Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gali reikšti ir tai. Bet jeigu ankstesnius projektus laikysime etalonu, tai gali reikšti ir kad dar kokius 2 metus realiai niekas nevyks.
    Ne ne, pagal praeitų projektų patirtį būna kiek kitaip, startuoja jie visada labai energingai, viską išrausia, o paskui belenkiek laiko krapštosi su 2-3 žmonėmis visoje gatvėje, kaip buvo pvz su Giedraičių g. arba su Fino g., kurios iki šiol pilnai nepabaigė, nors turėjo pabaigt dar prieš metus.

    Comment


      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

      Ne ne, pagal praeitų projektų patirtį būna kiek kitaip, startuoja jie visada labai energingai, viską išrausia, o paskui belenkiek laiko krapštosi su 2-3 žmonėmis visoje gatvėje, kaip buvo pvz su Giedraičių g. arba su Fino g., kurios iki šiol pilnai nepabaigė, nors turėjo pabaigt dar prieš metus.
      Krantinės nereiktų pamiršt.

      Comment


        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
        Beje, šiandien čia mačiau stop juostą ir kad už jos pjauna krūmus. Gal pagaliau prasidės Kernavės gatvės (kurią žadėjo pabaigt 2021 pavasarį) tiesimas?
        pjauna krūmus biokurui, šalčiai atėjo

        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          Kalėdinis fotoreportažas iš Šnipiškių. Anot VMS atstovo, "Šnipiškės keičiasi iš esmės".
          Kažkelintą kartą savivaldybė giriasi Giedraičių ir Fino gatvių sutvarkymu, tačiau nutyli, kad vėluoja nuo rugpjūčio žadėta Kernavės gatvės rekontrukcija, neaišku kada bus pradėta tvarkyti Daugėliškio ir Krokuvos gatvės.
          Įdomu kaip visa ta marmalynė atrodys, kai bus apgyvendinti Kernavės gatvėje statomi namai su nepakankamais parkavimo pajėgumais ir gyventojai pradės laikyti savo mašinas aplinkinėse gatvėse.

          Lrytas.lt 2020.12.25
          Klaikus vaizdelis: Vilniaus Šnipiškių gatvės – kaip gūdžiame kaime
          Paklaustas, kada savivaldybė planuoja asfaltuoti bent jau gatves arčiau miesto centro, Savivaldybės Eksploatacijos poskyrio vedėjas G.K.Niaura dėstė, kad centrinė miesto dalis tvarkoma, atsiranda naujų statinių, kartu tvarkomos ir aplinkinės gatvės.
          Galbūt didžiausias projektas, kurio įgyvendinimo metu bus visiškai atnaujinta gatvė, – 2021 metais planuojama Kernavės gatvės statyba. Galima pastebėti, kad Šnipiškės keičiasi iš esmės, – baigta svarbi Giedraičių gatvės rekonstrukcija. Atnaujinta beveik 1 kilometro ilgio gatvės atkarpa nuo Lvovo iki Žalgirio gatvės, o iki metų pabaigos bus sutvarkyta ir 200 metrų ilgio S.Fino gatvės atkarpa nuo Giedraičių iki Kalvarijų gatvės.

          R.Danisevičiaus nuotr.






          https://naujasis.lrytas.lt/auto/saug...aime-17625543/

          Comment


            Gal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Gal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.
              Taigi yra visi brėžiniai.

              Comment


                O jau pradėjo darbus? Atrodo ankstokai.

                Comment


                  Kad nemačiau jokių darbų. Tik tą mažą gatvelę šalia Skanseno tiesia, kad būtų įvažiavimas į daugiabučių parkingą.

                  Comment


                    Mano klausimas labiau ne apie brėžinių egzistavimą, bet lokalios reikšmės D kategorijos gatvės platinimo logiką.

                    Darbų, beje, dar nepradėjo.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Gal yra aiškesnės info, kas tiksliai bus daroma su Linkmenų g. rekonstrukcija tarp Žalgirio ir Daugėliškio g.? Ar tik ne platinti ten ruošiasi? D kategorijos gatvė.
                      Click image for larger version

Name:	download.png
Views:	1501
Size:	77,2 kB
ID:	1851399
                      Click image for larger version

Name:	download (1).png
Views:	1498
Size:	449,6 kB
ID:	1851400
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Tai iš esmės įrengs papildomą juostą, kad stovėjimo vietos nepirkę Naujojo Skanseno gyventojai turėtų kur parkuotis.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Tai iš esmės įrengs papildomą juostą, kad stovėjimo vietos nepirkę Naujojo Skanseno gyventojai turėtų kur parkuotis.
                          Papildomą juostą eismui IR stovėjimo juostą (kišenę) parkavimui. Faktiškai iš 2 juostų gatvė tampa 4

                          Comment


                            Parašė Romas

                            Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".

                            Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilo (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
                            Išsukti iLinkmenų gatvės Žalgirio g. sankryžoje irgi teks pastivėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.

                            Linkmenų gatvėje ar bus "platinama" iki trijų juostų, ar nebus platinamas, vakarais numatomi nemaži kamščiai, apie kuriuos YIT Kausta, aišku, "Skanseno" vizualizacijose neužsimena.



                            Ačiū už nuorodą


                            Paspaudus - didesnis brėžinys
                            Reikalas toks, kad nepastačius "sustoti draudžiama" ženklų platinimas ten niekaip nepalengvins išvažiavimo, nes papildoma juosta tiesiog bus nuolat užstatyta.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Reikalas toks, kad nepastačius "sustoti draudžiama" ženklų platinimas ten niekaip nepalengvins išvažiavimo, nes papildoma juosta tiesiog bus nuolat užstatyta.
                              Gal dabar nespėliokime, kokie ribojimo ženklai bus statomi.
                              Nesinori lyginti YIT vystomo "Naujojo Skainseno" su kituose segmentuose miesto pakrašytje esančių Kartonkiemio ir Perkūnkiemio kvartalų.
                              Jei bus trukdoma eismui, tai bus pasielgta kaip Perkūnkiemyje - ilgai nereikės laukti, kol atsiras stovėjimo ribojimo ženklai

                              Čia labai teorinė diskusija, nes nepradėta teisti nie Kernavės, nei Krokuvos, nei Daugėliškio gatvė.
                              Linkmenų gatvė - tik dar viena amžino Vilniaus m. savivaldybės vėlavimų sąrašo eilutė.

                              Comment


                                Panašu, kad Linkmenų g. iki pat Ozo g. taps Kernavės g. alternatyva, kadangi, reikia pripažinti, Kernavės g. tebus vietinio susisiekimo gatvelė tarp Žalgirio ir Lvovo g.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Romas

                                  Ten jokio platinimo nėra - dvi juostos su kišenėmis prieš posūkius. Visiškai kaip Ąžuolyno gatvėje, kur kai kas įžvelgė "platinimą".

                                  Pastačius papildomo ploto NMC biuruose jie kažkokiu būdu turės iš ten išvažiuoti NMC. Kadangi Kernavės gatvė yra tik dviejų (1+1) juostų, dalis srauto teks ir Linkmenų gatvei. Be to įsukti iš Lvovo g. tiesiai į Geležinio Vilko gatvę piko metu ties Statoilu (ar kaip jis ten dabar vadinasi) nėra tai paprasta.
                                  Išsukant Linkmenų - Žalgirio gatvių. sankryžoje irgi teks pastovėti, nes ten prikurta begalė šviesoforo fazių.

                                  Linkmenų gatvėje vakarais numatomi nemaži kamščiai - nesvarbu, ar gatvė bus "platinama" iki trijų juostų, ar liks tokia kaip dabar. Apie numatomus po langais kamščius, "Naujojo Skanseno" vizualizacijose, aišku, nėra neužsimena.
                                  Dėl vieno esat teisus - kamščiai ten bus bet kuriuo atveju. Tad klausimas ar tinkamai parinkti sprendiniai. Pirmasis oksimoronas yra tai, kad sprendiniai neatitinka gatvės kategorijos t.y. gatvė D kategorijos, o sprendiniai kaip transporto arterijai. Antrasis labai krentantis į akis - įrengiamos iškilios sankirtos, kad mažint greitį, bet tuo pačiu paišomos greitėjimo lėtėjimo juostos (taip, juostos, o ne jokios kišenės) bei zebrai, tarsi negalima būtų stabdyti greitaeigio srauto. Logika? Ne, negirdėjom.
                                  Beje, ar čia jau galutinis variantas? Lyg ir buvo teikta nemažai pastabų, bet nepanašu, kad kas keitėsi.

                                  Comment


                                    Sprendiniai keitėsi nedaug. Bet kur jūs matot greitėjimo juostas? Į Laumėnų g. daromos posūkiams skirtos juostos, kas yra šiaip gerai, nes norintys sukti neblokuos važiuojančių pačia gatve. Klausimas kaip galutiniame projekte išspręsta sankirta su Šiaudinės g.

                                    Kas yra tikrai blogai, tai kad želdynai vėl prie pastatų, o šaligatviai prispausti prie gatvės.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Sprendiniai keitėsi nedaug. Bet kur jūs matot greitėjimo juostas? Į Laumėnų g. daromos posūkiams skirtos juostos, kas yra šiaip gerai, nes norintys sukti neblokuos važiuojančių pačia gatve. Klausimas kaip galutiniame projekte išspręsta sankirta su Šiaudinės g.

                                      Kas yra tikrai blogai, tai kad želdynai vėl prie pastatų, o šaligatviai prispausti prie gatvės.
                                      Tam, kad lėto eismo gatvėje pasukti netrukdant, galima įrengti posūkių kišenes (turn pocket). Gi čia bus lėtas eismas, nes kitaip kam iškilios sankirtos? Tuo tarpu piešiama kas? Punktyras su iš lėto platėjančia juosta, kad nuo 90kmph spėtum persirikiuot? O jei sukančių bus daugiau ir teks sustoti vienu šonu gretimoj juostoj - jau imsim elgtis pagal panetkes ir kirsim ištisines juostas? Sprendiniai iškart programuoja skubėjimą ir konfliktus

                                      Comment


                                        O tai kuo skiriasi "punktyras su iš lėto platėjančia juosta" nuo "turn pocket"? Ta prasme jeigu tik tuo, kad perėjimas į ją yra staigesnis, tai čia šitą galbūt galima net suorganizuot, jeigu to kažkaip nereguliuoja galiojančios tvarkos? Nes čia yra tik kaip nupieši linijas, fiziškai skirtumo nelabai matau.

                                        Comment


                                          Pasirodo reguliuojamas. Norit kas nors paskaičiuot kaip atrodytų tas išlinkis pagal nurodytą formulę?

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-01-03 123406.jpg
Views:	1320
Size:	240,5 kB
ID:	1851540

                                          Šaltinis: https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/TAD/TAIS.418377/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X