Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
O gal be išvedžiojimų, nes smalsu labai man kaip ir pėsčiajam, ir dviratininkui, ir automobilio vairuotojui. Tiesiog noriu pajustį provincialaus mentaliteto gylį ir plotį. Konkrečiais argumentais, papunkčiui. Aš matau problemas, bet ne siaurinime iš esmės.
- 6 patinka
-
Siūlau likti visiems prie savo nuomonių ir eiti švęsti ilgojo savaitgalio.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPrašom. Forume susižavėjusių siaurinimais aktyvumas nereikalauja pagrindimo.
O kiek tokių šimašinių iniciatyvų sekėjų yra iš viso, tai nelabai ir įdomu.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ką laikome nykstama mažuma?
Buvo apklausa, kur 10% lyg teigiamai vertina. Tai jau dešimtys tūkstančių žmonių. Mūsų forume iki keliasdešimt aktyviai diskutuoja.
Komentuoti:
-
Prašom. Forume susižavėjusių siaurinimais aktyvumas nereikalauja pagrindimo.
O kiek tokių šimašinių iniciatyvų sekėjų yra iš viso, tai nelabai ir įdomu.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLabai nustebinai, kad pripažįsti akivazdų faktą, jog šimašiniais siaurinimais susižavėjusių yra nykstanti mažuma, kuri labai aktyvi šiame forume ir bando sudaryti priešingą įspūdį.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąYra [straipsnių], bet labai mažai, neseniai čia buvo postintas kažkokio profesoriaus iš Klaipėdos universiteto straipsnis.
Kol kas šitame forume dar nėra uždrausta dėti nuorodas straipsnius, nors už kai kam nepatinkantį straipsnį galima gati ir pražangą. (šį kartą to, atrodo, pavyko išvengti)
Niekas netrukdo susirasti priešingos krypties straipsnių
Parašė digital Rodyti pranešimąDeja, tai gali būti tiesa (nors kol normalių apklausų nėra, sunku pasakyti tiksliai). Tai tam mes čia ir diskutuojam, dedam įvairių pavyzdžių, kad įrodytume humanizavimo ("siaurinimo") reikalingumą. Gaila, kad žurnalistai eina lengviausiu keliu ir nesigilindami į problematiką varo straipsnius tik į vienus vartus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aš jokios konkrečios vietos neturėjau mintyje - tiesiog tokios bendros tendencijos.
O kad važiavimas leistinu greičiu kelio viduriu žmonėms nesukelia problemų galima stebėti vakariniame aplinkkelyje - greičiau važiuojant patogiausia visus apsilenkti yra pirma juosta.
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Man čia skamba kaip susigalvotos problemos. Pats dažnai ten važiuoju ir kartais (ne visada) specialiai važiuoju ribotu greičiu. Lenkia, yra kas prisijungia. Ir nieko. Nei pavojinga, nei baisu, nei sunku troleibusą aplenkt.
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąYra, bet labai mažai, neseniai čia buvo postintas kažkokio profesoriaus iš Klaipėdos universiteto straipsnis.
Deja, tai gali būti tiesa (nors kol normalių apklausų nėra, sunku pasakyti tiksliai). Tai tam mes čia ir diskutuojam, dedam įvairių pavyzdžių, kad įrodytume humanizavimo ("siaurinimo") reikalingumą. Gaila, kad žurnalistai eina lengviausiu keliu ir nesigilindami į problematiką varo straipsnius tik į vienus vartus.
- pagal amžiaus grupes: iki 14 m. (mažamečiai); 14-17 m. (nepilnamečiai); 18-24 m. (studentinio amžiaus); 25-34 m., 35-44 m., 45-54 m., 55-64 m. (dirbančio amžiaus), 65 ir daugiau m. (pensijinio amžiaus;
- pagal tai, ar turi vairavimo teises ar ne;
- pagal tai, koks jų dažniausias susisiekimo mieste būdas (kaip kasdien pasiekia mokyklą, darbą ir pan.);
- pagal tai, ar sutinka su visokiais abstrakčiais teiginiais, kaip: „Mieste per daug triukšmo.“, „Eidamas per perėją jaučiuosi saugus“ (visiškai nesutinku, nesutinku, nežinau, sutinku, visiškai sutinku) ar „Man malonu vaikščioti Naujamiesčio gatvėmis.“ ir pan.
Žodžiu, yra geresnių būtų, išsiaiškinti, kaip iš tikrųjų yra negu visokie į public outrage apeliuojantys straipsniai. Neretai sociologai išsiaiškina, kad patys žmonės realiai nelabai suvokia, su kuo jie iš tikrųjų sutinka ir ko jie nori, nes daug negalvoja, kodėl kai kurie jų teiginiai, veiksmai norai ir lūkesčiai vienas kitam prieštarauja. Pvz., matyt, nenuostabu, jei tas pats žmogus sutiktų su visais šiais teiginiais: „Gyvenu mieste.“, „Dažniausiai susisiekimui mieste naudoju automobilį.“, „Mieste per daug triukšmo.“, „Kamščiai mieste yra didelė problema.“, „Viešajam transportui mieste yra skiriama pakankamai lėšų“, „Gatvės neturėtų būti siaurinamos.“, „Dėl šaligatviuose įrengiamų dviračių takų, kai kuriose miesto vietose, pėsčiųjų takai tapo pernelyg siauri“, „Man dažnai nėra malonu vaikščioti greta Naujamiesčio gatvių“, „Sutinku su teiginiu, kad gyvenimas užmiestyje yra kokybiškesnis nei mieste.“
Žinoma, teiginiai turi būti šlifuojami ir turėtų būti bandoma, kiek įmanoma, „pagauti“ tas prieštaras ar tą tikrąją nuomonę iš skirtingų kampų, nes vienoje formuluotėje (kur klausiama iš esmės to paties ar labai panašaus) tas pats žmogus atsakys „sutinku“, kitoje – „nesutinku“. Arba žmogus gali pamatyti, kad apklausa aiškiai „kažkur lenkia“ (kažko siekia), todėl gali pradėti ieškoti kabliukų ir atsakinėti ne nuoširdžiai, o tikslingai kažko siekdamas.Paskutinis taisė kuk; 2023.04.28, 13:50.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kitokių straipsnių viešumoje nelabai ir yra.
Kas gali paneigti, kad kad didelė dalis siaurinimų šalininkų telpa šiame forume ir "Laisvės partijos" rinkėjų sąraše. Absoliučiai daugumai gyventojų tos iniciatyvios su siaurinimais nepatinka.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
nes trys aplenks, o kokie du kabės ant šiknos "teilgeitindami", jau nekalbu apie sunkumus persirikiuoti į antrą/trečią juostas, kai tas srautas lekia +20kmh greičiau nei pats važiuoji, nors ir pagal KET.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Patikslink: kodėl neįmanoma važiuot, jeigu srautas lenkia? Tegul lenkia, kas tau?
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
PS.: Tarp kitko, aš neabejoju, kad nesaugumo jausmas labai subjektyvus. Gal būtų kitaip važiuojant dideliu, masyviu SUV. Mažos žuvelės turi daugiau prisitaikyti
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Jeigu viską vertintume tik per daugumos nuomonės prizmę, tai dauguma socialinių ir ekonominių reformų stagnuotų.
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Patikslink: kodėl neįmanoma važiuot, jeigu srautas lenkia? Tegul lenkia, kas tau?
PS.: Tarp kitko, aš neabejoju, kad nesaugumo jausmas labai subjektyvus. Gal būtų kitaip važiuojant dideliu, masyviu SUV. Mažos žuvelės turi daugiau prisitaikytiPaskutinis taisė Kecal; 2023.04.28, 10:22.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą<..> Dabar Narbuto gatve tiesiog neįmanoma važiuoti pagal taisykles – srautas iškart pradeda lenkti dvigubu greičiu.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąStovi ženklas 30 ir darbai kelyje.
Stovi darbininkas ir atitvarai važiuojamojoje dalyje.
Ties perėja išardytas asfaltas.
Tai arba atidumo daugiau reikia ir leistinu greičiu nesudėtinga lengvosioms važiuoti šalia (o autobusą ir pan. žinoma įleisti) arba reikalauti statybų metu palikti tik po 1 juostą.
Bet straipsniuose konstatuojama tarsi čia galutinis siaurinimas. Tas pats ir kitoms galioja kaip Saltoniškių g. ar Saulėtekio al.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kitokių straipsnių viešumoje nelabai ir yra.
Kas gali paneigti, kad kad didelė dalis siaurinimų šalininkų telpa šiame forume ir "Laisvės partijos" rinkėjų sąraše. Absoliučiai daugumai gyventojų tos iniciatyvios su siaurinimais nepatinka.
Jei būtų kitaip, tai būtų daugiau ir kitokios pakraipos straipsnių (užsakytas PiaRas nesiskaito)
Kai rasite kokį straipsnį apie tai, koks geras gatvių siaurinimas ir šimašinis "gatvių standartas", tai įkelkite į šią temą.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė digital Rodyti pranešimąĮdomu, ar kada Romui atsibos kelti tokius straipsnius čia?
Kas gali paneigti, kad kad didelė dalis siaurinimų šalininkų telpa šiame forume ir "Laisvės partijos" rinkėjų sąraše. Absoliučiai daugumai gyventojų tos iniciatyvios su siaurinimais nepatinka.
Jei būtų kitaip, tai būtų daugiau ir kitokios pakraipos straipsnių (užsakytas PiaRas nesiskaito)
Kai rasite kokį straipsnį apie tai, koks geras gatvių siaurinimas ir šimašinis "gatvių standartas", tai įkelkite į šią temą.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: