Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne. Pirmas etapas bus prie savivaldybės. "Keletą artimiausių metų" čia bus kiti etapai, t.y. kitos prospekto atkarpos.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Pramušėm!
      Nuostabu, bet dar pilna kitų projektų kuriuos reikia “pramušti”

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Ne. Pirmas etapas bus prie savivaldybės. "Keletą artimiausių metų" čia bus kiti etapai, t.y. kitos prospekto atkarpos.
        Naujienos puikios, tik nelabai suprantu kas šiuo metu bus daroma ir kodėl taip ilgai truks visos gatvės sutvarkymas, net keletą metų?

        Comment


          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
          Nuostabu, bet dar pilna kitų projektų kuriuos reikia “pramušti”
          Nuostabu, kaip iš nieko padaromas PiaRas. Ten juokingos apimtys. Vien dvirtakiams ir pėsčiųjų takams vien papildomai skirta 2 mln.EUR, kai šiam medelių sodinimui numatoma 9 kartus mažiau.
          Net mažame projekte sugebama padaryti "etapus".

          Ši savivaldybė per dvi kadencijas pati nepradėjo nė vieno bendrajame plane numatyto rimto projekto. Apie dešimtmečiais vėlyojančias Šiaurinę ar Mykolo Lietuvio gatvę yra atskiros temos. Kalbant apie Šnipiškes nėra pradėtas viadukas Konstitucijos prospekte per Pedagoginio žiedą vėluoja Linkmenų ir Krokuvos gatvių rekonstrukcija
          Vienas toks pilietis buvo pažadėjęs tuneliuką ties Holiday Inn, bet pasakos šiuo klausimu nustotos sekti.

          Comment


            Romai, aplinkos humanizavimas ir civilizavimas nėra PiaRas (šiaip, beje, reiktų rašyti PiAras. Nuo angliškų P ir R). Viskas labai puiku su šituo projektu ir tas tavo nepasitenkinimas atrodo ypač keistai ir nesuprantamai. Nu susitaikyk, kad nebegyvename SSRS ir čia nebedaroma kaip anais laikais. Nebebus niekada taip daroma ir gal jau reiktų baigti tuos virkavimus. Pasiilgėjom, paverkėm ir užteks.

            Comment


              Pradžioje bijojau, kad bus padarytas miškas, nes pirminėse vizualizacijose buvo net 6 eilės medžių:



              Bet panašu, kad tų 6 eilių buvo atsisakyta ir visgi bus trys. Bent jau pagal naujausią vizualizaciją. Labai sveikintinas sprendimas.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Viskas labai puiku su šituo projektu ir tas tavo nepasitenkinimas atrodo ypač keistai ir nesuprantamai.
                Dėl medžių sodinimo - tegul sodina nors ir po 4 eilės iš abiejų pusių, jei tai padarys patrauklų NMC. Reikia ir dvirtakių, ir želdinių. Tačiau savivaldybės infrastruktūros politika yra itin vienpusiška.
                Vilniuje jau 40 metų kalbama apie metro ir tramvajų. Taip lengvai automobilių neišeis atsisakyti. Jei pridalinama statybos leidimų, NMC sukuriama daug darbo vietų, bet pasiekiamumas ar parkavimas nėra išspręstas, tai tas siaurinimas neišspręs visų problemų. Nors būdami nuoseklūs galėjo susiaurinti Konstitucijos prospektą iki A+1 juostų į vieną pusę.

                Parašė John Rodyti pranešimą
                Nu susitaikyk, kad nebegyvename SSRS ir čia nebedaroma kaip anais laikais
                Nelabai aišku, kuo čia dėtas sovietmetis, jei jau mūsų laikais buvo trys bendrieji planai (1998, 2007 ir 2020), tačiau kas liečia infrastruktūros reikalus jie visiškai nevykdomi. Tame pačiame Konstitucijos prospekte abiejuose. galuose yra ką veikti. Pedagoginio žiedo viadukas skęsta miglose, o Šimašius pasaka prie tunelį prie Holiday išnyko kaip dūmas neblaškomas vėjo.
                Nereikia savo absoliutaus neveiklumo vadinti vien "aplinkos humanizavimu".

                Ta PiaRinė pompa dėl kiekvienos tujos nupjovimo ar invazinės akacijos pasodinimo yra ne visai adekvati.
                ​​​​​​​Sovietmetį primena nebent tas komjaunuoliškas užsidegimas, kurį apibūdina rusiškas posakis "visas garas nuėjo į švilpuką".

                Comment


                  Esminis momentas visame šiame:

                  bus skirta apie 230 tūkst. eurų
                  Šiais laikais padaryti "grandiozinį" projektą už tokius juokingus pinigus yra tiesiog neįtikėtina.
                  Miesto administracija užsidirbs krūvą pliusų ir simpatikų už 200 m dvirtakio kainą

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą

                    Naujienos puikios, tik nelabai suprantu kas šiuo metu bus daroma ir kodėl taip ilgai truks visos gatvės sutvarkymas, net keletą metų?
                    Kiek aš esu girdėjęs, tai bus siaurinama gatvė ir apželdinama centrinė juosta. Planas taip pat yra panaikinti keletą plynų trinkelių plotų savivaldybės pusėje. Nežinau tik ar šiemet. Na, o dviračių ir pėsčiųjų takai jau manau bus ateityje, bent aš taip įtariu.

                    Etapais, spėju, kad pasibandyt atkarpoje ir žiūrėt. Gal darbų metu paaiškės, kad centre eina kokia nors niekur nefigūruojanti šiluminė trasa.. žinai kaip gali būt. Tai jeigu šiemet viskas gerai, tai kitais metais nuo pavasario ir likusi prospekto dalis bus apželdinta.
                    Paskutinis taisė Creatium; 2021.10.13, 12:15.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                      Tarp tramvajaus skirtingų krypčių bėgių gali būti skiriamoji juosta su medžiais be problemų Vot čia tai būtų jeigu Konstitucijos pr būtų ir A juostos ir dar tramvajus važiuotų, o automobiliams liktų tik po juostą. Nors C kategorijos gatvėje ir neturėtų būti daugiau nei po juostą automobiliams, tai būtų kaip ir priklauso
                      Gatvė kuri faktišįkai naudojama kaip A kategorijos, planuose yra B kategorijos ir VMS galvoja kad pakeitus į C kategoriją problemos dingsta.

                      O tokio rezultato manau dar ilgai nebus, kultūra taip greitai nesikeičia.

                      Comment


                        Savo nepritarimą skiriamosios juostos želdinimui dėl tramvajaus perspektyvų jau esu minėjęs. Geriau būtųmę pramušę savivaldybės pamirštą Narbuto gatvės projektą.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          Romai, aplinkos humanizavimas ir civilizavimas nėra PiaRas (šiaip, beje, reiktų rašyti PiAras. Nuo angliškų P ir R). Viskas labai puiku su šituo projektu ir tas tavo nepasitenkinimas atrodo ypač keistai ir nesuprantamai. Nu susitaikyk, kad nebegyvename SSRS ir čia nebedaroma kaip anais laikais. Nebebus niekada taip daroma ir gal jau reiktų baigti tuos virkavimus. Pasiilgėjom, paverkėm ir užteks.
                          Bet pastatę viaduką per pedagoginio žiedą galėtų ir jį medžiais apsodinti.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Gatvė kuri faktišįkai naudojama kaip A kategorijos, planuose yra B kategorijos ir VMS galvoja kad pakeitus į C kategoriją problemos dingsta.
                            Galėtų apskritai palikt tik VT ir dviračių/automobilių eismą pagal naują koncepciją Konstitucijos pr.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Esminis momentas visame šiame:



                              Šiais laikais padaryti "grandiozinį" projektą už tokius juokingus pinigus yra tiesiog neįtikėtina.
                              Miesto administracija užsidirbs krūvą pliusų ir simpatikų už 200 m dvirtakio kainą
                              Taigi čia nebus rimta gatvės rekonstrukcija kada viskas išrausiama ir keičiamos visos komunikacijos. Realiai tik reiks perpiešti juostas, pasodinti želdinių ir dviračių taką paremontuoti vietoje dabar esančių trinkelių padarant asfaltą.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Taigi čia nebus rimta gatvės rekonstrukcija kada viskas išrausiama ir keičiamos visos komunikacijos. Realiai tik reiks perpiešti juostas, pasodinti želdinių ir dviračių taką paremontuoti vietoje dabar esančių trinkelių padarant asfaltą.
                                Už šituos 230 tūkst. eurų bus padaryta dar mažiau nei sakai. Bus tik nuimtas asfalto sluoksnis viduryje prospekto (ir net ne per visą prospektą, o tik ten kur dabar yra dryžuotas uždažymas). Ir toje vietoje bus pasodintas 81 medis ir tarp medžių daug krūmų. Tai čia išeis tik 400m ilgio medžių juosta (sodinant kas 5 metrus).

                                Visi kiti darbai pavaizduoti vizualizacijose (tai yra dvipusiai asfalto dviračių takai abiejuose pusėse, medžiai tarp gatvės ir dviračių takų, juostų siaurinimas, laikino sustojimo vietų kurjeriams įrengimas, želdynai tarp dviračių takų ir šaligatvių) bus vykdomi per ateinančius kelis metus (tai turbūt anksčiausiai 2023 m. arba išvis niekada). Taip pat darbai bus daromi pagal atskirą projektą, kuris turbūt dar net nepradėtas rengti. Ir pagal atskirą finansavimą, kuris jau sieks kelis milijonus eurų.

                                Comment


                                  Neįtikėtinas sprendimas: vidury Konstitucijos prospekto sužaliuos medžiai (siaurins gatvę)

                                  https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...iaurins-gatve/

                                  Viena pagrindinių Vilniaus transporto arterijų – Konstitucijos prospektas – toliau keičiasi ir netrukus taps visapusišku Žaliosios bangos pavyzdžiu. Kiekvienas jo kilometras žaliuos medžiais, krūmais, vijokliais: želdiniais bus atskirta ne tik važiuojamoji dalis ir pėsčiųjų takai, bet kai kuriose atkarpose – ir priešingo eismo juostos.

                                  Artimiausiomis dienomis bus išardyta perteklinė asfalto danga vidurinėje skiriamojoje Konstitucijos prospekto juostoje, kurią pakeis gyva žalioji juosta – Vilniaus savivaldybės ir jos įmonių grupės darbuotojai spalio 30 d. čia rinksis pasodinti daugiau kaip 80 medžių ir 800 krūmų.

                                  Nuo spalio 13 d. 9 val. Konstitucijos pr. bus laikinai pakeistas eismo organizavimas – pasirengimo sodinimui metu eismo juostos bus susiaurintos, tad eismo dalyvių prašoma atidžiai stebėti naujuosius laikinus kelio ženklus, laikytis kelių eismo taisyklių ir važiuoti leidžiamu greičiu.

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-10-13 at 14-50-27 Neįtikėtinas sprendimas vidury Konstitucijos prospekto sužaliuos medžiai (siaurins gatvę)[...].png
Views:	666
Size:	1,11 MB
ID:	1919687


                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-10-13 at 14-50-13 Neįtikėtinas sprendimas vidury Konstitucijos prospekto sužaliuos medžiai (siaurins gatvę)[...].png
Views:	669
Size:	1,67 MB
ID:	1919688

                                  Beje, vėliau Konstitucijos pr. savivaldybė žada ir toliau rekonstruoti/siaurinti:

                                  "Per keletą artimiausių metų prospekte dar labiau sumažės kietųjų dangų, vietoj jų bus sodinama daugiau želdinių. Keisis eismo juostų pločiai – dabar 3,7 m siekiantis vienos eismo juostos plotis bus siaurinamas iki 3 m, taip pat keisis automobilių eismo organizavimo sprendimai.
                                  "
                                  Attached Files

                                  Comment


                                    Nuo liberalų jau pradeda dvokti populizmu!! Medžių sodinimui žaliausioje Europos sostinėje sumos tuoi viršys gatvių asfaltavimo sumas!! O Šimašiu nuoširdžiai norėtųsi pavežioti po miegamuosius rajo​nus ir priemiesčius!!

                                    Comment


                                      Click image for larger version  Name:	 Views:	0 Size:	1,32 MB ID:	1919724 Jau atkarpa nuo Quadrumo iki Radisson Blue atitverta
                                      Paskutinis taisė Perfect; 2021.10.13, 16:14.

                                      Comment


                                        Šiaip rytinio piko metu iš Konstitucijos pr. ties posūkiais į Lvovo g. pusę susidaro nemenkos eilės, kurios nebetelpa į posūkio juostas, todėl gale eilė laukia (nors ir nelegaliai) ant uždryžuoto ploto, kad netrūkdyti antros eismo juostos. Įdomu, kaip tai paveiks rytinį eismą

                                        Comment


                                          O kaip dėl vietomis per visą gatvės plotį einančių troleibusų KT laidų? Sodinant medžius turėtų jie trukdyti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X