Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.

    BNS 2023.03.20
    Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį
    – Kalbant apie darbus, kampanijos metu pasisakėte prieš gatvių siaurinimą. Į konservatorių rinkiminį štabą sekmadienį atvykęs R. Šimašius žurnalistams sakė iš jūsų kitaip girdėjęs. Tęsite gatvių siaurinimą?
    – Pozicija mano visą laiką buvo nuosekli. Su R. Šimašiumi mes apie tai šnekėjome, kad šiai dienai Vilniui reikia susitvarkyti su ta higiena ir rutina, kuri yra šiek tiek apleista ir kelia daug problemų mūsų miestiečiams. Artimiausiais metais mums reikia susitvarkyti su gatvių būkle, tvarkyti pėsčiųjų takus, tiesti dviračių takus.

    Čia reikės didelių investicijų, didelių žmogiškųjų išteklių, sukoordinuoti visus procesus, užtikrinti kokybę ir nedaryti skubotų sprendimų. Čia bus didžiausias ir pirminis tikslas, o gatvių humanizavimo projektai, kurie buvo pradėti – vieni labiau pasisekė, kiti buvo padaryti su reikšmingom klaidom – jie bus padėti į šoną.

    Mes prie jų grįšim, aišku, juos pertvarkant, peržiūrint, visiškai kitaip įgyvendinant, tik kai bus sutvarkyti ta rutininė dalis. Aš nematau problemų tęsti tokius dalykus kaip medžių sodinimas, tariantis daugiau su bendruomenėmis, su specialistais, kokie augalai turėtų būti sodinami. Tas pats humanizavimo projektas Konstitucijos prospekte – aš nieko prieš jį neturiu, man atrodo, kad Konstitucijos projektas, kaip viena pagrindinių Vilniaus arterijų, dabar atrodo geriau.
    Bet prioritetas bus visai kitur.

    https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...siaus-vaidmeni

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Taip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.

      BNS 2023.03.20
      Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį
      kad runkelių nepykdyt, dabar viskas bus vadinama higiena.

      Comment


        Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
        kad runkelių nepykdyt, dabar viskas bus vadinama higiena.
        Taigi rinkimai pasibaigė, galima ir pykdyti.

        Comment


          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

          Nu Vilnius bent vertybiškai gali gerai jaustis, kam tie tiltai, keliai ar infrastruktūra. Kaip kažkas rašė, iš vis reikia viską griaut, nebus kelių, nebus automobilių, neliks ir problemų.
          Svarbiausia feelingas.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Taip, jei sakai, kad visa tai kainuos 60 ar 80 milijonų, kalbi nesąmones. Nu kaip sakytum, kad McDonaldas Vilniuje gali kainuoti 10 centų. Nu negali. Gal kainuiotų 240, gal 270, nu bet kalba aeina apie sumą gerokai virš 200 milijonų. Čia, aišku, kalbant dabartinėmis kainomis, nes infliacija vis dar kažkur netoli 20% ir klausimas, kiek ilgai ji tęsis. Labai gali būti, kad po kokių poros metų, kai dauguma tų projektų galimai ims judėti, kalbėsim apie 300 ar daugiau milijonų būtent už išvardintus projektus.
            O kuo tu tai laikysi, nėra labai svarbu. Ne nuo to juk priklauso statybų kainos
            Mano paskutinis bandymas.

            Ir VĖL nepateikėte bent preliminariai kaip skaičiuojate... Bandau aš užvesti ant kelio.

            Imu 1 juostos plotį 3,5 m plotį (kad paprasčiau skaičiuoti būtų). 4 juostos bus 14 metrų. 1 kvm asfalto ant plyno lauko kainą imu 100 eurų. Tad 1 metras 4 juostų kelio kainuoja apie 1400 eur. 1 km kainuos apie 1 400 000 eur. Gerai, tarkime stipriai klystu - padvigubiname kainą. Negi 200 eur kv m neužtenka? 5 cm storio asfalto sluoksnio paklojimas kainuoja apie 20 eurų (kainą katik radau internete firmos kuri asfaltuoja). Gaunasi 2 800 000 eurų 1 km.

            Palyginimui - Šiaurinei 1 km duodama net 5 milijonai. Čia mažai?.. Na, reikia pasižiūrėti gal ten kokie 3 viadukai numatyti tame projekte kur skaičiuota, kad užteks 30 milijonų. bet ir tuomet man atrodo gan reali kaina.

            Tai čia Šiaurinė su galimai viadukais. O kitas mano minėtas gatves galima be viadukų. Taigi, net man apsirikus dvigubai - kaina nesigauna daugiau nei 84 milijonai. Tad nežinau apie ką jūs kalbate ir tiesa sakant pakankamai aišku, kad ir jūs pats nesuprantate.

            Va dar vienas orientyras kainai - Utenos plento rekonstrukcija:

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	176,8 kB ID:	2038600

            189 000 000 eur padalinus iš 74 gaunasi 2 554 000 eur 1 kilometrui.

            PS.
            Ir bent antrą kartą vėl praignoravote klausimą kaip būtų sprendžiama likusio miesto susisiekimas. Ties tuo ir baigiu. Šito žaidimo nebežaisiu su jumis.
            Paskutinis taisė spekas; 2023.03.21, 17:02.

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Taip ir neaišku, Benkunskas gatves siauriins, platins ar, kas labiau tikėtina, išvis nieko nedarys.

              BNS 2023.03.20
              Naujasis Vilniaus meras Benkunskas – apie pokyčius sostinės gatvėse, (...) ir būsimą Šimašiaus vaidmenį



              Na po teisybei, kiek pamenu, Benkunskas platinti gatvių nežadėjo, nors iš jo viešos komunikacijos kaip ir buvo galima susidaryti tokį įspūdį. Manau čia gerai apgalvota ir geros reklamos ar PR agentūros apdorota strategija, su kurios pagalba galima įtikti ir vieniems ir kitiems. O šiaip gatvės siaurinamos turės būti, nes jas per plačias palikti nėra jokios prasmės.
              Paskutinis taisė John; 2023.03.21, 16:55.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Taigi rinkimai pasibaigė, galima ir pykdyti.
                2024 dar ne.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Jeigu galvoji kad rygos gatvė yra Stroad tai pats gal ir pasidokėm ką tas termians reiškia.
                  Rygos gatvė toje atkarpoje yra labai tipiškas stroad. Ten turime labai tankiai apgyvendinto rajono teritoriją, atiduotą automobiliams ir funkcionuojačią kaip labai rimta automobilių eismo tranzitinė jungtis.

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Į VA dar galima patekti ir važiuojant ratu per Ukmergę.
                  Pro Ukmergę nereikia, po šimtus milijonų kainavusios investicijos (VA) ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis. Skųstis tokiomis problemomis kai Vilniaus viešasis transportas neturi net elementarios pirmumo teisės yra akiplėšiška ir savanaudiška.

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Šitas žmogus turbūt per gatvę nepereis iki nakties....

                  https://www.google.com/maps/@54.7167...7i13312!8i6656
                  Šis konkretus žmogus gatvę pereis greitai, bet šiam vyrui pereiti Rygos gatvę užims tiek pat laiko, kiek užima pereiti tipišką didelę, izoliuotą, tranzitiniam eismui skirtą miesto gatvę. Kokia Rygos gatvė ir yra mano minėtoje atkarpoje.
                  https://goo.gl/maps/BBMUkQ4XWiqD8Rio8

                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Nepakanka.
                  Automobilistams kelių niekada nepakanka ir niekada nepakaks. Tai - aksioma.
                  Paskutinis taisė VLR; 2023.03.21, 21:15.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Pro Ukmergę nereikia, po šimtus milijonų kainavusios investicijos (VA) ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis. Skųstis tokiomis problemomis kai Vilniaus viešasis transportas neturi net elementarios pirmumo teisės yra akiplėšiška ir savanaudiška.
                    Per Business garden parkovkę?
                    2 lygiagrečios tiesės...
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2023.03.21, 21:24.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Na po teisybei, kiek pamenu, Benkunskas platinti gatvių nežadėjo, nors iš jo viešos komunikacijos kaip ir buvo galima susidaryti tokį įspūdį. Manau čia gerai apgalvota ir geros reklamos ar PR agentūros apdorota strategija, su kurios pagalba galima įtikti ir vieniems ir kitiems.
                      Taip išeina, kad įkištas tas pats Šimašius, tik ne iš Tauragės, o iš Šilutės ar Šilalės.
                      Žadėti cirkai prasideda.
                      ​​​​​​

                      Comment


                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                        Taip išeina, kad įkištas tas pats Šimašius, tik ne iš Tauragės, o iš Šilutės ar Šilalės.
                        Žadėti cirkai prasideda.
                        ​​​​​​
                        Manau reikia palaukt, kad būtume tukri. Jau anksčiau minėjau, kad esu iš kai ko gavęs užtikrinimą, kad gatvės ir toliau tikrai tikrai bus humanizuojamos ("siaurinamos"), tai labai tikiuosi, kad taip ir bus.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Rygos gatvė toje atkarpoje yra labai tipiškas stroad.
                          Įdomu, ar Architektų ir Erfurto gatvės yra stroad?

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Įdomu, ar Architektų ir Erfurto gatvės yra stroad?
                            Ne, bet turi stroad bruožų. Pvz. tose gatvėse daugiausia yra viena juosta automobilių eismui, viena - parkavimui. Tačiau parkavimui naudojama juosta yra nutiesta kaip paprasta eismo juosta. Ji turėtų būti susiaurinta, o parkavimo vietos - aiškiau sužymėtos. Taip pat, be abejonės, iki standartų susiaurinta turėtų būti ir pati automobilių eismo juosta.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą

                              Ne, bet turi stroad bruožų. Pvz. tose gatvėse daugiausia yra viena juosta automobilių eismui, viena - parkavimui. Tačiau parkavimui naudojama juosta yra nutiesta kaip paprasta eismo juosta. Ji turėtų būti susiaurinta, o parkavimo vietos - aiškiau sužymėtos. Taip pat, be abejonės, iki standartų susiaurinta turėtų būti ir pati automobilių eismo juosta.
                              Suprantama. Pertvarka būtų gerai, bet nelabai suprantu, kaip ji sumažintų automobilizaciją ir pagerintų VT.
                              Nors šiaip VT Lazdynuose pakankamai neblogas. Trūksta MRT Laisvės pr., o gal ir Oslo g.

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                Rygos gatvė toje atkarpoje yra labai tipiškas stroad. Ten turime labai tankiai apgyvendinto rajono teritoriją, atiduotą automobiliams ir funkcionuojačią kaip labai rimta automobilių eismo tranzitinė jungtis.



                                Pro Ukmergę nereikia, po šimtus milijonų kainavusios investicijos (VA) ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis. Skųstis tokiomis problemomis kai Vilniaus viešasis transportas neturi net elementarios pirmumo teisės yra akiplėšiška ir savanaudiška.



                                Šis konkretus žmogus gatvę pereis greitai, bet šiam vyrui pereiti Rygos gatvę užims tiek pat laiko, kiek užima pereiti tipišką didelę, izoliuotą, tranzitiniam eismui skirtą miesto gatvę. Kokia Rygos gatvė ir yra mano minėtoje atkarpoje.
                                https://goo.gl/maps/BBMUkQ4XWiqD8Rio8
                                Tankiai apgyvendintą vienoje pusėje, su laukais ir degaline kitoje pusėje. Ir šviesaforinėmis perėjomis kas 200 m. Tikrai nėra ten stroad. Jeigu ten nebūtų šviesaforų ir reikėtu eiti ratu iki gatvės galo tada galėtum vadinti stroad.

                                Tik problema kad laisvės prospektas nesijungia su VA niekur išskyrus pietus. Taigi rytai-vakarai eismui tai niekai nenaudinga. Tu gi puikiai žinai kad mano nuomone VT visur turi turėti A juostas ir tam užtektu kibiro dažų, tai nestatyk čia šiaudinių baidyklių.

                                Sakai tavo nuorodos vyrui reikės, o siaube, paeiti 50 metrų iki šviesoforo?


                                Comment


                                  Karalius mire tegevuoja Karalius. Benkunskas jau spejo pasisakyti, kad tramvajaus linija Vilniuje "nerealu" (ne tai, kad "manau, kad vazinejantys automobiliu svarbiau, tad pinigus kreipsim ten" ar "per 4 metus nepastatysiu, bet bandysiu pradet bent preliminarius darbus", bet "nerealu" - suprask visi kas ta siulo - siulo is vis neimanoma dalyka, ju argumentu net neverta diskutuoti)

                                  Comment


                                    Gera vinis į tramvajaus karstą.

                                    Comment


                                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                      ištuštėjęs Laisvės prospektas yra puiki jungtis.
                                      ištuštėjimas tik įrodo kad tai jokia ne "puiki jungtis".

                                      -

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą


                                        Tik problema kad laisvės prospektas nesijungia su VA niekur išskyrus pietus.

                                        Vilniaus problema kad daugelis "magistralinių" gatvių baigiasi niekur, ypač rytų-vakarų kryptimi. Kaip pvz. Laisvės pr. - Ateities g. "magistralė" baigiasi Kalvarijų sodų 6-ojoje gatvėje.

                                        -

                                        Comment


                                          Net neabejoju, jog John minimas VMS šaltinis yra Antonas. Gal dar galėtum paklausti, kodėl patį rimčiausią visų laikų dviračių infrastruktūros projektą – Narbuto taką – stato be elementarios apsaugos zonos nuo el. stulpų? Asmeniškai buvau suderinęs su projektuotojais, kad būtų tos zonos. Ar VMS taip ir paliks, darbus priims, kaip visada?

                                          Temą galima rakint, jau į jos pavadinimą atsakyta. Galima rakinti ir tramvajaus temą, kaip užrakinta ta pati metro tema.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X