Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Vokietijoje ribojama tik kai aiškiai matoma dėl ko toks ribojimas.
    Nu:
    22 Хоокзилер штрассе – „Google“ žemėlapiai
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Na taip, yra toliau paaiškinimas dėl ko ribojamas ir įspėjimas:
      Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiai

      Comment


        Vokiečių žinios silpnokos nors ir mokiausi.. bet tolimesniame ženkle po šauktuku yra paminėti kelkraščiai. Pravažiavus keliu matosi, kad vietomis žolė iki pat asfalto, vietomis jos nėra palei kraštą. Spėčiau, kad ribojimas dėl kelio pločio ir ir rato "nulipimo' nuo asfalto.
        L812 – „Google“ žemėlapiai prasilenkimas su šiukšliaveže ant 90 tikrai nebūtų saugu.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą

          Na taip, yra toliau paaiškinimas dėl ko ribojamas ir įspėjimas:
          Hooksieler Str. – „Google“ žemėlapiai
          Kiek esu vežiotas tame regione - ten visi keliai, kurie nėra autobanai, tokie. Keliai lygūs kaip stalas, posūkių beveik nėra ir visur 70.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
            Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.

            Comment


              Parašė thomcius Rodyti pranešimą
              Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
              Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
              Pas mus paprastai pločio netrūksta. Jei kur būtų siaura vieta, tai natūralu, kad reikia ir ženklo dėl siauros dangos, ir greičio ribojimo.

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
                Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
                Kad nereiktų be reikalo mūsų gaideliais vadinti, atsakyk į konkretų klausimą: kaip pasikeitė (pablogėjo) eismo sąlygos šioje atkarpoje, kad išasfaltavus, ten reikėjo įsmeigti 40km/h ribojimą? Pridėsiu - matomumas puikus, reljefas lygus, kelias naujas, kelio profilis neišsikraipęs. Per dieną pravažiuoja maks. 100 automobilių.

                Attached Files
                Mano blogas

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                  Na ką tu tiems gaideliams paaiškinsi, sakau pradeda su savo demagogijomis: "va užsienį tai taip nebūna "
                  Per daug ženklų pas mus, parodai pavyzdį užsienį tai jau tinka ir papildomas šauktukas ir lentelė po šauktuku, pamato kad ir šalikelių nėra ir kad šiukšlevežė gali atvažiuoti iš to aklo posūkio kur jam nepatinka 30 ženklas ir t.t.
                  Pirmiausia paties niekas nei ereliu, nei sraige, nei dar kokiu gyvūnų nepavadino... taigi savo grožybinius epitetus irgi pasilik sau. O jei gali argumentuoti prašom į sceną...
                  Dar kartą apie tą pačią vietovę.... vienas apribojimo ženklas 4km siaurai atkarpai netolygu mūsiškiams liksmiesiems kalneliams 90-70-50-30-50-70...
                  Kelias nuo to paties miestelio į kitą pusę K93 – „Google“ žemėlapiai Kur 50, kur 30? Žiūrėk tu man... ne tik čekas, austras, bet net ir vokietis gali posūkį pagal automobilio, padangų, oro sąlygų stovį ir savo patirtį įveikti.
                  Lietuva 191 – „Google“ žemėlapiai vienas "saugiausių" kelių, apribojimų pusė amžiaus nėra ir viskas norma. Ar ženklai pas mus statomi tik po kapitalinio remonto?

                  Comment


                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                    Kad nereiktų be reikalo mūsų gaideliais vadinti, atsakyk į konkretų klausimą: kaip pasikeitė (pablogėjo) eismo sąlygos šioje atkarpoje, kad išasfaltavus, ten reikėjo įsmeigti 40km/h ribojimą? Pridėsiu - matomumas puikus, reljefas lygus, kelias naujas, kelio profilis neišsikraipęs. Per dieną pravažiuoja maks. 100 automobilių.
                    Kadangi oponuojantis žinau, kad vėl ners į krūmus. Pasakysiu iš praktikos... po tokių kelių išasfaltavimo žiemos metu priežiūra išlieka minimali. Tad kelias tampa žymiai slidesnis, nes anksčiau kaip sakant pasibarstydavo pats nuo savęs Bet tai vis tiek ne argumentas tokiam nuolatiniam ribojimo ženklui.

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      Kad nereiktų be reikalo mūsų gaideliais vadinti, atsakyk į konkretų klausimą: kaip pasikeitė (pablogėjo) eismo sąlygos šioje atkarpoje, kad išasfaltavus, ten reikėjo įsmeigti 40km/h ribojimą? Pridėsiu - matomumas puikus, reljefas lygus, kelias naujas, kelio profilis neišsikraipęs. Per dieną pravažiuoja maks. 100 automobilių.
                      nesu ekspertas ir ten negyvenu, nevažinėju, tad negaliu pasakyti kodėl taip padaryta. Iš foto galėčiau tik spėlioti ir pateikti savo neprofesionalią nuomonę. Stovi statybinis konteineris, aplink pilna pripilta žvyro krūvų, gal vyksta kokie nors darbai?

                      Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?
                      Paskutinis taisė thomcius; 2024.03.19, 16:52.

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                        nesu ekspertas ir ten negyvenu, nevažinėju, tad negaliu pasakyti kodėl taip padaryta. Iš foto galėčiau tik spėlioti ir pateikti savo neprofesionalią nuomonę. Stovi statybinis konteineris, aplink pilna pripilta žvyro krūvų, gal vyksta kokie nors darbai?

                        Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?
                        Nuolatiniai ženklai konteineriui prie sandėlio ir žvyro krūvoms?
                        Gal išlaikom minties kryptį? Nes tuoj pradėsi kaip argumentą naudoti, kokį nors Vilniaus gyvenamosios zonos paskelbimą. Ir kodėl čia nieks Paryžiaus senamiesčio ribojimų Lietuvos laukuose netaiko? Nors panašu, kad link to artėjame

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          nesu ekspertas ir ten negyvenu, nevažinėju, tad negaliu pasakyti kodėl taip padaryta. Iš foto galėčiau tik spėlioti ir pateikti savo neprofesionalią nuomonę.
                          Tai pala, kai kiti suabejoja greičio ribojimo ženklo reikalingumu, tai jie "gaideliai". Ir kad juos gaideliais pavadinti, spėlioti kažkodėl jau nereikia, bet kai paaiškinti kodėl tas ženklas ten pastatytas, tada jau "negyvenu, nevažinėju, galiu pateikti savo neprofesionalią nuomonę "...


                          Stovi statybinis konteineris, aplink pilna pripilta žvyro krūvų, gal vyksta kokie nors darbai?
                          Ten buvę kolūkio garažai, dabar kažkoks vietinis ūkininkas naudoja savo reikmėms. "Konteineriai" irgi jo, stovi jo teritorijoje. Žvyro krūvos likę nuo kelio rekonstrukcijos laikų. Jei būtų remontas, tada turėtų stovėti ženklai indikuojantys kelio remontą...

                          Kodėl Paryžiuje mieste kažkada greitį sumažino nuo 60 iki 50 dabar iki 30? Kas pasikeitė? Sugriuvo gatvės? Padidėjo saugumas?
                          Vieno didžiausių Europos miesto, kuriame gyvena 4x Lietuvos gyventojų, palyginimas su dievo užmirštu kampeliu, kur 10km spinduliu gyvena gal 2-3 tūkst. žmonių, tik parodo pačio minčių (ne)nuoseklumą....
                          Mano blogas

                          Comment


                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                            AAA!!! Kažkas drįso pasakyti, kad greičio ribojimo ženklai galbūt pertekliniai!!!

                            Kol buvo žvyrkelis, greitis buvo 70km/h (iki 2007m - 90km/h). Kai atsirado asfaltas, eismo saugumas kelyje ženkliai suprastėjo, todėl reikėjo prismaigstyti 40 ar 30 ženklų...
                            Įdėkite dar kokį miško kelią, vėliau nutiestą normalią gatvę ir piktinkitės greičio ribojimais, perėjomis, šviesoforais, nes "anskčiau būdavo lėkti ant 90 km/h"
                            tuom miško keliu be stabdymų. Gal esmė, kad anksčiau to kelio apskritai niekas neprižiūrėjo, o dabar atsiradę greičio ribojimai ir atsirado, kai kelias buvo inspektuotas?
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Įdėkite dar kokį miško kelią, vėliau nutiestą normalią gatvę ir piktinkitės greičio ribojimais, perėjomis, šviesoforais, nes "anskčiau būdavo lėkti ant 90 km/h"
                              tuom miško keliu be stabdymų. Gal esmė, kad anksčiau to kelio apskritai niekas neprižiūrėjo, o dabar atsiradę greičio ribojimai ir atsirado, kai kelias buvo inspektuotas?
                              Minties seka: miško kelias-gatvė-perėjos-šviesoforai.... kurie iš pateiktų sutvarkytų kelių pavyzdžių atitinka šią seką? Gal pagaliau jau baikim pritempinėti argumentus pasinaudodami Paryžiaus, ar kokių Turniškių ar Antakalnio pavyzdžiais?

                              "kelio apskritai niekas neprižiūrėjo".... wow ar nori pasakyti, kad kol kelio nerekonstruoja arba neišasfaltuoja, niekas nesirūpina jo saugumu. Tai kieno iniciatyva žvyrkeliuose susmaigstyti ženklai, atnaujinami esami, statomi nauji?

                              Comment


                                Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
                                Tai kieno iniciatyva žvyrkeliuose susmaigstyti ženklai, atnaujinami esami, statomi nauji?
                                Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
                                Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis.
                                  Nežinau ar yra kažkokie standartai (tikiuosi yra), bet kartais atrodo, kad tie kurie rengia rekonstrukcijas, susilažina, kas daugiau ženklų sugebės prismaigstyti, pvz: Pašiliai netoli Kėdainių. Pašiliai yra sodai palei 1906 kelią. Tame ruože atsišakoja mažytės (daugiausia neasfaltuotos) gatvelės. Atstumai tarp jų 60-100m. Prie kiekvienos sankryžos pastatyti 5 ženklai: ant kelio 1906 - 2x 201, sodo keliukui - 1x 203. Kadangi šalia dar eina dviračių takas, tai jam pastatyti dar 2x 413. Ir toks miškas ženklų kas ~80m. Ypač gerai atrodo tamsiu paros metu, kai visa ta kakofonija spindi nuo lempų, kaip koks pakilimo takas.



                                  Attached Files
                                  Mano blogas

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
                                    Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
                                    Labai gerai pastebėta, kad Švedijoje, kaip ir daug kur kitur, yra tam tikra logika ribojime ir netgi pagal aplinką galima nuspėti greičio limitą, bei matant ribojimą iki tam tikro greičio, galima suprasti kodėl jis ten toks yra (pvz. sankryža, apgyvendinta zona, centras ar pan.). Pas mus tame nėra jokio algoritmo (logikos) ir greičio ribojimų paletė yra tokia: 90-80-70-60-50-40-30. T.y. nepriklausomai nuo aplinkos (ar tai miškas, ar tai apgyvendinta zona, ar viena troba prie kelio) galima tikėtis ir praktiškai sutikti bet kokios reikšmės greičio ribojimo ženklą.

                                    Miestų centrinėse dalyse, kur daug eismo, daug pėsčiųjų įvedamas 30 km/h ribojimas, nes turbūt visiems akivaizdu kodėl jis toks.
                                    O vat čia toks absurdo pvz. iš gyvenvietės pavadinimu Skirsnemunė pakraščio.

                                    Skirsnemunė, Tauragė County - Google Maps

                                    Gal kas gudras gali paaiškinti kodėl ir ką čia reiškia tie 30 km/h ? Ženklas pastatytas prieš pat sankryžą (iš kairės pusės irgi yra toks pats ribojimas). Kaip žinia, greičio ribojimai galioja iki sankryžos. Taigi šis ribojimas galioja 5 metrų ilgio atkarpoje. KAM IR KODĖL jis čia? Nes iki sankryžos asfaltu visur 50 km/h (ten kur namai ir įvažiavimai į kiemus), o už sankryžos žvyras ne gyvenvietėje - 70 km/h.

                                    Arba jeigu bandoma apsimesti, kad pertekliniai ir nelogiški greičio ribojimo ženklai yra kažkuom naudingi, tai visų pirma tikriausiai reikia pradėti nuo aiškiai matomų, vienodo dydžio ženklų, kurie žymi gyvenvietės pradžią. Nes tokie ženklai yra svarbūs ir dažnu atveju greitį nuo 90 km/h mažina iki 50 km/h dėl visiems suprantamų priežasčių.
                                    Ir nedaryti taip kaip čia, kai gyvenvietės ženklas pakabintas belekur ir mažesnis už gatvės pavadinimo lentelę:

                                    1 Galinės g. - Google Maps

                                    Arba čia, kai ženklas kažkur toli šone ir "užmaskuotas" kitais reklaminiais stendais. Aišku norint "padirbėti su trikoju" tokie variantai labai geri:

                                    120 Vydūno al. - Google Maps

                                    Kažkur irgi krūmuose įsmeigta gatvės pavadinimio dydžio lentelė:

                                    68 1906 - Google Maps

                                    Comment



                                      Via-Radarlita yra valstybė valstybėje atsakinga tik pati sau. Todėl gali smaigstyti kiek nori ženklų,. kad tik įsisavintų daugiau lėšų. O kartu tarsi rodo, kad kašką daro dėl eismo saugumo (nors perteklinis reguliavimas ir ženklinimas neturi nieko bendra su eismo saugumu).
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Tamsta kaltini kitus nedraugaujant su logika, bet pačiam reikia aiškinti, kaip šitai vyksta? Ta prasme nu tikrai niekas nesivažinėja ir nesprendžia, kad gal ai va čia kažką pakeičiam. Kai kažkas susidėvi - suremontuojama. Gaunama juodoji dėmė - įrengiamos saugumo priemonės. Sulaukiama eilės rekonstravimui - praeidinėja auditą, o ten labai žiūri eismo saugos priemones.
                                        Taip, gal ir galima būtų apseiti kai kuriose vietose be to mažinimo, bet ir nėra tas ženklų kiekis pas mus kažkoks išskirtinis. Kiekvienoje šalyje kitaip. Pvz. Švedijoje nepaisant sankryžų ar gyvenviečių ribų - visvien statomi greičio ribojimo ženklai ir jie dar geltoname fone, kad geriau atkreiptų dėmesį. Užmiesty 80 kiekvienoj sakryžoj, gyvenvietėse riboje 40, o centre neretai dar ir 30 . Gal ir vizualinis triukšmas, bet netenka bent spėlioti, koks kur ribojimas galioja.
                                        Į mane galima ir "tu", aš paprastas Apie kokią logiką kalbam? Tai aišku, kad nieks nevažinėja ir neieško kur čia kokį dar ženklą smeigt. Jei tame kelyje neįvyksta besikartojantys eismo įvykiai dėl greičio, tai kokio velnio kiekvienam vingiui smeigt po ženklą. Ar naujo asfalto perklojimas kardinaliai keičia pavojaus lygį? Gerom oro salygom tokius posūkius saugiai gali įveikti tik prilėtindamas, blogom tenka ir žymiai stipriau už ribojantį ženklą numest. Žinoma gali sakyti, kad tai mano asmeninė nuomonė apie tą saugumą. Bet kai kituose keliuose šimtus tokių posūkių įveikinėji be jokių nustatytų ribojimų, tai ir kyla klausimas "Kokia logika tokio ženklo"? Diskusija ir yra ar ne per skrupulingai kiekvieną posūkį matuojam ir švaistom pinigus, ar čia autonominėm mašinom kelius ruošiam?, Ir čia kalba ne apie skraidančius gaidelius. Tokiuose keliuose niekados radarai nestovi ir turbūt ateitį nestovės, nes srauto nėra. Todėl argumentas, kad skraidyt trukdo nelabai limpa. Spausk ten kiek nori.
                                        Pasirinkau kaip paminėjai Švedijos vingiuotą kelią W 735 – „Google“ žemėlapiai Visas kelias 70km/h ir viskas, jokių papildomų ribojimų ties kiekvienu posūkiu. W 735 – „Google“ žemėlapiai net sankryžos įspėjamųjų ženklų nėra. Ar pas mus negalim jei jau buvo baisiai vingiuotas žvyrkelis po asfaltavimo ir palikt visam 70km/h. O jau kiekvieną posūkį įveikinėsime pagal kelio būklę, transporto rūšį ir turimą patirtį. Ar tai labai nesaugiai atrodo?

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                          Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h. Svarbu aš ten negyvenu ir mano vaikai ne. ✌️
                                          Esmė tame, kad klausimas kam skiriam prioritetą. Ar vienam gyventojui, kuris ŽINO, kad gyvena prie kelio, ar tūkstančiams pravažiuojančių vairuotojų? Austrijoj kažkodėl ne problema, kad kiemo išvažiavimas tiesiai į kelią kur greitis 90(ar100).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X