Kiek atsimenu, tai trys juostos ir kadangi jos skirtos eismui į vieną pusę, manau, kad jų pilnai pakanka. Su 4 ar 5 juostom netoli jūs pavažiuotumėt.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryža
Collapse
X
-
Jo, buvau pries Kaledas su dviraciu nuvaziaves pasidairyt, tai trim vietos buvo.Parašė Edd Rodyti pranešimąKiek atsimenu, tai trys juostos ir kadangi jos skirtos eismui į vieną pusę, manau, kad jų pilnai pakanka. Su 4 ar 5 juostom netoli jūs pavažiuotumėt.
Gal uzteks, reik tiketis, bet pakilimas postatis, srautas didziulis ir augantis. Cia tik eksperimento reik ir pasimatys.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
NusiraminkParašė molotov_47 Rodyti pranešimąMan vis dar kyla įtarimas, kad ten tik 2 juostos. Pernelyg siauras tas viadukas atrodo.
Ten 3 tikrai lengvai tilps.
Parašas :)
Comment
-
Ginthus jau aiškino dėl juostų pločio skaičiavimo šios diskusijos 18-am puslapyParašė molotov_47 Rodyti pranešimąMan vis dar kyla įtarimas, kad ten tik 2 juostos. Pernelyg siauras tas viadukas atrodo.
http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=348
Taigi, juostos bus trys, bet, matyt, "pataupyto" pločio
Ir greitis turbūt bus atitinkamai pamažintas...
Comment
-
Tep, numatytos 3 juostos. Ale viena vieta man paciam pasirode absurdiska. Projektuotojai kazkodel nusprende, kad isiliejant i Ukmerges gatve kalno slaite, stoves zeklai "sankryza su pagrindiniu keliu". Kodel 3 juostos tampa salutiniu keliu 1 juostos atzvilgiu (liks tik viena), tai niekaip neisikertu.Parašė aRa Rodyti pranešimąGinthus jau aiškino dėl juostų pločio skaičiavimo šios diskusijos 18-am puslapy
http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=348
Taigi, juostos bus trys, bet, matyt, "pataupyto" pločio
Ir greitis turbūt bus atitinkamai pamažintas...
Comment
-
Tai turbūt ta viena juosta į kalną Ukmergės g. bus palikta visuomeniniam transportui?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąProjektuotojai kazkodel nusprende, kad isiliejant i Ukmerges gatve kalno slaite, stoves zeklai "sankryza su pagrindiniu keliu". Kodel 3 juostos tampa salutiniu keliu 1 juostos atzvilgiu (liks tik viena), tai niekaip neisikertu.
Tokiu atveju, jei jam nebus pirmenybės, sunku įsivaizduot, kaip autobusai kirs trijų eilių automobilių srautą...
Aišku, autobusus nuo Gel. Vilko tilto ir iš Konstitucijos pr. galima nukreipti per viaduką. Beje, ar už viaduko numatyta autobusų stotelė?
Bet ir šiuo atveju lieka 5-asis autobusas, kuris atvažiuoja iš Žalgirio gatvės ir ant viaduko niekaip nepateks.
Bent jau kol nebus pastatyta ateityje numatyta dviaukštė Žalgirio / Gel. Vilko sankryža ir jungtis nuo jos tiesiai į Šeškinės kalną
Antruoju (vieno autobusų maršruto) atveju gal pakaks jam duoti pagrindinį kelią, nes įrenginėti šviesoforą, kad ir reaguojantį į tą atvažiuojantį autobusą
Comment
-
Kaip nevazinejantis autobusu galeciau papriestarauti, jog sis gali patekti ant viaduko prasisukes ziedu. Taciau kita vertus man kaip ir nesvarbu. Manau del keliu autobusu pralaidumas smarkiai nenukentes.Parašė aRa Rodyti pranešimąTai turbūt ta viena juosta į kalną Ukmergės g. bus palikta visuomeniniam transportui?
Tokiu atveju, jei jam nebus pirmenybės, sunku įsivaizduot, kaip autobusai kirs trijų eilių automobilių srautą...
Aišku, autobusus nuo Gel. Vilko tilto ir iš Konstitucijos pr. galima nukreipti per viaduką. Beje, ar už viaduko numatyta autobusų stotelė?
Bet ir šiuo atveju lieka 5-asis autobusas, kuris atvažiuoja iš Žalgirio gatvės ir ant viaduko niekaip nepateks.
Bent jau kol nebus pastatyta ateityje numatyta dviaukštė Žalgirio / Gel. Vilko sankryža ir jungtis nuo jos tiesiai į Šeškinės kalną
Antruoju (vieno autobusų maršruto) atveju gal pakaks jam duoti pagrindinį kelią, nes įrenginėti šviesoforą, kad ir reaguojantį į tą atvažiuojantį autobusą
Beja stotele kolkas lieka kur buvus ir autobusai vazines sena trasa.
Comment
-
Abejoju, ar kas pasiųs autobusą tokiais ratais važinėtisParašė Ginthus Rodyti pranešimąKaip nevazinejantis autobusu galeciau papriestarauti, jog sis gali patekti ant viaduko prasisukes ziedu.
Bet to, čia grįžtama prie anksčiau nagrinėtos problemos (šios diskusijos 9-10 psl.), kad jei nebūtų srauto iš Geležinio Vilko gatvės, kuriam reikia, kirtus Ukmergės gatvės srautą, patekti į Pedagoginio žiedą, šviesoforo Gel.Vilko / Ukmergės sankryžoje nebereiktų.
Aišku, ją irgi būtų galima panašiai išspręsti nukreipus automobilius pro Moksleivių rūmus - nuo Gel. Vilko / Žalgirio sankryžos atgal Žalgirio gatve, paskui Linkmenų ir iki Konstitucijos prospekto.
Nors ir dabar belaukiančių iš Gel. Vilko apsisukti į Žalgirio gatvę eilės dažnai užkemša sankryžą.
Bet čia daugiau kultūros klausimas
Jei autobusų po rekonstrukcijos nenukreips viaduku, tai šviesoforas Gel. Vilko / Ukmergės sankryžoje vis tiek liks.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąBeja stotele kolkas lieka kur buvus ir autobusai vazines sena trasa.
Ar tikimasi panaikinti šviesoforą ir išsiversti su pirmumo ženklais?
Vis dėl to neįžiūriu vizualizacijose, ar numatyta autobusų stotelė viaduko išvažiavime Šeškinės kalno link ar ne?
Ginthus, gal brėžiniai po ranka? Padėk
Comment
-
Siame etape sviesoforai tikrai liks.Parašė aRa Rodyti pranešimąJei autobusų po rekonstrukcijos nenukreips viaduku, tai šviesoforas Gel. Vilko / Ukmergės sankryžoje vis tiek liks.
Ar tikimasi panaikinti šviesoforą ir išsiversti su pirmumo ženklais?
Vis dėl to neįžiūriu vizualizacijose, ar numatyta autobusų stotelė viaduko išvažiavime Šeškinės kalno link ar ne?
Ginthus, gal brėžiniai po ranka? Padėk
Stoteles breziniuos nemaciau. Nors paskutines redakcijos neziurejau.
Comment
-
jei sviesoforai liks, kam reikejo estakada statyti..?Parašė Ginthus Rodyti pranešimąSiame etape sviesoforai tikrai liks.
Stoteles breziniuos nemaciau. Nors paskutines redakcijos neziurejau.
Comment
-
Taigi aiskiai pasake kad siame etape liks. Tai jei neliktu sviesoforu tai kaip susilietu eismas is gelezinio vilko ir ukmerges gatviu link centro? Po antro etapo, t.y. kaip suprantu po dar vieno viaduko neliks ir sviesoforo.Parašė x21 Rodyti pranešimąjei sviesoforai liks, kam reikejo estakada statyti..?
Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Kiekvienas srautas i savo juostas... kur cia problema? ir kam sviesoforas?Parašė umbrella Rodyti pranešimąTaigi aiskiai pasake kad siame etape ..jei neliktu sviesoforu tai kaip susilietu eismas is gelezinio vilko ir ukmerges gatviu link centro?...
Comment
-
Trys juostos nuo kalno ukmerges gatve ir trys gelezinio vilko gatve. Visas sitas lendai triju juostu kelia. Kazi kaip tavo nuomone piko metu ten visi issitektu.Parašė x21 Rodyti pranešimąKiekvienas srautas i savo juostas... kur cia problema? ir kam sviesoforas?
Aisku cia nekalbant dar apie posuki is ukmerges gatves i gelezinio vilko.Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
jokio posukio piko metu ten nera... o isitekti galima sumazinus greiti... manau geriau leciau vaziuoti, nei ilgai stoveti..Parašė umbrella Rodyti pranešimąTrys juostos nuo kalno ukmerges gatve ir trys gelezinio vilko gatve. Visas sitas lendai triju juostu kelia. Kazi kaip tavo nuomone piko metu ten visi issitektu.
Aisku cia nekalbant dar apie posuki is ukmerges gatves i gelezinio vilko.
Kodel, sakykime nepadaryti is Ukmerges pirmos juostos be sustojimo prie sviesoforo, taip pat G.Vilko paskutines juostos irgi be sustojimo..?
Comment
-
Geriausia butu pasiimti tos sankryzos foto ir pasimodeliuoti srautus. Kaip siulai atvaziavus is G.Vilko gatves uzvaziuoti ant Pedagoginio ziedo, kai nuo kalno juda nepertraukiamas autosrautas 3-4 eilem? Kaip saugiai 30-40 metru atkarpoje persirikiuoti
? O jei kokia avarija? Taip kad, siai dienai geriau sviesoforas, negu chaosas.
gera gyventi gerai
Comment
-
Daugiau skaityti reikėtų tada klausimų nekiltų. Perversk temą nuo pradžių. Viskas jau seniausiai aptarta ir schemučių pribraižyta.Parašė x21 Rodyti pranešimąKiekvienas srautas i savo juostas... kur cia problema? ir kam sviesoforas?
Comment
-
O kokiu tikslu važiuoti į tą žiedą? Kad šiaip sau ratu pasivažinėti?Parašė Kema Rodyti pranešimąGeriausia butu pasiimti tos sankryzos foto ir pasimodeliuoti srautus. Kaip siulai atvaziavus is G.Vilko gatves uzvaziuoti ant Pedagoginio ziedo, kai nuo kalno juda nepertraukiamas autosrautas 3-4 eilem? Kaip saugiai 30-40 metru atkarpoje persirikiuoti
? O jei kokia avarija? Taip kad, siai dienai geriau sviesoforas, negu chaosas.
Nebent čia kažkam reikia papulti į Narbuto g. arba Žvėryną. Bet ta problema po savaitės išsispręstų, nes žmonės patys pasirinktų kitus maršrutus: iš anksto suktu į Konstitucijos pr. arba Ozo g.
Be to, kiek esu važiavęs, pastebėjau kad iš 3 sukančių eilių, į Pedagoginio žiedą užkyla vos viena kita mašina. Tai ar dėl to reikia statyti srauto pertraukimą, t.y. šviesoforą?
Comment
-
Na galu gale ir uzdraudus is GV vaziuoti ant ziedo, neissivaizduoju, kaip galima butu nesustojus isilieti i srauta. Pasiziurek i betkuria salutine gatvele, visur susidaro kamstukas, norint ivaziuoti i pagrindine, net is degalines kad isvaziuoti, turi laukti kol kas malonesis uzleisti, o cia srautai tai ne kaip degalineje. Nepilstykim is tuscio i kiaura, jei taip paprasta butu ispresti to mazgo problemas (israuti sviesoforus ir pastumdyti saleles), tai niekas nelauzytu galvu del sudetingu ir brangiu estakadu.gera gyventi gerai
Comment
Comment