Pokyčiai, kad ir ne tobuli, bet tikrai teigiami!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Šnipiškių ir NMC gatvių infrastruktūra (Konstitucijos pr., Kernavės g. ...)
Collapse
X
-
Giedraičių g.
Foto 2020.08
Tarp Fino ir Lvovo gatvių





Sankryža su Krokuvos gatvė. Eismo saugmo požiūriu tai nepgalvota vieta.
Iki čia yra Giedraičių gatvė yra vienpusioseismo, o toliau pereina į dvipusį eismą - kaip tik patenkama į priešingo eismo juostą.
Važiavau mašina du kartu, bet kažkaip ir neįžiūrėjau nei aiškaus linijų ženklinimo, nei įspėjamųjų ženklų.



Žvilgsnis iš Lvovo gatvės

Viena vertikali nuotrauka
- 11 patinka
Comment
-
/\ Iš provėžuotos važiuojamosios dalies man net nepanašu, kad ten buvo keičiamas asfaltas. Atkreipkit dėmesį į šulinio dangtį ir tai kas aplink jį. Pilnai kečiant dangą tokio "lopo" aplink nedaro. Ir tas sutvarkymas turbūt labiau siejamas su šalia vykdomu projektu, "nes nu o bet tačiau", įtartinai atrodo kokybiškesnės trinkelės, nei pačiam miesto centre po sutvarkymo tam tikrose vietose
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Tiesiog jie ten eilinį kartą padarė "na otje##s", nuotraukose matomoje atkarpoje perasfaltavo tik tą pusę kur dvirtakis (nes darant normaliai reiktų spręsti šito Omsko lygio parkingo problemą, o to nesinori) ir paliko su siaubingu sujungimu tarp naujo ir seno asfalto.Parašė SPX Rodyti pranešimą/\ Iš provėžuotos važiuojamosios dalies man net nepanašu, kad ten buvo keičiamas asfaltas. Atkreipkit dėmesį į šulinio dangtį ir tai kas aplink jį. Pilnai kečiant dangą tokio "lopo" aplink nedaro. Ir tas sutvarkymas turbūt labiau siejamas su šalia vykdomu projektu, "nes nu o bet tačiau", įtartinai atrodo kokybiškesnės trinkelės, nei pačiam miesto centre po sutvarkymo tam tikrose vietose
- 1 patinka
Comment
-
Teisingai. Įvyks pasaulio pabaiga jei rekonstruojamą gatvę asfaltuos šiek tiek (per kokia 50 cm) kitoje trajektorijoje, kad tilptų nors viename gatvės šone šaligatvis ne siauresnis nei 1,2 cm (dabar jo plotis pirmoje foto 70 cm tarp stulpų ir dvirtakio. 1 eilė trinkelių yra 10 cm) ir bus užkabintas parkingas (auto dievo šventosios žemės) valstybinėje žemėje.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tiesiog jie ten eilinį kartą padarė "na otje##s", nuotraukose matomoje atkarpoje perasfaltavo tik tą pusę kur dvirtakis (nes darant normaliai reiktų spręsti šito Omsko lygio parkingo problemą, o to nesinori) ir paliko su siaubingu sujungimu tarp naujo ir seno asfalto.
nuoroda į žemėlapį
Comment
-
Nedidelis Kernavės gatvės būklės atnaujinimas.
Šio savaitgalio mobiliakinės nuotraukos. Atsiprašau už kokybę.
Darbų pradžios nesimato nei Lvovo, nei Žalgirio gatvės pusėje.
Buvo žadėta darbus pradėti rugpjūčio mėnesį. Turbūt pradės laiku - rytoj dar yra viena diena.
Foto 2020.08
Vaizdas į Kernavės - Daugėliškio g. sankryžą

Iš tos pačios vietos link Žalgirio gatvės



Kernavės gatvė nuo Žalgirio g. pusės

- 5 patinka
Comment
-
Delfi.lt 2020.10.12
Ž.Mauricas
Šnipiškėse Vilniaus mikrorajone daugiabučiai auga kaip ant mielių: su kokiais iššūkiais susidurs naujakuriai
Vilniečiai netruko pastebėti, kad šiuo metu Šnipiškėse daugiabučiai dygsta kaip ant mielių, o NT kainos, kaip prognozuoja NT analitikai, šiame rajone bus vienos aukščiausių visame Vilniaus mieste. Tačiau, ekonomisto Žygimanto Maurico teigimu, prieš pasiryžtant investicijai, reikėtų įvertinti ir tai, kas slepiasi po blizgančiu Šnipiškių popierėliu.

„Tokie rajonai yra labai didelis iššūkis planuojant miestą. Didžiausias – mažai vietos palikta bet kokiai infrastruktūrai. Dažnu atveju netgi nėra vietos šaligatviams, o jeigu tai yra gatvės, tai nėra vietos statyti automobiliams. Žinoma, galbūt tai yra gera idėja, nes jie tikrai nepuošia miesto, tačiau jeigu ateityje reiktų vystyti rajoną konversijos būdu, pavyzdžiui, statyti daugiabučius, rajonas užkemšamas, užtankinamas“, – aiškina ekonomistas.
(..)
„Yra pastatomi ištisi rajonai, vykdomos konversijos, tačiau nepastatomas nė vienas valstybinis darželis ar mokykla. Todėl dažnai išeina taip, kad žmonės, kurie gyvena centre, vis tiek yra priversti vežti savo vaikus į mokyklą ar darželį, nors jie gyvena centre. Tokia plėtra nėra tvari, ji gali kelti daug iššūkių ateityje“,
(...)
Ekonomistas nepamiršta ir automobilių statymo problemų. Nesuteikus gyventojams galimybės įsigyti automobilio stovėjimo vietą, žmonės savo transporto priemones stato ten, kur randa vietos. Taip automobilių stovėjimo aikštelėmis virsta pievos ir kitos laisvos teritorijos.



Tekstas: https://www.delfi.lt/bustas/rajonai/....d?id=85469627
Video: https://www.delfi.lt/video/verslas/s....d?id=85455445
Comment
-
Tai jis kaip suprantu, tiesiog tipinis suburbijos gyventojas. Pamenu kaip aiškino, kad miesto greitkeliai yra didelis mūsų turtas "nes greit galima iš miesto išvažiuoti" ir juos reikia saugoti ir puoselėti.Parašė deep'as Rodyti pranešimą
Su ekonomika sekasi ir neblogai, bet kai pradeda apie NT tai kažkokias pievas pastoviai.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Prie ko čia Šnipiškės? Minsko ten nesigaus. Vilniuje bendro miesto planavimo trūksta.Parašė evvtTam urbanistinės minties kosmonautui turėtų Minskas labai patikt - plačios kaipkad bulbų laukai gatvės, daug tik žoliapjovėm aprėpiamų o šiaip nenaudojamų (dabar tos nesėkmingai naudojamos lukašai nuversti) ir nenaudingų pievų.
Deja, Vilniuje nėra nei vieno, nei kito. Šnipiškėse VT susisiekimas gal ir pakankamas, bet kol kas nelabai patogus.Parašė index Rodyti pranešimąDaug dažniau vietoj greitkelio įrengiama nauja tramvajaus ar metro linija.
- 2 patinka
Comment
-
Prie to kad Konstitucijos prospektas Šnipiškėse. Minskas prie to kad Konstitucijos prospektas yra lygiai tiek kiek visiškas minskas. Ir tik visiškam kosmonautui gali ateit į galvą kad tai vaje kaip gerai ir koks unikalumas kurio europoj niekur daugiau nerasi. Rasi, tik reik į priešingą nei kur europa pusę dairytis.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Prie ko čia Šnipiškės? Minsko ten nesigaus. Vilniuje bendro miesto planavimo trūksta.
....
Paskutinis taisė evvt; 2020.10.15, 00:38.
Comment












Comment