefu galima padaryti teisingą sprendimą. Kuris visoms pusėms duos naudos. Net ir vietiniams šuniukų šikintojams galima padaryt padoresnius takus suvedant į didesnį ar mažesnį žaliąjį tiltą. Kad nereiktų brautis per dabartinius erkynus.
- 1 patinka
Comment
-
Atsidaryk Londono Google Maps. Padėk žmogeliuką ant North Circular (A406) tada surask pirmą didelę gatvę (kokios tu nori Vilniuje) į pietus nuo jo. Paskaičiuok atstumą ir parašyk jį čia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Turbūt nėra jokio kito didesnio miesto Europoje, kurio viduryje 2,5 kilometro ilgio ruože nebūtų nei vienos gatvės rytų - vakarų kryptimis.
Comment
-
Atsidariau. Man išmeta tankų gatvių tinklą kas 60 m.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Atsidaryk Londono Google Maps. Padėk žmogeliuką ant North Circular (A406) tada surask pirmą didelę gatvę (kokios tu nori Vilniuje) į pietus nuo jo. Paskaičiuok atstumą ir parašyk jį čia.
Comment
-
Seniai sakiau, kad Vilniuje reikia palikti tik kokį 60-80 tūkst. gyventojų ir tos Šiaurinės gatvės reikalingumas atkris.Parašė Harlem Rodyti pranešimąReikia is vilniaus visus kaimiecius isvyti.kurie gime vienkiemiuose ir atsikrauste i vilniu gyventi.ir dabar zyzia del gatves tiesimo.vaziuokit i savo kutorus ir megaukites gamta.o miestui netrukdykit vistytis.
Comment
-
Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?Parašė Sula Rodyti pranešimą
Atsidariau. Man išmeta tankų gatvių tinklą kas 60 m.
Comment
-
Kiek supratau, kalba buvo apie tai, kad pas mus tiesiog laukai/krumynai, jokių gatvių, nieko (Huliai Pole). Miesto vidury. O galėtų būti bent kaip Londone (ar kitaip).Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
- 1 patinka
Comment
-
Na, kalbų šitoje temoje buvo apie daug variantų, nuo paprastos gatvės iki vos ne greitkelio standarto. Esmė ta, kad jei ten būtų nutiesta gatvė pagal tą naują 'Gedimino prospektas v2' koncepciją, milžiniškos gatvės nebuvimas toje vietoje tikrai nepadarytų Vilniaus unikaliu.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kiek supratau, kalba buvo apie tai, kad pas mus tiesiog laukai/krumynai, jokių gatvių, nieko (Huliai Pole). Miesto vidury. O galėtų būti bent kaip Londone (ar kitaip).
Dėl šabakštynų - nesu tikras, ar yra pakankamai daug žmonių, kurie siūlo ten visam laikui palikti šabakštynus, kad reikėtų apie tai nuolat kalbėti. Asmeniškai, nežinau nei vieno, tad čia tokia kaip ir šiaudinė baidyklė.
Mano nuomone, ta gatvė turi atrodyti daugmaž taip:
https://www.google.com/maps/@52.3558...8192?entry=ttu
T.y. viduryje gatvių esantis VT, šone gatvės esantis parkingas per visą gatvės ilgį ir jaukūs pirmi aukštai su komercija. Kuo toliau nuo tokio standarto tolsta šis projektas, tuo labiau jo nepalaikau. Gyvename automobilizuotame marozyne, kur net (dabar jau buvęs) vyr. architektas nemato poreikio rezervuoti VT juostų viduryje nuo nulio daromame projekte. Manau, kad gal ir visai naudinga būtų jei daugiau žmonių pakaišiotų pagalius šiam projektui į ratus, kol turėsime geresnį supratimą kaip reikia padaryti gerai.
- 10 patinka
Comment
-
Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Kuri iš jų galėtų būti laikoma tikra rytų-vakarų jungtimi?
Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.29, 22:47.
- 1 patinka
Comment
-
Būtent, kad ir nespecialistiška akim žvelgiant į Vilniaus ir pvz. Amsterdamo gatvių tinklą žemėlapyje jau kyla įtarimas kad vienam iš jų(neminėsiu kuriameParašė Lettered Rodyti pranešimą
... Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
) gatvių tinklas veikia kaip minimum š*dinai.
Comment
-
Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :Parašė KEdas Rodyti pranešimąNa, jei spekas sutinka, tai kaip ir nutarta. Prieštaraujančių bus?
1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)
ps. renkuosi 1.
Comment
-
Yra ketvirtas:Parašė evvt Rodyti pranešimą
Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
4. Naikinam gatves, sprogdinam tiltus, parkai užsodinami kopūstais ir bulvėmis.
- 4 patinka
Comment
-
Kiek patikslinsiu savo požiūrį. Esu už gatvių tinklo tankinimą: būtina nuteisti M Lietuvio 4 juostas, Šiaurinė (bent 1+1), užbaigti Ozo arteriją iki VA, GV paversti į eismo be susikirtimų viename lygyje ir tt..Parašė evvt Rodyti pranešimą
Yra trys pasirinkimai (žinoma gal ir daugiau) :
1. Didint gatvių tinklo tankį (nežinau, gal ir nesutinkat su ta mintim kad Vilniuje lyginant su kitais jis labai žemas)
2. Paliekant esamą mažą tankį, didinti esamų gatvių pralaidumą(spekas siūlytas variantas)
3. Nei didint tankio nei pralaidumo, su gatvėm paliekam kaip yra, kur būtų galima nutiest naujas gatves - įrengiame parkus (tamstai patinkantis variantas?)
ps. renkuosi 1.
Mano mintis, kad jei planuojama abu variantus - Šiaurinė ir Ozo arterija - įgyvendinti vienu metu ir sakoma, kad nėra pinigų ir visa kita, tuomet tinka kompromisas. Kompromisas yra mesti lėšas ir pajėgas į vieną iš šių arterijų ir pagaliau užbaigti iki pilno funkcionalumo bent vieną jų. Gal bent kompromisas padidintų šansus, kad užsibaigs dešimtmečiais vykstantančios agonijos?
Ir jei tektų rinktis tarp Šiaurinės ir Ozo arterijos - Ozo arterijos užbaigimą ir jos visos pavertimą į dviejų lygių laikau svarbesniu darbu nei Šiaurinė. Kodėl svarbesnis? Nes daugiau naudos.Paskutinis taisė spekas; 2023.10.29, 15:05.
- 1 patinka
Comment
-
Teisingas atsakymas yra tas, kad nuo A406 į pietus artimiausias didelis kelias yra M25, grubiai už 40 kilometrų. Į tuos 40 kilometrų be ‘tikrų rytų vakarų jungčių’ patenka ne tik sublokuotų namų kvartalai (kuriuose gyventojų tankis yra gerokai didesnis nei lietuviškuose komiblokuose), bet ir visas centrinis Londonas, Europos finansų centras.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Šiaip tai ten ne miestas, o susijungę kotedžiais užstatyti kaimai vienas su kitu, panašiai kaip pas mus koks Nemėžis ar Riešė. Bet ir ten yra gatvės norint važiuoti tomis kryptimis, tik lėtos. Pažiūrėkite pvz, kaip atrodo gerai suplanuotų ir gerą infrastruktūrą turinčių miestų kaip Amsterdamas gatvių tinklas.
Comment
Comment