Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Turi omeny sankryžą su Žemaitės g. kur juostų 2+2 ir greitis 70? Ar priešinga kryptimi su Pagrandžių g. žvyrkeliuku, kur intensyvumas tikrai ne toks pats? Tikrai būtų stebuklas visiškai skirtingose sankryžose gauti vienodą įvykių skaičių
    Taip sankryža su keliu į Anykščius... kuri visą laiką buvo laikoma pavojinga su dažnais eismo įvykiais. Todėl ten ir ribojimas 70km/h ir radaras kažkada stovėjo, dabar panaikintas. Sunku net spėlioti kodėl, bet ten eismo problemos pasibaigė nors ir radaras seniai nuimtas.
    Kodėl taip viską subanalinti? Nieks ir nesitiki, kad skaičius bus vienodas. Tik ten kairiniai incidentai nevyksta.
    Nieks nekvestionuoja pačio radaro.. klausimas kodėl statom radarą, bet nemažiname greičio kaip įprasta tokiose sankryžose. Net STOP ženklo neįpirdolino nuo Rokiškio pusės.
    Ir kam reik juostoje formuoti salą 122 – „Google“ žemėlapiai, jei galima buvo eliminuoti vieną konfliktinį tašką. Brėžiame ištisinę liniją ir važiuojantys Zarasų kryptimi turi savo juostą, išsukantys iš Rokiškio savo juostą greitėjimui.
    Toks vaizdas, kad reikėjo kažką daryti, tai padarėm...

    Comment


      Greitėjimo juosta tau gal tinka, didelė dalis varys į belekurią eilę pagal vidinį navigatorių. Kas dieną tai matau nuvažiavimuose nuo Neries tilto į Panerių g. Kaune. Nebent atskirti fizine tvora.
      Su sala saugiau - važiuos tik tada kai nebus jokių automobilių iki horizonto.
      -

      Comment


        FB AB „Kelių priežiūra“ 2025.02.22 / LRT.lt 2025.02.24
        Šalies keliuose – išbandomos specialios dangos juostos
        AB „Kelių priežiūra“ šiuo metu šalies keliuose išbando naują saugumo užtikrinimo priemonę – specialias garsą sukeliančias dangos juostas.
        Jos sukuria iškiliojo kalnelio efektą ir atkreipia vairuotojų dėmesį. Anot „Kelių priežiūros“, tai yra efektyvi priemonė, padedanti vairuotojams laiku sumažinti greitį ir išvengti pavojingų situacijų kelių priežiūros darbų zonose

        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...dangos-juostos
        https://www.facebook.com/reel/1363344274686738

        Comment


          Kaune, Laisvės alėjos prieigose, prieš kurį laiką atsirado eismo raminimo kalneliai. Pasirinkimas man iš pat pradžių atrodė keistas, nes jie skirti tam, kad netrukdytų pravažiuoti VT, kuris alėjos šiaip jau nekerta. Na, bet gal planas buvo palikti patogius pravažiavimus dviratininkams.

          Bet dabar atsirado po du papildomus kalnelius ir reprezentacinė Kauno erdvė atrodo kaip blogai suformatuoti MS Word dokumentas: Click image for larger version

Name:	20250311_223815.jpg
Views:	776
Size:	1,08 MB
ID:	2188496

          Comment


            Kadangi dažnokai važiuoju dviračiu Batoro g. taku, pastebėjau gerą pokytį su mašinų eismo saugumu ir belenkaip sumažėjusiu Vileikos marozyno siautėjimu šitoje gatvės atkarpoje. Kažką girdėjau apie vidutinio greičio matuoklius, bet tik dabar atkreipiau dėmesį į jų vietą ir konkrečią atkarpą, kurioje pagerėjo reikalai. Net keista šitoje gatvėje matyti civilizuotai ir daugmaž leistinu greičiu važiuojančias mašinas be nuolat gazuojančių ir dūmijančių BMW ir Passatų. Visi važiuoja ramiai kaip geruliai, net ant širdies smagiau

            Comment


              Kas juokingiausia, kad ten vienas iš netikrų matuoklių. Svarbiausia, veikia

              Comment


                Kaip netikrų? Muliažas? Nes kažkoks daiktas, panašus į kamerą, ten tikrai pakabintas.

                Comment


                  Matuoklis tikras. Įrengė dar žiemą, iškart po tų dviejų eismo įvykių su pėsčiaisiais.

                  Pačioje Naujojoje Vilnioje yra Žaliakalnio g., kuri tranzitinė ir su 30km/h riba. Toje atkarpoje įrengė vidutinį greičio matuoklį ir po 2-3 mėn. pašalino kelio ženklus, bet kameros ant stulpų liko. Čia panašu ir bus vienas iš tų kilnojamųjų greičio matuoklių.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Kaip netikrų? Muliažas? Nes kažkoks daiktas, panašus į kamerą, ten tikrai pakabintas.
                    Viena vidutinio greičio matuoklio įranga bus kilnojama. Jo stovėjimo vieta bus nuolat keičiama. Gatvėse atsiras ir dešimt greičio matuoklių imitacijų, kurie, anot specialistų, taip pat efektyviai drausmina vairuotojus.
                    https://vilnius.lt/naujienos/vilniuj...cio-matuokliai

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kadangi dažnokai važiuoju dviračiu Batoro g. taku, pastebėjau gerą pokytį su mašinų eismo saugumu ir belenkaip sumažėjusiu Vileikos marozyno siautėjimu šitoje gatvės atkarpoje. Kažką girdėjau apie vidutinio greičio matuoklius, bet tik dabar atkreipiau dėmesį į jų vietą ir konkrečią atkarpą, kurioje pagerėjo reikalai. Net keista šitoje gatvėje matyti civilizuotai ir daugmaž leistinu greičiu važiuojančias mašinas be nuolat gazuojančių ir dūmijančių BMW ir Passatų. Visi važiuoja ramiai kaip geruliai, net ant širdies smagiau
                      Tiesa, bet vėlgi, turime problemą, kad keturių juostų plente turime 50-60km/h greitį ir nereguliuojamas arba net nežymėtas perėjas. Ne kartą sakiau, daug pavojingiau, kai vietoj perėjos aplinkos, vairuotojų akys stebi spidometrą, kai prieš pat perėją turi numesti keliasdešimt km/h. Čia miesto "civilizuotumas" baigiasi.
                      Dar gali būti, kad aukšto ir gražaus komanda paprašė ten matuoklio, kad būtų tyliau ar paprasčiau išvažiuoti.

                      Comment


                        Kodėl panaikinti kalneliai?



                        https://maps.app.goo.gl/1sRo55fBJkUfEtM69

                        Comment


                          Įsigalioja nauja greičio matuoklių tvarka: ką žinoti vairuotojams

                          Nuo penktadienio įsigalioja nauja Stacionariųjų greičio matuoklių įrengimo ir eksploatavimo keliuose tvarka, numatanti dalį matuoklių perkelti į avaringiausius šalies kelių ruožus, pranešė Susisiekimo ministerija.

                          Kaip teigia naująją tvarką patvirtinęs susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis, kelio ruožai tam tikrose vietose galės būti trumpinami, skaidomi į atskiras dalis arba visa matuoklių įranga perkeliama ten, kur jos labiausiai reikia.

                          „Pavyzdžiui jei analizuojant eismo įvykius paaiškės, kad jie vyksta tik tam tikroje ruožo dalyje, o kitose jų nefiksuojama, kelio ruožas bus sutrumpintas ir apims tik probleminę atkarpą. Jei matuoklio ruožas kerta kelias skirtingo pobūdžio zonas – gyvenvietes, sankryžas ar kelius su nevienodu intensyvumu – jis bus skaidomas į atskiras dalis. Tuo tarpu iš tų vietų, kur situacija keliuose pagerėjo, matuokliai bus perkelti į kitus, didesnę riziką keliančius kelio ruožus“, – pranešime cituojamas E.Sabutis.

                          Tvarkoje numatyta, kad momentinio greičio matuokliai pirmiausia veiks vadinamosiose „juodosiose dėmėse“, avaringose vietose, per gyvenvietes einančių kelių ruožuose prie mokyklų, žaidimo aikštelių, prekybos centrų bei vietose, kur per dvejus metus 250 metrų kelio ruože įvyko ne mažiau kaip du eismo įvykiai.

                          Comment


                            250 metrų kelio ruože
                            jei viename taške vis vyksta autoįvykiai, ne radarą reikia statyti o tą ruožą pertvarkyti.
                            -

                            Comment


                              Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                              jei viename taške vis vyksta autoįvykiai, ne radarą reikia statyti o tą ruožą pertvarkyti.
                              Iš suvestinės: vyras būdamas neblaivus (nustatytas 3,52 prom. neblaivumas) vairavo automobilį AUDI A3, nepasirinko saugaus greičio, nesuvaldė automobilio, atsitrenkė į tujas ir pasišalino.

                              Kažin ar tokie irgi keliauja, keliaus į radarų vietų parinkimo statistiką? Svarbiausia nepasirinko saugaus greičio... o promilės juk tik vairuotojo savijauta Kažin 3,52 prom. koks tas saugus greitis...

                              Comment


                                Tik politikai tokias nesąmones gali sugalvoti.

                                „Tuo tarpu iš tų vietų, kur situacija keliuose pagerėjo, matuokliai bus perkelti į kitus, didesnę riziką keliančius kelio ruožus“, – pranešime cituojamas E.Sabutis.

                                Paimkime ypač ankščiau avaringą atkarpą Garliava - Prienai, situacija ir pagerėjo, kad ten atsirado matuokliai, iškelsime ir lauksime kol vėl pradės žūti žmonės?

                                Likusiose avaringas vietas reikia spręsti, o ne atkurti senas. Tarkime iš šio kelio galbūt bus galima iškelti matuoklius kai jis bus rekonstruotas.

                                Skandinavijos šalys įrengia saugumo priemones ir galvoja kaip jas dar pagerinti, kad žmonės nepriprastų ir neužsimirštų.

                                Comment


                                  Greičio apribojimai Helsinkyje davė naudos: per metus avarijose nežuvo nė vienas žmogus

                                  Helsinkio savivaldybės pareigūnai atskleidė, kad per pastaruosius metus Suomijos sostinėje neužregistruota nė vienos su eismo įvykiais susijusios aukos, rašo „Politico“.

                                  2023 m. ES miestuose eismo įvykiuose žuvo 7 807 europiečiai. Praėjusiais metais Berlyne eismo įvykiuose žuvo penkiasdešimt penki žmonės, o per pastaruosius 12 mėnesių Briuselio regione per susidūrimus žuvo devyni asmenys.

                                  Nors Helsinkis yra viena mažiausių ES sostinių, turinti kiek mažiau nei 690 000 gyventojų, didmiesčio apylinkėse gyvena ir važinėja apie 1,5 mln. žmonių.

                                  Miesto aplinkos skyriaus eismo inžinierius Roni Utriainen Suomijos spaudai sakė, kad šį pasiekimą lėmė „daug veiksnių... bet greičio apribojimai yra vieni svarbiausių“.

                                  Remdamiesi duomenimis, kurie rodo, kad pėsčiųjų mirties rizika sumažėja perpus sumažinus automobilio greitį susidūrimo metu nuo 40 iki 30 kilometrų per valandą, miesto pareigūnai 2021 m. daugumoje Helsinkio gyvenamųjų rajonų ir miesto centro įvedė mažesnį greičio apribojimą.

                                  Apribojimai buvo užtikrinti įrengus 70 naujų greičio matavimo kamerų ir taikant policijos strategiją, pagrįstą nacionaline „Vision Zero“ politika, kuria siekiama nulinio eismo įvykių sužalojimų ar mirčių skaičiaus. Suomijos eismo saugumo įstaigos „Liikenneturva“ surinkti duomenys rodo, kad nuo to laiko eismo įvykių aukų skaičius Helsinkyje mažėja.
                                  Seka Oslo pėdomis.

                                  Comment


                                    Absoliutus vairuotojų genocidas, miestas uždus kamščiuose. Duokit ponui R valerijono po tokių pranešimų.

                                    Comment


                                      Ech, Radarų direkcija...

                                      Comment


                                        Iš pirmo žvilgsnio pagirtina, bet visur reikia žiūrėti ne vien į rezultatą, bet ir į sprendimo kainą (nes tokie dalykai vairuotojams kainuoja degalus ir laiką, kas irgi išsireiškia finansine forma). Nes priešingu atveju galima nuvažiuoti į kraštutinimus ir siūlyti iš viso, sumažinti greitį mieste iki 1 km/h (tada ne tik žuvusių, bet ir sužeistų jokiame mieste praktiškai nebus). Perkeliant praktiką į Vilnių, mes dėl kelių arba keliolikos žuvusių per metus žmonių potencialiai keltume problemas didžiuliam kiekiui vilniečių (dėl žuvusių skaičiaus galima diskutuoti - tikslios statistikos surasti nepavyko, bet Lietuvos policija sako kad 2023-iais Vilniaus apskrityje žuvo 34 žmonės, o chatGPT iš kažkur ištraukė, kad 2023 pačiame Vilniaus mieste žuvo 8 žmonės, t.y., kalba eina apie 10-20 žmonių per metus max), o automobiliais kasdien naudojasi 300k - 400k žmonių. Jau nekalbant apie kontrolės faktorių: iš to pačio Lietuvos policijos straipsnio matome, kad 33 proc. visų žuvusių žuvo dėl viršyto greičio, tai ar nebus kaip visada (kaip su pvz mokesčių mokėjimu) - pasunkiname situaciją tiems, kurie ir taip ramiai vairuoja ir dėl kurių žuvusių ir taip nebūna, tuo tarpu kai ereliai kaip laksto dabar, taip ir lakstys toliau, kokius ribojimus tu bevestum.
                                        Žodžiu, sudėtingas klausimas.

                                        Comment


                                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                          Iš pirmo žvilgsnio pagirtina, bet visur reikia žiūrėti ne vien į rezultatą, bet ir į sprendimo kainą (nes tokie dalykai vairuotojams kainuoja degalus ir laiką, kas irgi išsireiškia finansine forma). Nes priešingu atveju galima nuvažiuoti į kraštutinimus ir siūlyti iš viso, sumažinti greitį mieste iki 1 km/h (tada ne tik žuvusių, bet ir sužeistų jokiame mieste praktiškai nebus). Perkeliant praktiką į Vilnių, mes dėl kelių arba keliolikos žuvusių per metus žmonių potencialiai keltume problemas didžiuliam kiekiui vilniečių (dėl žuvusių skaičiaus galima diskutuoti - tikslios statistikos surasti nepavyko, bet Lietuvos policija sako kad 2023-iais Vilniaus apskrityje žuvo 34 žmonės, o chatGPT iš kažkur ištraukė, kad 2023 pačiame Vilniaus mieste žuvo 8 žmonės, t.y., kalba eina apie 10-20 žmonių per metus max), o automobiliais kasdien naudojasi 300k - 400k žmonių. Jau nekalbant apie kontrolės faktorių: iš to pačio Lietuvos policijos straipsnio matome, kad 33 proc. visų žuvusių žuvo dėl viršyto greičio, tai ar nebus kaip visada (kaip su pvz mokesčių mokėjimu) - pasunkiname situaciją tiems, kurie ir taip ramiai vairuoja ir dėl kurių žuvusių ir taip nebūna, tuo tarpu kai ereliai kaip laksto dabar, taip ir lakstys toliau, kokius ribojimus tu bevestum.
                                          Žodžiu, sudėtingas klausimas.
                                          Reiktų nepamiršti jog miesto gatvėse vidutinis greitis ir taip yra žemesnis net nei 30 dėl šviesoforų bei šalutinių gatvių. O dėl lakstūnų - ženklas nieko nereiškia jeigu gatvė atrodo kaip autostrada - norint padaryti gatvę kurioje nėra lakstūnų, reikia kad ji būtų siaura, su medžiais per vidurį bei iš šonų ir pan., kaip kokiuose Nyderlanduose.

                                          Va kokios gatvės pas mus: https://www.miestai.net/forumas/foru...05#post2073705

                                          Comment

                                          Working...
                                          X