Jo, ties sankryža turėjau omenyje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
NedraudžiamaParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kalvarijų gatvėje sukti į konstitucijos prospektą piko metu draudžiama.
Comment
-
Pažiūrėjau streetview tikrai nebėra ženklo. Na taip, tada čia yra pagrindinė alternatyva.Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
Nedraudžiama
Comment
-
Šimašius buvo geriausia iš to, ką esame turėję. Ir ne, tai nėra pagyrimas. Veikiau gailus skundas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, visgi per anksti buvau patikėjęs pasaka, kad ir į Vilnių ateis vakarų civilizacija
Manau ir čia keikiamas Šimašius, bus prisimenamas kaip geriauiais meras ever 
- 1 patinka
Comment
-
Na, tbf, nėra čia jokios demagogijos, juk iš tikrųjų nėra aiškaus atsakymo, tai ir rašo, kad neaiškuParašė digital Rodyti pranešimąNet ir madeinvilnius užsiima demagogija, gėda jiems:
Comment
-
More like GilmaParašė Garbanius Rodyti pranešimąNa, visgi per anksti buvau patikėjęs pasaka, kad ir į Vilnių ateis vakarų civilizacija
Manau ir čia keikiamas Šimašius, bus prisimenamas kaip geriausiais meras ever 
Visus 6 metus meravimo "prieš ją" jokių siaurinimų ir europietiškų gatvių standartų nebuvo.
- 2 patinka
Comment
-
Žiauru. Užtenka FB paskaityti komentarus šis tema - visi (su retomis išimtimis) sveikina šį sprendimą ir dergia ankstesnius humanizavimo darbus bei juos vykdžiusius. Žmonėms reikia taršos, triukšmo, užgrūstų gatvių. Apgailėtina...Parašė Lettered Rodyti pranešimąPanašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?Snowflakes will attack U <3
- 18 patinka
Comment
-
Apie viską spręsti dar labai anksti.
Naujausios citatos iš interviu:
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...atviu-93301049„Visa ši gatvių tema arba gatvių infrastruktūros priežiūros tema mes iš esmės susikeitėm vietomis. Dabar mano komanda prižiūri šią sritį, aš pats asmeniškai daug laiko ir dėmesio skiriu ir čia yra principų klausimas, prioritetų klausimas. Tai jeigu mes kalbame apie gatvių infrastruktūrą Vilniuje, tai labai atvirai su koalicijos partneriais mes susitarėme, kad kuruodami šitą sritį, mes, pirmiausia, skirsime dėmesį prastos būklės gatvių remontui – nekeičiant nei važiuojamosios juostos pločio, nedarant naujų techninių projektų, kurie sąlygotų inžinerinių tinklų pakeitimą, kas ir išbrangina, ir laiko prasme ilgiau užtrunka – tai tiesiog kelio dangos sutvarkymas, nes mes skaičiuojam daugiau kaip 200 kilometrų avarinės būklės gatvių Vilniuje.
Tai yra nemaži pinigai ir reikalauja nemažai žmogiškųjų investicijų, nes turime turėti pajėgius rangomus, kad jie dirbtų visą vasarą, visą sezoną ir darbus padarytų sklandžiai. Negalime sau leisti to, kai gatvės yra išfrezuojamos ir paliekamos trims mėnesiams vilniečiams automobilius daužyti į duobes. Tai šis principas buvo sutartas, kad mes pirmiausia tvarkome ten, kur reikia remonto būdu, o jau tas humanizavimas ateis tada, kai mes susitvarkysime su ta buitim ir higiena, kuri trukdo gyventi patogiai“, – „Žinių radijui“ sakė Vilniaus meras.
- 1 patinka
Comment
-
Demagogija ką pacitavau - "Visgi Saltoniškių gatvėje pergalę pasiekė vilniečiai". Nes ne vilniečiai, o automobilistai. Pėstiesiems ir dviratininkams bus blogiau.Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa, tbf, nėra čia jokios demagogijos, juk iš tikrųjų nėra aiškaus atsakymo, tai ir rašo, kad neaišku
Paskutinis taisė digital; 2023.05.09, 19:52.
- 18 patinka
Comment
-
Norėčiau sutikti, bet deja šitie rinkimai aiškiausiai parodė, kad "vilniečiai" šiuo atveju yra labai vietoje panaudotas terminas. Pasižiūrėkit kiek žmonių prabalsavo prieš siaurinimą (už Benkunską, Zuoką ir iš esmės visus kitus kandidatus apart Raskevičiaus) ir tai nėra vien automobilistai, tai tiesiog žmonės, kurie absoliučiai nieko nesupranta urbanistikoje ir "kaip veikia miestas".Parašė digital Rodyti pranešimąDemagogija ką pacitavau - "Visgi Saltoniškių gatvėje pergalę pasiekė vilniečiai". Nes ne vilniečiai, o automobilistai. Pėstiesiems ir dviratininkams bus blogiau.
Taip, deja tokioje visuomenėje mes gyvename ir deja net tarp mano draugų (25-40m middle ir upper middle class vilniečiai iš kurių kokie 35% yra "naujieji vilniečiai" atvažiavę iš kitų miestų) yra pakankamai daug žmonių, kurie yra prieš gatvių humanizavimą ir kurie pvz nesupranta kam Algirdo gatvėje "padarė tokią nesąmonę" ir "kaip dabar ten gyvenantiems žmonėms išvis ten gyventi"
Jeigu norit pats tuo įsitiknti (nors esu tikras, kad ir pats turit draugų ir pažįstamų, kurie yra prieš siaurinimą ir tikrai nėra kažkokie mega petrolhead'ai), galit facebook'e užsukt į pvz "Miesto planavimo diskusijas" ir tiesiog pasiužiūrėti kas yra ten tie aršiausi anti-siaurintojai - jie išvis pensininkai, kurie iš esmės labiausiai ir laimi iš tų siaurinimų, tik dėl supratimo ir išsilavinimo šioje temoje stokos patys to nesupranta.
- 11 patinka
Comment
-
Kaip apskritai galima tiesiog taip "nuspręsti" daryti ne pagal projektą? Projektas lyg nebuvo keičiamas iš 3 juostų į 5. O būtent toje vietoje viskas daroma pagal projektą, ar ne? Biškį nekažką, jei 2023 Vilniuje tokie dalykai vyksta ne pagal įstatymo numatytą tvarką ir projektus, o mero nurodymus, pagal tai kaip kokie nors marozėliai užbliovė, nes jiems per mažai pločio "komfortabiliai" pagazuoti.Parašė digital Rodyti pranešimąDemagogija ką pacitavau - "Visgi Saltoniškių gatvėje pergalę pasiekė vilniečiai". Nes ne vilniečiai, o automobilistai. Pėstiesiems ir dviratininkams bus blogiau.Paskutinis taisė John; 2023.05.09, 21:50.
- 15 patinka
Comment
-
Tai galėjo būti teisiškai taip: pvz. projektas buvo suderintas Infostatyboje, o dabar užspaudė viduje speciailstus parengti A laidą ir paleisti nauju derinimu, o jeigu nepažeidžia STR'u, tai nėra pagrindo ir nederinti. T.y. teisėtas projekto pakeitimas per politinį vidinį spaudimą. O ir neabejoju, kad atitinkamų skyrių vedėjai absoliučiai palaiko tokius dalykus.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip apskritai galima tiesiog taip "nuspręsti" daryti ne pagal projektą? Projektas lyg nebuvo keičiamas iš 3 juostų į 5. O būtent toje vietoje viskas daroma pagal projektą, ar ne? Biškį nekažką, jei 2023 Vilniuje tokie dalykai vyksta ne pagal įstatymo numatytą tvarką ir projektus, o mero nurodymus, pagal tai kaip kokie nors marozėliai užbliovė, nes jiems per mažai pločio "komfortabiliai" pagazuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Bet pakeistas projektas turėtų būti prieinamas viešai, ar ne?Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Tai galėjo būti teisiškai taip: pvz. projektas buvo suderintas Infostatyboje, o dabar užspaudė viduje speciailstus parengti A laidą ir paleisti nauju derinimu, o jeigu nepažeidžia STR'u, tai nėra pagrindo ir nederinti. T.y. teisėtas projekto pakeitimas per politinį vidinį spaudimą. O ir neabejoju, kad atitinkamų skyrių vedėjai absoliučiai palaiko tokius dalykus.
- 1 patinka
Comment
-
Šitas dalykas mane irgi labai stebina, yra patvirtintas projektas, jam yra skirtas tam tikras finansavimas, o čia staiga pyst ir vienas žmogus pats sugalvoja tą jau patvirtintą, jau vykdomą projektą keisti, griauti jau padarytus darbus ir atstatynėti kaip buvo prieš tai.Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip apskritai galima tiesiog taip "nuspręsti" daryti ne pagal projektą? Projektas lyg nebuvo keičiamas iš 3 juostų į 5. O būtent toje vietoje viskas daroma pagal projektą, ar ne? Biškį nekažką, jei 2023 Vilniuje tokie dalykai vyksta ne pagal įstatymo numatytą tvarką ir projektus, o mero nurodymus, pagal tai kaip kokie nors marozėliai užbliovė, nes jiems per mažai pločio "komfortabiliai" pagazuoti.
Ar tai išvis legalu? Ar tai nėra mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas?
- 9 patinka
Comment
-
Manau merui tiesiog atrode cia greitas budas sau brownie points uzsideti vos pradedant kadencija. Ir turbut visom institucijom nusispjauti ar cia legalu ar ne nes visi su savo automobiliais vazineja ir tiek.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šitas dalykas mane irgi labai stebina, yra patvirtintas projektas, jam yra skirtas tam tikras finansavimas, o čia staiga pyst ir vienas žmogus pats sugalvoja tą jau patvirtintą, jau vykdomą projektą keisti, griauti jau padarytus darbus ir atstatynėti kaip buvo prieš tai.
Ar tai išvis legalu? Ar tai nėra mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas?
- 3 patinka
Comment
-
Panašiai buvo, kai Šimašius tapo meru ir iškart vaflių pribraižė sankryžose. Nauja šluota visad gražiai šluoja.Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Manau merui tiesiog atrode cia greitas budas sau brownie points uzsideti vos pradedant kadencija. Ir turbut visom institucijom nusispjauti ar cia legalu ar ne nes visi su savo automobiliais vazineja ir tiek.
Comment
-
„Vafliai“ bent nieko negadino. O kad daliai vairuotojų visad buvo ir bus nusispjauti, čia jau turbūt niekas nepadės. Visuomenė tokia.Parašė molis666 Rodyti pranešimą
Panašiai buvo, kai Šimašius tapo meru ir iškart vaflių pribraižė sankryžose. Nauja šluota visad gražiai šluoja.
- 2 patinka
Comment
-
Legalu. Projektui išleis naują laidą, rangovai surašys papildomų darbų sąmatą.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šitas dalykas mane irgi labai stebina, yra patvirtintas projektas, jam yra skirtas tam tikras finansavimas, o čia staiga pyst ir vienas žmogus pats sugalvoja tą jau patvirtintą, jau vykdomą projektą keisti, griauti jau padarytus darbus ir atstatynėti kaip buvo prieš tai.
Ar tai išvis legalu? Ar tai nėra mokesčių mokėtojų pinigų švaistymas?
Man tai čia labiau privačių ir viešų intresų kofliktas, naudojies užiimama poziciją, kad gauti naudą/palankumą sau (faktas, kad ne iš visų)
Comment
Comment