Jeigu nuo pirkimų iš esmės kažko nepakeitė, tai skiriamoji juosta bus iš trinkelių su užvažiavimo bortu, išskyrus žiedo ir sankryžų prieigose. Tad nebus čia tokie spąstai, kaip piešiate. Nebus ir labai patraukli tranzitui, nes gretimose magistralėse yra žalieji koridoriai, tad pralaidumas nebus įspūdingas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Man rodos akivaizdu jog kai aš kalbu apie keturių juostų miestų greitkelius tikrai neturiu omeny dviejų juostų gatvių su papildomomis A juostomis, nes normalios A juostos turėtų veikti kaip tramvajaus bėgiai tai ir tokios gatvės artimesnės dviejų juostų gatvėms, jeigu diskutuojama apie gatvės naudą asmeniniam transportui.Parašė Edd Rodyti pranešimą
Jau kiek tingiu tęsti beprasmes diskusijas... Jungiam nauja gatve Žalgirio g. su Konstitucijos pr. ir tokiu būdu darom netranzitinį privažiavimą vietiniams? Sėkmės.
Beje, o kokiu būdu šita nauja gatvė yra pritaikyta greitesniam VT, kur prioritetas VT?
O Dieve, 4 eismo juostų autostrada, greitkelis Vakarų Europos mieste ir dar tarp kelių aukštų namukų, ką jie sau galvoja? Gal reiktų pasiųsti šio forumo ekstremistų kad paprotintų?:

Jeigu siūlote Kernavės gatvėje A juostas tai taip ir sakykite, nes tai visiškai nebuvo aišku iš jūsų ankstesnių pranešimų. Jos ten galėtų būti naudingos jeigu tikrai važiuotų kažkoks VT, bet klausimas kokie ten maršrutai bus, kiek jų bus ir ar jie išvis bus, jog vertėtų aukoti aplinką didinant asfalto plotus dėl galimai mažos pridetinės vertės ar juostų tapimo parkingu jei niekas jomis nesinaudos. Bent jau VT plėtros plane nepažymėta niekas.
Comment
-
Tikrai, matosi užvažiavimo bortas ir nuotraukose, tai bent tiek gerai, tikėkimės neišvažinės žolytės. Šiaip iš principo man visai patinka tos skiriamos juostos kai jos normaliai apželdintos (ne tvoros) ir kai suskaido plačią gatvę, bet kažkaip niekad nebūčiau pagalvojęs jog tokios juostos reikėtų tokiai siaurai gatvei, bet žiūrėsim gal ir gražiau bus, tačiau įtariu jog ne dėl grožio, o kaip minėta galimai bando su tokia juosta spręsti parkavimo problemą.Parašė Riedis Rodyti pranešimąJeigu nuo pirkimų iš esmės kažko nepakeitė, tai skiriamoji juosta bus iš trinkelių su užvažiavimo bortu, išskyrus žiedo ir sankryžų prieigose. Tad nebus čia tokie spąstai, kaip piešiate. Nebus ir labai patraukli tranzitui, nes gretimose magistralėse yra žalieji koridoriai, tad pralaidumas nebus įspūdingas.
Aš apskritai iškėliau klausimą dėl to ar tokia gatvė atitiks poreikius, vardinau ir alternatyvas - 4 juostos, 3 juostos (2017 metais VMS būtent 3 planavo, pagooglinus galima rasti Vilniaus plano brėžinius), rašiau ir apie variantą su A juostom, viešasis transportas tikrai bus, įrengiamos stotelės, kokie maršrutai ir kiek nežinau.Parašė themanual Rodyti pranešimą
Man rodos akivaizdu jog kai aš kalbu apie keturių juostų miestų greitkelius tikrai neturiu omeny dviejų juostų gatvių su papildomomis A juostomis, nes normalios A juostos turėtų veikti kaip tramvajaus bėgiai tai ir tokios gatvės artimesnės dviejų juostų gatvėms, jeigu diskutuojama apie gatvės naudą asmeniniam transportui.
Jeigu siūlote Kernavės gatvėje A juostas tai taip ir sakykite, nes tai visiškai nebuvo aišku iš jūsų ankstesnių pranešimų. Jos ten galėtų būti naudingos jeigu tikrai važiuotų kažkoks VT, bet klausimas kokie ten maršrutai bus, kiek jų bus ir ar jie išvis bus, jog vertėtų aukoti aplinką didinant asfalto plotus dėl galimai mažos pridetinės vertės ar juostų tapimo parkingu jei niekas jomis nesinaudos. Bent jau VT plėtros plane nepažymėta niekas.
Comment
-
O tarpas tarp Tower or Quadrum?Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
Artimiausius 10 metų, be mums žinomų planuojamų projektų, (Hanner, Burė nr4, Vetrunos dvyniai) nemanau kad abipus Konstitucijos prospektą atsiras koks laisvas sklypas dar vienam landmarkiniam pastatui ir tuo labiau dangoraižiui.
Comment
-
Kernavės pratesimas ten planuojamas.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
O tarpas tarp Tower or Quadrum?
Comment
-
Bet ten vis tiek nemažas sklypas lieka, net ir su pratęsimu.Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
Kernavės pratesimas ten planuojamas.
Comment
-
Kur? Ant pievos? NenusisnekekParašė Kublickij Rodyti pranešimą
Kernavės pratesimas ten planuojamas.
Comment
-
Dėl pagarbiau galima pritarti, bet šiaip jis teisus, nes nutiesus tą gatvės atkarpą ten liks tikrai pakankamai daug vietos stambiam projektui. Jei neklystu ten ir bent jau dalį to sklypo jau ir Quadrum vystytojai yra įsigiję, apie tai kažkur buvo forume diskutuota. Konstitucijos 14a konkursas jau šiais metais, abejoju ar visi likusieji "žinomi" išlįs anksčiau, todėl teiginys kad Konstitucijos 14a užbaigs NMC yra keistokas. Net atmetus "žinomus" (dedu į kabutes, nes realiai žinomos tik vietos ir kad kažkada ten kažkas išlįs), NMC dar bus nemažai vietų plėtrai. O teiginiai kad per ateinančius 10 metų nieko naujo nebus tai tokie irgi sakyčiau švelniai tariant rizikingi.
- 4 patinka
Comment
-
Meh. Kai nesamones rimtu veidu pasakojamos, tai yra nusisnekejimas. O jei anoniminiam forume taip lengvai isizeidi - nu tai oh well.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
galima butu ir siek tiek pagarbiau bendraut:
Ten lieka didziulis pievos gabalas, kuris kokiu 30% didesnis nei Avulio sklypas apleisto pastato vietoj. Ir citify ko gero net platesnis kelias nurodytas nei realiai butu, bet dalis jo dabar uzvaziuoja ne ant saligatvio, o ant ten esancios trobos.
Comment
-
niekas ir nesigincija, kad ten pakankamai vietos lieka dideliam projektui, bet ten gatve yra planuojama, todel sakyt "nenusisnekek" siek tiek provakavimas lygioj vietoj.
Kalbant apie ta sklypa - ten regis dalyje yra parkingas, kitur - pieva apaugus. Tikriausiai butu galima drasiai teigti, kad tas gabalas turi kelis savininkus. Belieka tik tiketis, kad jie susitars kazkada
Comment
-
-
Kas norės nuo šaligatvio patekti į pirmam aukšte esančias komercines patalpas tą žolytę greičiausiai išmindžios, dar įdomiau bus žiemą kai valys šaligatvius nuo sniego...
Vistik atsiimu savo žodžius, jokių užvažiavimo bortų ten nėra, suklaidino pėsčiųjų perėjos nuotrauka. Šiandien buvau pasivaikščioti - vėliau bus nuotraukų. Taip pat kalbos kad pločio užtenka prasilenkti dviem golfams su užlenktais veidrodėliais yra klaidingos, vargiai ten kas prasilenks, pločio užtenka tik vienam automobiliui. Tai problemų galimai bus.Parašė Riedis Rodyti pranešimąJeigu nuo pirkimų iš esmės kažko nepakeitė, tai skiriamoji juosta bus iš trinkelių su užvažiavimo bortu, išskyrus žiedo ir sankryžų prieigose. Tad nebus čia tokie spąstai, kaip piešiate. Nebus ir labai patraukli tranzitui, nes gretimose magistralėse yra žalieji koridoriai, tad pralaidumas nebus įspūdingas.
- 1 patinka
Comment
-
Aš papildysiu nuotraukom žemės lygyje:


Paprastas bortelis, ne užvažiavimo ir šiaip panašu kad čia bus žolytė tai ir minčių apie užvažiavimus geriau jau nebūtų, bet jei užstrigs...:



Labai gerai matosi kad dvi mašinos niekaip neprasilenks (net ir golfai su nulenktais veidrodėliais
):






Žiedas:






Sankryža su Daugėliškio gatve:



Kitoj gatvės pusėj nusimato didelis kompleksas:

Sankryža su Krokuvos gatve:


- 15 patinka
Comment
-
Galima maivytis ir kliedėti apie močiutes, bet būtų juokinga žiūrėti kai kamštyje sugedus automobiliui "gerų metų" E39 ir panašūs lips ant bordiūro ir gražios žolytės, ar visa juosta jungs atbulinius, kaip civilizuotoj šaly?Parašė John Rodyti pranešimąTikras vaYrotojų seubas. Ką jau kalbėti apie tai, kad negalės prasilenkti du autobusai. Apie močiutės vežimą į ligoninę ant 80km/h su "gerų metų" E39 išvis reiks pamiršti. "Tik 5 minutėms" parkingo irgi nebus. Kaip kokioj normalioj ir civilizuotoj šaly

Beje, man kaip tik šita situacija panašesnė į tai kas galėtų vykti necivilizuotoj šalyje. Čia tarsi sakoma: "žiūrėkit, mes žinom kad visi jūs esate buduliai ir vietoj to kad statytume normalias gatves jums suprojektuosim tokią gatvę kuri tiesiog fiziškai privers jus neparkuoti neleistinoj vietoj, kitom priemonėm suvaldyti tokių laukinių mes esame neįgalūs". Nedarant tos juostos gatvė būtų net siauresnė, o papildomas plotis galėjo būti išnaudotas tarkim lauko kavinėms Kernavės aveniu pusėje.Paskutinis taisė Edd; 2021.09.11, 00:05.
- 2 patinka
Comment
-
Gatvės ilgis tai beveik kilometras, o tokios atkarpos didžiausias ilgis kur nėra kertančių gatvių ar kažko pan. apie 200 metrų. Tai neabejoju kad tikimybė jog suges/įvyks koks nors eismo įvykis, ar važiuos greitoji/policija... toje atkarpoje kamščių metu yra nedidelė, bet anksčiau ar vėliau tai įvyks, tai klausimas kam taip daryti? Aš nurodžiau vieną priežastį, bet abejoju kad ji tinka ir Nyderlandams, kokie kiti argumentai? Tamsta matau neabejotinai susipažinęs su pavyzdžiais Nyderlanduose, kiek tai ten paplitę, gal kokių pavyzdžių galima, būtų smalsu pamatyti kaip ten tai atrodo.Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, 100 metrų ilgio VIENINTELĖJE tokio tipo gatvėje visame mieste ims gesti seni triperiai. Kodėl aš norėčiau lažintis, kad to niekada nebus, kaip nebūna, pavyzdžiui, Nyderlanduose?
- 1 patinka
Comment

Comment