Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vėluojantys Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Žiūrint į augančias infrastruktūros darbų kainas manau jog artimiausiu metu galima pamiršti daugelį naujų gatvių net ir prie sekančio mero, nes nebus pakankamai pinigų joms. Centrinė valdžia irgi matyt neduos nes pati planuoja nemažai kitų projektų, įskaitant ir Vilniuje.

    Tai tikėkimės kad bent sekantis meras nebus pažadukas ir nesukels visiems lūkesčių, nes reikės rinktis tarp naujų troleibusų ar elektrobusų/ tautos namų/ naujų oro uosto terminalų/stadiono /naujų autobusų - traukinių stočių / Šiaurinės g. / ML g. / Galvės g. / Gariūnų viadukų / Pietinio aplinkkelio ir kt.

    Manau jog per sekančio mero pirmą kadenciją realu jog Vilniuje pamatysime max tris ir įtariu jog tarp jų naujų gatvių nebus

    Comment


      #22
      Parašė themanual Rodyti pranešimą

      Šiaurinio aplinkkelio nebus, ar čia jūs apie Mykolo Lietuvio g. ? Jinai juk nejungia Nemenčinės pl su Vakariniu aplinkkeliu, o bet kuri jungtis rytai-vakarai šiaurinėje miesto dalyje turėtų jungti. Ir pagal dabartinį BP tam suplanuota Ozo g., o ne Šiaurinė g.
      Nebus nes vienam dideliam ponui per arti nuo namų trasa tai ir sustabdė pagal geriausias oligarchų paniatkes. Abi - tiek ozo tiek šiaurinės, yra jungtys. Tik pačiame naujausiame BP šiaurinė buvo pažeminta.

      Parašė deep'as Rodyti pranešimą

      Kam priklauso visa ta žemė supanti Šiaurinę gatvę? Kodėl nepavyko kaip normaliose šalyse, paruošti detalų planą, suprojektuoti gatvę, parduoti sklypus įvairiems vystytojams, už tuos pinigus pastatyti gatvę kol jie susiprojektuis ir gaus leidimus.
      Nes Lietuvoje yra viskas atvirkščiai - pirma pastatomi pastatai, tada suformuojami sklypai o tada jau kaip nors po dešimtmečio išsireikalaujama kad gatvė būtų nutiesta.

      Comment


        #23
        Parašė themanual Rodyti pranešimą
        Žiūrint į augančias infrastruktūros darbų kainas manau jog artimiausiu metu galima pamiršti daugelį naujų gatvių net ir prie sekančio mero, nes nebus pakankamai pinigų joms. Centrinė valdžia irgi matyt neduos nes pati planuoja nemažai kitų projektų, įskaitant ir Vilniuje.

        Tai tikėkimės kad bent sekantis meras nebus pažadukas ir nesukels visiems lūkesčių, nes reikės rinktis tarp naujų troleibusų ar elektrobusų/ tautos namų/ naujų oro uosto terminalų/stadiono /naujų autobusų - traukinių stočių / Šiaurinės g. / ML g. / Galvės g. / Gariūnų viadukų / Pietinio aplinkkelio ir kt.

        Manau jog per sekančio mero pirmą kadenciją realu jog Vilniuje pamatysime max tris ir įtariu jog tarp jų naujų gatvių nebus
        Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.

        Comment


          #24
          Manau i sarasa tada butu galima itraukti sekancius:
          • Gariunu sankryzos naikinimas
          • Taurupes gatve
          • Gelezinio Vilko/Ukmerges/Zalgirio mazgo platinimas vaziuojant nuo centro link santariskiu

          Comment


            #25
            Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
            O Galvės gatvė turėjo/turi kažkokius terminus?
            Terminai buvo paminėti prieš metus - Galvės gatvės rekonstrukciją pažadėta baigti iki 2025-2027 metų.

            Diena.lt 2020.08.27
            Grandiozinei jungties tarp Trakų ir Vilniaus rekonstrukcijai - žalia šviesa
            Pirmieji rekonstrukcijos rezultatai čia pasijaus po 5–7 metų“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
            https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...-sviesa-982929
            Tačiau tam, kad kažkoks rezultatas matytųsi tegu ir po 5 metų, kažkas realaus turėtų būti pradėta jau dabar.
            Tiesa, praėjus metams po to pažado anonsuota, kad rekonstruojant Galvės gatvę pirmas darbas tuoj tuoj bus padarytas - numatoma pervardinti pusę gatvės, o likusią dalį pavadinti Galvės plentu:

            Lrytas.lt 2021.09.19
            Nori pervadinti dalį Vilniaus Galvės gatvės
            http://www.lrytas.lt/auto/radaras/20...atves-20800441

            Čia kaip rusiškame posakyje, kur visas garas nueina švilpukui ("vesj par v gudok ušiol"), o mašina lieka stovėti vietoje.
            Paskutinis taisė Romas; 2021.09.21, 12:15. Priežastis: Pilnas pranešimas - temoje "A16. Vilnius - Trakai - Prienai - Marijampolė"

            Comment


              #26
              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

              Mano pati didžiausė baimė yra kad sekančius rinkimus laimės kandidatas akcentuojantis visus nebaigtus grandiozinius gatvių projektus ir kitoje kadencijoje matysime visų miesto pinigų nukreipimą joms pabaigti. Viešojo transporto tolimesnį atnaujinimą, gyvenamųjų rajonų humanizavimą galėsim pamiršti, bet užtat visų priemiesčio kotedžų gyventojai galės patogiais plačiais keliais suvažiuoti į miestą ir stovėti kamščiuose arčiau jo centro.
              Tai viešojo transporto atnaujinimas ir dabar užmirštas. Aišku, su autobusais jau viskas kaip ir gerai, tad jokia tragedija per artimiausius kelerius metus neištiks, tačiau su troleibusais situacija anaiptol nėra aiški. Lyg ir yra viešai deklaruota pozicija, kad bus perkama 200 autonominių troleibusų, tačiau jokių realių veiksmų nesiimama. Tas pats ir su A juostomis - sąrašai yra, projektai yra ir viskas, nieko realaus ar apčiuopamo. Toks jausmas kad Šimašiaus administracija užtraukė rankinį stabdį, tad jei artimiausius rinkimus laimės koks nors automobilistas - na, tai VT liks su užtrauktu rankiniu stabdžiu ir tiek (t.y. situacija negerės, bet ir neblogės dar labiau)

              Juokas juokais, bet VT plėtra labiausiai susirūpintų Zuokas, nes jam žutbūt reiktų nutiesti tramvajų. Šimašiaus administracija tokių ambicingų planų vengia, o mažiau ambicingus vykdyti jau nustojo.

              O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?

              Comment


                #27
                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                O kas liečia nepabaigtus gatvių projektus - nelabai suprantu, prie ko čia priemiesčio kotedžo gyventojai. Ozo, Šiaurinė gatvės būtų pastatytos/užbaigtos tankiai apgyvendintuose miegamuosiuose rajonuose, tad jų naudą pajustų vos ne pusė Vilniaus miesto. Kuris gi čia stambus projektas numatytas “priemiesčio kotedžo gyventojų” rajone ?
                Šiuo atveju gal Mykolo Lietuvio gatvė.
                Daugiau kažkokių rimtesnių projektų priemiesčiuose nenumatoma.
                Nebent magistraliniai keliai. Bet gal jų kiek kitokios funkcijos. Nors ir ten pagal LAKD projekcijas - "ne pyragai".

                Comment


                  #28
                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Sąrašą turėti visai gerai, pačiai VMS bus šioks toks spyris į užpakalį, bus galima papildyti pažadėtomis statybų pradžios datomis ir pan.
                  Būtų gerai padaryti lentelę su objektų sąrašu ir nurodytomis datomis.
                  Išplėstinėje versijoje taip pat reikėtų tiksliai nurodyti šaltinius, kur buvo paminėti Savivladybės žadami projektų pradžios ir / ar pabaigos terminai.
                  Kai kurių objektų atveju tie terminai buvo vis nukeliami; bus įdomu bei naudinga pažiūrėti, kokios priežastys Vilniaus m. savivaldybėi trukdė pradėti projektus.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                    Šiaurine gatve į Ukmergės gatvę suvažiuos Buivydiškių, Zujūnų ir ko gyventojai, Galvės gatvė labiausiai reikalinga Lentvario apylinkių kotedžingo atstovams, Mykolo Lietuvio - Bajorų naujakuriams, o Nemenčinės plentas - Laurų kvartalo winneriams ir pigesnį slypą link Nemenčinės atradusiems.
                    Šiaurine gatve naudosis žymiai didesnių miegamųjų rajonų Justiniškių, Pašilaičių, Šeškinės, Fabijoniškių gyventojai
                    Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
                    Mykolo Lietuvio gatvė bus reikalinga, visiems norintiems patekti iš VA į Santariškes. Vietiniai gyventojai (ar bent jau jų dalis) tai kaip tik protestuoja prieš tos gatvės tiesimą, nes nenori padidėjusio srauto po langais. Taip, kad nusišnekėjote čia.

                    Ir be to kaip minėjau ankstesniame pranešime - dabar mieste alternatyvos beveik nėra, nes VMS gerinti viešojo transporto sąlygas mieste nustojo

                    Comment


                      #30
                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      Galvės gatvė - visi Vilniaus miesto gyventojai, penktadienį vakare važiuojantys į Trakų ežerų pusę, o sekmadienį vakare iš jo grįžtantys. Kamščiai ten būna kiekvieną vasaros savaitgalį
                      Tegu ex-kaimiečiai susipranta, kad savaitgalius reikia leist kaip padoriems miestiečiams paspirtukais suvažiavus į senamiestį. Kas čia per nesąmonė važiuot į gamtą ir išvežinėt €€€ į Trakus/Druskininkus/Merkines.

                      Nemenčinės plentui irgi tas pats galioja.

                      Comment


                        #31
                        Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
                        Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
                        Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

                        P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
                        Paskutinis taisė Sula; 2021.09.21, 14:04.

                        Comment


                          #32
                          Šiaip tai Šiaurinė gatvė būtų visų pirma kaip Fabijoniškių, Pašilaičių, Šeškinės jungtis su Vakariniu aplinkkeliu, kad Talino ir Rygos gatvėse gyvenantys galėtų pagaliau ramiai gyventi, kaip ir turi būti D statuso gatvėje.

                          Nemenčinės plentas yra jungtis Vilniaus priemesčiui Nemenčinei, kur geležinkelio nėra, kaip kad Trakuose, ir iš kur žmonės važiuoja dirbti/mokytis į Vilnių.

                          Mykolo Lietuvio gatvė yra savotiškas Fabijoniškių aplinkkelis, nes yra nemažas srautas (įskaitant krovinius) tarp VA/Ukmergės sankryžos ir Santariškių. Taip pat nukrautų D kategorijos Krivicko gatvę, kurioje dėl labai didelio tranzitinio eismo gyventojai jau dabar skundžiasi.

                          Pavilionių gatvė tiesiog išbaigtų gatvių tinklą Perkūnkiemyje bei būtų kaip papildoma jungtis tarp VA ir Fabijoniškių - dabar jos srautą turi perimti siaura ir tankiai apgyvendinta D kategorijos Gabijos gatvė.

                          Taurupės ir Gilužio gatvės būtų kaip atsarginis išvažiavimas iš Pilaitės bei tam tikras Pilaitės prospekto aplinkkelis, nes vis tiek labai abejoju, ar per artimiausius 10 metų ten visur atsiras patogus ir dažnai kursuojantis VT.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Išvada: vėluojantys projektai yra gudri miesto strategija apriboti miestiečių keliones autotransportu ir tuo pačiu tapti labai eco!
                            Perspektyvoje apriboti gyventojų ilgesnio atstumo keliones apskritai.
                            Mano žmona dirba kaip tik prie Galvės g. (įmonių ten labai daug). Dauguma darbuotojų važiuoja iki darbo 15-30 km, keli nuo keliasdešimt km iki 320 km (Klaipėda). Greitai jie tokios teisės neturės, nes Galvės gatvė bus uždaryta, kad į miestą neprasibrautų kotedžininkai. Nebent pėsčiomis, paspirtukais ar dviračiais, slidėmis ir pan. (nes normalaus vis žadamo dviračių tako iki Trakų per 20 metų nenutiesė)

                            P.S. gal čia šiek tiek per daug emocionaliai, bet reikia šiek tiek užgroteskinti siituaciją su mėtymaisi į kraštutinumus.
                            Labai geras užgroteskinimas į kitą pusę, aš pats groteskinau į kitą radikalumą

                            Aš tai šiaip pats pasisakau už Galvės g. išplatinimą ir aplinkinių gatvių ir teritojų sutvarkymą ir dėl ten esančių darbo vietų, ir šiaip kad tai yra vienas svarbesnių kelių į miestą. Svarbu ten nepamiršti ir VT ir gatvių humanizavimo - kad automobilis nebūtų vienintelis racionalus būdas ten patekti.

                            Comment


                              #34
                              Pasižiūrėjau kažkokius projektus ar tai pasiūlymus Galvės g. tai ten ir platinimai, viadukų statybos ir t.t. Ne miesto jėgoms (tiksliau ne ten prioritetai turėtų būti), ir šiaip jeigu tai įvažiavimas į miestą ir turi priskirtą kelio numerį tegu tvarkosi LAKD, jeigu yra poreikis viadukams ir pan. Miestas čia turėtų būti atsakingas nebent už asfalto dangos atnaujinimą ir viskuo kas susiję su darniu judumu: VT stotelėmis, pėsčiųjų ir dviračių takais, perėjomis ir t.t. Nemenčinės pl platinimu irgi galėtų LAKD užsiimti, nes įtariu kad Vilniečių poreikiams pakaktų ir dabartinės dviejų juostų gatvės.

                              Comment


                                #35
                                Su tokiu požiūriu, kad Vilniuje nereikia vystyti kelių infrastuktūros, po kokių 5-10 metų bus nuolatiniai kamščiai ir visur smogas.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė luknas Rodyti pranešimą
                                  Su tokiu požiūriu, kad Vilniuje nereikia vystyti kelių infrastuktūros, po kokių 5-10 metų bus nuolatiniai kamščiai ir visur smogas.
                                  Bet kaip tu nesupranti, gi per 5 metus 90% vilniečių persės ant dviračių ir kam išvis tos gatvės reikalingos!

                                  Comment


                                    #37
                                    Manau, kad gatvės nereikalingos, o užtektų tik paspirtukininkų ir dviračių takų. Gatves galima būtų išardyti ir apsodinti ekologiškomis daržovėmis ir vaisiais ir visi bus patenkinti.

                                    Comment


                                      #38
                                      Aš šiaip jau pasiūliau ne kraštitinumą, o kompromisą, jog bent kažkada Vilniuje būtų sutvarkyti keliai jungiantys skirtingas savivaldybes ir kuriuose didelis srautas juda tarp tų savivaldybių, nu bet jei mėgstat kraštutinumus, tai galim ir šitaip daryti: naikinam LAKD ir tuomet tegu ne tik Vilnius bet ir visi kiti rajonai būna atsakingi už kiekvieną kelią esantį jo teritorijoje. Pažiūrėsim kaip Kalvarijos savivaldybei seksis via balticą tiesti (net ir už es pinigus)
                                      Paskutinis taisė themanual; 2021.09.22, 10:01.

                                      Comment


                                        #39
                                        Virš Vakarinio aplinkkelio esantis viadukas neduoda ramybės: ar kas nors sutvarkys jo prieigas?
                                        Vilniaus miesto savivaldybė savo pažadus tesi ir po truputį pradeda judinti Helsinkio g. statybas. Kitaip atrodo situacija iš kitos viaduko pusės, kurios kol kas niekas tvarkyti nesiima.

                                        „Vilniaus rajono savivaldybė nesiriboja su Vilniaus vakariniu aplinkkeliu, todėl negali suprojektuoti ir įrengti kitą viaduko virš Vilniaus vakarinio aplinkkelio pusę. Pažymime, kad eismo jungtis nuo Dvaro g. iki Helsinkio g., vedanti iki Vakarinio aplinkkelio, nėra įtraukta į Vilniaus rajono savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių sąrašą. Dvaro g. yra VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos balanse ir direkcija kaip kelio valdytojas tvarko, prižiūri ir vykdo projektavimo darbus minėtoje gatvėje“, – komentuoja Vilniaus rajono savivaldybės atstovai.

                                        Sužinoję, kad Vilniaus rajono savivaldybė prieigų iki viaduko – netvarkys, kreipėmės į Lietuvos automobilių kelių direkciją.

                                        „Šiuo metu yra rengiamas valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 5241 Buivydiškės–Zujūnai ruožo nuo 1,500 iki 3,560 km rekonstravimo projektas”, – sako Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus komunikacijos vadybininkas.

                                        Rekonstrukcijos metu bus sutvarkytos Dvaro ir Buivydiškių gatvės. Iš Dvaro gatvės galima patekti į Helsinkio gatvę, kurios rekonstravimo projektas – neapima. Tai reiškia, kad kol kas niekas nesiruošia tvarkyti Helsinkio g. atkarpos, esančios Vilniaus rajono savivaldybės ribose. Rekonstrukcijos metu bus įrengiamos 2 eismo juostos skirtingomis kryptimis, kiekvienos eismo juostos plotis – 3,25 m (abiejų juostų ilgis – 6,5 m). Kairėje kelio pusėje projektuojamas bendras pėsčiųjų dviračių takas, kurio plotis sieks 2,50 m. Dešinėje kelio pusėje, ten, kur teritorijos užstatytos gyvenamaisiais ar viešojo naudojimo pastatais, įrengiamas šaligatvis. Taip pat bus įrengtos 4 iškilios pėsčiųjų perėjos.

                                        Be to, naujai projektuojamos 8 autobusų sustojimo aikštelės, o per visą rekonstruojamą kelio ruožą įrengiamas apšvietimas. Esami medžiai bei krūmai, kurie trukdo projekto įgyvendinimui, bus iškertami.

                                        Comment


                                          #40
                                          Teismas: viaduko ties posūkiu į Tarandę statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo

                                          Viaduko ties posūkiu į Tarandę Vilniuje, magistralės Vilnius–Panevėžys pradžioje, statybos konkursas turi būti rengiamas iš naujo, nes konkurso organizatorė Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) parengė neaiškų pirkimo sąlygų projektą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X