Ar nurodoma 6 metrų pločio juostos?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Pagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.
https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/-
- 1 patinka
Comment
-
Darbo partijos rinkiminis šūkisParašė gerietis Rodyti pranešimąKuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?
- 6 patinka
Comment
-
prieko čia šūkiai, kalbėkime apie gatves.Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
Darbo partijos rinkiminis šūkis-
Comment
-
Ta prasme reiktų nugriauti miestus ir viską užstatyti 1-2 aukštų suburbais ir išleisti kokius 50 milijardų viską užstatant autostradomis ir dideliais parkingais?Parašė gerietis Rodyti pranešimąPagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.
https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/
- 12 patinka
Comment
-
durnesnio pasiūlymo nesu matęs.Parašė John Rodyti pranešimą
Ta prasme reiktų nugriauti miestus ir viską užstatyti 1-2 aukštų suburbais ir išleisti kokius 50 milijardų viską užstatant autostradomis ir dideliais parkingais?-
- 1 patinka
Comment
-
Ką reiškia 'nuvažiuoti' ? Važiuoti viešuoju transportu ar dviračiu? Jei taip, tai reiktų plėsti A juostų tinklą automobilių sąskaitą. Dviračiu ir dabar jau dauguma be kamščių nuvažiuoja.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
prieko čia šūkiai, kalbėkime apie gatves.
- 1 patinka
Comment
-
Taigi pats keliais pranešimais aukščiau siūlei būtent į tai orientuotis. JAV miestai iš principo jau visur sėkmingai įgyvendino tokį savo miestų ir gatvių standartąParašė gerietis Rodyti pranešimą
durnesnio pasiūlymo nesu matęs.
- 8 patinka
Comment
-
Dauguma važiuoja ne dviračiu. Gatvės istoriškai atsirado ne dviračiams, ir dabar tiesiamos ne dviračiams.Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
Ką reiškia 'nuvažiuoti' ? Važiuoti viešuoju transportu ar dviračiu? Jei taip, tai reiktų plėsti A juostų tinklą automobilių sąskaitą. Dviračiu ir dabar jau dauguma be kamščių nuvažiuoja.-
- 1 patinka
Comment
-
Teisingai. Gatvės pirmiausia atsirado pėstiesiems.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Dauguma važiuoja ne dviračiu. Gatvės istoriškai atsirado ne dviračiams, ir dabar tiesiamos ne dviračiams.
- 10 patinka
Comment
-
Piestiesiems dar nereikėjo gatvių, užteko takelių, bet keturratėms 1-4 arklio galių transporto priemonėms gatvių reikėjo.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Teisingai. Gatvės pirmiausia atsirado pėstiesiems.-
- 1 patinka
Comment
-
Istoriškai gatvės atsirado pėstiesiems ir max 20-30km/h riedantiems contraptionams į ką be pėsčiųjų įeina dviračiai, riedučiai, paspirtukai, karietos, street cars'ai ir pan. Taip buvo šimtmečius, jomis galėjo naudotis laisvai visi. "Eismui" pradėtos naudoti neseniai vos 20 amžiaus pradžioj kai atsirado greitai važiuojantys nesaugūs asmeniniai automobiliai. Ne už ilgo atsirado pirmosios kelių eismo taisyklės, kaip bandymas išspręsti tą naujai atsiradusią problemą, pėstiesiems uždrausta naudotis gatve ir pan. Jau virš 100 metų bandoma sugrąžinti šitą džiną atgal į butelį su skirtingais sėkmės lygiais.
- 9 patinka
Comment
-
Gal Kleiza, neseniai mačiau ką tas atsilikėlis sakė darytų, jeigu taptų Vilniaus meru...Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Valdai, čia tu?
Comment
-
tuo, kad nenuvažiuosi, nes nėra ten einančio VT, o pėsčiom einant atsidursi nebent ligoninėje.Parašė gerietis Rodyti pranešimąKuo blogai nuvažiuoti kur reikia be kamščių?
O automobiliu tai neverta, ten kamščiai didesni nei pas mus.
Comment
-
Ačiū už šaltinį, prisiminiau kad egzistuoja.Parašė gerietis Rodyti pranešimąPagal objektyvius rezultatus gatvių standartą reiktų orientuoti link JAV taikomų standartų.
Nors Vilnius nėra visai uodegoje pagal pralaidumą kamščių metu.
https://www.tomtom.com/traffic-index/ranking/
Galbūt kažkas iš forumiečių galėtų pakomentuoti, kodėl Rygoje kamščių statistika prastesnė negu Vilniuje (tiek vidutiniškai per metus, tiek ir dabar, vidurvasarį) nepaisant to, kad pas juos yra talpūs tramvajai - automobilių vairuotojai nelinkę persėsti ant bėgių? Prasta kelių infrastruktūra? Žmonių kiekis nebe argumentas, kai supanašėjo arba net aplenkė Vilnius, žiūrint kurį šaltinį naudosi.
Comment
-
Kiek yra tekę pavažinėt Rygoj, tai sakyčiau automobilizacijos infrastruktūra Vilniuje ryškiai geresnė. Bet eismo sočiai. Ne paskutinėj vietoj dėl suburbanizacijos, kuri ten irgi populiari.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Ačiū už šaltinį, prisiminiau kad egzistuoja.
Galbūt kažkas iš forumiečių galėtų pakomentuoti, kodėl Rygoje kamščių statistika prastesnė negu Vilniuje (tiek vidutiniškai per metus, tiek ir dabar, vidurvasarį) nepaisant to, kad pas juos yra talpūs tramvajai - automobilių vairuotojai nelinkę persėsti ant bėgių? Prasta kelių infrastruktūra? Žmonių kiekis nebe argumentas, kai supanašėjo arba net aplenkė Vilnius, žiūrint kurį šaltinį naudosi.
- 1 patinka
Comment
-
Dėl to, kad šitas indeksas yra pieno riebumo matavimas. Kai matuojama tik kelionė automobiliu, tai ir gaunasi absurdo komedijos. Čia yra tik AUTOMOBILIŲ (beje tik naudojančių Tom Tom įrangą) duomenys. Čia nieko nėra apie bendrą keleivių laidumą (kur VT ar keliavimas pesčiomis tiesiog nupučia automobilius), nieko nėra apie kelionių dalį tam tikromis transporto priemonėmis, apskritai keliavimo patogumą ar efektyvumą (natūralu, kad miestuose kur prioritizuojami žmonės, o ne kibirai, pastarųjų rezultatai nuo to kentės). Ignoruojamas triple convergence principas ir t.t.Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
Ačiū už šaltinį, prisiminiau kad egzistuoja.
Galbūt kažkas iš forumiečių galėtų pakomentuoti, kodėl Rygoje kamščių statistika prastesnė negu Vilniuje (tiek vidutiniškai per metus, tiek ir dabar, vidurvasarį) nepaisant to, kad pas juos yra talpūs tramvajai - automobilių vairuotojai nelinkę persėsti ant bėgių? Prasta kelių infrastruktūra? Žmonių kiekis nebe argumentas, kai supanašėjo arba net aplenkė Vilnius, žiūrint kurį šaltinį naudosi.
Tai tiesiog pardavimo ir lobizmo įrankis, kurį kažkodėl vis dar atsranda rimtai vertinančių.
- 4 patinka
Comment
Comment