Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė umbrella Rodyti pranešimą
    Trys juostos nuo kalno ukmerges gatve ir trys gelezinio vilko gatve. Visas sitas lendai triju juostu kelia. Kazi kaip tavo nuomone piko metu ten visi issitektu.
    Aisku cia nekalbant dar apie posuki is ukmerges gatves i gelezinio vilko.
    jokio posukio piko metu ten nera... o isitekti galima sumazinus greiti... manau geriau leciau vaziuoti, nei ilgai stoveti..
    Kodel, sakykime nepadaryti is Ukmerges pirmos juostos be sustojimo prie sviesoforo, taip pat G.Vilko paskutines juostos irgi be sustojimo..?

    Comment


      Geriausia butu pasiimti tos sankryzos foto ir pasimodeliuoti srautus. Kaip siulai atvaziavus is G.Vilko gatves uzvaziuoti ant Pedagoginio ziedo, kai nuo kalno juda nepertraukiamas autosrautas 3-4 eilem? Kaip saugiai 30-40 metru atkarpoje persirikiuoti ? O jei kokia avarija? Taip kad, siai dienai geriau sviesoforas, negu chaosas.
      gera gyventi gerai

      Comment


        Parašė x21 Rodyti pranešimą
        Kiekvienas srautas i savo juostas... kur cia problema? ir kam sviesoforas?
        Daugiau skaityti reikėtų tada klausimų nekiltų. Perversk temą nuo pradžių. Viskas jau seniausiai aptarta ir schemučių pribraižyta.

        Comment


          Parašė Kema Rodyti pranešimą
          Geriausia butu pasiimti tos sankryzos foto ir pasimodeliuoti srautus. Kaip siulai atvaziavus is G.Vilko gatves uzvaziuoti ant Pedagoginio ziedo, kai nuo kalno juda nepertraukiamas autosrautas 3-4 eilem? Kaip saugiai 30-40 metru atkarpoje persirikiuoti ? O jei kokia avarija? Taip kad, siai dienai geriau sviesoforas, negu chaosas.
          O kokiu tikslu važiuoti į tą žiedą? Kad šiaip sau ratu pasivažinėti?
          Nebent čia kažkam reikia papulti į Narbuto g. arba Žvėryną. Bet ta problema po savaitės išsispręstų, nes žmonės patys pasirinktų kitus maršrutus: iš anksto suktu į Konstitucijos pr. arba Ozo g.
          Be to, kiek esu važiavęs, pastebėjau kad iš 3 sukančių eilių, į Pedagoginio žiedą užkyla vos viena kita mašina. Tai ar dėl to reikia statyti srauto pertraukimą, t.y. šviesoforą?

          Comment


            Na galu gale ir uzdraudus is GV vaziuoti ant ziedo, neissivaizduoju, kaip galima butu nesustojus isilieti i srauta. Pasiziurek i betkuria salutine gatvele, visur susidaro kamstukas, norint ivaziuoti i pagrindine, net is degalines kad isvaziuoti, turi laukti kol kas malonesis uzleisti, o cia srautai tai ne kaip degalineje. Nepilstykim is tuscio i kiaura, jei taip paprasta butu ispresti to mazgo problemas (israuti sviesoforus ir pastumdyti saleles), tai niekas nelauzytu galvu del sudetingu ir brangiu estakadu.
            gera gyventi gerai

            Comment


              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              O kokiu tikslu važiuoti į tą žiedą? Kad šiaip sau ratu pasivažinėti?
              O tai pasakyk tada, kaip pakliūti į Forum Palace atvažiavus Geležinio Vilko gatve iš Baltupių, pvz.?

              Comment


                Parašė giead675 Rodyti pranešimą
                O tai pasakyk tada, kaip pakliūti į Forum Palace atvažiavus Geležinio Vilko gatve iš Baltupių, pvz.?
                1. Kalvarijų gatve.
                a) Konstitucijos pr.
                b) palei ūpę.
                2. Geležinio Vilko gatve ir sukti Linkmenų gatve.
                3. Iš Baltupių bilekur išlysti į Ukmergės g.

                Ir beje nereikia norėt važiuoti tiesiai pačiu minimaliausiu keliu. Nes vieno vairuoto interesai nėra svarbesni už krūvos kitų. Čia kaip ir su Autostrada - vietiniam būtų patogu su traktoriuku ją važiuoti iš kaimelio į kaimelį, bet "kažkodėl" jiem neleidžiama ir turi vingiuoti aplinkui žvyrkeliais.

                Comment


                  Jamam pavyzdi is patirties. Kai nebuvo dar jokiu statybu, masinos nuo Konst. prospekto gana sunkiai, bet isiliedavo i pagrindini srauta, kylanti kalnan. Siuo atveju butu gana panasiai. Manau, pabandytu be sviesoforo ir butu matyt (aisku autobusu stotele is esamos reik perkelt).
                  Is bendro srauto, judancio link centro an zieda kyla ne tiek ir mazai, bet dauguma is ukmerges gatves, o is gelezinio vilko g. tikrai vos kelios.
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    Jamam pavyzdi is patirties. Kai nebuvo dar jokiu statybu, masinos nuo Konst. prospekto gana sunkiai, bet isiliedavo i pagrindini srauta, kylanti kalnan. Siuo atveju butu gana panasiai. Manau, pabandytu be sviesoforo ir butu matyt (aisku autobusu stotele is esamos reik perkelt).
                    Cia visai skirtingi dalykai. Pries kylant i kalna budavo sviesoforas, kuris sustabdydavo eisma. Praktiskai tik tada galedavai lysdamas i autobusu juosta isilieti i srauta. Beto, ir norinciu pasukti, nepalyginsi su srautu atvaziuojanciu nuo Baltupiu. O dabar issivaizduok nuo kalno lekiancius 3-4 eilem ant 50-60 km/h. Man turinciam 12m. vairavimo staza, visa tai atrodo ant avarijos ribos.
                    gera gyventi gerai

                    Comment


                      Ar yra koks planas, kaip atrodys sankryza po rekonstrukcijos ir kokiomis juostomis, koks transportas vaziuos bei kokiomis kryptimis?
                      Manau, taip butu lengviau isprest ginca paanlizavus ta plana...

                      Comment


                        Parašė Artyi Rodyti pranešimą
                        Ar yra koks planas, kaip atrodys sankryza po rekonstrukcijos ir kokiomis juostomis, koks transportas vaziuos bei kokiomis kryptimis?
                        Manau, taip butu lengviau isprest ginca paanlizavus ta plana...
                        Mano turimas brezinys ant popieriaus ir labai jau didelis, tad cia nesumesiu. O is esmes sankryzoje nelabai kas ir pasikeis. Persistums saugumo saleles ir pasikeis eismo juostu skaicius. Ukmerges g. nuo kalno prie sviesoforo bus 4 juostos+A juosta, i kalna - 1 juosta+A juosta. Gel. viko gatveje viskas po senovei: 2 juostos viena kryptimi ir 3 kita kryptimi.

                        Comment


                          Parašė Kema Rodyti pranešimą
                          Cia visai skirtingi dalykai. Pries kylant i kalna budavo sviesoforas, kuris sustabdydavo eisma. Praktiskai tik tada galedavai lysdamas i autobusu juosta isilieti i srauta. Beto, ir norinciu pasukti, nepalyginsi su srautu atvaziuojanciu nuo Baltupiu. O dabar issivaizduok nuo kalno lekiancius 3-4 eilem ant 50-60 km/h. Man turinciam 12m. vairavimo staza, visa tai atrodo ant avarijos ribos.
                          Jau sukanciu nuo gelz vilko an pedagoginio ir sukusiu nuo ziedo i ukmerg. gatve skaiciu gali palygint tikrai.

                          Greitis nors ir didesnis (ji beje galima sumazint iki 50,plius dar sangrudos ryte, jis mazetu, taigi ilyst butu galima). O tiem automobiliam, kurie is gelz.vilko judetu centro pusen, problemu nekiltu isvis irengus saugumo salele, kuri srautui nuo kalno puses paliktu A ir 2juostas, o kitas 2 ar 1 nuo gelz.vilko.

                          Galu gale del mazo srautelio nuo gelz vilko an ziedo laikyt sviesofora yra nonsensas.
                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                          Comment


                            Parašė praetor Rodyti pranešimą
                            Jau sukanciu nuo gelz vilko an pedagoginio ir sukusiu nuo ziedo i ukmerg. gatve skaiciu gali palygint tikrai.

                            Greitis nors ir didesnis (ji beje galima sumazint iki 50,plius dar sangrudos ryte, jis mazetu, taigi ilyst butu galima). O tiem automobiliam, kurie is gelz.vilko judetu centro pusen, problemu nekiltu isvis irengus saugumo salele, kuri srautui nuo kalno puses paliktu A ir 2juostas, o kitas 2 ar 1 nuo gelz.vilko.

                            Galu gale del mazo srautelio nuo gelz vilko an ziedo laikyt sviesofora yra nonsensas.
                            Taigi sviesoforas laikomas netik tiems kurie is baltupiu ant ziedo suka. As tai niekaip nesuprantu kaip galima siulyt suliet tuos du didziulius srautus i viena be papildomu juostu? Juk turi 6 juostos sutilp i tris. Suprasciau jei is kurios nors puses butu zymiai mazesnis srautas, bet dabar is abieju jis didelis. Jeigu ir palikus dvi juostas sakykim ukmerges gatves srautui, i ta viena vargiai sutilptu visas gelezinio vilko srautas. Juolab dar zinant vairavimo kultura, tai jokie greicio ribojimai nelabai padetu.
                            Mano galerijos:
                            Flickr'e

                            Comment


                              Ar nebus čia taip pat kaip prie Spaudos rūmų, kai važiuojant per viaduka man gaunasi lėčiau nei mikriukui, kuris važiuoja apačia
                              Čia irgi bus - kam sukti lanką per estakadą, kai gali tiesiai. O dar linksmiau bus, kai nuo šviesoforo susidarys kamštis link tilto ir užsikimš išsukimas į estakadą )
                              Ir tada viskas bus po senovei, o per estakadą važiuos ne visas srautas, o viena kita mašina. Ir "meleonai" bus nepasitvirtine.

                              Beje protingiausia būtų: nuo kalno 2 juostos + iš Baltupių 2 juostos = link tilto eina 4 juostos. Dar papildomai galbūt tilptų ir A juosta. ir ties sankryža visos juostos žymimos ištisine linija. Rikiavimuisi pilna vietos jau po žiedu ir link tilto.
                              Paskutinis taisė Rimas_OK; 2007.03.14, 17:10.

                              Comment


                                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                Ar nebus čia taip pat kaip prie Spaudos rūmų, kai važiuojant per viaduka man gaunasi lėčiau nei mikriukui, kuris važiuoja apačia
                                Čia irgi bus - kam sukti lanką per estakadą, kai gali tiesiai. O dar linksmiau bus, kai nuo šviesoforo susidarys kamštis link tilto ir užsikimš išsukimas į estakadą )
                                Ir tada viskas bus po senovei, o per estakadą važiuos ne visas srautas, o viena kita mašina. Ir "meleonai" bus nepasitvirtine.
                                Kaip suprantu tu cia kalbi dabar apie visiskai kita puse sios sankryzos. Atvaziuojant nuo centro manau turetu buti palikta tik galimybe sukti ant estakados ir zalia rodykle sukti i gelezinio vilko gatve. O vaziuoti kaip seniau apacia i ukmerges kalna turi buti draudziama. Tuomet nuo centro bent jau sitoj vietoj neturetu apskritai susidaryti kamsciai. Aisku jei nebus sugalvota kazkaip kvailiau viska organizuot
                                Mano galerijos:
                                Flickr'e

                                Comment


                                  Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                                  Kaip suprantu tu cia kalbi dabar apie visiskai kita puse sios sankryzos. Atvaziuojant nuo centro manau turetu buti palikta tik galimybe sukti ant estakados ir zalia rodykle sukti i gelezinio vilko gatve. O vaziuoti kaip seniau apacia i ukmerges kalna turi buti draudziama. Tuomet nuo centro bent jau sitoj vietoj neturetu apskritai susidaryti kamsciai. Aisku jei nebus sugalvota kazkaip kvailiau viska organizuot
                                  Tai kad kaip suprantu apie šviesofora leidžianti važiuoti tiesiai per apačia ir yra kalbama. Nors būtų džiugu jei klysčiau

                                  O kam rodyklės sukti į dešinę? ten irgi šviesoforo nereik, nebent dėl pėsčiųjų. Bet tada ir tai ten nebe rodyklė, o paprastas šviesoforas.

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Tai kad kaip suprantu apie šviesofora leidžianti važiuoti tiesiai per apačia ir yra kalbama. Nors būtų džiugu jei klysčiau

                                    O kam rodyklės sukti į dešinę? ten irgi šviesoforo nereik, nebent dėl pėsčiųjų. Bet tada ir tai ten nebe rodyklė, o paprastas šviesoforas.
                                    Tai vat butent as ir sakau kad sita kryptimi nereikia sviesoforo.
                                    sviesoforas reikalingas vaziuojantiems centro link nuo ukmerges kalno ir gelezinio vilko gatviu. Jeigu viskas bus palikta kaip buvo o tik atsiras estakada papildomai tai tuomet aisku kad gausis apsurdas.
                                    Mano galerijos:
                                    Flickr'e

                                    Comment


                                      Variantas kaip aš daryčiau



                                      Tiesa, čia dar buvo norinčių autobusų stotelę įtraukti į paveldą, bet aš siūlyčiau ją iškelti, kad autobusai vaižotų per estakadą. Apskritai stoteles su pėsčiaisiais reikėtų iškelti už sankryžos ribų, vis dėlto čia jau ne senamiestis, o mazgas su automobilių srautais. tad miesto transportą galima organizuoti taip, kad persėdimai vyktų Konstitucijos pr., Narbuto g., Ukmergės g. aukščiau.
                                      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2007.03.14, 18:00.

                                      Comment


                                        Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                                        Tai vat butent as ir sakau kad sita kryptimi nereikia sviesoforo.
                                        sviesoforas reikalingas vaziuojantiems centro link nuo ukmerges kalno ir gelezinio vilko gatviu. Jeigu viskas bus palikta kaip buvo o tik atsiras estakada papildomai tai tuomet aisku kad gausis apsurdas.
                                        O kol kas ponaiciai, kurie tvarko paliks dar ir ta autobusa riedet apacia
                                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                        Comment


                                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                          Variantas kaip aš daryčiau

                                          Visiska tiesa,galvoj sitai ir turejau
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X