Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus transporto vizijos (2023 m. rinkimai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Nuoroda į įrašą: Facebook
    Klaiku skaityti, kad miesto architektas šneka tokias nesąmones ir nesuvokia, kad VT neprivalo važiuoti tomis pačiois gatvėmis, kaip ir AA bei dviračiai. Teiginiai apie tramvajaus eksploatacijos (ne įrengimo) brangumą yra apskritai kosminio neadekvatumo.

    Comment


      #42
      Parašė KEdas Rodyti pranešimą

      Klaiku skaityti, kad miesto architektas šneka tokias nesąmones ir nesuvokia, kad VT neprivalo važiuoti tomis pačiois gatvėmis, kaip ir AA bei dviračiai. Teiginiai apie tramvajaus eksploatacijos (ne įrengimo) brangumą yra apskritai kosminio neadekvatumo.
      Jep, baisu. Šiaip Pakalnis dažnai šneka teisingas idėjas, nors praktikoje jų neįgyvendina. Bet bent jau šneka teisingai. Šiuo atveju šneka visiškus kliedesius.

      Comment


        #43
        Jis taip pat kaip atskirus dalykus minėjo BRT ir "tramvajų su virtualiais bėgiais". Ar tikrai yra tokios dvi skirtingos viešojo transporto rūšys? Nuoširdžiai klausiu, nes iki šiol maniau, kad BRT ir yra tas tramvajus be bėgių.

        Comment


          #44
          Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
          Jis taip pat kaip atskirus dalykus minėjo BRT ir "tramvajų su virtualiais bėgiais". Ar tikrai yra tokios dvi skirtingos viešojo transporto rūšys? Nuoširdžiai klausiu, nes iki šiol maniau, kad BRT ir yra tas tramvajus be bėgių.
          Tie, kurie kalba apie tramvajų su "virtualiais bėgiais" iš esmės kalba nesąmones, nes nėra jokių virtualių begiųi. Yra arba autobusas/troleibusas arba bėginis transportas.

          Comment


            #45
            Neskaitysiu ką rašė, bet leiskite atspėti: 1) tankumas per mažas? 2) turime BRT? 3) labai brangu?

            Comment


              #46
              Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
              Jis taip pat kaip atskirus dalykus minėjo BRT ir "tramvajų su virtualiais bėgiais". Ar tikrai yra tokios dvi skirtingos viešojo transporto rūšys? Nuoširdžiai klausiu, nes iki šiol maniau, kad BRT ir yra tas tramvajus be bėgių.
              BRT labiau yra ne apie vairavimo principą, o apie įlaipinimo platformą ir bilietų žymėjimo vietą. BRT atveju ji yra kaip metro, t.y. žymėjimas vyksta prieš įlipant į transporto priemonę, nes toks žymėjimas trumpina gaišties stotelėse laiką. Bet čia religinis ginčas, nes vienareikšmiško apibrėžimo nėra.

              Comment


                #47
                Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                BRT labiau yra ne apie vairavimo principą, o apie įlaipinimo platformą ir bilietų žymėjimo vietą. BRT atveju ji yra kaip metro, t.y. žymėjimas vyksta prieš įlipant į transporto priemonę, nes toks žymėjimas trumpina gaišties stotelėse laiką. Bet čia religinis ginčas, nes vienareikšmiško apibrėžimo nėra.
                Man atrodo, kaip virtualų tramvajų Pakalnis turi omeny autobusus, važiuojančius pagal kelyje įmontuotus magnetus arba kamerai fiksuojant ant kelio esančias linijas.
                https://en.wikipedia.org/wiki/Guided_bus (žr. Optical guidance, Magnetic guidance skiltis)

                Bet akivaizdu, kad šitos „inovacijos“ jau gana senos ir per 20 metų taip ir nepaplitusios. Zuoko kliedesiai apie tramvajų su padangomis įeina į šitą nevykusių eksperimentų technologinį akligatvį.
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  #48
                  O gal kas žinot iki kada Paklanis dar vyr. architechtu bus? Butu idomu suzinot, nes kazkaip nebesinori tokio siaps laikaims neadekvataus miesto vyr. architechto matyt dar viena kadencija.

                  Comment


                    #49
                    Parašė taccido Rodyti pranešimą

                    Man atrodo, kaip virtualų tramvajų Pakalnis turi omeny autobusus, važiuojančius pagal kelyje įmontuotus magnetus arba kamerai fiksuojant ant kelio esančias linijas.
                    https://en.wikipedia.org/wiki/Guided_bus (žr. Optical guidance, Magnetic guidance skiltis)

                    Bet akivaizdu, kad šitos „inovacijos“ jau gana senos ir per 20 metų taip ir nepaplitusios. Zuoko kliedesiai apie tramvajų su padangomis įeina į šitą nevykusių eksperimentų technologinį akligatvį.
                    Guided bus yra tokia meh ideja , popieriuje kaip ir viskas grazu , bet praktikoje naudos dideles ir greitumo nepridave. Cambridge uk atvejis.
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      #50
                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Biškį gavo Pakalnis į skudurus komentaruose. Spėju, nelabai tikėjosi
                      Šitas pramušė: VMS mėgina Vilniečiams aiškinti, kad galima 5 kartus mautis panaudotą prezervatyvą, nes gi dar neplyš.

                      Comment


                        #51
                        Parašė liootas Rodyti pranešimą

                        Amerikiečiai plačiai gyvena. Klimato kaita nesvarbu.
                        Manote pavyks sustabdyti klimato kaitą planetoje užarus Vilniaus gatves?

                        -

                        Comment


                          #52

                          Ne, bet gerokai padės prie klimato prisitaikyti.

                          Click image for larger version

Name:	296118403_426051849552852_7637406209441773711_n.jpg
Views:	478
Size:	179,4 kB
ID:	2025758

                          Click image for larger version

Name:	296432251_426052322886138_5294696272544767200_n.jpg
Views:	482
Size:	163,3 kB
ID:	2025757

                          Comment


                            #53
                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Tie, kurie kalba apie tramvajų su "virtualiais bėgiais" iš esmės kalba nesąmones, nes nėra jokių virtualių begiųi. Yra arba autobusas/troleibusas arba bėginis transportas.
                            Kalbantys apie virtualius bėgius greičiausiai kalba apie kažką tokio:

                            "World's first train on virtual tracks" launches passenger services in China


                            Comment


                              #54
                              Akivaizdu kad šaligatvius ir pramintus takus irgi reikia užsėti džiunglėmis.
                              Dar labiau padėtų visiškas Vilniaus miesto nugriovimas ir užsodinimas palmėmis.
                              -

                              Comment


                                #55
                                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                Akivaizdu kad šaligatvius ir pramintus takus irgi reikia užsėti džiunglėmis.
                                Dar labiau padėtų visiškas Vilniaus miesto nugriovimas ir užsodinimas palmėmis.
                                o jus ne iš Kauno?

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą

                                  Kalbantys apie virtualius bėgius greičiausiai kalba apie kažką tokio:

                                  Jon, nes Lietuva ir ypac, Vilnius garseja tuo, kad pavyksta israsti dvirati ir tikrai tokie bandymai nesibaigia visisku failu. Dar tegul pasiulo tuos VT vabalus ant ilgu koju is Adam Something video

                                  Comment


                                    #57
                                    Kol VMS nedrįsta visose 2x2 VT magistralėse dedikuoti A juostų neplatinant gatvės, tol joks BRT ar tramvajus nebus įmanomas, nes visur 3x3 fiziškai netilps dėl atstumo tarp pastatų ar sklypų.

                                    Nebent kokiam laisvės pr. yra vietos papildomai infrastruktūrai, bet vien iš tokios atkarpos mažai naudos.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
                                      o jus ne iš Kauno?
                                      Kauną irgi reiktų nugriauti, bet tema apie Vilnių.
                                      -

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                                        Šitas pramušė: VMS mėgina Vilniečiams aiškinti, kad galima 5 kartus mautis panaudotą prezervatyvą, nes gi dar neplyš.
                                        Manau verta čia pacituoti visą komentarą, nes tai vienas geresnių komentarų po Pakalnio postu.

                                        Mindaugas Pakalnis Čia ta 2014 metų studija? Nuo jos paskelbimo vien Pilaitėje atsirado apie 8 tūkst. naujų gyventojų. Nekalbant apie tai, kad aukštybiniais gyvenamaisiais pastatais užstatomas Viršuliškių skersgatvis, vystosi Šnipiškės. Tankio neužtenka? Neužteks ateinančius 7 metus? Kalvarijų g. nėra srauto? Žaliojo tilto st. autobusų konvojus neišsitenka, o dar ateina konversija prie kuro aparatūros (+ visos naujosios santariškės) Kai pagal Judumo planą kažkaip reikia 20% sumažinti kelionių automobiliu. Susidaro įspūdis, kad jungiamas durnius: ignoruojama miesto plėtra, politiniai tikslai ir sėdima įsikabinus į beveik 10 metų senumo studija. Kiek iš viso buvo daryta tramvajaus studijų Vilniuje? 7? Kol svaičiojame gyventojai pagrindiniais pergrūstais maršrutais turi važiuoti pasibaisėtinomis salygomis. Bus labai įdomu kokiais būdais žmonės iš Pilaitės važiuos link centro, gal įvaldis teleportaciją, nes Narbuto g. situacija tik baisės, o VT akivaizdžiai nesusitvarko su jau esamu kiekiu. Situacija atrodo ne kaip pauglio džemperis kūdikiui, o tai, kad VMS mėgina Vilniečiams aiškinti, kad galima 5 kartus mautis panaudotą prezervatyvą, nes gi dar neplyš. Dėja nei fukcionalumo, nei komforto, nei malonumo tame nėra.
                                        Šiaip tai, belmba, liūdnai atrodo tokie Pakalnio pezalai. Kažkaip nesitikėjau, kad jis arba ant tiek nesigaudo arba tyčia peza nesąmones.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Šiaip tai, belmba, liūdnai atrodo tokie Pakalnio pezalai. Kažkaip nesitikėjau, kad jis arba ant tiek nesigaudo arba tyčia peza nesąmones.
                                          Viską jis puikiai supranta, bet yra priklausomas nuo politinio užsakymo "laikyti frontą". Nebe jaunuolis, iki pensijos gal pavyks datraukti.
                                          Ir, kita vertus, ne nuo jo priklauso. O nuo tų, kurie plukdo Nerimi pilvais į viršų oponentus (aliuzija į Z, bet žiūrėsim kaip bus ).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X