Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Nu nafikParašė Lettered Rodyti pranešimąPanašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
- 1 patinka
Comment
-
-
Dar suprantu, kad galbūt prieš sankryžą reikia to išplatėjimo posūkiams (tam reiktų srautų skaičiavimų), bet nuo sankryžos 2 juostos tikrai neturi prasmės, jei nebus ledžiama sukti iškart iš kelių krypčiųParašė Riedis Rodyti pranešimą
Tai su tokiais užmojais Saltoniškių g. rekonstrukcijos ir dvirtakio nebebus? Ar stovėjimo vietas naikins? Kažką reiks aukoti dėl 5 juostų "gatvelės". Reikia pažiūrėti ką realiai padarys, nors 2 juostos link žvėryno neturi prasmės kai patekti į ją įmanoma tik per vieną.
- 3 patinka
Comment
-
Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?Parašė Panevezietis Rodyti pranešimąIdėjos Vilniaus gatvių standartui.
Greičio lėtinimui prieš tiltus. Po vieną juostą, pageidautina ~ 2,5 m pločio, kad prasilenkdami išliptų užsilenkt veidrodžių autobusų ir gaisrinės vairuotojai.
- 1 patinka
Comment
-
TaipParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?
Comment
-
Turbūt iš tos pačios serijos - "Tiltų tvarkymas / svorio ribojimas fiziniais barjerais".Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Čia gal eilinį griūnantį tiltą taip "konservuoja", kad atlaikytų iki remonto?
Comment
-
Kuoliukus, kaip suprantu, žadėjo grąžinti. Galbūt jau ir grąžino? Nes renginiai vyko gegužės pradžioje.Parašė Lettered Rodyti pranešimąPanašu Benkunskas nebevykdys gatvių humanizavimo kaip žadėjo? Pirmą kadancijos naktį senamiestyje nuimti kuoliukai kilpiniam eismui reguliuoti, dabar stabdomi net prasidėję gatvių rekonstrukcijų darbai?
Comment
-
Yra skaičiavimai Saltoniškių g. PP, bet jie neįtraukia pasirenkamų krypčių ties Narbuto g. Labiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.). Ir dabar tai, kad vietoje 30s lauks 60s (pagal PP duomenis tokia prastova) kad važiuoti tiesiai ar į dešinę kertant magistralę iš šalutinės gatvelės jau yra laikoma siaubu. Bet pėstiesiems norma laukti 120s kertant tokias gatves. Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis "prilipdytas" tiesiai prie asfalto ir nėra jokio žaliojo buferio nuo važiuojamosios dalies.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Dar suprantu, kad galbūt prieš sankryžą reikia to išplatėjimo posūkiams (tam reiktų srautų skaičiavimų), bet nuo sankryžos 2 juostos tikrai neturi prasmės, jei nebus ledžiama sukti iškart iš kelių krypčių
Rytas
Vakaras
Paskutinis taisė Riedis; 2023.05.08, 15:37.
- 7 patinka
Comment
-
Na tai eilinį kartą tik patvirtina, kad siaurinimas labiausiai kliūna ne vietiniams, o tiems, kuriems rūpi patrumpint kelią svetimiems po langaisParašė Riedis Rodyti pranešimą
Yra skaičiavimai Saltoniškių g. PP, bet jie neįtraukia pasirenkamų krypčių ties Narbuto g. Labiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.). Ir dabar tai, kad vietoje 30s lauks 60s (pagal PP duomenis tokia prastova) kad važiuoti tiesiai ar į dešinę kertant magistralę iš šalutinės gatvelės jau yra laikoma siaubu. Bet pėstiesiems norma laukti 120s kertant tokias gatves. Jau nekalbant apie tai, kad šaligatvis "prilipdytas" tiesiai prie asfalto ir nėra jokio žaliojo buferio nuo važiuojamosios dalies.
- 15 patinka
Comment
-
Ir dėl to, kad pačio dangčio profilis būna toks. Kokio velnio juos reikėjo lieti ne lygiu paviršiumi - man yra mistika:Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Vilniaus vandenys ir Grinda dažnu atveju
O daugelis jų krenta, nes yra ypač seni arba dar iš molinių plytų (pvz. Antakalnio g.)
Juk Vilniuje nerekonstruoja gatvių pilnai keičiant šulinius ir dangų pagrindus, todėl perasfaltavus po poros metų tie šuliniai vėl sukritę
Dabar kai dedami nauji (vadinamieji ,,plaukiojantys'') jie yra lygiu profiliu. Pvz tokius sudėjo Saulės g., Pavasario g. ir Paco g (bent jau nuo Olandų gatvės) tai kai užvažiuoji nesuprasi net ar užvažiavai.
- 2 patinka
Comment
-
Tik nesakykite tai RomuiParašė Ginthus Rodyti pranešimą
Na tai eilinį kartą tik patvirtina, kad siaurinimas labiausiai kliūna ne vietiniams, o tiems, kuriems rūpi patrumpint kelią svetimiems po langais
- 3 patinka
Comment
-
Prastai laikėt...Parašė Garbanius Rodyti pranešimąBlemba laikau fingers cross, kad nesugalvotų atšaukt siaurinimos Saltoniškių gatvės..
Šiaip ir savivaldybė turėtų labiau skirt dėmesio aiškininimui, kuo tas siaurinimas yra gerai, nes kitaip greit šitie reikalai užsirauks labai ilgam laikui.
Valdas Benkunskas: dėl vilniečių skundų atstatome Saltoniškių gatvės plotį
Vilniaus miesto savivaldybė atsisakė planų siaurinti vieną Vilniaus gatvę. Vilniečiai džiaugiasi: pagaliau juos kažkas išgirdo.
Saltoniškių gatvės plotis bus atstatytas į buvusį. Tai portalui MadeinVilnius.lt patvirtino miesto meras Valdas Benkunskas. Iš siaurinimo projekto paliks tik saugumo salelę.
- 2 patinka
Comment
-
Ok pabūsiu velnio advokatu.Parašė Riedis Rodyti pranešimąLabiausiai bado akis, kad vakarinio piko metu dvigubai didesnis srautas išvažiuoja, nei ryte privažiuoja - vadinas vyksta spūsčių apvažiavimai D katehorijos gatvele (iš Upės g., Gedimino pr., Jasinskio g.) Nors yra kategoriją atitinkančios alternatyvos GV/Konstitucijos pr.).
Esi Upės gatvėje. Kokias alternatyvas turi pasiekti pedagoginio žiedą?
Baravyko gatvelėje sukti negali.
Nasvyčio kaip ir gali, bet ten per ciklą pravažiuos gal 3 automobiliai į visas puses.
Kalvarijų gatvėje sukti į konstitucijos prospektą piko metu draudžiama.
Tai alternatyva yra važiuoti iki rinktinės gatvės? Arba per žvėryno gatveles? Na tai aišku kad dauguma ir rinksis šitą gatvę. Čia problema yra daug platesnė, t.y. kodėl į Upės gatvę tiek automobilių iš vis suvažiuoja.
- 4 patinka
Comment
-
Aš tai siūlyčiau pastatyti pakeliamas tvoreles ir uždrausti piko metu naudotis šita perėja, kad atstatyti sankryžos pralaidumą™, nesunku apeiti.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Comment
-
Kaip sakoma velnias slypi detalėse. Realiai ties sankryža būtų palikę dešinį posūkį iš Saltoniškių g. link žiedo, tai nebūtų net užstrigęs tas siaurinimas, o dabar gatvė liks kaip iki šiol su 4 nereikalingomis juostomis per visą ilgį.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Paskutinis taisė Lettered; 2023.05.09, 11:27.
- 7 patinka
Comment
-
Ties sankryža? Nes gatvė šiaip 4 juostų dabar yra (iki Sėlių g.).Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai ne su 4 liks, o su visom 5 kaip ir buvo
Comment
Comment