Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nenustebčiau, jeigu laikinai situacija, kaip sakai, net pablogėtų. Tačiau nepamirškim, kad ši rekonstrukcija yra laiptelis į estakadų statymą. Tad kito varianto iš esmės net ir nėra. Aišku, klausimas ar tos pačios problemos neišliks ir pastačius viadukus.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      T.y. jeigu bus važiuojančių šia "greitėjimo juosta", tai norintys rikiuotis turės praktiškai sustoti ir sustabdys eismą pirmoje GV gatvės eismo juostoje.
      O tai važiuojantis greitejimo juosta neturetu praleist tuos kurie rikiosis iš GV? Gi taip pat viksta eismas dobilo lapo sankrižoj, kai išvažiojantis iš dobilo lapo turi praleist važiuojančius pagrindine gatve ir sukančius į dobilo lapa..

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Nenustebčiau, jeigu laikinai situacija, kaip sakai, net pablogėtų. Tačiau nepamirškim, kad ši rekonstrukcija yra laiptelis į estakadų statymą. Tad kito varianto iš esmės net ir nėra. Aišku, klausimas ar tos pačios problemos neišliks ir pastačius viadukus.
        Šios problemos mažai susijusios su perspektyviniu sankryžos vystymu. Problematiškos vietos yra išvažiavimai/įvažiavimai į sklypą ir jie ateityje nepasikeis. O viską nulemia, kad rengiant detaliuosius labai neapgalvotai nurodomos tokių įvažiavimų/išvažiavimų vietos, kurios nesuderinamos su aplinkinesė gatvėse esančia situacija.

        Čia kaip pavyzdys iš kito projekto: Į sklypa iš gatvės numatytas įvažiavimas, tačiau tai padaryti visai neatsižvelgiant, kad gatvėje toje vietoje yra numatytas autobuso stotelės įrengimas. Taigi kadangi stotelė netelpa niekaip kitaip, o tik per visą to sklypo ilgį palei minėtą gatvę, tai galutiniame variante gaunasi, kad įvažiavimas į teritoriją suprojektuotas pro stotelę.

        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
        O tai važiuojantis greitejimo juosta neturetu praleist tuos kurie rikiosis iš GV? Gi taip pat viksta eismas dobilo lapo sankrižoj, kai išvažiojantis iš dobilo lapo turi praleist važiuojančius pagrindine gatve ir sukančius į dobilo lapa..
        Neturėtų, nes KET to nereikalauja. Apskritai pirmą kartą girdžiu tokią mintį.
        Minimu atveju dobilo lapo sankryžose, toje pačioje vietoje (atkarpoje) rikiuojasi ir atvažiuojantys gatve, ir atvažiuojantys iš nuvažiavimo/užvažiavimo. Taigi tiesiog natūraliai gaunasi kaip aprašei. Nors persirikiuojant irgi galioja taisyklė, kad turi praleisti tą, kuris tuo pačiu metu rikiuojasi tau iš dešinės.

        Šiuo atveju atvažiuojantys greitėjimo juosta gali ir toliau važiuoti tiesiai. Jiems nėra jokio poreikio kažkur rikiuotis, todėl jie ir važiuos tiesiai nieko nepraleisdami. O tuo tarpu atvažiuojantys GV turės persirikiuoti į dešinę ir iškart užsukti, taigi bandantiems persirikiuoti gali tekti beveik sustoti, kad nutaikytų tinkamą momentą.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Neturėtų, nes KET to nereikalauja. Apskritai pirmą kartą girdžiu tokią mintį.
          Minimu atveju dobilo lapo sankryžose, toje pačioje vietoje (atkarpoje) rikiuojasi ir atvažiuojantys gatve, ir atvažiuojantys iš nuvažiavimo/užvažiavimo. Taigi tiesiog natūraliai gaunasi kaip aprašei.
          Na šeip atvažiuojantiems dobilo lapu stovi ženklas kad jie važiuoja šalutiniu keliu (itariu ir čia atvažiuojantiems Žalgirio g. bus pastatytas toks ženklas) ir turi praleist važiuojančius pagrindiniu.

          Comment


            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
            Na šeip atvažiuojantiems dobilo lapu stovi ženklas kad jie važiuoja šalutiniu keliu (itariu ir čia atvažiuojantiems Žalgirio g. bus pastatytas toks ženklas) ir turi praleist važiuojančius pagrindiniu.
            Tai jiems šalutinis, jei bando persirikiuoti į pagrindinį eismą, o jei ilga greitėjimo juosta, tai jie sau ramiausiai ja ir važiuoja ir besirikiuojančių problema, kaip į ją patekti.
            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

            Comment


              Nemanau, kad persirikiavimas bus didelė problema. Vos padarius posūkį automobilio greitis nėra toks didelis, kad negalėtų kas nors iš GV persirikiuot prieš tave ir padaryt posūkį.

              Comment


                Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                ..o jei ilga greitėjimo juosta, tai jie sau ramiausiai ja ir važiuoja..
                Itariu pasibaigs (pagal ženklinima) ta greitėjimo/letėjimo juosta ties nusukimu į teritoriją, ir iš karto prasides dar viena greitėjimo juosta išvažiuojantiems iš teritorijos.

                Comment


                  Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                  Itariu pasibaigs (pagal ženklinima) ta greitėjimo/letėjimo juosta ties nusukimu į teritoriją, ir iš karto prasides dar viena greitėjimo juosta išvažiuojantiems iš teritorijos.
                  Kam spėlioti, jeigu atsidarius eismo organizavimo brėžinius matoma, kad ja nuo pradžios iki galo bus galima važiuoti tiesiai (priešingu atveju naudos iš jos būtų apskritas nulis). Ji pasibaigs už dabartinio Škoda autocentro.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Kam spėlioti, jeigu atsidarius eismo organizavimo brėžinius matoma, kad ja nuo pradžios iki galo bus galima važiuoti tiesiai (priešingu atveju naudos iš jos būtų apskritas nulis). Ji pasibaigs už dabartinio Škoda autocentro.
                    Ta prasme ir ženklinimas yra? Deje niekaip neatidaro tu dokumentu..

                    Comment


                      Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                      Ta prasme ir ženklinimas yra? Deje niekaip neatidaro tu dokumentu..
                      Taip. Eismo organizavimo dalis skirta nurodyti horizontalųjį ženklinimą ir kelio ženklų išdėstymą.

                      Comment


                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                        Ta prasme ir ženklinimas yra? Deje niekaip neatidaro tu dokumentu..
                        Palaukus ilgiau atidaro tuos dokumentus.
                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Kiek aš atsimenu, tai forume yra tema apie Žalgirio ir GV gatvių mazgo rekonstrukciją. Gal būtų galima paprašyt adminų perkelt pastaruosius pranešimus į ją?
                          Paskutiniai pranešimai perkelti iš temos "Vilniaus infrastruktūros projektai"

                          Comment


                            Nelabai patinka nei tas projektas, nei eismo organizavimas projektas

                            Aiškinamajame rašte užsimenama apie tai, kad kažkada bus viadukas. Atrodo, kad viskas vyksta tuo būdu, kuris išbandytas sugadinant Ukmergės ar Ozo gatves, pristatant šviesoforų prie prekybos centrų. Kaip bus Geležiniame Vilke, neaišku, o Žalgirio gatvėje eismas turėtų pastebimai pablogėti.

                            Brėžiniai iš: Geležinio Vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvių dalių rekonstravimo darbai
                            https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

                            Labai arti pagrindinės Žalgirio - Geležinio Vilko sankryžos daromi du įvažiavimai į "Rimi".

                            27 brežinys. kelio ženklų schema (paspaudus galima padidinti)


                            Dar nepatinka, kad pačiame miesto viduryje stoves ir Šeškinės kalvų vaizdą užstos tie bjaurūs rėmai su šviesoforais
                            62 priedas


                            Šviesoforas Linkmenų - Žalgirio sankryžoje vietoje dviejų fazių bus 4:


                            Bus iškirsti 144 kaštonai, akacijos ir kiti medžiai - čia jau smulkmena, dėl kurios neverta šioje temoje diskutuoti.

                            Comment


                              Aš dar tokį vieną paradoksą pastebėjau straipsnyje, kad Eurovia gavo užsakymą. Tekste teigiama, kad: "Darbai turėtų užtrukti dvejus su puse metų". Kažkoks kosmosas su terminais Vilniuje. Viadukas Geležiniame vilke buvo statomas panašų laiką, čia iš pažiūros neilga atkarpa 2,5 metų, kas reiškia, kad 2,5 metų nuolatinių kamščių.

                              Comment


                                Na, kogero dėl to, jog tai bus rekonstrukcija. Taigi bus keičiami ir požeminiai tinklai. Be to, darbus reikia vykdyti taip, kad būtų kuo mažiau trukdomas eismas. Taigi tai irgi prisideda prie trukmės.

                                Comment


                                  Pasinagrinėjus, tai kilo tokių minčių, kad ši rekonstrukcija ne kažkoks laikinas sprendimas, o gana ilgam. Panašai kaip prie Gariūnų. Su perspektyva ateityje (jei tikrai labai reikės) įpaišyti estakadą. Tiesa, tas darbų atlikimo terminas kiek kelia nerimą. Per 2.5m. ten be problemų galima būtų pastatyti visą suplanuotą mazgą, o ne keliolika šviesoforų ir naujus šulinių liukus Įdomu kodėl neplaukta dar kažkiek ir skubama su nevisiškai funkcionalia investicija? T.y. turėsime beveik tą patį, tik šiek tiek plačiau. Nors ten jau seniai reikalingi du lygiai link Molėtų/Daugpilio ir t.t.
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Vilniuje tvarkomos Geležinio vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvės
                                    Vilniuje tvarkomos Geležinio vilko - Žalgirio ir Žalgirio - Linkmenų gatvių sankryžos. Nuo rytdienos pradedami paruošiamieji darbai. Kai tik leis oro sąlygos, planuojama gatves išplatinti ir įrengti papildomas eismo juostas, naujai išasfaltuoti Geležinio vilko, Žalgirio ir Linkmenų gatvių atkarpas. Šalia Geležinio vilko ir Žalgirio gatvių bus įrengti dviračių ir pėsčiųjų takai. Žalgirio gatvėje tarp Linkmenų g. ir Geležinio Vilko g. – viešojo transporto sustojimo vieta bei paviljonas.
                                    Gatvių rekonstrukcijos metu bus iškelti inžineriniai tinklai, esantys po važiuojamąja dalimi, perkloti ir atnaujinti esami lietaus nuotekų vamzdynai, įrengtas gatvių apšvietimas, šviesoforai Geležinio vilko - Žalgirio ir Žalgirio - Linkmenų gatvių sankryžose.
                                    Vilniaus miesto savivaldybė 2011 metais sutvarkė 64 gatves ar jų atkarpas, kurių bendras ilgis siekia 22,4 km, 2012 m. – 57 (18 km), 2013 m. – 53 (21 km), 2014 m. – 41 (18 km). Iš viso jau sutvarkyta 215 gatvių ar jų atkarpų, kurių ilgis 79,4 km.
                                    http://www.vilnius.lt/index.php?3969619679
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Juda čia darbai, bet labai jau lėtai. Labiau ties Žalgirio - Linkmenų g. sankryža. Kol kas nepanašu, kad ten kažkas rimčiau kapstysis. Kur dingo tas 2.5 metų terminas?







                                      Paskutinis taisė SPX; 2015.04.24, 13:23.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Geležinio vilko g. atkarpos nuo Žalgirio g. iki Ukmergės g. neplanuoja platinti nuo 3 bent iki 5 juostų? Dabar bent ryte kamščiai nesumažės kol nepraplatins.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Geležinio vilko g. atkarpos nuo Žalgirio g. iki Ukmergės g. neplanuoja platinti nuo 3 bent iki 5 juostų? Dabar bent ryte kamščiai nesumažės kol nepraplatins.
                                          Įspėjimai apie nepatogumus prasideda jau už Geležinio Vilko g. sankryžos su Žalgirio gatve. Panašu, kad šio metu vykdoma, tik Žalgirio - Linkmenų sankryžos rekonstrukcija, nors man net ir taip neapsiverčia pavadint. Tiesiog paruošta vieta naujoms juostoms.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X