Nėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Lietuvos keliai
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNėra ko čia ypatingai skaičiuoti. Iš esmės per pastarąjį dešimtmetį nieko 2X2 nenutiesta, išskyrus atkarpą tarp Šiaulių ir Radviliškio, gabaliuką Nemenčinės pl., Vilniaus Pietinį ir Vakarinį aplinkkelius ir dabar statomą via Baltica.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kur dar yra poreikis autostradų ar paprastų 2x2 kelių apart via Balticos? Turbūt tik Vilnius - Trakai.
Užmiestyje iš principo labiau reikia ne 2x2, o 2+1 su dviejų lygių sankryžomis ir galimybe saugiai aplenkti sunkiasvorį transportą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
2x2 praverstų ir į kitas puses nuo Vilniaus. Pvz Nemenčinės plente jau n metų žada 2x2 iki Nemenčinės, trūksta miesto ribose < 10km. Molėtų plente žada pratęsti 2x2 iki sankryžos su 108 (Nemenčinė-Maišiagala), įdomu ar įgyvendins ir kals šviesoforą ar dviejų lygių sankryžą. Nuo Minsko sankryžos praverstų 2x2 į Šalčininkų pusę bent iki Rudaminos. Prie Kauno ar Klaipėdos turbūt irgi panašių vietų yra.
Užmiestyje iš principo labiau reikia ne 2x2, o 2+1 su dviejų lygių sankryžomis ir galimybe saugiai aplenkti sunkiasvorį transportą.
Molėtų plente žada šiemet PABAIGTI.
„Jei gruodį pavyksta paskelbti konkursą, tai kitų metų kovą turėtume turėti sutartį, jei nebus teismų. Kovo 15 dieną baigiasi technologinė kelių statybos žiemos pertrauka ir tada galėtume pradėti darbus, jei oro sąlygos būtų tinkamos. Tuomet kitų metų žiemą [2018] jau turėtume rekonstruotą ruožą“, - BNS sakė E. Grinaveckas.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=76053393
Comment
-
Kaunas-Prienai ruože dar verkiant reiktų.
Jakų žiedas - Dituvos sodai taip pat.
Sitkūnai - Kėdainiai dar, bet realiai tai visas A8 iki Panevėžio aplinkkelio šiaurinės pabaigos (bet čia jau atskira istorija)Paskutinis taisė paprastas_zmogus; 2018.01.03, 14:00.
Comment
-
Pakaunės keliai: kur bus investuojama šiemet?
Kauno rajone šiemet toliau bus plečiamas dviračių takų tinklas, asfaltuojami žvyrkeliai, remontuojamos gatvės. Tikimasi, kad bus pradėtas tiesti Ramučių apvažiavimo kelias, o kelyje A6 ties šiuo miesteliu pradės kilti dviejų lygių sankryža...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Dar pliusas, kad vis tik kalbama apie Garliavos-Mauručių kairės pusės rekonstrukciją Įrengiant jungiamąjį kelią ir tunelinį viaduką ties Stanaičiais netoli dabartinio to iškeikto apsisukimo Pagal straipsnį anksčiausiai 2021 m. automagistralė/greitkelis turėtų pasiekt Garliavą, o A5 kelyje nebūtų apsisukimų skiriamojoje juostoje Visas kelias aukštos kokybės 2+2
Gaila, kad truputį užsibuksavo 3+3 ties Kaunu projektas, bet tikiuosi paaiškės detalės vasario mėn.Paskutinis taisė PoDV; 2018.01.22, 22:31.
Comment
-
Krašto kelias Nr.160 Laukuva - Varniai - Telšiai
Kam tenka tuo keliu važiuoti, žino, kad atkarpa tarp Varnių ir Telšių yra normali, o tarp Varnių ir Laukuvos- siaura, duobėta ir aplamai niekam tikusi, ypač jei tenka prasilenkti su pienovežiais ar miškovežiais. Dar ties Varniais yra tokia kryžkelė, kur pagrindinis kelais sukasi ir galima nuvažiuoti ne į Telšius, o į Užventį
Foto 2018.03
Atkarpa tarp Laukuvos ir Varnių
Šilalės ir Telšių rajonų riba.
Po poros metų čia bus normalus kelias
Rekonstruojamas kelio Nr. 160 Telšiai-Laukuva ruožas nuo 33,74 iki 40,65 km
Pritraukimas
Sankryža su keliu Nr. 223. Tiesiai važiuojant galima pasiekti Užventį ir Šiaulius
Varnē - Žemaitėjės šėrdis
- 1 patinka
Comment
-
Google žemėlapiai važiuojant į Mažeikius per Kauną meta kelias alternatyvas:
Mes važiavome : A1-Kryžkalnis-197 žemaičių plentas-Laukuva-160-Telšiai-A11 posūkis į Sedą-161-4604 Nevarėnai--Tirkšliai-164-Mažeikai
Šiek tiek ilgesnis, bet geresnis kelias A1-Rietavo kryžkelė-164-Rietavas-Plungė-Seda-164-Mažeikai
Vasarinis variantas: A1-Raseinių kryžkelė-146-Raseiniai-196-3503 Alėjai-157-Kelmė-158-2103 Šaukėnai-159-Kuršėnai-156-Mažeikiai
Pasirinkome Vilnius-Kryžkalnis-Laukuva-Telšiai-Mažeikiai, nes buvo sausas oras ir kelių danga atrodė neblogai
A11 atkarpa prie Telšių tarp KK160 (iš Laukuvos) ir KK161 (į Sedą)
Comment
-
Telšiai - Mažeikai
Šioje vietoje krašto kelių numeracija yra nesusipratimas.
Kažkada sovietmečiu vienintelis asfaltuotas kelias tarp Mažeikių ir Telšių buvo per Sedą, tai 1992 metais suteiktas KK161 numeris. Jis siausras ir vingiuotas, eina per kalvotą vietovę.
Apie 1999-2000 metus krašto kelio statusas suteiktas keliui KK207 Seda - Židikai, nors tuo keliu fūros ir cisternos į Mažeikių Naftą (Orlen Lietuva) nevažinėja.
Tiesiausias kelias rajoninis kelias 4604 yra per Nevarėnus, kuris buvo išasfaltuotas apie 2003-2005 metus. Labai gerai, kaid šis rajoninis kelias žiemą valomas neblogai, o pradžiūvus keliams nebuvo jokių problemų. Beveik nebuvo ir eismo - vienas malonumas važiuoti.
Krašto kelias 161 Telšiai - Seda.
Posūkis į RK 4604 link Nevarėnų-Mažeikių
Rajoninis kelias Nr. 4604 Anulynas-Nevarėnai-Tirkšliai
Nevarėnai
Nevarėnų miestelio centras
Comment
-
KK204 Mažeikių aplinkkelis
Žiedinė sankryža su keliu KK170 Mažeikai Skuodas. Orlen Lietuva - į kairę
Intensyvus fūrų ir cisternų eismas
Į Mažeikius įvažiavome iš vakarų pusės, keliu KK 170 Skuodas - Mažeikiai
Neparadinė pramoninių Mažeikių pusė
Apibendrinant galima pasakyti, kad maršrutas Vilnius - Telšia- Mažeikai pasiteisino 100%.
Vasarą, kai prasidės kelio remontas 160 kelyje tarp Šilalės rajono ribos ir Varnių, eismo sąlygos gali būti kitokios.
Comment
Comment