Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    O kokiu tikslu važiuoti į tą žiedą? Kad šiaip sau ratu pasivažinėti?
    O tai pasakyk tada, kaip pakliūti į Forum Palace atvažiavus Geležinio Vilko gatve iš Baltupių, pvz.?

    Comment


      Parašė giead675 Rodyti pranešimą
      O tai pasakyk tada, kaip pakliūti į Forum Palace atvažiavus Geležinio Vilko gatve iš Baltupių, pvz.?
      1. Kalvarijų gatve.
      a) Konstitucijos pr.
      b) palei ūpę.
      2. Geležinio Vilko gatve ir sukti Linkmenų gatve.
      3. Iš Baltupių bilekur išlysti į Ukmergės g.

      Ir beje nereikia norėt važiuoti tiesiai pačiu minimaliausiu keliu. Nes vieno vairuoto interesai nėra svarbesni už krūvos kitų. Čia kaip ir su Autostrada - vietiniam būtų patogu su traktoriuku ją važiuoti iš kaimelio į kaimelį, bet "kažkodėl" jiem neleidžiama ir turi vingiuoti aplinkui žvyrkeliais.

      Comment


        Jamam pavyzdi is patirties. Kai nebuvo dar jokiu statybu, masinos nuo Konst. prospekto gana sunkiai, bet isiliedavo i pagrindini srauta, kylanti kalnan. Siuo atveju butu gana panasiai. Manau, pabandytu be sviesoforo ir butu matyt (aisku autobusu stotele is esamos reik perkelt).
        Is bendro srauto, judancio link centro an zieda kyla ne tiek ir mazai, bet dauguma is ukmerges gatves, o is gelezinio vilko g. tikrai vos kelios.
        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

        Comment


          Jamam pavyzdi is patirties. Kai nebuvo dar jokiu statybu, masinos nuo Konst. prospekto gana sunkiai, bet isiliedavo i pagrindini srauta, kylanti kalnan. Siuo atveju butu gana panasiai. Manau, pabandytu be sviesoforo ir butu matyt (aisku autobusu stotele is esamos reik perkelt).
          Cia visai skirtingi dalykai. Pries kylant i kalna budavo sviesoforas, kuris sustabdydavo eisma. Praktiskai tik tada galedavai lysdamas i autobusu juosta isilieti i srauta. Beto, ir norinciu pasukti, nepalyginsi su srautu atvaziuojanciu nuo Baltupiu. O dabar issivaizduok nuo kalno lekiancius 3-4 eilem ant 50-60 km/h. Man turinciam 12m. vairavimo staza, visa tai atrodo ant avarijos ribos.
          gera gyventi gerai

          Comment


            Ar yra koks planas, kaip atrodys sankryza po rekonstrukcijos ir kokiomis juostomis, koks transportas vaziuos bei kokiomis kryptimis?
            Manau, taip butu lengviau isprest ginca paanlizavus ta plana...

            Comment


              Parašė Artyi Rodyti pranešimą
              Ar yra koks planas, kaip atrodys sankryza po rekonstrukcijos ir kokiomis juostomis, koks transportas vaziuos bei kokiomis kryptimis?
              Manau, taip butu lengviau isprest ginca paanlizavus ta plana...
              Mano turimas brezinys ant popieriaus ir labai jau didelis, tad cia nesumesiu. O is esmes sankryzoje nelabai kas ir pasikeis. Persistums saugumo saleles ir pasikeis eismo juostu skaicius. Ukmerges g. nuo kalno prie sviesoforo bus 4 juostos+A juosta, i kalna - 1 juosta+A juosta. Gel. viko gatveje viskas po senovei: 2 juostos viena kryptimi ir 3 kita kryptimi.

              Comment


                Parašė Kema Rodyti pranešimą
                Cia visai skirtingi dalykai. Pries kylant i kalna budavo sviesoforas, kuris sustabdydavo eisma. Praktiskai tik tada galedavai lysdamas i autobusu juosta isilieti i srauta. Beto, ir norinciu pasukti, nepalyginsi su srautu atvaziuojanciu nuo Baltupiu. O dabar issivaizduok nuo kalno lekiancius 3-4 eilem ant 50-60 km/h. Man turinciam 12m. vairavimo staza, visa tai atrodo ant avarijos ribos.
                Jau sukanciu nuo gelz vilko an pedagoginio ir sukusiu nuo ziedo i ukmerg. gatve skaiciu gali palygint tikrai.

                Greitis nors ir didesnis (ji beje galima sumazint iki 50,plius dar sangrudos ryte, jis mazetu, taigi ilyst butu galima). O tiem automobiliam, kurie is gelz.vilko judetu centro pusen, problemu nekiltu isvis irengus saugumo salele, kuri srautui nuo kalno puses paliktu A ir 2juostas, o kitas 2 ar 1 nuo gelz.vilko.

                Galu gale del mazo srautelio nuo gelz vilko an ziedo laikyt sviesofora yra nonsensas.
                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                Comment


                  Parašė praetor Rodyti pranešimą
                  Jau sukanciu nuo gelz vilko an pedagoginio ir sukusiu nuo ziedo i ukmerg. gatve skaiciu gali palygint tikrai.

                  Greitis nors ir didesnis (ji beje galima sumazint iki 50,plius dar sangrudos ryte, jis mazetu, taigi ilyst butu galima). O tiem automobiliam, kurie is gelz.vilko judetu centro pusen, problemu nekiltu isvis irengus saugumo salele, kuri srautui nuo kalno puses paliktu A ir 2juostas, o kitas 2 ar 1 nuo gelz.vilko.

                  Galu gale del mazo srautelio nuo gelz vilko an ziedo laikyt sviesofora yra nonsensas.
                  Taigi sviesoforas laikomas netik tiems kurie is baltupiu ant ziedo suka. As tai niekaip nesuprantu kaip galima siulyt suliet tuos du didziulius srautus i viena be papildomu juostu? Juk turi 6 juostos sutilp i tris. Suprasciau jei is kurios nors puses butu zymiai mazesnis srautas, bet dabar is abieju jis didelis. Jeigu ir palikus dvi juostas sakykim ukmerges gatves srautui, i ta viena vargiai sutilptu visas gelezinio vilko srautas. Juolab dar zinant vairavimo kultura, tai jokie greicio ribojimai nelabai padetu.
                  Mano galerijos:
                  Flickr'e

                  Comment


                    Ar nebus čia taip pat kaip prie Spaudos rūmų, kai važiuojant per viaduka man gaunasi lėčiau nei mikriukui, kuris važiuoja apačia
                    Čia irgi bus - kam sukti lanką per estakadą, kai gali tiesiai. O dar linksmiau bus, kai nuo šviesoforo susidarys kamštis link tilto ir užsikimš išsukimas į estakadą )
                    Ir tada viskas bus po senovei, o per estakadą važiuos ne visas srautas, o viena kita mašina. Ir "meleonai" bus nepasitvirtine.

                    Beje protingiausia būtų: nuo kalno 2 juostos + iš Baltupių 2 juostos = link tilto eina 4 juostos. Dar papildomai galbūt tilptų ir A juosta. ir ties sankryža visos juostos žymimos ištisine linija. Rikiavimuisi pilna vietos jau po žiedu ir link tilto.
                    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2007.03.14, 17:10.

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Ar nebus čia taip pat kaip prie Spaudos rūmų, kai važiuojant per viaduka man gaunasi lėčiau nei mikriukui, kuris važiuoja apačia
                      Čia irgi bus - kam sukti lanką per estakadą, kai gali tiesiai. O dar linksmiau bus, kai nuo šviesoforo susidarys kamštis link tilto ir užsikimš išsukimas į estakadą )
                      Ir tada viskas bus po senovei, o per estakadą važiuos ne visas srautas, o viena kita mašina. Ir "meleonai" bus nepasitvirtine.
                      Kaip suprantu tu cia kalbi dabar apie visiskai kita puse sios sankryzos. Atvaziuojant nuo centro manau turetu buti palikta tik galimybe sukti ant estakados ir zalia rodykle sukti i gelezinio vilko gatve. O vaziuoti kaip seniau apacia i ukmerges kalna turi buti draudziama. Tuomet nuo centro bent jau sitoj vietoj neturetu apskritai susidaryti kamsciai. Aisku jei nebus sugalvota kazkaip kvailiau viska organizuot
                      Mano galerijos:
                      Flickr'e

                      Comment


                        Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                        Kaip suprantu tu cia kalbi dabar apie visiskai kita puse sios sankryzos. Atvaziuojant nuo centro manau turetu buti palikta tik galimybe sukti ant estakados ir zalia rodykle sukti i gelezinio vilko gatve. O vaziuoti kaip seniau apacia i ukmerges kalna turi buti draudziama. Tuomet nuo centro bent jau sitoj vietoj neturetu apskritai susidaryti kamsciai. Aisku jei nebus sugalvota kazkaip kvailiau viska organizuot
                        Tai kad kaip suprantu apie šviesofora leidžianti važiuoti tiesiai per apačia ir yra kalbama. Nors būtų džiugu jei klysčiau

                        O kam rodyklės sukti į dešinę? ten irgi šviesoforo nereik, nebent dėl pėsčiųjų. Bet tada ir tai ten nebe rodyklė, o paprastas šviesoforas.

                        Comment


                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Tai kad kaip suprantu apie šviesofora leidžianti važiuoti tiesiai per apačia ir yra kalbama. Nors būtų džiugu jei klysčiau

                          O kam rodyklės sukti į dešinę? ten irgi šviesoforo nereik, nebent dėl pėsčiųjų. Bet tada ir tai ten nebe rodyklė, o paprastas šviesoforas.
                          Tai vat butent as ir sakau kad sita kryptimi nereikia sviesoforo.
                          sviesoforas reikalingas vaziuojantiems centro link nuo ukmerges kalno ir gelezinio vilko gatviu. Jeigu viskas bus palikta kaip buvo o tik atsiras estakada papildomai tai tuomet aisku kad gausis apsurdas.
                          Mano galerijos:
                          Flickr'e

                          Comment


                            Variantas kaip aš daryčiau



                            Tiesa, čia dar buvo norinčių autobusų stotelę įtraukti į paveldą, bet aš siūlyčiau ją iškelti, kad autobusai vaižotų per estakadą. Apskritai stoteles su pėsčiaisiais reikėtų iškelti už sankryžos ribų, vis dėlto čia jau ne senamiestis, o mazgas su automobilių srautais. tad miesto transportą galima organizuoti taip, kad persėdimai vyktų Konstitucijos pr., Narbuto g., Ukmergės g. aukščiau.
                            Paskutinis taisė Rimas_OK; 2007.03.14, 18:00.

                            Comment


                              Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                              Tai vat butent as ir sakau kad sita kryptimi nereikia sviesoforo.
                              sviesoforas reikalingas vaziuojantiems centro link nuo ukmerges kalno ir gelezinio vilko gatviu. Jeigu viskas bus palikta kaip buvo o tik atsiras estakada papildomai tai tuomet aisku kad gausis apsurdas.
                              O kol kas ponaiciai, kurie tvarko paliks dar ir ta autobusa riedet apacia
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                Variantas kaip aš daryčiau

                                Visiska tiesa,galvoj sitai ir turejau
                                Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                Comment


                                  Tokia mintis man dabar... Istikruju, kodel negalima butu leisti vaziuoti autobusams estakada?
                                  Manau stotele perkelus i estakados pabaiga, butu visai geras sprendimas, tik aisku reikejo is anskto apie tai galvoti...
                                  Pagal cia pasiulyta plana, labai viskas graziai susidelioja ir nereiktu jokiu reguliuojamu sankryzu, bei srautai sueitu.
                                  Aisku brezinyje iskyla problema vaiuojantiems is Baltupiu pakilt i pedagoginio zieda...

                                  Comment


                                    Rimas_OK, va cia tavo anksciau piesta sankryza:



                                    Beda tame, kad neislaikyti gatves plocio ir automobiliu masteliai. Kitas dalykas, tas gatves isplatejimas, kazkurioj vietoj iki tilto turi vel susiaureti, o tai vel nepatogumas. Ir paskutinis dalykas, visgi nelabai noretusi, kad dingtu galimybe uzvaziuoti ant ziedo. Cia tik vietinis ir karta "uzlipes ant to greblio", galetu zinoti, kad dar bunant kitam miesto kraste, reikia rinktis kitas gatves, kad uzvaziuotum ant ziedo, o kas ne vietinis, tai dar turetu gerai paklaidzioti, jeigu atvaziaves prie ziedo, neturetu galimybes ant jo pakilti. As asmeniskai gal koki 1 karta pravaziuoju ta sankryza per menesi, bet butent visa laika nuo Baltupiu kylu ant ziedo .
                                    gera gyventi gerai

                                    Comment


                                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                      Variantas kaip aš daryčiau



                                      Tiesa, čia dar buvo norinčių autobusų stotelę įtraukti į paveldą, bet aš siūlyčiau ją iškelti, kad autobusai vaižotų per estakadą. Apskritai stoteles su pėsčiaisiais reikėtų iškelti už sankryžos ribų, vis dėlto čia jau ne senamiestis, o mazgas su automobilių srautais. tad miesto transportą galima organizuoti taip, kad persėdimai vyktų Konstitucijos pr., Narbuto g., Ukmergės g. aukščiau.
                                      O kaip iš GV į Narbuto g. pakliūti?
                                      Kaip po dykumą blaškiausi

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Variantas kaip aš daryčiau


                                        Seip viskas grazu butu bet jei as neklystu ten po ziedu lenda ne keturios o trys juostos. Todel sunkiai tie srautai ten lys nors aisku imanoma ir reik juos ten sutalpint
                                        Mano galerijos:
                                        Flickr'e

                                        Comment


                                          Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                                          Seip viskas grazu butu bet jei as neklystu ten po ziedu lenda ne keturios o trys juostos. Todel sunkiai tie srautai ten lys nors aisku imanoma ir reik juos ten sutalpint
                                          Nieko, jei vakar buvo tik 3, tai vasarų nupieš ir ketvirtą, ten jai vietos užteks truputi nukasus šlaito kraštą
                                          Parašas :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X