Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kristisz
    replied
    Baikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Čia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...
    Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
    Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
    Tai kad Marki aplinkelis yra 3x3, mane maloniai nustebino, labai toliaregiškas sprendimas
    Nėra čia jokios toliaregystės. Prieš miestus srautai visada sukyla. Pilna Varšuva 4+4 juostų gatvių, tai 3+3 nieko jau už Varšuvos nenustebina.

    Čia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...

    Komentuoti:


  • sv-x-as
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau



    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135
    Pasakas sneka apie greicio limitus, sutvarkykit A1 per neri prie Kauno ir jau 20 minuciu susitaupo.

    Komentuoti:


  • myhorsegallery
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

    Jeigu net susisiekimo ministras Masiulis pripažįsta, kad keliai tiesiami plonesni panaudojant ženkliai mažiau medžiagų (valstybiniai užsakovai direkcijos "nematė"), taip pat valstybinėse kelininkų įmonėse vogė labai dideliais kiekiais įdarbinant ištisai gimines, tai ar čia š tepimas ar tiesiog faktų konstatavimas?
    Tai gal ponulis pats dirbate toje srityje ir iš vidaus nesimatė korupcijos, vagysčių ir pan.?
    1. Plonesni, nes kažkoks bičas ala LAKD "Skardžius" prastūmė įstatymą, kad asfalto sluoksnis gali būti su paklaida +/- 10cm. Tai aišku, kad visi pradėjo daryt -9cm. Nieko nematyt niekam nereikėjo, vsio zakonno buvo.
    2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
    3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
    4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
    5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
    6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau

    Pasak E. Skrodenio, pasiekti Klaipėdą greičiau automobiliu bus įmanoma daug artimesniu laiku: „Automagistralės yra pritaikytos tam, kad būtų galima didinti leistiną važiavimo greitį. Kelias yra pakankamai platus, tad ruože Kaunas-Klaipėda vairuotojai galėtų važiuoti 140 km/h. Įdomu tai, jog pastarajame kelyje vairuotojai pasiekia vidutiniškai 118 km/h greitį, tad „neišnaudojami“ net dabartiniai greičio limitai.“
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Ne ten paryškinta.
    Žurnalistui irgi dzin esmę praleido.
    Esminė žinutė yra:
    "autostrada nuo Lenkijos pasienio iki Kauno"
    "[kelias] 2+1 nuo Kauno iki Latvijos"
    "2022 m."

    https://www.youtube.com/watch?v=I-vtEP-9CnI
    Nuo 3:43:55
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.26, 08:41.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    R. Masiulis: viskas pasikeis po „Via Balticos“ rekonstrukcijos

    ...Iš esmės visose srityse sekasi gerai, einama į priekį. Vienintelis dalykas, kuris kenkia visiems rodikliams, yra mirties keliu vadinamas „Via Baltica“. Kai 2022 metais bus sutvarkyta autostrada nuo Lenkijos pasienio iki Kauno ir nuo Kauno iki Latvijos, būsime toli pažengę ir neabejotinai būsime tarp pirmaujančių valstybių Europoje“, - kalbėjo R. Masiulis.

    Komentuoti:


  • Rembo3
    replied
    Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą

    ...Tokio kelio kaina kosmosas...
    o vagys ir "auksarankiai" planuojantys LT kelius ne kosmosas? lyg ir akivaizdu kad šūdo malimu ir nesąmonėm jau seniai visą Europą praspjovėm... galima tik pasidžiaugt už kaimynus

    Komentuoti:


  • saruniukstis
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    As daug ka ziuriu vilnius.lt skyriuose miesto pletra (numatomu statiniu projektai) ir e.miesto dalyje interaktyvus zemelapis

    Bet vilnius.lt kaip suprantu rodo, tik kas su Vilniumi pačiu vyksta, o kaip tarkim su Vilniaus raj. arba Kitais rajonais, kur tokie dideli projektai paliečia.

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    As daug ka ziuriu vilnius.lt skyriuose miesto pletra (numatomu statiniu projektai) ir e.miesto dalyje interaktyvus zemelapis

    Komentuoti:


  • saruniukstis
    replied
    Sveiki visi,

    čia esu naujokas, bet paskutiniu metu dėl intensyviai remontuojamų kelių ir plečiamos infrastruktūros pradėjau ieškoti informacijos apie tai, kas, kada ir kaip planuoja ką daryti ir susidūriau su neįveikiamomis problemomis, tad tikiuosi Jūsų pagalbos:

    1) Kur matote informaciją apie planuojamus kelio ar gatvių projektus (kaip pvz. pietinis aplinkelis ir rytinis, nes apie juos išvis net nebuvau girdėjęs ir kartais skelbimuose tenka matyti užrašus, pagal nepatvirtinta BP planą ten ir ten yra suprojektuota gatvė...) ?
    2) Kur Jūs matote tokius įdomius visokius kelių ir gatvių brėžinius, kurie dar net nėra patvirtinti arba kurie ir yra patvirtinti, bet regia nerodo ?
    3) Kaip ir kur ar kokiuose brėžiniuose pažiūrėti, ar esamas kelias yra realiai egzistuojantis ir viskas gerai ar tai tiesiog koks miško kelias, kurį reikia įtvirtinti ?
    Paskutinis taisė saruniukstis; 2017.11.18, 21:09.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
    Kokia kelio 1911 Rokai – Girininkai – Purvininkai būklė? Iš google street view negaliu susidaryti įspūdžio. Ar geriau važiuoti Garliava- Išlaužas?
    Normali būklė. Jeigu arčiau važiuoti pro Rokus, tai tikrai per Garliavą neapsimoka.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dėl Lentvario aš jau rašiau. Ten neseniai darė kelio remontą!
    Dar pagilino griovius, ir pėstiesiems vietos visai nebeliko, nors šalia yra daug gyvenamųjų namų, ir toliau statoma.
    Kokiais normatyvais vadovaujamasi, nelabai aišku. Nuo Stalino laikų lygtais buvo daroma, kad tankai ir karinė technika pravažiuotų
    Ten yra remontuojamas isvaziavimas i A1 ir paciam mieste keliai YRA. Bet butent siame kelyje nedaroma absoliuciai nieko. Man tai labai keista, galetu sutvarkyti bent kelius kuriais vaziuoja miesto VT. Jau nekalbu apie kazkoki senovini nora uzasfaltuoti tarpmiestinius zvirkelius, kuriais vazineja autobusai - ju irgi yra neasfaltuotu. Isivaizduoju per kiek reisu autobusai tampa lauzu jais kursuojant. Bent jau man jau su antra masina tik pravaziavus pora km zvirkeliu prasideda bedos su elektrika.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai dabar daroma, kad karo atveju nepravažiuotų.
    Logiška. Tik reikia daugiau vingių ir mažiau krūmų, kad patogiau su Javelin pašauti

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dėl Lentvario aš jau rašiau. Ten neseniai darė kelio remontą!
    Dar pagilino griovius, ir pėstiesiems vietos visai nebeliko, nors šalia yra daug gyvenamųjų namų, ir toliau statoma.
    Kokiais normatyvais vadovaujamasi, nelabai aišku. Nuo Stalino laikų lygtais buvo daroma, kad tankai ir karinė technika pravažiuotų
    Tai dabar daroma, kad karo atveju nepravažiuotų.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dėl Lentvario aš jau rašiau. Ten neseniai darė kelio remontą!
    Dar pagilino griovius, ir pėstiesiems vietos visai nebeliko, nors šalia yra daug gyvenamųjų namų, ir toliau statoma.
    Kokiais normatyvais vadovaujamasi, nelabai aišku. Nuo Stalino laikų lygtais buvo daroma, kad tankai ir karinė technika pravažiuotų

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Vasara teko pavazineti kiek kitokiais marsrutais nei automagistrales... Labai nusivyliau. Stai pvz pirmoje foto yra Rudamina. Google nurodo kad foto daryta 2012 metais. Dabar 2017. Nepasikeite visiskai nieko. Kadangi jokiu darbu nevyksta, tas pats bus ir kitais metais. Primena labai labai gilia Rusija (taip, ir ten daug kur danga yra normali). Net ne europine jos dali. Toks vaizdas yra bemaz daugelyje miesteliu nuvaziavus nors ir kelis km nuo Vilniaus - salies ekonomikos varyklio. Kalbu ne apie pacia danga (nors is tikruju dabar sioje vietoje jau kiek nusidevejo). Paziurekit kokie kelkrasciai. Kaip cia gali vaiksciuoti zmones po lietaus? Visur purvas ir dulkes. Norisi paimt 0.7 ir uzsimirst. Kur apsvietimo stulpai? Ju nera, visai, cia jau ne prieiga, cia pats miestelis. Cia yra pereja su uzrasu "vaikai", turbut netoli mokykla ar darzelis. Bet nakti jiems geriau sedet namie...
    Uzduokit klausima sau - jus noretumet cia gyvent? Ne vaziuot i vasaros sodybas, bet gyvent nuolatos?

    Click image for larger version

Name:	Rudamina.png
Views:	91
Size:	273,2 kB
ID:	1579788

    Cia yra vienas pagrindiniu ivaziavimu i Lentvari (vienas is penkiu), su atitinkamu trafiku. Jau miesto teritorijoje. Bent jau nuo Gariunu Google nanigacija nuvede budent siuo keliu.
    Nuotrauka 2012, vaziavau dabar ir vaizdas lygiai tas pats. Nei kelkrasciu, nei apsvietimo, nei bordiuru, nei saligatviu... Cia vaziuoja 68 autobusas, miesto transportas.

    Click image for larger version

Name:	LT i Lentvari.png
Views:	82
Size:	249,2 kB
ID:	1579789
    Tokiu pavyzdziu yra simtai. Sunkiau rasti kur butu sutvarkyta, nei palikta nuo sovietmecio.

    Taip pat esu vazinejes Lenkijoje ne magistraliniais keliais. Niekur nemaciau kad butu taip kaip pas mus. Nezinau, specialiai nesiruosiu ieskoti purvo, bet numetus google zymekli i bet kokio miestelio pakrascius matome stai toki vaizda:
    (kad butu ne taip depresyvu, paimkim su linksmesniu pavadinimu, pvz Biała Piska)

    Click image for larger version

Name:	PL Biala Piska.png
Views:	96
Size:	262,1 kB
ID:	1579790

    Skirtumas man atrodo akivaizdus.
    Kazkada tikejausi, kad Lietuvoj daug kas pasikeis. Didziuosiuose miestuose yra daugmaz priziurima, bet uztenka nuvaziuoti tik truputi i priemescius ir atsiduri visiskoj skylej. Eina desimtmeciai, o niekas nesikeicia. Niekam nerupi.

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Kokia kelio 1911 Rokai – Girininkai – Purvininkai būklė? Iš google street view negaliu susidaryti įspūdžio. Ar geriau važiuoti Garliava- Išlaužas?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Tikslai kultūriniai.
    Liūdna, bet socialinės reklamos, išskyrus greitį, diržus, girtumą, irgi nėra. VIsi tą draudimą sustoti suvokia kaip kažkokią etiketės informaciją mažomis raidėmis. Neskaito ir netaiko.

    Komentuoti:

Working...
X