Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Kauno infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Neryje, kitoje Piliamiesčio pusėje, įrengė naują prieplauką. Dar tvarko priėjimo taką.
- 6 patinka
-
ten NĖRA krantinės, ten laukinis tinginių parkingas.Parašė eigh Rodyti pranešimąTa prasme tikrai Nemuno krantinėje yra ne parkas, dviračių takai, jaukios kavinės, o... parkofkė ir šiukšlių dėžės?


- 4 patinka
Komentuoti:
-
Ten ir nereikia gatvės, juolabiau alternatyvos Juozapavičiaus prospektui.
Užtektų ten nutiest dviračių ir pėsčiųjų taką, padaryt aikšteles kur parkuojasi automobiliai, dviračių gatves kur reik privažiavimo prie aikštelės. Apatiniam lygyje liktų pėsčiųjų takas, būtų sutvarkytas pliažas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visiška gamtos oazė. Kaip tos bobulės ir vyras persirengęs, be kita ko, bobule sakė "čia jokio kelio niekada nebuvo ir jo nereikia, čia niekas niekada nevažinėjo, čia žolytė auga".Parašė Trimitas Rodyti pranešimąNuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE
Komentuoti:
-
Sutvarkius teritoriją greičiausiai būtų panaikinta galimybė parkocis tiesiai an Nemuno kranto ir leisti laiką klausant rusiškos muzikos ir spjaudant siemkas.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Taip. Aš tik nesuprantu kaip gyventojai gali priešintis tvarkymo darbams, negi jiems malonu pro langą matyti žvyro parkingą?Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąTen riekėtų padaryti dviračių gatvę. Sutvarkytų betvarkę, mašinos ramiai pravažiuoti galėtų ir dviratininkai ant 40kmh netrankytų pėsčiųjų ir kitų žioplių siaurame take pagal upę. Win win win.
Paskutinis taisė eigh; 2024.07.12, 12:46.
Komentuoti:
-
Ten riekėtų padaryti dviračių gatvę. Sutvarkytų betvarkę, mašinos ramiai pravažiuoti galėtų ir dviratininkai ant 40kmh netrankytų pėsčiųjų ir kitų žioplių siaurame take pagal upę. Win win win.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Ta prasme tikrai Nemuno krantinėje yra ne parkas, dviračių takai, jaukios kavinės, o... parkofkė ir šiukšlių dėžės?

- 8 patinka
Komentuoti:
-
Kauno šiknaskylėParašė Trimitas Rodyti pranešimąNuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Nuostabiojoje Šančių krantinėje, puikiausiame gamtos prieglobstyje, kurio kelios vietinės bobelės vis neleidžia sunaikinti, ir toliau pustomos dulkės ir šiukšlės:
https://www.youtube.com/watch?v=cfOcbtOjLWE
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Prasidėjo Kaunakiemio gatvės tvarkymo darbai. Bet asfaltą nurinkinėja random vietose, tai ne iki galo aišku ar viską tvarkys ar tiesiog palopymas.
Komentuoti:
-
-
o tai kaip kelio platinimas išspręs problemą jeigu visi važiuos prie pat linijos (o ne laikydamiesi dešinio krašto)? darant prielaidą kad visi yra nevispročiai kaip pats teigiate.Parašė Krokas Rodyti pranešimą
tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietos
Komentuoti:
-
tuo praplatejimu nei viena masina nera vaziavusi penkis metus arba reiktu linijas perbraizyt nes primityvai niekad neims placiau matydami kad kazkas netelpa dar atvirsksciai kerta ta kampa palikdami maziau vietosParašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai, kad ten beveik nėra, kad 2 fūros ar autobusai vienu metu susitiktų.Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiai
Aisku sutinku 3.75m biski per daug
3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu 
Tad jei tokiu retu atveju prie 3m. vos prasilenktų, vadinasi 3.25m per akis tam vienam kartui per dieną ar savaitę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
3.0m nera sventa karve. STR parastyta, kad jei vaziuoja autobusai turi buti 3.5m, extra atveju mazinama iki 3.25m, o bendrai dar turi ivertinti ir sunkiasvorius jei ten vazineja. 3.0m plocio gatvej du autobusai (arba furos) vos prasilenkia, veidrodziais buciuojas. Posukiuose (jei mazas spindulys) sunkiasvoriu masinu galine priekabu dalis megsta iseiti i priespriesine eismo juosta ir kazka paglostyt, tai su tais maniakiskais siaurinimais reiktu atsargiaiParašė Kirstukas Rodyti pranešimą
Gal kas labiau nusimano, kodėl vienur sugeba susiaurinti iki STR pločių, o čia jį ignoruoja dar ir platindami.
Pagal STR „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji reikalavimai“ IX skyriaus 33 punktą turi būti 3 m.
Aisku sutinku 3.75m biski per daug
3.5m butu pats tas, o jei gatves posukyje spindulys mazas tai ir koki 4.0-4.5m reiktu
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Neries krantinėje, važiuojant nuo Vileišio tilto kairėje kelio pusėje esantys medžiai uždengti lentomis. Taip medžiai uždengti iki sąjungos aikštės.
Gal kas žino ar čia prasidės gatvės ir šaligatvių remontas ar tiesiog kokią nors šiluminę trasą keis?
Komentuoti:
-
kad ant posūkio jau yra padarytas išplatėjimas?Parašė Krokas Rodyti pranešimąSu tokiu supuvusiu mastymu toli neisi ponas.... Ant to posukio jei vaziuoji su autobusiuku ir is priekio prasilenkiant su siuksliaveziu nevisada uztenka vietos, delto nudauzyti bordiurai, ten bet kokiu atveju tures isplateti gatve.
Tai ten žiedas darysis, nebebus to tramplino. Bet savo darbą puikiai atliekaParašė Krokas Rodyti pranešimąJei apie greicio mazinima tai tas toliau esantis tramplynas sankryzoje priverstas nusimest greiti nes karteris liks pramustas uz toki statuma ir jokiu normatyvu neatitinkanti salele reiktu gerai isdrozt per antra gala
- 1 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: