Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Kelių ir gatvių eismo saugumo priemonės - greičio matuokliai, kalneliai, ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Va tipiniai savo tiesų įrodinėtojai ir pats sprendžiu kokiu greičiu važiuoti, gi matomumas geras, kintamų ženklų nėra, radarai nelegalūs, pasipinigavimas:
    Jau išsiliejai? ar su Čekijos klausimu jau pabaigėm? Pločio tiek magistralei, tiek greitkeliui jau pakanka?
    Persimetei kitu kampu, diskutavome apie tuščius užmiesčio kelius, o tu miesto pavyzdį įkišai. Šaunuolis.
    O jei jau apie šią gatvę kalbant, tai apskritai uždrausčiau sukimus į kairę tokioj gatvėj ne normaliose sankryžose. Ir radarai gali stacionarūs stovėt, kam žmogui hemarojų augint mašinoj besėdint.
    Kai baigiasi argumentai, prasideda tuščios salvės: maršajobai, antiradarininkai... dar apkaboje liko antivakseriai, vatnikai ir t.t.
    Apgailestaudamas pranešu, kad taikinys nepasiektas, nei priklausau, nei prijaučiu šiems marginalams. Laukiu sekančios salvės , nors labiau norėčiau argumentuotos diskusijos.

    Comment


      Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

      Jau išsiliejai? ar su Čekijos klausimu jau pabaigėm? Pločio tiek magistralei, tiek greitkeliui jau pakanka?
      Persimetei kitu kampu, diskutavome apie tuščius užmiesčio kelius, o tu miesto pavyzdį įkišai. Šaunuolis.
      O jei jau apie šią gatvę kalbant, tai apskritai uždrausčiau sukimus į kairę tokioj gatvėj ne normaliose sankryžose. Ir radarai gali stacionarūs stovėt, kam žmogui hemarojų augint mašinoj besėdint.
      Kai baigiasi argumentai, prasideda tuščios salvės: maršajobai, antiradarininkai... dar apkaboje liko antivakseriai, vatnikai ir t.t.
      Apgailestaudamas pranešu, kad taikinys nepasiektas, nei priklausau, nei prijaučiu šiems marginalams. Laukiu sekančios salvės , nors labiau norėčiau argumentuotos diskusijos.
      paskutinė replika ir duosiu kelią.
      Tau jau žmonės rašė argumentus, bet tu vis tiek laikaisi savo kaip tam video maršietis, jam sako vieną, bet netinka, nes ne pagal jį atsakymas, jam kaip ir tau geriau tinka to kur užblokavo radarą, kuris sako, kad radarai nelegalūs, kuris pusę mašinos priekio sukišęs į važiuojamąją dalį ir kelia papildomą riziką sau ir kitiems eismo dalyviams, argumentai.

      Tai pirma apie Čekiją, jei tau ten tokio pat pločio kelias, tai pasižiūrėk iš naujo. Antra ne visi vairuotojai apsiplunksnavę ir moka skraidyti, daugeliui vairuotojų didžiuliu greičiu (šiuo atveju 130/110km/h) artėjant prie fiziškai ir vizualiai siauresnės kelio atkarpos mažina greitį, tad tikiu, kad tu tarp tų drasiųjų kuriam nereikia apribojimų, bet yra tokių kurie nepasiryžę ten prašokti 130/110, tad manau geriau visiems paisyti kelio ženklų ir nebus chaoso, o specialistai (ne forumo, sofos specialistai) sprendžia kur kokius ženklus statyti ir kada nuimti.
      Aišku mes turime teisę paklausti ar pasiūlyti tai atsakingoms tarnyboms savo nuomonę, bet nereikalauti, aš teisus ir kitų argumentai kurie nesutampa su mano lygūs nuliui.

      Gero ir tiesaus tau kelio, kad nebraukytum šonų ir pakilti galėtum .

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        paskutinė replika ir duosiu kelią.
        Tau jau žmonės rašė argumentus, bet tu vis tiek laikaisi savo kaip tam video maršietis, jam sako vieną, bet netinka, nes ne pagal jį atsakymas, jam kaip ir tau geriau tinka to kur užblokavo radarą, kuris sako, kad radarai nelegalūs, kuris pusę mašinos priekio sukišęs į važiuojamąją dalį ir kelia papildomą riziką sau ir kitiems eismo dalyviams, argumentai.

        Tai pirma apie Čekiją, jei tau ten tokio pat pločio kelias, tai pasižiūrėk iš naujo. Antra ne visi vairuotojai apsiplunksnavę ir moka skraidyti, daugeliui vairuotojų didžiuliu greičiu (šiuo atveju 130/110km/h) artėjant prie fiziškai ir vizualiai siauresnės kelio atkarpos mažina greitį, tad tikiu, kad tu tarp tų drasiųjų kuriam nereikia apribojimų, bet yra tokių kurie nepasiryžę ten prašokti 130/110, tad manau geriau visiems paisyti kelio ženklų ir nebus chaoso, o specialistai (ne forumo, sofos specialistai) sprendžia kur kokius ženklus statyti ir kada nuimti.
        Aišku mes turime teisę paklausti ar pasiūlyti tai atsakingoms tarnyboms savo nuomonę, bet nereikalauti, aš teisus ir kitų argumentai kurie nesutampa su mano lygūs nuliui.

        Gero ir tiesaus tau kelio, kad nebraukytum šonų ir pakilti galėtum .
        Na va kai yra noras, galima ir be didelių įžeidinėjimų atsakyti, pagirtina Jei atsakymas argumentuotas, paremtas žinojimu man visados tinka. Bet jei jis tik pagrįstas asmenine spėlione, kuriai galiu priešargumentuoti, aš ir kvestionuoju... ar čia kriminalas?
        Dėl Čekijos, tai ne kartą ir žiūrėjęs ir pravažiavęs. Taip plotis konkrečioje vietoje kažkiek didesnis, liniuote nepamatuosim. Bet apsauginės tvorelės irgi pakankamai arti ir ribojimų nei iki 110, 100, 90 net nekvepia.
        Ribojimo priežastys: susiaurėjimas, aukščių perkrytis, vanduo ant kelio, tilto siūlės, tilto avarinė būklė... kas sekantis? neapsiplunksnavę vairuotojai. Įtikinamai skamba? man nestipriai, nes turiu kontargumentą - kas antra moteryte paprastame kelyje prasilenkiant su fura nukelia koją nuo pedalo. Bet ar dėl to mažinam greičius eiliniame kelyje? Nu kaip ir ne.
        Kažką siūlyti atsakingoms tarnyboms reikia turėti pradinę teisingą informaciją, o ne spėliones. Manau apie tai ir galim diskutuoti. Ko čia klausi, čia viskas ok... tai ne diskusija.
        Kilt nesiruošiu, bet ir tuščioje sankryžėlėje tikrai jums nemaišysiu ir nekelsiu chaoso. Mažiau nervų kelyje

        Comment


          Eilinį kartą grįžus iš vakarų vėl tenka mėnesį nervintis Lietuvos keliuose. Nu niekur, niekur, nemačiau 4 juostų su skiriamąja juosta, kad gretis būtų 90. Net ir 110 nelabai kur yra. Varai posūkiu leistinu 120km/h ir matai kad tokiu greičiu sunku nulaikyt automobilį, ir pats savo noru sulėtini mažiau leistino greičio. O miesteliuose aplink namus matai, kad 90 laipsnių posūkiuose 50km/h yra per greitai ir važiuoji savo noru 30 km/h. Austrijoj už miestelių vingiuose irgi 90(ar 100) neįmanoma važiuot, važiuoji lėčiau, kai kur ir 50km/h. Bet ten neprismaigstyta jokių 40km/h, ar 70 km/h. Tiesiog iš esmės viskas kitaip - ir tada jau supranti, kad jei yra lėtinimas, tai jo ten tikrai reikia.
          Dievai! išsiųskite mūsų Kelių direkcijos myžnius jei ne į aną pasaulį, tai bent komandiruotei į vakarus.

          Comment


            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
            Eilinį kartą grįžus iš vakarų vėl tenka mėnesį nervintis Lietuvos keliuose.
            Čia mėnesį gali nervintis, jei pastoviai tokiais keliais su absurdiškais ribojimais nevažinėji.

            Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
            O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą
              Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.
              O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
              Man gerai įsiminė rajoninis kelias Nr. 2801 (Alanta - Girsteitiškis), kurį išasfaltavus visame kelyje įsigaliojo 50 km/h ribojimas, su nemažai sumažėjimų iki 40 km/h, kaikur net tiesiosiose: https://www.google.com/maps/@55.3149...8192?entry=tts

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Kaip tipinis idiotizmo pvz. galėtų būti rajoninis kelias Nr. 4532 (Vilkyškiai - Griežpelkiai). Tai neseniai buvęs žvyrkelis, kuriame anksčiau nebuvo kažkokių išskirtinių greičio ribojimų, o standartinis žvyrkelių - 70 km/h. Dabar jį išasfaltavus, kelias pasidarė super pavojingu, todėl ties kiekvienu posūkiu, vingiu stovi greitį ribojantys ženklai. Ir tie ženklai ne kokie 70 km/h, o šiame kelyje yra visa puokštė leistinų greičių: 90 km/h, 70 km/h, 60 km/h, 50 km/h ir netgi 30 km/h. Važiuoji ir po antro kelio vingio nebekreipi dėmesio į greičio ribojimo ženklus, nes jie susmaigstyti vos ne kas 50 metrų.

                O čia elementari sisteminė problema, kai projektams atliekamas eismo saugumo auditas. Auditoriai stropūs ir skrupulingai išskaičiuoja greitį, kokiu tą posūkį galima įveikti
                Tik problema, kad posūkį, ties kuriuo stovi ženklas 30 km/h, kažkaip be jokių problemų gali 90 km/h greičiu įveikti.
                Išties, naujai išasfaltuotuose žvyrkeliuose yra ženklų ir visokių kalniukų perteklius
                Nutiesus žvyrkelyje asfaltą padidėja greičiai, tačiau kartais prarandamas saikas

                Čia greičio ribojimo ženklai 8 kilometrų ruože
                Nr. 4532 Vilkyškiai - Oplankys - Griežpelkiai (Pagėgių sav. ir Tauragės rajonas)
                Foto 2023.08
                1. Išvažiavimas iš Vilkyškių. 60 km/val.


                2. Lenkti gal ir pavojingam; bet kam tiesioje atkarpoje riboti greitį iki 70 km. val.


                3. Įvažiavimas į Tauragės rajoną. Kam šitaip riboti greitį įkalnėje?


                4. Įkalnėje ribojimasi ki 50 km/val. - OK, gal ten apačioje koks posūkis


                5. Čia ribojiamas net iki 30 50 km/val.


                6. Tiesi atkarpa, galim ir lenkti. Bet greitis kažkodėl ribojamas iki 70 km/ val


                7. Kažkur toliau matosi posūkis (kokioje Čekijoje tai būtų tiesusis ruožas). Tebūnie 50 km/val.


                8. Ir vėl tiesut tiesutėle atkarpa
                Bingo!!!. Vėl teisingai atspėjote - 70 km/ h


                Apibendrinant:
                Iš 8 greičio ribojamų ženklų keturiose vietose, t.y., tiesiose ar didelio posūkio spindulio atkarpose, ribojimas iki 60-70 km/ val. Gal pakaktų kokio vieno greičio ribojimo ženklo. Ten pakanka įspėti, jei pavojinga lenkti, o greičio ribojimai daug kur pertekliniai .
                Ten, kur greitis yra ribojamas iki 30-50 km/val. galima be jokių nuostolių eismo saugumui pridėti 10-20 km/val.
                Paskutinis taisė Romas; 2024.03.18, 21:07.

                Comment


                  Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h. Svarbu aš ten negyvenu ir mano vaikai ne. ✌️

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                    Jo, jo pritariu galėtų visur ten būti 130km/h.
                    Nereikia fantazuoti mosikuojant tuščiais buteliais.
                    Lietuvoje greitis paprastuose keliuose yra 90 km/h (nors Estijoje, Vokietijoje ar Rumunijje - iki 100 km/val.),
                    Pasakos apie 130 km/h yra tamstos išsigalvojimas.

                    Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.

                    Comment


                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
                      Galbūt tuose ruožuose yra kalvų, kurios riboja matomumą ir yra nereglamentinių išilginių nuolydžių ar vertikalių kreivių (plačiau: KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai")? Sunku vertinti, kai mesimato viso kelio ar jo išilginio pjūvio.

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                        Galbūt tuose ruožuose yra kalvų, kurios riboja matomumą ir yra nereglamentinių išilginių nuolydžių ar vertikalių kreivių (plačiau: KTR 1.01:2008 "Automobilių keliai")? Sunku vertinti, kai mesimato viso kelio ar jo išilginio pjūvio.
                        Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

                        ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...

                        Comment


                          is nuotrauku akivaizdziai matosi, kad prastas matomumas. Diena gal ir nieko, bet nakti kai islenda koks beprotis su supuvusiu bemsu ant posukio ar is nuokalnes jokio dziaugsmo

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Prašom paaiškinti, kokia prasmė tiesiame lygiame kelyje negyvenamoje vietovėje greitį riboti iki 70 km/h.
                            Vokietijoje dažnai taip ribojama.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Na tokiuose posūkiuose gal ir yra logikos riboti greitį. Man asmeniškai patinka prasilėkti tokiais ant 90 (ten kur legalu), mano keleiviams - nelabai Blogesniu oru tikrai galėtum išskristi arba liuobti į barjerą.

                              Comment


                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Išties, naujai išasfaltuotuose žvyrkeliuose yra ženklų ir visokių kalniukų perteklius
                                Nutiesus žvyrkelyje asfaltą padidėja greičiai, tačiau kartais prarandamas saikas

                                Čia greičio ribojimo ženklai 8 kilometrų ruože

                                Apibendrinant:
                                Iš 8 greičio ribojamų ženklų keturiose vietose, t.y., tiesiose ar didelio posūkio spindulio atkarpose, ribojimas iki 60-70 km/ val. Gal pakaktų kokio vieno greičio ribojimo ženklo. Ten pakanka įspėti, jei pavojinga lenkti, o greičio ribojimai daug kur pertekliniai .
                                Ten, kur greitis yra ribojamas iki 30-50 km/val. galima be jokių nuostolių eismo saugumui pridėti 10-20 km/val.
                                Bet čia visur matosi tiek pats kelias labai siauras, tiek vigiuotas/kalvotas. Tikrai ne platus tiesus, kad nereiktų ribojimų kaip tarkim čia:

                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                  Vokietijoje dažnai taip ribojama.
                                  Gal skirtinguose kampuose kitaip. Kiek teko pavažinėt po visokias dievų užmirštas šiknaskyles Vokietijoje - daug mažiau kelio ženklų. Greit teko keist lietuvišką logiką, kad visus posūkius galima išiminėt užmiestyje leistinu greičiu ir dar praignoruojant pusę ribojančių ženklų.

                                  Comment


                                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                    Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

                                    ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
                                    Nuo perteklinių kelio ženklų ir atsiranda mentalitetas. Kad nereikia sava galva galvot, matau posūkį, jei netyčia ženklo nėra - vertint vaizdelio sava galva nereikia.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

                                      ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
                                      AAA!!! Kažkas drįso pasakyti, kad greičio ribojimo ženklai galbūt pertekliniai!!!

                                      Kol buvo žvyrkelis, greitis buvo 70km/h (iki 2007m - 90km/h). Kai atsirado asfaltas, eismo saugumas kelyje ženkliai suprastėjo, todėl reikėjo prismaigstyti 40 ar 30 ženklų...
                                      Attached Files
                                      Paskutinis taisė goolfietis; 2024.03.19, 09:57.
                                      Mano blogas

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        Tu net nebandyk aiškinti tokiems, jie geriau žino, jie užsienio matę

                                        ​​​​​​Patys sukelia foto su posūkiais, šalia namų, nuokalnėm, įkalnėm ir panašiai ir stebisi. Jie niekaip nesupras, kad kartais ženklą reikia pastatyti ir dėl lietuvio mentaliteto, nes jei kažkas įvyks jis sakys, gi ženklo tai nebuvo...
                                        Taip gaunasi, kad iki šiol naiviai tikėjau, kad ribojimo ženklai statomi įspėti apie pavojingas vietas kelyje. O pasirodo gi dėl "lietuvio mentaliteto"? Juk dar ne visos nuokalnės, įkalnės ženklu pažymėtos. Ties kiekvienu vienkiemu po ženklą pėstieji nepastatyta.
                                        Ar dėl Z kartos dar nepradėjom 55, 65, 75, 85 ribojančių ženklų statyt?

                                        Kai kokį dviračio taką aptarinėjant, tai tarkim skandinaviški, olandiški pavyzdžiai tai oj kaip į trasą eina ir tinka. O remtis ženklų praktika, čia jau tabu?

                                        30315 – „Google“ žemėlapiai Ar čeko "giliukai" už taviškius kietesni, ar jo mentalitetas kažkuo kitoks?

                                        Comment


                                          Visame ženklinime kai statomas įspėjamasis ženklas apie riboto matumomi posukį, vingį (Nr. 113 ir 114) ir ženklas 30 km/h, dingsta logika. Tam įspėjamasis ženklas ir reikalingas, kad įspėtų jog yra vingis ir vairuotojas galėtų pasirinkti greitį pagal savo transporto priemonę, kelio sąlygas, kuris būtų saugus. Ir tai nebūtinai yra 30 km/h, nes tokiu greičiu vietose, kurios matomos Romo nuotraukose, reikėtų važiuoti nebent esant plikledžiui. Bet tam ir yra vairuotojas, kuris gali ir turi atsižvelgti į aplinkines sąlygas ir pasirinkti tinkamą greitį. Kažkaip kol buvo žvyrkelis, ten buvo gerai važiuoti 70 km/h (faktas, kad tokiu greičiu nevažiavo niekas ir visi pristabdydavo), bet dabr visiems kaip kokiems robotams reikia kiekvienoje atkarpoje nurodyti kokiu greičiu važiuoti.
                                          Reikia nepamiršti, kad eismo saugumo požiūriu kelio ruože ar kelyje yra svarbus greičio ribojimų tolygumas. Jeigu kas keliasdešimt metrų greičio ribojimas keičiasi, tai elementariai psichologiškai vairuotojas į tuos ribojimus spjauna ir ima nebereguoti, nes tiesiog būna perkraunamas informacija. Nes žiūrint į ženklus ir pastoviai pagal spidometrą kaitalioti greitį, nukreipia dėmesi nuo svarbiausio - žiūrėti į kelią. Vingyje greitį pasirenki ne pagal spidometrą, o tiesiog pagal radiusą, kokiu gali tą posūkį įveikti.

                                          Dar keistesnė logika yra sakyti, kad ženklų reikia, nes atlėks koks budulis, kuris tų ženklų nepaisys. Tai kam tie ribojimai, jei jų nepaisys ne tik budulis su kokiu kibiru, bet ir 80 proc. važiuojančiu tuo keliu.

                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Vokietijoje dažnai taip ribojama.
                                          Vokietijoje ribojama tik kai aiškiai matoma dėl ko toks ribojimas. Jeigu ribojama iki 70, tai arba sankryža, arba kelio vingis. Bet nei vienoje sveika logika besivadovaujančioje šalyje nemačiau tokio ribojimų algoritmo: 90>70>60>70>50>30>70>40>90 ir pan.
                                          Paskutinis taisė sleader; 2024.03.19, 11:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X