Parašė KEdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Naujas Vilniaus gatvių standartas (nuo 2021.10)
Collapse
X
-
Kam smulkintis. Sakyčiau ViaBalticos (o taip pat ir Gerosios vilties gatvės) problema yra sugriuvus Tarybų sąjunga.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
ViaBalticos problema yra 30 metų ignoruojama geležinkelio alternatyvos galimybė. Čia tiek keleiviams tiek kroviniams.
Comment
-
Tai su tais skelbimais pasaka be galo. Nuplėši vieną, kitą savaitę išdygs naujų. Tamstos kažkada klausiau kitoje temoje - ar pamatęs užklijuotus pranešate kam reikia, ar bandote nuplėšti pats? Čia kalbu ir apie tuos, kur praneša apie dingusius šuniukus/kačiukus. Man net gaila žiūrėti, kuomet keičia stulpus į naujus, dažniausiai - juodus, kuomet žinai, kad anksčiau ar vėliau jie vis tiek bus apklijuoti su visiems į akis rėkiančiu žodžiu - DINGO!Parašė KEdas Rodyti pranešimąSakyčiau, kad labai originalus sprendimas yra dažyti cinkuotą stulpą vietoj to, kad peržiūrėti nelegaliai suklijuotus skelbimus, paskambinti jų naudos gavėjams, skirti baudas ir įpareigoti patiems nuvalyti stulpą.
https://www.mapillary.com/app/?lat=5...55859955061188
Galėtų sustabdyti stulpų keitimą, pakol žmonės neišmoks kultūros - ypač dažnai klijuojama Naujamiestyje, geležinkelio stoties rajone. Tik mažuma miestiečių žino, kad taip klijuoti negalima.
- 1 patinka
Comment
-
Nu jo, yra nemažai tiesos... Pilki stulpai bent duoda mažiau kontrasto su skelbimais. Kaip gyvenimas rodo, urbanistika turi atsižvelgti ir į tokius niuansėlius. Čia iš tos pačios serijos Lietuvos parkuose statomi visokie trapūs dalykai, kaip., pvz., šviečiantys stikliniai suoliukai. Tai aišku, kad jau pirmą savaitę kažkas juos išdaužys.Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Tai su tais skelbimais pasaka be galo. Nuplėši vieną, kitą savaitę išdygs naujų. Tamstos kažkada klausiau kitoje temoje - ar pamatęs užklijuotus pranešate kam reikia, ar bandote nuplėšti pats? Čia kalbu ir apie tuos, kur praneša apie dingusius šuniukus/kačiukus. Man net gaila žiūrėti, kuomet keičia stulpus į naujus, dažniausiai - juodus, kuomet žinai, kad anksčiau ar vėliau jie vis tiek bus apklijuoti su visiems į akis rėkiančiu žodžiu - DINGO!
Galėtų sustabdyti stulpų keitimą, pakol žmonės neišmoks kultūros - ypač dažnai klijuojama Naujamiestyje, geležinkelio stoties rajone. Tik mažuma miestiečių žino, kad taip klijuoti negalima.
Comment
-
Gal neklijuotų ant stulpų, jei būtų tam dedikuotos vietos. Kodėl viską bandome spręsti tik per draudimus ir slėpimus? Klijuoja ten kur didžiausia tikimybė perskaityt pvz. stotelėse. O ten pasirinkimas tik ant stulpo arba ant stikloParašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Tai su tais skelbimais pasaka be galo. Nuplėši vieną, kitą savaitę išdygs naujų. Tamstos kažkada klausiau kitoje temoje - ar pamatęs užklijuotus pranešate kam reikia, ar bandote nuplėšti pats? Čia kalbu ir apie tuos, kur praneša apie dingusius šuniukus/kačiukus. Man net gaila žiūrėti, kuomet keičia stulpus į naujus, dažniausiai - juodus, kuomet žinai, kad anksčiau ar vėliau jie vis tiek bus apklijuoti su visiems į akis rėkiančiu žodžiu - DINGO!
Galėtų sustabdyti stulpų keitimą, pakol žmonės neišmoks kultūros - ypač dažnai klijuojama Naujamiestyje, geležinkelio stoties rajone. Tik mažuma miestiečių žino, kad taip klijuoti negalima.
- 1 patinka
Comment
-
Nu jo. Panašiai, kai skundžiamasi laukiniais, myžančiais už kampo, kai nėra aplinkui jokio tualeto ar nėra jokių nuorodų, kur jį galima rasti.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal neklijuotų ant stulpų, jei būtų tam dedikuotos vietos. Kodėl viską bandome spręsti tik per draudimus ir slėpimus? Klijuoja ten kur didžiausia tikimybė perskaityt pvz. stotelėse. O ten pasirinkimas tik ant stulpo arba ant stiklo
- 1 patinka
Comment
-
Reiktų kada prisiruošti parašyti savivaldybei ir dėl šito, na bet vis tiek, net ir kiekviename sustojime įrengus skelbimų lentas, vis tiek bus klijuojančių ant stulpų ir stiklo, nes gi "labiau krenta į akis". Skelbimų lentos greitai bus nudergtos visokiais niekiniais "Parduodu malkas", "Remontuoju suoliukus" arba politikų agitaciniai plakatai rinkimų kampanijos metu. Net jeigu, kaip siūlė vienas komentatorius, specialias lentas NEkomerciniams skelbimams, vis tiek atsiras tokių, kurie bruks savo paslaugas, tad apie gyvūnus ir toliau bus klijuojami pažeidžiant tvarką. Nes pastačius skelbimų lentą ji greit apsineš visokiais beprasmiais. O šiaip Vilniaus mieste daug kas nesutvarkyta, apleista, nepritaikyta, trūksta gatvių jungčių, trūksta maršrutų, kurie tam tikroje sankryžoje darytų posūkį tam tikra kryptimi ir pan.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal neklijuotų ant stulpų, jei būtų tam dedikuotos vietos. Kodėl viską bandome spręsti tik per draudimus ir slėpimus? Klijuoja ten kur didžiausia tikimybė perskaityt pvz. stotelėse. O ten pasirinkimas tik ant stulpo arba ant stiklo
- 1 patinka
Comment
-
come on, dazys nebent tik tomis gatvemis kur vaziuos delegacija. Kaip 2014 pries Nato suvaziavima suremontavo Svitrigailos gatve ir padare bemaz normalia miesto gatve su 1x1 juosta auto judejimui, kas pagal anuos laikus buvo didziausias issisokimas, kuri net dabar bijo daryti pvz Savanoriu pr. tai ir dabar gal kelias gatves suremontuos.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Greičiausiai iš eilės eis per gatves ir dažys stulpus.
Ateis ir Saulėtėkio al. eilė.
Gal šiemet bus netyčia koks stulpų dažymo bumas, paskatintas NATO viršūnių susitikimo, pamatysim.
- 2 patinka
Comment
-
Su stulpų dažymu Šeimyniškių g. tai reikia pakartotinės apžvalgos, nes, pasirodo, kontaktinio tinklo atraminius cinkuotus stulpus perdažė tik kas antrą, o po 2022 m. vasaros remonto sudėti juodos spalvos apšvietimo stulpai. Sunkų suvokti tą gatvių "standartą", kai kažkokia mišrainė gavosi - nauji juodi, cinkuoti pilki, perdažyti pilki.
Comment
-
O kodėl turėtu būti dar daugiau dedikuotų vietų reklamai?Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gal neklijuotų ant stulpų, jei būtų tam dedikuotos vietos. Kodėl viską bandome spręsti tik per draudimus ir slėpimus? Klijuoja ten kur didžiausia tikimybė perskaityt pvz. stotelėse. O ten pasirinkimas tik ant stulpo arba ant stiklo
Comment
-
Delfi.lt 2023.04.26
Dėl siaurinamų gatvių vilniečiui trūko kantrybė
Gatvių siaurinimas Vilniuje – opi tema, o pastaruoju metu pasipiktinimo savivaldybės sprendimais, iš vairuotojų sulaukiama vis daugiau. Nemažai aštrių žodžių nuskambėjo dėl Saltoniškių gatvės pertvarkymo, tačiau vairuotojai nerimsta ir dėl kitos, visai netoliese esančios vietos – T. Narbuto gatvės susiaurinimo šalia išsukimo iš prekybos centro „Panorama“. (..)
Kiekvieną dieną važinėju T. Narbuto gatve, ir kiekvieną dieną prie „Vyno klubo“ vyksta kažkokie nesusipratimai. Gatvė susiaurinta tiek, kad ramiai pravažiuoti nebeįmanoma, du automobiliai nebetelpa, vos ne veidrodėliais trankytis reikia. Kitas momentas, kai šalia važiuoja viešasis transportas. Tai arba autobuso vairuotojui reikia stabdyti, arba automobilio vairuotojui, nes kitaip autobusas mašiną tiesiog užspaudžia. Kas važiuoja pirma juosta, žiūrėdami, kad neužkliudytų dešinėj sustatytų kelio ženklų, net nepastebi, kad jau antra juosta važiuojančiam nebėra kur dėtis. Ar jums atrodo normalu, kad mašinos tik kaip šachmatai išsirikiavusios gali važiuoti“

Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus ryšių su žiniasklaida specialistas Gabrielius Grubinskas teigė, kad apie numatomus pokyčius T. Narbuto gatvėje, gyventojai jau buvo informuoti. Vis dėlto, jis pabrėžė, kad numatyti pokyčiai atitinka Statybos techninio reglamento keliamus reikalavimus tokios kategorijos gatvei. „Vietoje 4 eismo juostų ties pasukimu į Stirnų gatvę paliekamos 3, vieną iš jų skiriant posūkiui į dešinę – specialistų vertinimu, to visiškai pakanka tinkamam eismo pralaidumui užtikrinti. (...)
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...raido-93188291
Comment
-
Tikslas kaip ir įgyvendintas. Man irgi pirmą kartą buvo baisu kai kuriuose Vakarų Europos miestuose važinėti siauromis gatvelėmis, kol dašuto, kad man ir turėtų būti baisu. Dėl to, kur reikia važiuoti, pvz., max 30 ar 40 km/h, visi ir važiuoja max 30 ar 40 km/h (dažnai ir mažiau).Parašė Romas Rodyti pranešimąAr jums atrodo normalu, kad mašinos tik kaip šachmatai išsirikiavusios gali važiuoti“
- 14 patinka
Comment
-
Stovi ženklas 30 ir darbai kelyje.
Stovi darbininkas ir atitvarai važiuojamojoje dalyje.
Ties perėja išardytas asfaltas.
Tai arba atidumo daugiau reikia ir leistinu greičiu nesudėtinga lengvosioms važiuoti šalia (o autobusą ir pan. žinoma įleisti) arba reikalauti statybų metu palikti tik po 1 juostą.
Bet straipsniuose konstatuojama tarsi čia galutinis siaurinimas. Tas pats ir kitoms galioja kaip Saltoniškių g. ar Saulėtekio al.
- 12 patinka
Comment
-
kol teises tures tol neatsibosParašė digital Rodyti pranešimąĮdomu, ar kada Romui atsibos kelti tokius straipsnius čia?
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 2 patinka
Comment
-
Geras pastebėjimas. Asmeniškai mane visada labai neigiamai nustebina tas kontrastas atplaukus iš Švedijos su keltu ir tik išvažiavus į Klaipėdos gatves - civilizacija vs. laukiniai vakarai.Parašė kuk Rodyti pranešimą
Tikslas kaip ir įgyvendintas. Man irgi pirmą kartą buvo baisu kai kuriuose Vakarų Europos miestuose važinėti siauromis gatvelėmis, kol dašuto, kad man ir turėtų būti baisu. Dėl to, kur reikia važiuoti, pvz., max 30 ar 40 km/h, visi ir važiuoja max 30 ar 40 km/h (dažnai ir mažiau).
Iš pripratimo važiuoji leistinu greičiu, kuris Lietuvoje dėl neadekvačiai plačių gatvių jaučiasi lyg važiuoji 20-30km/h lėčiau, visi lenkia, pypsi, pyksta, kad nevažiuoji "kaip normalūs žmonės"...
- 6 patinka
Comment
-
Deja, kitokių straipsnių viešumoje nelabai ir yra.Parašė digital Rodyti pranešimąĮdomu, ar kada Romui atsibos kelti tokius straipsnius čia?
Kas gali paneigti, kad kad didelė dalis siaurinimų šalininkų telpa šiame forume ir "Laisvės partijos" rinkėjų sąraše. Absoliučiai daugumai gyventojų tos iniciatyvios su siaurinimais nepatinka.
Jei būtų kitaip, tai būtų daugiau ir kitokios pakraipos straipsnių (užsakytas PiaRas nesiskaito)
Kai rasite kokį straipsnį apie tai, koks geras gatvių siaurinimas ir šimašinis "gatvių standartas", tai įkelkite į šią temą.
- 2 patinka
Comment
-
Jeigu viską vertintume tik per daugumos nuomonės prizmę, tai dauguma socialinių ir ekonominių reformų stagnuotų.Parašė Romas Rodyti pranešimąDeja, kitokių straipsnių viešumoje nelabai ir yra.
Kas gali paneigti, kad kad didelė dalis siaurinimų šalininkų telpa šiame forume ir "Laisvės partijos" rinkėjų sąraše. Absoliučiai daugumai gyventojų tos iniciatyvios su siaurinimais nepatinka.
Jei būtų kitaip, tai būtų daugiau ir kitokios pakraipos straipsnių (užsakytas PiaRas nesiskaito)
Kai rasite kokį straipsnį apie tai, koks geras gatvių siaurinimas ir šimašinis "gatvių standartas", tai įkelkite į šią temą.
- 10 patinka
Comment
-
Tiesą sakant, man atrodo, tai būtų geriausia išeitis, jeigu darbai būtų išties greitai vykdomi. Dabartinė praktika, kai ištisus mėnesius ar metus paliekamas greičio ribojimas iš pažiūros sutvarkytoje, tik linijų neturinčioje gatvėje, yra kažkoks iškrypimas. Taip vairuotojai skatinami visada ir visur nepaisyti ženklų. Dabar Narbuto gatve tiesiog neįmanoma važiuoti pagal taisykles – srautas iškart pradeda lenkti dvigubu greičiu.Parašė Riedis Rodyti pranešimąStovi ženklas 30 ir darbai kelyje.
Stovi darbininkas ir atitvarai važiuojamojoje dalyje.
Ties perėja išardytas asfaltas.
Tai arba atidumo daugiau reikia ir leistinu greičiu nesudėtinga lengvosioms važiuoti šalia (o autobusą ir pan. žinoma įleisti) arba reikalauti statybų metu palikti tik po 1 juostą.
Bet straipsniuose konstatuojama tarsi čia galutinis siaurinimas. Tas pats ir kitoms galioja kaip Saltoniškių g. ar Saulėtekio al.
- 2 patinka
Comment
-
Patikslink: kodėl neįmanoma važiuot, jeigu srautas lenkia? Tegul lenkia, kas tau?Parašė Kecal Rodyti pranešimą<..> Dabar Narbuto gatve tiesiog neįmanoma važiuoti pagal taisykles – srautas iškart pradeda lenkti dvigubu greičiu.
Comment
Comment