Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Lietuvos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ Ačiū už papildymą.
    Gerai būtų sumažinti nuotraukas

    Comment


      Kelininkų prioritetai: Vilnius-Kaunas, Vilnius-Panevėžys ir „Via Baltica“
      15min.lt

      Siekiant gerinti eismo saugą, artimiausiais metais itin daug rekonstrukcijos darbų bus vykdoma intensyviausio eismo šalies magistralėse. Daugiausia dėmesio sulauks magistralės A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys ir avaringumu išsiskirianti magistralė „Via Baltica“.........



      ................ Daugiausia rekonstrukcijos darbų planuojama magistralėje „Via Baltica“, kurioje 2009–2014 m. įvyko 294 įskaitiniai eismo įvykiai, iš jų beveik 60 proc. sudarė transporto priemonių susidūrimai.

      Atsižvelgiant į tai, šiai magistralei rekonstruoti numatoma skirti didelę dalį 2014–2020 m. Lietuvos keliams numatytų Europos Sąjungos sanglaudos ir CEF fondų lėšų. Iki 2017 m. magistralės dalyje Kaunas–Marijampolė (17,34–23,40 km ir 35,40–45,15 km ruožuose) kelias bus praplatintas iki 4 eismo juostų, taip pat planuojama rekonstruoti „Via Balticai“ priklausantį Panevėžio aplinkkelį, magistralės dalies Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruožus. Taip pat numatomi ir smulkesni eismo saugos gerinimo darbai – naujai susidariusių „juodųjų dėmių“ ir kitų avaringų ruožų inžinerinis tobulinimas.

      Comment


        Kodėl į tą trijulę papuola A2 tai sunku suprasti. Gal kas paaiškintų? Tikrai tai nėra eismo intensyvumo Nr 3 kelias.
        As much power as necessary, as much freedom as possible

        Comment


          Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
          Kodėl į tą trijulę papuola A2 tai sunku suprasti. Gal kas paaiškintų? Tikrai tai nėra eismo intensyvumo Nr 3 kelias.
          Tikrai taip. A14 Vilnius-Utena labiau prioritetinis atrodo

          Comment


            Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
            Kodėl į tą trijulę papuola A2 tai sunku suprasti. Gal kas paaiškintų? Tikrai tai nėra eismo intensyvumo Nr 3 kelias.
            Gal pinigus "įsisavinti" patogiau?

            Comment


              Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
              Tikrai taip. A14 Vilnius-Utena labiau prioritetinis atrodo
              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Gal pinigus "įsisavinti" patogiau?
              2014 m. duomenimis A2 eismo intensyvumas svyruoja nuo 6018 iki 10310, o A14 tik nuo 4477 iki 6170. Tiesa, yra dar intensyvesnių atkarpų už A2, kur nėra 4 juostų kelio, pvz. Vilnius - Trakai 11662, bet čia irgi berods planuoja daryti 2x2 kelią?

              http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2014_bendras.jpg
              Paskutinis taisė Lettered; 2015.11.07, 14:32.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                2014 m. duomenimis A2 eismo intensyvumas svyruoja nuo 6018 iki 10310, o A14 tik nuo 4477 iki 6170. Tiesa, yra dar intensyvesnių atkarpų už A2, kur nėra 4 juostų kelio, pvz. Vilnius - Trakai 11662, bet čia irgi berods planuoja daryti 2x2 kelią?

                http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2014_bendras.jpg
                Manau šiuo atveju reikėtų vertinti ne intensyvumą, o kelio kokybę. Kai kurie nauji žvirkeliai mažiau kratūs nei šis kelias. Automobilių eksploatacijos kaina šiame ruože itin aukšta. Plius reikalingi papildomos saugumo priemonė. A2 daugiau-mažiau dangos kokybė gera, žinoma nervina tik 1 lygio apsisukimų gausa tarp Ukmergės ir Panevėžio.

                Comment


                  Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                  Manau šiuo atveju reikėtų vertinti ne intensyvumą, o kelio kokybę. Kai kurie nauji žvirkeliai mažiau kratūs nei šis kelias. Automobilių eksploatacijos kaina šiame ruože itin aukšta. Plius reikalingi papildomos saugumo priemonė. A2 daugiau-mažiau dangos kokybė gera, žinoma nervina tik 1 lygio apsisukimų gausa tarp Ukmergės ir Panevėžio.
                  Norėčiau papildyti, kam reikėtų ženkliai įtraukti į analizę ir mirtinų avarijų statistiką, kurioje A14 užima rimtą vietą.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    [QUOTE;http://www.lakd.lt/files/zemelapiai/EI_2014_bendras.jpg[/QUOTE]

                    Įdomiausia, kad patyrinėjus žemėlapį <5 min labai jau akivaizdus neatitikimas tarp intensyvumo ir magistralinių kelių ženklinimo A. Finansavimas panašu eina tiems su A, o ne ten kur žmonės važiuoja. Pvz A16, A12 intensyvumas (2-3t) ne prie didesnių miestų nusileidžia arba arti paprastų kaimų keliukų, jau nekalbant apie šunkelį 130 (> 9t, Kaunas-Prienai). Absoliutus max yra A1 prie Kauno (47 t), kur vietoje 80km/h ribojimo reikia verkiant trečios juostos, apie kurią buvo kalbėta prieš 5 metus ir poto viskas mirė...
                    As much power as necessary, as much freedom as possible

                    Comment


                      Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
                      Absoliutus max yra A1 prie Kauno (47 t), kur vietoje 80km/h ribojimo reikia verkiant trečios juostos, apie kurią buvo kalbėta prieš 5 metus ir poto viskas mirė...
                      Niekas dar nemirė... Jau ir darbų etapai aiškūs. Tiesiog dabar užsiiminėjama žemių išpirkimais. Tikėkimes darbus pradės po 3 metų Pirma sutvarkys Kaunas-Vilnius - tada imsis šito ruožo

                      Comment


                        Įdomu, ar matuojama atskirai į skirtingas puses. Tikiu, kad daugumoj kelių skaičiai panašūs, bet gal yra kur skiriasi ir apsimoka, pvz tik vienoje pusėje platint, arba nuo jos bent pradėt.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                          Niekas dar nemirė...Tikėkimes darbus pradės po 3 metų
                          Čia gera naujiena, 3 metai kiek ilgoka, bet jaučiu bilinėsis kaip Vilniuje dėl aplinkelio žemės išpirkimo...
                          As much power as necessary, as much freedom as possible

                          Comment


                            Pvz A16, A12 intensyvumas (2-3t) ne prie didesnių miestų nusileidžia arba arti paprastų kaimų keliukų, jau nekalbant apie šunkelį 130 (> 9t, Kaunas-Prienai). [/QUOTE]

                            130 Kaunas-Alytus ir atkarpą Valkininkai-Alytus reiktų įtraukti prie Magistralinių kelių. Taip pat įtraukus Alytus-Ladijai-VS (Valstybės siena) galima spausti lenkus, kad iš savo pusės darytų geresnį kelią.
                            Atrodytų, tas įtraukimas yra tik popierinis ir nieko nekeičia, bet iš tikro prisideda prie prioritetų nustatymo, lengviau gauti pinigus platinimams ir priežiūrai.

                            Dėl išbraukymo aš žiūrėčiau skeptiškai. Gal ir galima Druskininkai-VS, Palanga -VS išbraukinėti, bet atkarpos trumpos ir nieko nepakeis.
                            Beje, Kaunas-Prienai galima paskelbti labiausiai perkrautu Lietuvos keliu. Kelio viduryje 9100+ rodo, kad žmonės vargsta viena juosta važinėdami kasdien gana didelius atstumus.

                            Comment


                              KK120. Anykščių šiaurinis aplinkkelis

                              KK120 Radiškis-Anykščiai-Rokiškis kol kas neturi atskiros temos.
                              2014 metais prasidėjo Anykščių šiaurinio aplinkkelio pradiniai darbai - parengtas trasos koncepcija (TAEM urbanistai), atlikta PAV programa (Infraplanas)

                              Keli brėžiniai iš Specialiojo plano prezentacijos



                              http://www.google.lt/url?sa=t&rct=j&...nUhk93QXqI-fxw

                              Comment


                                Aš už tiltus. Bet eismo intensyvumas Anykščiai - Rokiškis ties Anykščiais 1232 (krovininių 147). Palikti raudonas linijas ir tiek.

                                Geriau A6 Ukmergė-Utena pastatyti Vidiškių aplinkkelį (atitinkamai 5685 l.a., 1126 krov.)

                                Comment


                                  LAKD paskelbė planuojamus 2016 m. pirkimus.

                                  Reikšmingiausi: (tik klausimas ar visi jie bus iš tikrųjų paskelbti)

                                  Kelio A14 Vilnius–Utena ruožo nuo 21,50 iki 93,65 km projektavimas, rekonstrukcija, nuolatinė priežiūra, remontas, darbai. Rugsėjis.

                                  Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Grigiškių transporto mazgo rekonstravimas. III etapas, darbai. Vasaris.

                                  Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimas. Sutartis Nr. 1, darbai. Vasaris.

                                  Transeuropinio tinklo kelio E67 (VIA BALTICA) plėtra. Ruožo nuo Lietuvos–Latvijos sienos iki Panevėžio plėtra. Kelio A17 Panevėžio aplinkkelio rekonstravimas. Sutartis Nr. 2, darbai. Vasaris.

                                  Transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) rekonstravimas. Kelio ruožo Vilnius–Kaunas rekonstravimas, darbai. Vasaris.

                                  Vilniaus m. pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas. Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projekto parengimas ir įgyvendinimas. Liepa.

                                  Kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė ruožo nuo 15,55 iki 25,8 km rekonstravimo į I kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, paslaugos. Rugpjūtis.

                                  Kelio A8 Panevėžys–Aristava–Sitkūnai ruožo nuo 53,14 iki 87,6 km rekonstravimo į II A kategoriją projektiniai pasiūlymai ir specialiojo plano parengimas, paslaugos. Rugsėjis.

                                  Transeuropinio tinklo kelias E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis). Jonavos aplinkkelio tiesimo I etapas, darbai. Birželis.
                                  http://www.lakd.lt/lt.php/2016_m_pla...pirkimai/17699
                                  Paskutinis taisė Xedos; 2016.02.06, 15:46.

                                  Comment


                                    Pradedami remontuoti valstybinės reikšmės krašto keliai

                                    Darbai pagal pirmąją rangos sutartį buvo padėti 2014 m. ir baigti pernai liepą. Jų metu atnaujinti valstybinės reikšmės krašto kelio Vinčai–Pilviškiai–Vilkaviškis ruožai nuo 16,66 iki 17,58 km ir nuo 17,87 iki 30,3 km, rekonstruoti inžineriniai tinklai, tiltų per Šešupę ir per Mergupį atkarpos. Vadinamasis Pilviškių kelias yra judriausias, didžiausią apkrovą turintis Suvalkijos krašto kelias, kurio būklė buvo išties prasta. Po remonto automobiliai rieda platesne važiuojamąja dalimi, kelio konstrukcija tapo tinkama apkrovai.

                                    Pagal antrąją rangos sutartį Kauno rajone rekonstruojamas valstybinės reikšmės kelio Kaunas–Zapyškis–Šakiai 10,2–16,7 km ruožas, kuriame bus pakeista susidėvėjusi važiuojamoji asfalto danga, ji bus paplatinta iki 8 metrų. Planuojama darbų pabaiga – šių metų gegužės mėnuo.

                                    Eismo saugai kelyje Ukmergė–Molėtai gerinti rekonstruojamas beveik 17 km ilgio buvęs itin prastos būklės ruožas. Kelio asfalto danga bus paplatinta nuo 5 iki 8 metrų, atnaujintos sankryžos su vietiniais keliais, sutvarkytos nuovažos, autobusų stotelės, tiesiami pėsčiųjų ir dviračių takai.

                                    Rekonstrukcija vyksta nuo Ukmergės miesto ribos iki Skuolių kaimo (2,43–19,1 km) besidriekiančiame kelio ruože, abipus kurio išsidėstę kaimai ir gyvenvietės, netoliese – Antakalnio kraštovaizdžio draustinis. Šiuo keliu per parą pravažiuoja apie 1 tūkst. 670 automobilių, kurių daugiau nei 10 proc. – sunkiasvoris transportas, čia reguliariai kursuoja keleivinis transportas.

                                    Siaurame suaižėjusio asfalto kelyje transporto priemonėms buvo sunku prasilenkti, automobiliai dažnai išvažiuodavo į kelkraštį, kildavo dulkių. Po rekonstrukcijos, kurią numatoma baigti jau pirmąjį šių metų ketvirtį, kelias Ukmergė–Molėtai taps gerokai platesnis ir saugesnis.

                                    Šių metų rugsėjį numatoma ir darbų pagal ketvirtąją rangos sutartį pabaiga. Tai – valstybinės reikšmės krašto kelio Alytus–Simnas–Kalvarija dviejų ruožų (nuo 29,75 iki 35,78 km ir nuo 41,8 iki 44,8 km) rekonstravimas. Čia bus ne tik atnaujinta kelio danga, bet ir rekonstruoti inžineriniai tinklai, įrengtos sankryžos, 4 autobusų sustojimo aikštelės, nutiestas 104 m ilgio pėsčiųjų takas.

                                    Comment


                                      Pirkimas 276705. VALSTYBINĖS REIKŠMĖS KRAŠTO IR RAJONINIŲ KELIŲ REKONSTRUKCIJA. II ETAPAS. SUTARTIS Nr. 4
                                      Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva ruožų nuo 76,367 iki 89,660 km ir nuo 89,660 iki 90,072 km rekonstravimas

                                      https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=276705

                                      Comment


                                        Pirkimas 172652
                                        Valstybinės reikšmės krašto ir rajoninių kelių rekonstrukcija. II etapas. Sutartis Nr. 2


                                        1. Valstybinės reikšmės krašto kelio Nr.164 Mažeikiai-Plungė-Tauragė ruožo nuo 48,00 iki 58,18 km rekonstravimas:
                                        2. Tilto per Uošną 48,4 km rekonstravimas;
                                        3. Tilto per Babrungą 50,98 km rekonstravimas;
                                        4. Viaduko per geležinkelį 55,4 km rekonstravimas;
                                        5. Tilto per Babrungą 55,9 km rekonstravimas;

                                        Rekonstruojamos dalies brėžnys
                                        Paspaudus 2-ą paveikslą- didesnis brėžinys

                                        ...

                                        http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=273379

                                        Comment


                                          Vis neprisiruošiu pasidalinti nuotraukomis, darytomis 06.28. Rekonstruojamas kelias Kazlų Rūda-Ąžuolų Būda (183). Kiek žinau, darbai vyksta nuo pavasario. Nuotraukose gal nelabai matosi, bet kelias tiesinamas. Staigūs posūkiai bus žymiai lengviau įveikiami. Galbūt nebeliks greičio ribojimo ženklų:












                                          Kelias daugumai turėtų būti žinomas dėl avarijos, įvykusios 2013 metais, kai policininkų nesurandamas (nors vietiniams gyventojams besirodantis) nusikaltėlis sukėlė avariją, kurios metu žuvo abiturientė: http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=61515464

                                          Comment

                                          Working...
                                          X