Nenustebčiau, jeigu laikinai situacija, kaip sakai, net pablogėtų. Tačiau nepamirškim, kad ši rekonstrukcija yra laiptelis į estakadų statymą. Tad kito varianto iš esmės net ir nėra. Aišku, klausimas ar tos pačios problemos neišliks ir pastačius viadukus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąT.y. jeigu bus važiuojančių šia "greitėjimo juosta", tai norintys rikiuotis turės praktiškai sustoti ir sustabdys eismą pirmoje GV gatvės eismo juostoje.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNenustebčiau, jeigu laikinai situacija, kaip sakai, net pablogėtų. Tačiau nepamirškim, kad ši rekonstrukcija yra laiptelis į estakadų statymą. Tad kito varianto iš esmės net ir nėra. Aišku, klausimas ar tos pačios problemos neišliks ir pastačius viadukus.
Čia kaip pavyzdys iš kito projekto: Į sklypa iš gatvės numatytas įvažiavimas, tačiau tai padaryti visai neatsižvelgiant, kad gatvėje toje vietoje yra numatytas autobuso stotelės įrengimas. Taigi kadangi stotelė netelpa niekaip kitaip, o tik per visą to sklypo ilgį palei minėtą gatvę, tai galutiniame variante gaunasi, kad įvažiavimas į teritoriją suprojektuotas pro stotelę.
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąO tai važiuojantis greitejimo juosta neturetu praleist tuos kurie rikiosis iš GV? Gi taip pat viksta eismas dobilo lapo sankrižoj, kai išvažiojantis iš dobilo lapo turi praleist važiuojančius pagrindine gatve ir sukančius į dobilo lapa..
Minimu atveju dobilo lapo sankryžose, toje pačioje vietoje (atkarpoje) rikiuojasi ir atvažiuojantys gatve, ir atvažiuojantys iš nuvažiavimo/užvažiavimo. Taigi tiesiog natūraliai gaunasi kaip aprašei. Nors persirikiuojant irgi galioja taisyklė, kad turi praleisti tą, kuris tuo pačiu metu rikiuojasi tau iš dešinės.
Šiuo atveju atvažiuojantys greitėjimo juosta gali ir toliau važiuoti tiesiai. Jiems nėra jokio poreikio kažkur rikiuotis, todėl jie ir važiuos tiesiai nieko nepraleisdami. O tuo tarpu atvažiuojantys GV turės persirikiuoti į dešinę ir iškart užsukti, taigi bandantiems persirikiuoti gali tekti beveik sustoti, kad nutaikytų tinkamą momentą.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNeturėtų, nes KET to nereikalauja. Apskritai pirmą kartą girdžiu tokią mintį.
Minimu atveju dobilo lapo sankryžose, toje pačioje vietoje (atkarpoje) rikiuojasi ir atvažiuojantys gatve, ir atvažiuojantys iš nuvažiavimo/užvažiavimo. Taigi tiesiog natūraliai gaunasi kaip aprašei.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąNa šeip atvažiuojantiems dobilo lapu stovi ženklas kad jie važiuoja šalutiniu keliu (itariu ir čia atvažiuojantiems Žalgirio g. bus pastatytas toks ženklas) ir turi praleist važiuojančius pagrindiniu.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą..o jei ilga greitėjimo juosta, tai jie sau ramiausiai ja ir važiuoja..
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąItariu pasibaigs (pagal ženklinima) ta greitėjimo/letėjimo juosta ties nusukimu į teritoriją, ir iš karto prasides dar viena greitėjimo juosta išvažiuojantiems iš teritorijos.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKam spėlioti, jeigu atsidarius eismo organizavimo brėžinius matoma, kad ja nuo pradžios iki galo bus galima važiuoti tiesiai (priešingu atveju naudos iš jos būtų apskritas nulis). Ji pasibaigs už dabartinio Škoda autocentro.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTa prasme ir ženklinimas yra? Deje niekaip neatidaro tu dokumentu..
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąTa prasme ir ženklinimas yra? Deje niekaip neatidaro tu dokumentu..
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąKiek aš atsimenu, tai forume yra tema apie Žalgirio ir GV gatvių mazgo rekonstrukciją. Gal būtų galima paprašyt adminų perkelt pastaruosius pranešimus į ją?
Comment
-
Nelabai patinka nei tas projektas, nei eismo organizavimas projektas
Aiškinamajame rašte užsimenama apie tai, kad kažkada bus viadukas. Atrodo, kad viskas vyksta tuo būdu, kuris išbandytas sugadinant Ukmergės ar Ozo gatves, pristatant šviesoforų prie prekybos centrų. Kaip bus Geležiniame Vilke, neaišku, o Žalgirio gatvėje eismas turėtų pastebimai pablogėti.
Brėžiniai iš: Geležinio Vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvių dalių rekonstravimo darbai
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp
Labai arti pagrindinės Žalgirio - Geležinio Vilko sankryžos daromi du įvažiavimai į "Rimi".
27 brežinys. kelio ženklų schema (paspaudus galima padidinti)
Dar nepatinka, kad pačiame miesto viduryje stoves ir Šeškinės kalvų vaizdą užstos tie bjaurūs rėmai su šviesoforais
62 priedas
Šviesoforas Linkmenų - Žalgirio sankryžoje vietoje dviejų fazių bus 4:
Bus iškirsti 144 kaštonai, akacijos ir kiti medžiai - čia jau smulkmena, dėl kurios neverta šioje temoje diskutuoti.
Comment
-
Aš dar tokį vieną paradoksą pastebėjau straipsnyje, kad Eurovia gavo užsakymą. Tekste teigiama, kad: "Darbai turėtų užtrukti dvejus su puse metų". Kažkoks kosmosas su terminais Vilniuje. Viadukas Geležiniame vilke buvo statomas panašų laiką, čia iš pažiūros neilga atkarpa 2,5 metų, kas reiškia, kad 2,5 metų nuolatinių kamščių.
Comment
-
Pasinagrinėjus, tai kilo tokių minčių, kad ši rekonstrukcija ne kažkoks laikinas sprendimas, o gana ilgam. Panašai kaip prie Gariūnų. Su perspektyva ateityje (jei tikrai labai reikės) įpaišyti estakadą. Tiesa, tas darbų atlikimo terminas kiek kelia nerimą. Per 2.5m. ten be problemų galima būtų pastatyti visą suplanuotą mazgą, o ne keliolika šviesoforų ir naujus šulinių liukusĮdomu kodėl neplaukta dar kažkiek ir skubama su nevisiškai funkcionalia investicija? T.y. turėsime beveik tą patį, tik šiek tiek plačiau. Nors ten jau seniai reikalingi du lygiai link Molėtų/Daugpilio ir t.t.
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Vilniuje tvarkomos Geležinio vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvės
Vilniuje tvarkomos Geležinio vilko - Žalgirio ir Žalgirio - Linkmenų gatvių sankryžos. Nuo rytdienos pradedami paruošiamieji darbai. Kai tik leis oro sąlygos, planuojama gatves išplatinti ir įrengti papildomas eismo juostas, naujai išasfaltuoti Geležinio vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvių atkarpas. Šalia Geležinio vilko ir Žalgirio gatvių bus įrengti dviračių ir pėsčiųjų takai. Žalgirio gatvėje tarp Linkmenų g. ir Geležinio Vilko g. – viešojo transporto sustojimo vieta bei paviljonas.
Gatvių rekonstrukcijos metu bus iškelti inžineriniai tinklai, esantys po važiuojamąja dalimi, perkloti ir atnaujinti esami lietaus nuotekų vamzdynai, įrengtas gatvių apšvietimas, šviesoforai Geležinio vilko - Žalgirio ir Žalgirio - Linkmenų gatvių sankryžose.
Vilniaus miesto savivaldybė 2011 metais sutvarkė 64 gatves ar jų atkarpas, kurių bendras ilgis siekia 22,4 km, 2012 m. – 57 (18 km), 2013 m. – 53 (21 km), 2014 m. – 41 (18 km). Iš viso jau sutvarkyta 215 gatvių ar jų atkarpų, kurių ilgis 79,4 km.
http://www.vilnius.lt/index.php?3969619679Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGeležinio vilko g. atkarpos nuo Žalgirio g. iki Ukmergės g. neplanuoja platinti nuo 3 bent iki 5 juostų? Dabar bent ryte kamščiai nesumažės kol nepraplatins.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment