Parašė index
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Šiaip tame yra racijos - ir gan daug. Projektavime net rekomenduojama aptarnaujančias gatveles tarp namų daryti akligatvines būtent dėl šitų priežasčių. Iš to išeina dar vienas pliusas - galima daryti bendro eismo gatveles. Pagalvojau, Gal tada daryti kažką tokio (eismo kryptys neapgalvotos - greitai uždėjau, kad esmę atvaizduoti):
- 1 patinka
-
Linkmenų g. dabar eismas vyksta nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g., tai logiška būtų padaryti pratęsimą iki Ozo g. Tiksliau jis, yra, tik reikia tą keliasdešimt metrų šunkelio atkarpą sutvarkyti. Šlagbaumų daryti nereikia, lėta Linkmenų g. važiuoti vis tiek gaunasi lėčiau net kai GV užsikišęs.Parašė index Rodyti pranešimąTaip gal ir variantas būtų. Būtų galima daryti ratą per Šnipiškes, bet ne važiuoti iš Žalgirio į Ozo gatvę per Šnipiškes. Jei kada nors bus sugalvota paleisti viešąjį transportą būtų galima Linkmenų-Kernavės sankryžoje įrengti kokį VT šlagbaumą.
Paskutinis taisė Lettered; 2021.03.29, 23:58.
- 3 patinka
Comment
-
Negalima spręsti Geležinio Vilko problemų tvarkant Linkmenų gatvę. Šita gatvė turėti tarnauti tik vidinei rajono komunikacijai ir išvažiavimui į akštesnės kategorijos gatves, ne tranzitui. Mūsuose visgi dar įprasta ieškoti aplinkkelių, taip dar labiau užkemšant pagrindines gatves.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Linkmenų g. dabar eismas vyksta nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g., tai logiška būtų padaryti pratęsimą iki Ozo g. Tiksliau jis, yra, tik reikia tą keliasdešimt metrų šunkelio atkarpą sutvarkyti. Šlagbaumų daryti nereikia, lėta Linkmenų g. važiuoti vis tiek gaunasi lėčiau net kai GV užsikišęs.
- 2 patinka
Comment
-
Jei reikia važiuoti iš Konstitucijos pr. iki Ozo parko, tai tam ir yra Linkmenų g., tiek VT, tiek privačiam. Panaši situacija ir su nauja Kernavės g., niekas viduryje jos plytų nestatys dėl to, kad kokiam nors Anrekos namo gyventojui nepatinka eismas po langais.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Negalima spręsti Geležinio Vilko problemų tvarkant Linkmenų gatvę. Šita gatvė turėti tarnauti tik vidinei rajono komunikacijai ir išvažiavimui į akštesnės kategorijos gatves, ne tranzitui. Mūsuose visgi dar įprasta ieškoti aplinkkelių, taip dar labiau užkemšant pagrindines gatves.
Comment
-
Taip mastant paskui ir būna daugybė verksmų, kad kokia nors gatvė nenutiesiama, nes blogi vietiniai gyventojai nesupranta kaip jos reikia.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei reikia važiuoti iš Konstitucijos pr. iki Ozo parko, tai tam ir yra Linkmenų g., tiek VT, tiek privačiam. Panaši situacija ir su nauja Kernavės g., niekas viduryje jos plytų nestatys dėl to, kad kokiam nors Anrekos namo gyventojui nepatinka eismas po langais.
Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
Comment
-
Jei miestas šokinėtų pagal kiekvieno gyventojo dūdelę, tai ne tik jokia gatvė nebūtų nutiesta, bet ir joks pastatas nepastatomas (nes jie kažkam užstos saulę ir pan.) ar elementarus parkas sutvarkomas (nes tvarkant bus nukirstas koks nors šventas krūmas), visada atsiras tokių, kurie didmiestyje nori gyventi kaip vienkiemyje ir įsivaizduoja, kad jo vieni interesai yra visų interesai.Parašė index Rodyti pranešimą
Taip mastant paskui ir būna daugybė verksmų, kad kokia nors gatvė nenutiesiama, nes blogi vietiniai gyventojai nesupranta kaip jos reikia.
- 3 patinka
Comment
-
Kernavės g. statybos pajudėjo, aplink ją gyvens keliasdešimt kartų daugiau žmonių nei aplink ML, jos "nesėkmė" labiau relikvija senų laikų, kai koks nors vienas įtakingas ir korupuotas "ponas" visą miestą šokdina, o ne kažkoks šiuolaikinio planavimo pavyzdys. Beje, tie Krivicko g. "ponai" ne tik gatvės statybas užprotestavę, bet ir šaligatvį palei savo langus, kad "visokie ten žmonės be reikalo nevaikščiotų po langais." Taip pat savo laiku bandė ir vakarinį aplinkkelį blokuoti, nes jis girdėsis ir už 5 km. Įdomu, kaip dabar Dubajus ar Singapūras atrodytų, jei gatves tiestų pagal tokias panetkes ir tempus.Parašė index Rodyti pranešimą
Bėda tik, kad šiais laikais taip miesto planavimas nebeveikia. Užtai labai ir sekasi kokią Mykolo Lietuvio gatvę tiesti.
Paskutinis taisė Lettered; 2021.03.30, 00:52.
- 4 patinka
Comment
-
Nematau jokio tikslo sujungti Linkmenų gatvę. Tai kaip dabar veikia Linkmenų gatvė tarp Konstitucijos ir Žalgirio man irgi neatrodo gerai. Jeigu kas sėdėjot toj kavinukėj prie Linkmenų gatvės, tai mašinų beprotiškas kiekis ten važinėja ir arti 100 procentų - tranzitas, kai tam yra šalia Geležinis. VT su 1-2 maršrutais kažin ar labai jau duotų naudos. Jeigu tai būtų ne nauji, o iš Kalvarijų g. perkelti maršrutai, tai nauda dar klausimas ar teigiama, nes kažkam sąlygos pablogėtų.
Lyginimas su Mykolo Lietuvio gatve netinkamas, nes Linkmenų vidinė rajono gatvė, o M.Lietuvio turėtų sujungti dvi aukštos kategorijos gatves ir perimti tranzitinį eismą ta kryptimi.
- 1 patinka
Comment
-
Yra skirtumas tarp nuo seno planuotų visuose planuose numatytų tranzitinių gatvių rezervuotuose koridoriuose ir tarp tokių gatvių kaip Kernavės, kuri neaišku kieno ir kada įkišta į planus su trasa per gyvenamuosius namus kuriant alternatyvą tranzitui nors šalia eina A kategorijos miesto greitkelis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei miestas šokinėtų pagal kiekvieno gyventojo dūdelę, tai ne tik jokia gatvė nebūtų nutiesta, bet ir joks pastatas nepastatomas (nes jie kažkam užstos saulę ir pan.) ar elementarus parkas sutvarkomas (nes tvarkant bus nukirstas koks nors šventas krūmas), visada atsiras tokių, kurie didmiestyje nori gyventi kaip vienkiemyje ir įsivaizduoja, kad jo vieni interesai yra visų interesai.
Tokios kategorijos gatves kaip Kernavės (atkarpoje tarp Ozo ir Žalgirio gatvių) reikia braižyti kai vystomas naujas rajonas ar vyksta pilna esamo rajono konversija. O čia tokiai invazinei infrastruktūrai turi būti rimta priežastis, projektas realiai turi būti valstybinės svarbos aplinkkelis/geležinkelis kad jį pateisinti.
Comment
-
Kai visi gyveno prieš-pandeminį gyvenimą, tai Linkmenų gatvė budavo užsikišusi nuo pat Konstitucijos pr. Ir situacija nepagerės.Parašė Globalus Rodyti pranešimąLinkmenų g. jau dabar kamščiai siaubingi, apsilankiau ir ilgesnį laiką stebėdavau, o įvertinus, kad šalia dar verslo centrai išdygs tai vasai liūdna. Planuojama gatvės rekonstrukcija irgi bloga, tik dar labiau padidins gatvės apkrovą.
- 1 patinka
Comment
-
Šnipiškių temoje kaip tik beveik visi traukė apie tai kad jokių sujungimų tarp Ozo ir Linkmenų nereikia ir jos nieko neišspręs.. Na o moderatoriai galiausiai tuos pranešimus net ištrynėParašė Zygis Rodyti pranešimąPageres 100%, nes atsiras dar viena netoliese - Kernaves g.
Matyt ne į temą arba neakrualu pasirode
Comment
-
Pranešimai, kur kalbama vien apie gatves, yra ne trinami, o perkeliami / nukopijuojami į atitinkamą infrastruktūros temą.Parašė Kublickij Rodyti pranešimąŠnipiškių temoje kaip tik beveik visi traukė apie tai kad jokių sujungimų tarp Ozo ir Linkmenų nereikia ir jos nieko neišspręs..
Na o moderatoriai galiausiai tuos pranešimus net ištrynė
Matyt ne į temą arba neakrualu pasirode
- 1 patinka
Comment
-
Kernavės gatvės rekonstrukcija pegaliau prasidėjo.
Įdomios Sauliaus Žiūros (Vilniaus m. savivladybė) iš oro darytos Kernavės gatvės trasos nuotraukos.
Bus įdomu palyginti.
Nuotraukos paskelbtos 2020 m. rugpjūtį - spalį, kai buvo paskelbta apie "tuoj-tuoj-tuoj" pradedamą gatvės rekonstrukciją.
Pirmos dvi nuotraukos fotografuotos turbūt 2019 metų vasarą
Statyba ir architektūra SA.lt 2020.09.11
Sostinės Šnipiškių Kernavės gatvės laukia didžiulė rekonstrukcija

https://sa.lt/sostines-snipiskiu-ker...ekonstrukcija/
Verslo žinios. VZ.lt 2020.08.12
Už 4,5 mln. Eur Kernavės gatvę Vilniuje tvarkys „Kauno tiltai“ ir „Kerista“

https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...-kerista&eLgV5
15min.lt 2019.10.24
Šnipiškės – buvęs lūšnynas, tampantis ateities simboliu

https://www.15min.lt/verslas/naujien...iu-973-1221988Paskutinis taisė Romas; 2021.04.03, 13:04.
- 5 patinka
Comment




Comment