Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo
    replied
    Ten riekėtų padaryti dviračių gatvę. Sutvarkytų betvarkę, mašinos ramiai pravažiuoti galėtų ir dviratininkai ant 40kmh netrankytų pėsčiųjų ir kitų žioplių siaurame take pagal upę. Win win win.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Ta prasme tikrai Nemuno krantinėje yra ne parkas, dviračių takai, jaukios kavinės, o... parkofkė ir šiukšlių dėžės?

    Komentuoti:


  • karolis1993
    replied
    Gal kas žino kada prasidės Griunvaldo g. rekonstrukcija?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Trimitas Rodyti pranešimą
    Nuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
    https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE
    Kauno šiknaskylė

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Nuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
    https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Prasidėjo Kaunakiemio gatvės tvarkymo darbai. Bet asfaltą nurinkinėja random vietose, tai ne iki galo aišku ar viską tvarkys ar tiesiog palopymas.

    Komentuoti:


  • Malach
    replied
    Remontuojama turbūt viena baisiausių Kauno centro gatvių - Šiaulių g. Tempai kol kas įspūdingi, nuotraukas skiria maždaug 24 valandos. Kol kas tvarkoma maždaug iki Aušros baseino. Click image for larger version

Name:	IMG_8137.jpeg
Views:	1215
Size:	2,48 MB
ID:	2136291Click image for larger version

Name:	IMG_8141.jpeg
Views:	1223
Size:	2,72 MB
ID:	2136292

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą

    tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietos
    o tai kaip kelio platinimas išspręs problemą jeigu visi važiuos prie pat linijos (o ne laikydamiesi dešinio krašto)? darant prielaidą kad visi yra nevispročiai kaip pats teigiate.

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    kad ant posūkio jau yra padarytas išplatėjimas?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240518_185722.png
Views:	2515
Size:	438,7 kB
ID:	2131085



    Tai ten žiedas darysis, nebebus to tramplino. Bet savo darbą puikiai atlieka
    tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietos

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Va fūros toje gatvėje
    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240522_225924.png
Views:	1944
Size:	150,7 kB
ID:	2132068

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą

    3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiai Aisku sutinku 3.75m biski per daug 3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu
    Tai, kad ten beveik nėra, kad 2 fūros ar autobusai vienu metu susitiktų.
    Tad jei tokiu retu atveju prie 3m. vos prasilenktų, vadinasi 3.25m per akis tam vienam kartui per dieną ar savaitę.

    Komentuoti:


  • bakenonas
    replied
    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

    Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
    Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
    3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiai Aisku sutinku 3.75m biski per daug 3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu

    Komentuoti:


  • iPhone
    replied
    Neries krantinėje, važiuojant nuo Vileišio tilto kairėje kelio pusėje esantys medžiai uždengti lentomis. Taip medžiai uždengti iki sąjungos aikštės.
    Gal kas žino ar čia prasidės gatvės ir šaligatvių remontas ar tiesiog kokią nors šiluminę trasą keis?

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Su tokiu supuvusiu mastymu toli neisi ponas.... Ant to posukio jei vaziuoji su autobusiuku ir is priekio prasilenkiant su siuksliaveziu nevisada uztenka vietos, delto nudauzyti bordiurai, ten bet kokiu atveju tures isplateti gatve.
    kad ant posūkio jau yra padarytas išplatėjimas?

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240518_185722.png
Views:	2515
Size:	438,7 kB
ID:	2131085

    Parašė Krokas Rodyti pranešimą
    Jei apie greicio mazinima tai tas toliau esantis tramplynas sankryzoje priverstas nusimest greiti nes karteris liks pramustas uz toki statuma ir jokiu normatyvu neatitinkanti salele reiktu gerai isdrozt per antra gala
    Tai ten žiedas darysis, nebebus to tramplino. Bet savo darbą puikiai atlieka

    Komentuoti:


  • Krokas
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Atkarpa nuo trijų mergelių tilto iki trijų mergelių restorano mano nuomone yra geriausias natūralaus greičio ribojimo pavyzdys Kaune. Aplink kelią augantys medžiai bei gatvės plotis apriboja maksimalų greitį labai natūraliai, atvažiavus nuo žiedo, po staigesnio posūkio ties restoranu didinti greičio iki „įprasto“ 60 nesinori. Būtų didelis praradimas tokią vietą sunaikinti.



    Atsidarius 2018 galiojančią STR versiją skaičiai yra visai kiti, gal būt dėl to?

    p.s. šiuo metu tose atkarpose plotis yra 3 metrai, ne 3,25 (matuojant pagal aukštos raiškos 2018 m. ORT2LT)
    Su tokiu supuvusiu mastymu toli neisi ponas.... Ant to posukio jei vaziuoji su autobusiuku ir is priekio prasilenkiant su siuksliaveziu nevisada uztenka vietos, delto nudauzyti bordiurai, ten bet kokiu atveju tures isplateti gatve. Jei apie greicio mazinima tai tas toliau esantis tramplynas sankryzoje priverstas nusimest greiti nes karteris liks pramustas uz toki statuma ir jokiu normatyvu neatitinkanti salele reiktu gerai isdrozt per antra gala

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Labai norėtųsi, kad nugalėtų sveikas protas r juostos būtų bent 3,25m pločio.
    Kame sveikas protqs platknto gatvę tokioje vietoje kai jau ir tqaip tem pilnai pakanka ploćio?

    Komentuoti:


  • Vaidosius
    replied
    Labai norėtųsi, kad nugalėtų sveikas protas r juostos būtų bent 3,25m pločio.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Atkarpa nuo trijų mergelių tilto iki trijų mergelių restorano mano nuomone yra geriausias natūralaus greičio ribojimo pavyzdys Kaune. Aplink kelią augantys medžiai bei gatvės plotis apriboja maksimalų greitį labai natūraliai, atvažiavus nuo žiedo, po staigesnio posūkio ties restoranu didinti greičio iki „įprasto“ 60 nesinori. Būtų didelis praradimas tokią vietą sunaikinti.

    Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
    Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
    Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
    Atsidarius 2018 galiojančią STR versiją skaičiai yra visai kiti, gal būt dėl to?

    p.s. šiuo metu tose atkarpose plotis yra 3 metrai, ne 3,25 (matuojant pagal aukštos raiškos 2018 m. ORT2LT)
    Paskutinis taisė Savitarnos kasa; 2024.05.18, 10:28.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Gali būti, kad dar neaišku ar pagal 2018 m. madas rekonstruos, pvz. gal sugebės sujungti Gravrogkų ir Biržiškų g. takus. Žiedas turbūt atsiras toks kaip Studentų ir Gričiupio g. sankr.

    Spėčiau numatys 3,25 m plotį.

    Tikiuosi bus kažkas arčiau Studentų g. projekto. Iš vis dėl parkingo ir dvirtakių norėčiau vienpusio eismo Gravrogkų ir Riomerio gatvėse, galėtų prasitęsti dviračių takas iki VI forto žiedo. Tik Riomerio g. jau kitam projekte dar kartą būtų rekonstruota kažkada labai vėliau.

    Komentuoti:


  • Kirstukas
    replied
    Paskelbtas Biržiškų g. ir M. Riomerio g. (nuo Biržiškų g. iki garažų) kapitalinio remonto pirkimas. Pagal 2018 metų projektą suprojektuota autostrada t.y. C(2) kat. gatvėje 3,75 m pločio juostos.

    Click image for larger version

Name:	2024-05-18_00-08-23.png
Views:	2606
Size:	958,2 kB
ID:	2130955

    Jei darbo projekte nieko nekeis, negana to, jog Vilniaus stiliumi paliks nesąmoningus pločius, bet ir atkarpoje nuo A. ir J. Gravrogkų g. iki garažų suvienodins plotį nuo dabartinių 3,5 m (pagal Google Earth) iki 3,75 m, arba kitaip, dar išplatins gatvę. Toliau nuo garažų iki VI forto žiedo lieka 3,5 m.

    Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
    Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.

    P. S.: Kiek atsimenu, toje atkarpoje dažnai viršydavo greitį ir lakstydavo, situacija kažkiek pagerėjo įrengus iškiliąją sankryžą su A. ir J. Gravrogkų g. Dabar numatomas mini žiedas kaip Studentų ir Gričiupio g. sankryžoje.

    Komentuoti:

Working...
X