Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau nereikėtų apsiriboti pasiūlymais dėl radarų kiekio ir dažnio. Pagal panašų principą galim numatyti ir tokias taisykles:
    • Ne daugiau nei vienas policijos reidas per savaitę viename mieste;
    • Ne daugiau nei 3 raudoni šviesoforai 10km ruože mieste vienos kelionės metu;
    • Ne daugiau nei 3 atsiųstos baudos vienam automobiliui per mėnesį - visos kitos automatiškai anuliuojamos iki mėnesio galo.
    Išvis reikėtų nuimti visus greičio ribojimus, nereikės piktintis „radarų direkcijos“ veiksmais, nu nes nėra ko trukdyt bachūrams važiuot normaliai dėl kelių užsimušančių lochų.

    O jei rimtai, mane vis dar stebina, kad visuomenėje yra toks didelis palaikymas įstatymų pažeidėjams. Dar labiau stebina, kad net ir šiame forume turime tokių bachūrų.
    Paskutinis taisė Ignalina; 2023.08.12, 10:46.

    Comment


      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

      O nėra taip, kad tvarką prižiūrėt ir prireikus baust turi policija? Tai vat tegul jie ir rūpinasi kameromis ar radarais, kurie antraeilininkus mirksėtojus gaudo.
      KET parašyta kad pastebėjus pažeidimą apie tai turi pranešti policijai. Tai tvarką prižiūrėti turi visi.

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Manau nereikėtų apsiriboti pasiūlymais dėl radarų kiekio ir dažnio. Pagal panašų principą galim numatyti ir tokias taisykles:
        • Ne daugiau nei vienas policijos reidas per savaitę viename mieste;
        • Ne daugiau nei 3 raudoni šviesoforai 10km ruože mieste vienos kelionės metu;
        • Ne daugiau nei 3 atsiųstos baudos vienam automobiliui per mėnesį - visos kitos automatiškai anuliuojamos iki mėnesio galo.
        Išvis reikėtų nuimti visus greičio ribojimus, nereikės piktintis „radarų direkcijos“ veiksmais, nu nes nėra ko trukdyt bachūrams važiuot normaliai dėl kelių užsimušančių lochų.

        O jei rimtai, mane vis dar stebina, kad visuomenėje yra toks didelis palaikymas įstatymų pažeidėjams. Dar labiau stebina, kad net ir šiame forume turime tokių bachūrų.
        Aš siūlau akciją, "3 milijonai matuoklių" arba "kiekvienam po matuoklį". Dalint nemokamai, tegul stato visi kur kam patogiau, pajamų dalybos 25/75 statytojas/valstybė.

        Comment


          Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
          Beje prieš porą mėnesių A14 atsirado dar viena, sakyčiau, pavojinga vieta.
          Netoli HBH link Utenos, kur yra greičio apribojimas "70", Lietuvos Radarų direkcija (labai patiko šitas pavadinimas ​ ) pastatė radarą, tai gi, penktadienio vakarais ir ne tik yra tekę ne vieną kartą pastebėti vos neįvykstantį sumuštinio efektą, kai vienas kerta per stabdžius ir visi iš paskos bando neįsiamžinti. Jeigu toj vietoj tai yra daroma dėl saugumo, tai sėkmės su tokiu mąstymu ir toliau.
          r šiaip greičiausiai Lietuvoje nėra tokio kelio (pataisykit, jei klystu) kur ~6 km atstumu būtų: vidutinio greičio ruožas ir po 3 momentinio greičio matuoklius tiek į vieną, tiek į kitą pusę (viso 6 radarai).
          Šio pavojingo radaro ir kai kurių kitų naujų radarų LAKD nepažymėjo radarų žemėlapyje - pažymėjau

          https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

          Beje, savaitgalį pavyko nustatyti, kad paskutinaime PiaR pranešime LAKD švelnai apsimelavo.
          LAKD 2023.08.11
          Jei greičio matuokliai padeda išsaugoti gyvybes, juos diegsime ir toliau
          AB Lietuvos automobilių kelių direkcija atkreipia dėmesį, kad greičio matuokliai valstybinės reikšmės keliuose nėra dubliuojami – jeigu yra vidutinio greičio kontrolės ruožas, momentinio greičio matuoklių jame nėra.

          https://lakd.lt/naujienos/lietuvos-a...sime-ir-toliau
          Yra bent du momentinia radarai jau besibaigiant vidutinio greičio matavimo ruožams:
          - A2 važiuojant link Vilniaus ties Avižienais / Bukiškėmis
          - A14 važiuojant nuo Vilniaus ties Riešės sankryža.
          Ten greičiai jau ir taip sulėtėję ir paprastai nesukeliamos avarinės situacijos. Bet kam meluoti, kad matuoklai nėra dubliuojami.

          Įrengti prieš 16 metų suplanuotą dviejų lygių sankryžą Riešės sankryžoje (A14, 14 km), bent padaryti papildomą juostą ar nors sureguliuoti šviesoforų ciklus LAKD nesugeba,
          Tačiau LAKD kaip kokia Radarų direkcija, pasirūpino, kad būtų uždvigubinti radarai.

          Comment


            Romai, o ką manytum apie pasiūlymą leisti važiuoti per raudoną, jei nesimato atvažiuojančių mašinų? Iš principo tai padėtų efektyviau valdyti eismą mažesnėmis išlaidomis.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Romai, o ką manytum apie pasiūlymą leisti važiuoti per raudoną, jei nesimato atvažiuojančių mašinų? Iš principo tai padėtų efektyviau valdyti eismą mažesnėmis išlaidomis.
              Nereikia siūlyt idėjų merui be cirkų. Nors pastaruoju metu vis pamatau vieną kitą naudojantį šitą eismo optimizaciją.

              Comment


                Priminė man idėją, kurią bendradarbiai diskutavo prieš keletą metų jau - jei pėstysis artėdamas prie perėjos mato, kad mašina nesiruošia stoti, tai jam priklauso ją praleist, arba būtų pats kaltas. Buvo paminėta, kad ypač jei mašina didesnė, nes stabdymas ir gazavimas yra salerkos švaistymas.

                Aš čia visiškai nejuokauju.

                Comment


                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                  Priminė man idėją, kurią bendradarbiai diskutavo prieš keletą metų jau - jei pėstysis artėdamas prie perėjos mato, kad mašina nesiruošia stoti, tai jam priklauso ją praleist, arba būtų pats kaltas. Buvo paminėta, kad ypač jei mašina didesnė, nes stabdymas ir gazavimas yra salerkos švaistymas.

                  Aš čia visiškai nejuokauju.
                  Gal tiesiog iš Panevėžio buvo?

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Gal tiesiog iš Panevėžio buvo?
                    Nope, vilniečiai (kurie žino kaip miestas turi veikti, priešingai nei kaimiečiai iš Tauragės).

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą

                      Šio pavojingo radaro ir kai kurių kitų naujų radarų LAKD nepažymėjo radarų žemėlapyje - pažymėjau

                      https://gis.ktvis.lt/arcgis/apps/Vie...2f6070bb897b23

                      Beje, savaitgalį pavyko nustatyti, kad paskutinaime PiaR pranešime LAKD švelnai apsimelavo.
                      LAKD 2023.08.11
                      Jei greičio matuokliai padeda išsaugoti gyvybes, juos diegsime ir toliau


                      Yra bent du momentinia radarai jau besibaigiant vidutinio greičio matavimo ruožams:
                      - A2 važiuojant link Vilniaus ties Avižienais / Bukiškėmis
                      - A14 važiuojant nuo Vilniaus ties Riešės sankryža.
                      Ten greičiai jau ir taip sulėtėję ir paprastai nesukeliamos avarinės situacijos. Bet kam meluoti, kad matuoklai nėra dubliuojami.

                      Įrengti prieš 16 metų suplanuotą dviejų lygių sankryžą Riešės sankryžoje (A14, 14 km), bent padaryti papildomą juostą ar nors sureguliuoti šviesoforų ciklus LAKD nesugeba,
                      Tačiau LAKD kaip kokia Radarų direkcija, pasirūpino, kad būtų uždvigubinti radarai.
                      Prie Akademijos Kaune jau stovi naujas (tikriausiai dar neveikia) momentinis matuoklis vidutinio matuoklio ruože. Jokioj civilizuotoj valstybėj nesu to matęs.

                      Comment


                        Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą


                        Jokioj civilizuotoj valstybėj nesu to matęs.
                        Matęs ko? Greičio matuoklio?

                        Comment


                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                          Prie Akademijos Kaune jau stovi naujas (tikriausiai dar neveikia) momentinis matuoklis vidutinio matuoklio ruože. Jokioj civilizuotoj valstybėj nesu to matęs.
                          Nesuprantama, kam LAKD reikėjo taip bukai meluoti, kad nėra dubliuojami mometiniai ir vidutinio grreičio matuokliai.
                          Arba jie patys nežino, kas pas juos darosi arba išvis nieko negalvoja.

                          Comment


                            Gal kas apšviestų akcijos "Radaras kiekvienam" dalyvius. Kas per nauji radarai Panevėžio aplinkelyje (momentiniai?, sektoriniai?). Radaro lentelių prismaigstyta, bet nei tarp esamų, nei tarp planuojamų LAKD nemačiau.

                            Comment


                              KET nėra taip parašyta. Gal būtų laikas atsinaujinti KET žinias?

                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                              KET parašyta kad pastebėjus pažeidimą apie tai turi pranešti policijai. Tai tvarką prižiūrėti turi visi.

                              Comment


                                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                KET nėra taip parašyta. Gal būtų laikas atsinaujinti KET žinias?


                                III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos (4-13p.)

                                Eismo dalyviai, sudarę ar pastebėję kliūtį kelyje, sukėlę ar pastebėję jame pavojų, privalo šią kliūtį ar pavojų pašalinti, o negalėdami to padaryti – pranešti policijai ar kelio pagal Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 4 straipsnyje nustatytą kelių suskirstymą savininkui

                                Čia jau lieka apsispręsti kaip kas ir ką kelyje traktuos pavojų.

                                Comment


                                  Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                  III. Bendrosios eismo dalyvių pareigos (4-13p.)

                                  Eismo dalyviai, sudarę ar pastebėję kliūtį kelyje, sukėlę ar pastebėję jame pavojų, privalo šią kliūtį ar pavojų pašalinti, o negalėdami to padaryti – pranešti policijai ar kelio pagal Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 4 straipsnyje nustatytą kelių suskirstymą savininkui

                                  Čia jau lieka apsispręsti kaip kas ir ką kelyje traktuos pavojų.
                                  Kadaise toks Milvydas Juškauskas labai reiškėsi viešoje erdvėje - kabinėjosi prie policininko batų raištelių spalvos ir pan., tai vat čia jo lygio išvedžiojimai.

                                  Comment


                                    Parašė KAROSA Rodyti pranešimą
                                    Beje prieš porą mėnesių atsirado dar viena, sakyčiau, pavojinga vieta. Netoli HBH link Utenos, kur yra greičio apribojimas "70", Lietuvos Radarų direkcija (labai patiko šitas pavadinimas ) pastatė radarą, tai gi, penktadienio vakarais ir ne tik yra tekę ne vieną kartą pastebėti vos neįvykstantį sumuštinio efektą, kai vienas kerta per stabdžius ir visi iš paskos bando neįsiamžinti. Jeigu toj vietoj tai yra daroma dėl saugumo, tai sėkmės su tokiu mąstymu ir toliau. Ir šiaip greičiausiai Lietuvoje nėra tokio kelio (pataisykit, jei klystu) kur ~6 km atstumu būtų: vidutinio greičio ruožas ir po 3 momentinio greičio matuoklius tiek į vieną, tiek į kitą pusę (viso 6 radarai).
                                    Aš manau kad čia tiesiog yra vairuotojų genocidas.
                                    If a lion could speak, we could not understand him.

                                    Comment


                                      Gal jau laikas Lietuvos Radarų direkciją pervadinti į Lietuvos radarų ir genocido direkciją?

                                      Comment


                                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                                        Gal jau laikas Lietuvos Radarų direkciją pervadinti į Lietuvos radarų ir genocido direkciją?
                                        Manau kad normalūs vairuotojai, kurie patys geriausiai žino kur ir kokiu greičiu galima važiuoti, jau seniai pervadino Lietuvos Radarų direkciją kitu, su žodžiu "radarai" besirimuojančiu žodžiu.
                                        If a lion could speak, we could not understand him.

                                        Comment


                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                          Kadaise toks Milvydas Juškauskas labai reiškėsi viešoje erdvėje - kabinėjosi prie policininko batų raištelių spalvos ir pan., tai vat čia jo lygio išvedžiojimai.
                                          Ar aš kabinėjuosi-išvedžioju, paryškindamas KET punktą? Tiesiog tokia prievolė (nediskutuosiu kiek išsamiai išreiškta) yra įrašyta KET. Kaip apie kelyje pavojų keliantį girtą vairuotoją, taip ir apie bet kokį kitą pažeidimą turi teisę (prievolę) pranešti. Jei kas turi noro ir laiko, gali nors ir apie kiekvieną posūkio neparodymą informuoti. Kiek tai turės prasmės ir vertės - atskira tema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X