Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek atsimenu, tai trys juostos ir kadangi jos skirtos eismui į vieną pusę, manau, kad jų pilnai pakanka. Su 4 ar 5 juostom netoli jūs pavažiuotumėt.

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Kiek atsimenu, tai trys juostos ir kadangi jos skirtos eismui į vieną pusę, manau, kad jų pilnai pakanka. Su 4 ar 5 juostom netoli jūs pavažiuotumėt.
      Jo, buvau pries Kaledas su dviraciu nuvaziaves pasidairyt, tai trim vietos buvo.
      Gal uzteks, reik tiketis, bet pakilimas postatis, srautas didziulis ir augantis. Cia tik eksperimento reik ir pasimatys.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        Man vis dar kyla įtarimas, kad ten tik 2 juostos. Pernelyg siauras tas viadukas atrodo.

        Comment


          Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
          Man vis dar kyla įtarimas, kad ten tik 2 juostos. Pernelyg siauras tas viadukas atrodo.
          Nusiramink Ten 3 tikrai lengvai tilps.
          Parašas :)

          Comment


            Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
            Man vis dar kyla įtarimas, kad ten tik 2 juostos. Pernelyg siauras tas viadukas atrodo.
            Ginthus jau aiškino dėl juostų pločio skaičiavimo šios diskusijos 18-am puslapy
            http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=348

            Taigi, juostos bus trys, bet, matyt, "pataupyto" pločio
            Ir greitis turbūt bus atitinkamai pamažintas...

            Comment


              Parašė aRa Rodyti pranešimą
              Ginthus jau aiškino dėl juostų pločio skaičiavimo šios diskusijos 18-am puslapy
              http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=348

              Taigi, juostos bus trys, bet, matyt, "pataupyto" pločio
              Ir greitis turbūt bus atitinkamai pamažintas...
              Tep, numatytos 3 juostos. Ale viena vieta man paciam pasirode absurdiska. Projektuotojai kazkodel nusprende, kad isiliejant i Ukmerges gatve kalno slaite, stoves zeklai "sankryza su pagrindiniu keliu". Kodel 3 juostos tampa salutiniu keliu 1 juostos atzvilgiu (liks tik viena), tai niekaip neisikertu.

              Comment


                Jei ir galutiniam variante ten pastatys sankryza su pagrindiniu, tai bus didziausias absurdas

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Projektuotojai kazkodel nusprende, kad isiliejant i Ukmerges gatve kalno slaite, stoves zeklai "sankryza su pagrindiniu keliu". Kodel 3 juostos tampa salutiniu keliu 1 juostos atzvilgiu (liks tik viena), tai niekaip neisikertu.
                  Tai turbūt ta viena juosta į kalną Ukmergės g. bus palikta visuomeniniam transportui?
                  Tokiu atveju, jei jam nebus pirmenybės, sunku įsivaizduot, kaip autobusai kirs trijų eilių automobilių srautą...

                  Aišku, autobusus nuo Gel. Vilko tilto ir iš Konstitucijos pr. galima nukreipti per viaduką. Beje, ar už viaduko numatyta autobusų stotelė?

                  Bet ir šiuo atveju lieka 5-asis autobusas, kuris atvažiuoja iš Žalgirio gatvės ir ant viaduko niekaip nepateks.
                  Bent jau kol nebus pastatyta ateityje numatyta dviaukštė Žalgirio / Gel. Vilko sankryža ir jungtis nuo jos tiesiai į Šeškinės kalną

                  Antruoju (vieno autobusų maršruto) atveju gal pakaks jam duoti pagrindinį kelią, nes įrenginėti šviesoforą, kad ir reaguojantį į tą atvažiuojantį autobusą

                  Comment


                    Parašė aRa Rodyti pranešimą
                    Tai turbūt ta viena juosta į kalną Ukmergės g. bus palikta visuomeniniam transportui?
                    Tokiu atveju, jei jam nebus pirmenybės, sunku įsivaizduot, kaip autobusai kirs trijų eilių automobilių srautą...

                    Aišku, autobusus nuo Gel. Vilko tilto ir iš Konstitucijos pr. galima nukreipti per viaduką. Beje, ar už viaduko numatyta autobusų stotelė?

                    Bet ir šiuo atveju lieka 5-asis autobusas, kuris atvažiuoja iš Žalgirio gatvės ir ant viaduko niekaip nepateks.
                    Bent jau kol nebus pastatyta ateityje numatyta dviaukštė Žalgirio / Gel. Vilko sankryža ir jungtis nuo jos tiesiai į Šeškinės kalną

                    Antruoju (vieno autobusų maršruto) atveju gal pakaks jam duoti pagrindinį kelią, nes įrenginėti šviesoforą, kad ir reaguojantį į tą atvažiuojantį autobusą
                    Kaip nevazinejantis autobusu galeciau papriestarauti, jog sis gali patekti ant viaduko prasisukes ziedu. Taciau kita vertus man kaip ir nesvarbu. Manau del keliu autobusu pralaidumas smarkiai nenukentes.
                    Beja stotele kolkas lieka kur buvus ir autobusai vazines sena trasa.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Kaip nevazinejantis autobusu galeciau papriestarauti, jog sis gali patekti ant viaduko prasisukes ziedu.
                      Abejoju, ar kas pasiųs autobusą tokiais ratais važinėtis

                      Bet to, čia grįžtama prie anksčiau nagrinėtos problemos (šios diskusijos 9-10 psl.), kad jei nebūtų srauto iš Geležinio Vilko gatvės, kuriam reikia, kirtus Ukmergės gatvės srautą, patekti į Pedagoginio žiedą, šviesoforo Gel.Vilko / Ukmergės sankryžoje nebereiktų.

                      Aišku, ją irgi būtų galima panašiai išspręsti nukreipus automobilius pro Moksleivių rūmus - nuo Gel. Vilko / Žalgirio sankryžos atgal Žalgirio gatve, paskui Linkmenų ir iki Konstitucijos prospekto.

                      Nors ir dabar belaukiančių iš Gel. Vilko apsisukti į Žalgirio gatvę eilės dažnai užkemša sankryžą.
                      Bet čia daugiau kultūros klausimas

                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Beja stotele kolkas lieka kur buvus ir autobusai vazines sena trasa.
                      Jei autobusų po rekonstrukcijos nenukreips viaduku, tai šviesoforas Gel. Vilko / Ukmergės sankryžoje vis tiek liks.
                      Ar tikimasi panaikinti šviesoforą ir išsiversti su pirmumo ženklais?

                      Vis dėl to neįžiūriu vizualizacijose, ar numatyta autobusų stotelė viaduko išvažiavime Šeškinės kalno link ar ne?
                      Ginthus, gal brėžiniai po ranka? Padėk

                      Comment


                        Parašė aRa Rodyti pranešimą
                        Jei autobusų po rekonstrukcijos nenukreips viaduku, tai šviesoforas Gel. Vilko / Ukmergės sankryžoje vis tiek liks.
                        Ar tikimasi panaikinti šviesoforą ir išsiversti su pirmumo ženklais?

                        Vis dėl to neįžiūriu vizualizacijose, ar numatyta autobusų stotelė viaduko išvažiavime Šeškinės kalno link ar ne?
                        Ginthus, gal brėžiniai po ranka? Padėk
                        Siame etape sviesoforai tikrai liks.
                        Stoteles breziniuos nemaciau. Nors paskutines redakcijos neziurejau.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Siame etape sviesoforai tikrai liks.
                          Stoteles breziniuos nemaciau. Nors paskutines redakcijos neziurejau.
                          jei sviesoforai liks, kam reikejo estakada statyti..?

                          Comment


                            Parašė x21 Rodyti pranešimą
                            jei sviesoforai liks, kam reikejo estakada statyti..?
                            Taigi aiskiai pasake kad siame etape liks. Tai jei neliktu sviesoforu tai kaip susilietu eismas is gelezinio vilko ir ukmerges gatviu link centro? Po antro etapo, t.y. kaip suprantu po dar vieno viaduko neliks ir sviesoforo.
                            Mano galerijos:
                            Flickr'e

                            Comment


                              Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                              Taigi aiskiai pasake kad siame etape ..jei neliktu sviesoforu tai kaip susilietu eismas is gelezinio vilko ir ukmerges gatviu link centro?...
                              Kiekvienas srautas i savo juostas... kur cia problema? ir kam sviesoforas?

                              Comment


                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Kiekvienas srautas i savo juostas... kur cia problema? ir kam sviesoforas?
                                Trys juostos nuo kalno ukmerges gatve ir trys gelezinio vilko gatve. Visas sitas lendai triju juostu kelia. Kazi kaip tavo nuomone piko metu ten visi issitektu.
                                Aisku cia nekalbant dar apie posuki is ukmerges gatves i gelezinio vilko.
                                Mano galerijos:
                                Flickr'e

                                Comment


                                  Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                                  Trys juostos nuo kalno ukmerges gatve ir trys gelezinio vilko gatve. Visas sitas lendai triju juostu kelia. Kazi kaip tavo nuomone piko metu ten visi issitektu.
                                  Aisku cia nekalbant dar apie posuki is ukmerges gatves i gelezinio vilko.
                                  jokio posukio piko metu ten nera... o isitekti galima sumazinus greiti... manau geriau leciau vaziuoti, nei ilgai stoveti..
                                  Kodel, sakykime nepadaryti is Ukmerges pirmos juostos be sustojimo prie sviesoforo, taip pat G.Vilko paskutines juostos irgi be sustojimo..?

                                  Comment


                                    Geriausia butu pasiimti tos sankryzos foto ir pasimodeliuoti srautus. Kaip siulai atvaziavus is G.Vilko gatves uzvaziuoti ant Pedagoginio ziedo, kai nuo kalno juda nepertraukiamas autosrautas 3-4 eilem? Kaip saugiai 30-40 metru atkarpoje persirikiuoti ? O jei kokia avarija? Taip kad, siai dienai geriau sviesoforas, negu chaosas.
                                    gera gyventi gerai

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Kiekvienas srautas i savo juostas... kur cia problema? ir kam sviesoforas?
                                      Daugiau skaityti reikėtų tada klausimų nekiltų. Perversk temą nuo pradžių. Viskas jau seniausiai aptarta ir schemučių pribraižyta.

                                      Comment


                                        Parašė Kema Rodyti pranešimą
                                        Geriausia butu pasiimti tos sankryzos foto ir pasimodeliuoti srautus. Kaip siulai atvaziavus is G.Vilko gatves uzvaziuoti ant Pedagoginio ziedo, kai nuo kalno juda nepertraukiamas autosrautas 3-4 eilem? Kaip saugiai 30-40 metru atkarpoje persirikiuoti ? O jei kokia avarija? Taip kad, siai dienai geriau sviesoforas, negu chaosas.
                                        O kokiu tikslu važiuoti į tą žiedą? Kad šiaip sau ratu pasivažinėti?
                                        Nebent čia kažkam reikia papulti į Narbuto g. arba Žvėryną. Bet ta problema po savaitės išsispręstų, nes žmonės patys pasirinktų kitus maršrutus: iš anksto suktu į Konstitucijos pr. arba Ozo g.
                                        Be to, kiek esu važiavęs, pastebėjau kad iš 3 sukančių eilių, į Pedagoginio žiedą užkyla vos viena kita mašina. Tai ar dėl to reikia statyti srauto pertraukimą, t.y. šviesoforą?

                                        Comment


                                          Na galu gale ir uzdraudus is GV vaziuoti ant ziedo, neissivaizduoju, kaip galima butu nesustojus isilieti i srauta. Pasiziurek i betkuria salutine gatvele, visur susidaro kamstukas, norint ivaziuoti i pagrindine, net is degalines kad isvaziuoti, turi laukti kol kas malonesis uzleisti, o cia srautai tai ne kaip degalineje. Nepilstykim is tuscio i kiaura, jei taip paprasta butu ispresti to mazgo problemas (israuti sviesoforus ir pastumdyti saleles), tai niekas nelauzytu galvu del sudetingu ir brangiu estakadu.
                                          gera gyventi gerai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X