As daug ka ziuriu vilnius.lt skyriuose miesto pletra (numatomu statiniu projektai) ir e.miesto dalyje interaktyvus zemelapis
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąAs daug ka ziuriu vilnius.lt skyriuose miesto pletra (numatomu statiniu projektai) ir e.miesto dalyje interaktyvus zemelapis
Bet vilnius.lt kaip suprantu rodo, tik kas su Vilniumi pačiu vyksta, o kaip tarkim su Vilniaus raj. arba Kitais rajonais, kur tokie dideli projektai paliečia.
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
...Tokio kelio kaina kosmosas...
Comment
-
R. Masiulis: viskas pasikeis po „Via Balticos“ rekonstrukcijos
...Iš esmės visose srityse sekasi gerai, einama į priekį. Vienintelis dalykas, kuris kenkia visiems rodikliams, yra mirties keliu vadinamas „Via Baltica“. Kai 2022 metais bus sutvarkyta autostrada nuo Lenkijos pasienio iki Kauno ir nuo Kauno iki Latvijos, būsime toli pažengę ir neabejotinai būsime tarp pirmaujančių valstybių Europoje“, - kalbėjo R. Masiulis.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Ne ten paryškinta.
Žurnalistui irgi dzin esmę praleido.
Esminė žinutė yra:
"autostrada nuo Lenkijos pasienio iki Kauno"
"[kelias] 2+1 nuo Kauno iki Latvijos"
"2022 m."
https://www.youtube.com/watch?v=I-vtEP-9CnI
Nuo 3:43:55Paskutinis taisė Fulgur; 2017.11.26, 08:41.
Comment
-
Ranka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau
Pasak E. Skrodenio, pasiekti Klaipėdą greičiau automobiliu bus įmanoma daug artimesniu laiku: „Automagistralės yra pritaikytos tam, kad būtų galima didinti leistiną važiavimo greitį. Kelias yra pakankamai platus, tad ruože Kaunas-Klaipėda vairuotojai galėtų važiuoti 140 km/h. Įdomu tai, jog pastarajame kelyje vairuotojai pasiekia vidutiniškai 118 km/h greitį, tad „neišnaudojami“ net dabartiniai greičio limitai.“Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Jeigu net susisiekimo ministras Masiulis pripažįsta, kad keliai tiesiami plonesni panaudojant ženkliai mažiau medžiagų (valstybiniai užsakovai direkcijos "nematė"), taip pat valstybinėse kelininkų įmonėse vogė labai dideliais kiekiais įdarbinant ištisai gimines, tai ar čia š tepimas ar tiesiog faktų konstatavimas?
Tai gal ponulis pats dirbate toje srityje ir iš vidaus nesimatė korupcijos, vagysčių ir pan.?
2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąRanka pasiekiamas Lietuvos pajūris: tikrina, kaip ten nuvykti greičiau
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76482135Studentas
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimąTai kad Marki aplinkelis yra 3x3, mane maloniai nustebino, labai toliaregiškas sprendimas
Čia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąČia pas mus sugeba statyti Panevėžio aplinkkelį 2+1 būdu, kur susijungia Vilnius-Šiauliai srautas ir Kaunas-Ryga. Plius visi kam iš Pasvalio į Krekenavą reikia. Ir vadina tai ateities sprendimais. Pikta dėl to. Baigs šitą rekonstrukciją ir vėl skelbs konkursus...
Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Baikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
Va tą ir turiu omenyje, kai sakau apie toliaregystę. Pas mus jaučiu tokiame Marki aplinkelio lygio kelyje dar ir apsisukimą būtų įpaišę kaip prie Juragių...
Nors iš tikrųjų, tai A2 Varšuva-Lodze jau ir dabar visas galėtų būti 3x3, srauto tam tikrai pakanka, nes o jei kas nutinka vienoje juostoje....
Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis. Sutvarkyta sovietinės autostrados viena pusė. Kita liko su gana prastu susisiekimu. Buvo siekiama išvengti stabdančio šviesoforo ir tuo pačiu išvengti sudėtingų žemės išpirkimo procedūrų.
"Šalutiniuose" 2+2 keliuose tiesiog įkaltų šviesoforus. Tas jau padaryta su A6, A11 ir keletu kitų.
Tikiuosi, kad artimu metu rekonstruos Juragių ruožą (t.y. kitą kelio pusę), ir nepaliks šio butelio kaklelio.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Galiu prisiekti, kad Lietuvoj nerengtų naujam kelyje apsisukimų kaip Juragiuose ir pan. Juo labiau tokiam, kur eismas toks kad reikia net 3+3 kelio.
Juragių atvejis įtariu yra labiau išimtis.
Pinigų atsirastų, jei rimtai būtų pasidomėta kad ir žemės išpirkimo statyboms peripetijomis, primenu Vilniaus aplinkelio atvejį....
As much power as necessary, as much freedom as possible
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąBaikit nesąmones rašyti su tais "pas mus". Pirmiausia, Lietuvos net ir didžiausias miestas turi bent 3 kart mažiau gyventojų (su rajonu tai net ir 4 kart) nei Varšuva, tai bet kokie palyginimai čia net nėra galimi dėl mastelių skirtumų, ką jau kalbėti apie Juragius ar Panevėžį. O ir grįžtant prie Vilniaus, vakarinis aplinkkelis (nors ir ne greitkelis) didžiojoje dalyje yra 3x3 ir neturi vieno lygio sankryžų. Iš kur tas noras taip pastoviai varyti ant savęs su reikalu ar be reikalo?
Ir ne noras varyti, o problemų kėlimas. Niekas nesuprato kaip tie keliai išsibangavo, ministras Masiulis parodė, kad legaliai, pabrėžiu legaliai, buvo nuploninta danga. Plius dar kiek medžiagų nuvažiuoja į šoną dėl meistrų, dėl darbininkų ir pan. "už 50 Eur".
Taigi pirmus pagavo, o dėl antrųjų iš Švedijos atsakymai ateis kitą vasarą ko ir kiek sukeista, nedapilta.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Vakarinis aplinkelis irgi buvo lokalus projektas. Ir buvo 100 kartų pigesnis sprendimas - toliau leist eismą per miestą. ViaBaltica rekonstrukcija irgi lokalus sprendimas, gi fūros važiuos tokiu pačiu greičiu ar taip ar taip.
PS
Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Del Vakarinio - finansavo ES. Dėl naudos - reiktų žiūrėti kiek žmonių per metus kiek laiko sutaupo ar kuro. Eur 250 mln su poveikiu. Čia 2000 gyventojų (ir ne visi ten atgal važiuoja kasdieną) 25 kartus mažesnė suma. Auksiniai yra rusniškiai.
PS
Dėl turistų - persikėlimas traktoriumi yra atrakcija palyginti su dar vienu tiltu. Be to, turistai ten būna tada, kai nėra potvynio. Ant ledo žiemą žvejoja, na ir vasarą ilsisi. Pereinamuoju laiku.
25x mažesnė suma, naudos gavėjų irgi panašiai skiriasi..
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
1. Plonesni, nes kažkoks bičas ala LAKD "Skardžius" prastūmė įstatymą, kad asfalto sluoksnis gali būti su paklaida +/- 10cm. Tai aišku, kad visi pradėjo daryt -9cm. Nieko nematyt niekam nereikėjo, vsio zakonno buvo.
2. Jokių faktų pateikta nebuvo, grynas 'viskas LT yra Šššš as default, o gerai tik pas kaimynus' komentaras. Jei daugiau kalbėtume apie faktus, (1) būtų pačiam žinomas ir nereiktų burti iš nuogirdų.
3. Kuo visa tai susiję su mano klausimu apie asfaltą ant betono pagrindo? (retorinis)
4. Jei dirbčiau toje srityje, tai tokių dalykų (3) forume neklausinėčiau
5. Komentarai, kuriuose nieko konkretaus nepasakoma, o tik eina grynas Ššš pylimas, turėtų būti trinami, paliekant autorių su standartiniu tekstu <Komentaras ištrintas dėl turinio, nesuderinamo su forumo taisyklėmis> ar kažkas pan.
6. Galima buvo nereaguoti visai, šį kartą sureagavau karštai, visko pasitaiko, bet šiuo pasakiau viską ir diskusijos nebetęsiu, išvadas gali pasidaryti kiekvienas sau.Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mexas Rodyti pranešimą
Aha atkarpa 14km "S8 Mężenin - Jeżewo 14 km oddana do użytku."
Per 2017 metus lenkai 298 km asfalto pridavė
https://infogram.com/podsumowanie-2017-1hnp27ndx0rn4gq
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIdomu, kur paziuret Lietuvos statistika? Kiek km automagistraliu pastatyta?
Automagistralės, kmhttps://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R005#/2012 2013 2014 2015 2016 309 309 309 309 314
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimą2017 metų dar nėra.
Comment
Comment