Galima daryti anti-tunelį, tiesiog nutiesti gatvę nuo Ozo iki aplikkelio ir apdengti nebrangiu gaubtu, kaip angarą. Iš išorės leisti ant jo sienų grafitininkams pripiešti miškų, grybų ir pan. Rezultate nebus nei triukšmo, nei dūmų, atrodys kaip sengirė mieste, ir šiaip turėsim unikalų objektą, kaip savo Eifelio bokštą ar kinų sieną.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
https://maps.app.goo.gl/CqNkGi8UmRzEDQMi8Parašė Justiakas Rodyti pranešimąGalima daryti anti-tunelį, tiesiog nutiesti gatvę nuo Ozo iki aplikkelio ir apdengti nebrangiu gaubtu, kaip angarą. Iš išorės leisti ant jo sienų grafitininkams pripiešti miškų, grybų ir pan. Rezultate nebus nei triukšmo, nei dūmų, atrodys kaip sengirė mieste, ir šiaip turėsim unikalų objektą, kaip savo Eifelio bokštą ar kinų sieną.
Pasiūlymas panašus į kažką tokio, bet ten grafičių nėra.
O šiaip idėja pilnai apgaubti gatvę, kad nebūtų triukšmo gan gera. Tik tada reikia jau pilnai pabaigti. (2 lygių sankryžą ties susikirtimu su Laisvės pr. variantas būtų kompaktiškas tiesiog darant 2 nuvažiavimus ir 2 įvažiavimus į Ozo g. toje vietoje. toliau galima gatvę kišti po žemę maždaug iki Viršuliškių/Šešuolių sankryžos, kur po jos Ozo gatvė eina iki VA ir jeigu viskas pavyksta jungiama su VA pilnai ir formuoja sankryžą su V. Pociūno g.
- 4 patinka
Comment
-
Gautųsi +- kažkas tokioParašė Vinecko Rodyti pranešimą
https://maps.app.goo.gl/CqNkGi8UmRzEDQMi8
Pasiūlymas panašus į kažką tokio, bet ten grafičių nėra.
O šiaip idėja pilnai apgaubti gatvę, kad nebūtų triukšmo gan gera. Tik tada reikia jau pilnai pabaigti. (2 lygių sankryžą ties susikirtimu su Laisvės pr. variantas būtų kompaktiškas tiesiog darant 2 nuvažiavimus ir 2 įvažiavimus į Ozo g. toje vietoje. toliau galima gatvę kišti po žemę maždaug iki Viršuliškių/Šešuolių sankryžos, kur po jos Ozo gatvė eina iki VA ir jeigu viskas pavyksta jungiama su VA pilnai ir formuoja sankryžą su V. Pociūno g.
Mėlyna - tunelis, geltona - gaubiama dalis, raudona tiesiog gatvė, “oranžinė” - tiltas.
Čia aišku trūksta sankryžos normalios su VA ir Laisvės pr, bet manau įdėja suprantama
Comment
-
Dabar pajungti iki pat Pilaitės pr. nėra esmės nes yra 2+2 V. Pociūno ir + tada gatvė eitų prie pat VSD, kad manau jiems nelabai patiktų.Parašė spekas Rodyti pranešimąKažkur forume esu matęs brėžinius kur pajungta ir Pilaitės prospektas.
Comment
-
Po poros metų išgirsime, kad “projektą įvykdyti negalime nes kapai trukdo”Parašė Justiakas Rodyti pranešimąReikia nusiųsti šituos postus į savivaldybę, po poros metų galėsim lėkti nuo Akropolio iki Parkas Outlet 4 juostų greitkeliu.
Comment
-
Ar jau dingo kamščiai Viršuliškių gatvėje? Jau senokai pro ten nevažiavau ir geriau renkuosi Narbuto gatvę tai nuoširdžiai nežinau. Bet net jei dingo tai ten pravažiavus išsukt į VA Gariūnų kryptim šikna, nes reikia ant to pačio Pilaitės viaduko išlįst.Parašė Creatium Rodyti pranešimąOzo g. -> Vakarinis aplinkkelis neteko matyti kamščių net ir mažose gatvelėse. Kaip tik yra priešingai - kamščiai yra išvažiuojant iš Vakarinio aplinkkelio ir Pašilaičių kryptimi.
Na tai va ir išsiaiškinom, kad jau turim gerą antrą mazgą - dobilą - ties Šiaurinės g. trasa, tad reikia ją tiesti kuo greičiau. Ne ji yra reikalinga ne tik patekimui į aplinkkelį, bet ir apskritai visų aplinkinių teritorijų aptarnavimui. Ko visai negalima būtų pasakyti apie jūsų matomą Ozo g. tęsinio trūkumą. Nes ten jau nebėra ką aptarnauti. O Šiaurinės g. trasoje yra akvaizdus trūkumas, net jeigu apsiribosim tik pirmu jos etapu.
- 2 patinka
Comment
-
Šikna ten būna ryte/vakare visaip. Ne tik Viršuliškių gatvėje prie Mados, bet ir pvz ryte iš VA nuo Tarandės pusės bandant patekti ant to pačio Pilaitės viaduko. Kamštis būna toliau už Outleto.Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr jau dingo kamščiai Viršuliškių gatvėje? Jau senokai pro ten nevažiavau ir geriau renkuosi Narbuto gatvę tai nuoširdžiai nežinau. Bet net jei dingo tai ten pravažiavus išsukt į VA Gariūnų kryptim šikna, nes reikia ant to pačio Pilaitės viaduko išlįst.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 4 patinka
Comment
-
Wow, tai vadinasi iki 2028 spės pabaigti:
M. Lietuvio g.
Justiniškių g.
Vikingų g.
L. Zamenhofo g.
Ozo g.
Tarandės g
Žolyno g. - Mileišiškių g
Gilužio g
Visos šios gatvės yra aukštesnio prioriteto pagal pernai priimtą DMJP veiksmų planą. Paskutinės 2 gatvės išvis žadėtos baigti iki 2040, kaip ir Šiaurinės g. 1 etapas. FANTASTIKA, Vilnius stačiai valgo terminus dešimtmečiais į priekį. GEREUSES MERAS, GEREUSES!!!!
Arba, eilinį kartą vyksta totalus chaosas, spendimai pradėti ar pabaigti darbus priimami kaip pakliūna ir pagal galimybes pasipiarinti. Višta toliau bėgioja be galvos, tai ir šitie pažadai yra nieko verti.
- 5 patinka
Comment
-
Jungtis su Dariaus ir Girėno gatve virš geležinkelio. Dabar prisėdau prie PC, tai galiu pasidalinti pav. Pagal metus: I -2030, II - 2040, III - 2045, IV - 2050.Parašė Sula Rodyti pranešimąO ką Vikingų g. darys?
- 4 patinka
Comment
-
Šiaip jau yra daug klausimų šia planui. Bet tai gal ne šiai temai.Parašė abruo Rodyti pranešimąNa, I etapas daugiau mažiau realus. II etapas – nebent Šiaurinė gatvė nuo VA iki Gelvonų g. (atkarpa per Vilniaus rajoną išvis kliedesys, ten jau sklypai išdalinti), jei kamščiai ir toliau didės.
Pvz.: su Trakų plentu nieko nedarys? Gariūnų viadukas su prieigomis gal jau laikoma kaip vykstantis? Ir t.t.
Comment
-
Svarbu, kad apskritai susidėliojo prioritetus, o ne random vykdomi projektai, dabar didesnė tikimybė, kad pavyks ir įgyvendinti, kai vyksta ilgalaikis planavimas, o ne tik kažką paskubomis padaryti per savo kadenciją.Parašė Sula Rodyti pranešimąNeblogai planuoja. Tolimesnių projektų, galimai, jau nebepamatysiu.
Gerai , kad dar nesiekia fantazijos bent jau iki 2060-2070 m.
Comment
-
Tai be abejo , gerai, kad yra toks planas. Tik kyla klausimų būtent dėl prioritetų ir "baltų dėmių".
Pvz. dėl viaduko prie Vikingų-Oreivių g. palūkėčiau (jai jau tiek laukta), nes ten dar neaišku, kokios trasos prireiks RBII atšakai į VNO.
Kitas pvz. Taurupės g. ,manau, galima greičiau rekonstruoti (dar Šimašius žadėjo, kad "ateinančiais metais").
- 1 patinka
Comment
-
O kas gero, kad yra planas iki 2050 m.? Manot, kitos partijos meras pirmu taikymu tų planų nekeis ir nepasinaudos tuo kaip proga papilti srutų buvusio mero (t.y., dabartinio Benkunksko) atžvilgiu? Ar Benkunskas planuoja iki 2050 m. mero posto nepalikti?
Tiesą pasakius, absurdiškai atrodo toks "planavimas", kai niekaip negali užtikrinti to plano įgyvendinimo.
Comment
-
Neturėtų, tokie ilgalaikiai planai taip paprastai nekeičiami "naujo mero".Parašė Riedutis Rodyti pranešimąO kas gero, kad yra planas iki 2050 m.? Manot, kitos partijos meras pirmu taikymu tų planų nekeis
Comment
Comment