Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    Na bet taip ir galvojau, kad eilini karta graziai pasnekes, o poto sudas gausis. Kol kas nors is zadetoju toj sankryzoj nenukentes, tol sviesoforo ir nebus.
    Biski juokinga darosi, kai kalba apie tarkim ziedo prie urmo bazes rekonstrukcija i keliu aukstu sankryza, bet paprasto sviesoforo pastatyt eile metu nesugeba. Impotentai...
    Ką jau padarysi, kad jie tokie. Ir jiems dėl to širdies neskauda. Žiūrėk, Marvelės g. šviesoforas staigiai išdygo, o Raudondvario pl. - ne. Gera žinia tik tai, kad šįkart šviesoforas ten tikrai bus, nes darbai jau pradėti, tik užsitęsė.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Niekas tavęs nesupranta, nes nemoki normaliai paaiškint. Arba žemėlapyje pavaizduok, bus mums visiems aiškiau.
      Jeigu su mašina važinėtum iš kart suprastum aš supratau, bet ir man dėl tų juostų pavojus stebint kitus, nes vienas laikosi ir važiuoja kaip nupiešta, kitam dzin, kaip važiavo prieš pusę metų taip ir važiuoja, bet dėl to tai įvykių dar nesu pastebėjęs. Bent man patogiau pasidarė važiuoti, nes kažkaip kompaktiškiau visi važiuoja, kai linijos yra ryškios ir aiškios.

      Dėl šviesaforo, tai puta, kad neišstena pinigų ant jo, bet pastebėjau lygtai greit padarys žiedą Radvilėnų pl. ar ten darbai strigę, nes tik kartą per dvi savaites pro tą vietą pralekiu. Kaip yr?
      Paskutinis taisė fredis; 2009.11.05, 13:33.
      You've got one life! Live it!

      Comment


        /\ ir čia plastiką sudėjo?

        Comment


          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
          /\ ir čia plastiką sudėjo?
          Lygtais ne
          You've got one life! Live it!

          Comment


            Parašė fredis Rodyti pranešimą
            Jeigu su mašina važinėtum iš kart suprastum aš supratau, bet ir man dėl tų juostų pavojus stebint kitus, nes vienas laikosi ir važiuoja kaip nupiešta, kitam dzin, kaip važiavo prieš pusę metų taip ir važiuoja, bet dėl to tai įvykių dar nesu pastebėjęs. Bent man patogiau pasidarė važiuoti, nes kažkaip kompaktiškiau visi važiuoja, kai linijos yra ryškios ir aiškios.

            Dėl šviesaforo, tai puta, kad neišstena pinigų ant jo, bet pastebėjau lygtai greit padarys žiedą Radvilėnų pl. ar ten darbai strigę, nes tik kartą per dvi savaites pro tą vietą pralekiu. Kaip yr?
            Na tai ar tikrai ten blogai sužymėtos juostos? Ar prieštarauja kelių eismo ženklams? Nes aš nevairuoju šiuo metu ir šiaip toje miesto dalyje retai būnu, tad neatkreipiau dėmesio, o ir suprast sunku man
            Šviesoforų Kaune nenori keisti ir remontuoti, nes po kelių metų (po krizės - kai papilnės miesto biudžetas) skelbs konkursą dėl vieningos eismo reguliavimo sistemos diegimo (kaip yra Vilniuje), sistemos diegimo metu keis iš šviesoforus. O dėl Radvilėnų pl. žiedo įtariu, kad savivaldybė neužmokėjo rangovui pinigų, tai jis ir sustabdė darbus, tikėtina, kad darbai sustos iki pavasario.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              O tai žaidimą rado

              Savivaldybė sieks nutraukti nenaudingą koncesijos sutartį
              Kauno miesto savivaldybės kolegijai buvo pristatyta informacija apie tai, kad siūloma nutraukti koncesijos sutartį su UAB „Kamesta" dėl bendrovės padaryto esminio sutarties pažeidimo.

              2005 metais UAB „Kelprojektas" parengė Aleksoto tilto transporto mazgo techninį projektą, kurio statybos kaina (su 10 proc. užsakovo rezervu) buvo paskaičiuota 5,96 mln. litų. Tuo metu buvo paskelbtas minėto mazgo statybos, priežiūros, eksploatacijos suteikimo koncesijos konkursas. Tai buvo pats pirmasis Savivaldybės paskelbtas koncesijos konkursas.

              Konkursą laimėjo vienintelė dalyvė UAB „Kamesta", kuri skaičiavimuose nurodė, kad statybos darbai kainuotų 21,97 mln. litų. 12,53 mln. litų kainuotų Aleksoto tilto transporto mazgo statybos darbai. Buvo nurodyta suma 6,578 mln. litų (110 proc.), ji didesnė nei skaičiuojamoji statybos kaina. Beje, šios kainos lokalinėmis sąmatomis bendrovė „Kamesta" nepagrindė.

              Skaityti toliau >>>

              kaunastrans.lt
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Šviesoforų Kaune nenori keisti ir remontuoti, nes po kelių metų (po krizės - kai papilnės miesto biudžetas) skelbs konkursą dėl vieningos eismo reguliavimo sistemos diegimo (kaip yra Vilniuje), sistemos diegimo metu keis iš šviesoforus. O dėl Radvilėnų pl. žiedo įtariu, kad savivaldybė neužmokėjo rangovui pinigų, tai jis ir sustabdė darbus, tikėtina, kad darbai sustos iki pavasario.
                Tai smagu, kad Kaune bent jau ruošiasi tokiam projektui. tik siūlau kol ne vėlu, verstis per galvą, rašyt, šnekėt su miesto valdžia ir pan. ir padaryt viską, kad tą sistema nebūtų tokia idiotiška kaip Vilniuje

                Vienas iš punktų, kurį reik akcentuot - sistemos veikimas on-line, kaip tai yra pvz. Helsinkyje, nors ta sistema ir gerokai senesnė nei Vilniuje. Ji iškart reaguoja į kiekvieną automobilį.
                O štai Vilniuje - gatvė tuščia, bet tau užsidega raudona. Galvoji - "kodėl?". Apsidairai, bet pamatai, kad iš kitų pusių nieko nėr, nei automobilių, nei pėsčiųjų. Tad vienas sau ir stovi, nes sistema vistiek senoviškai junginėja šviesoforą.
                Arba važiuoji žaliu koridorium ir bac vienas perėjos šviesoforas uždega raudoną ir viską sugadina
                Arba prie šviesoforo kamštukas, tu artėji prie jo, bet jis žalią uždega taip lyg to kamštuko nėra. Šviesoforą reikėjo įjungti anksčiau, kad automobilių paketui priartėjus, stovintieji prie šviesoforo jau būtų pajudėję. Bet kai Vilniaus sistemoje šviesoforai junginėjami "mechaniškai", tai beveik tas pats kas buvo.

                Dar viena nesamonė yra Vilniuje - šviesoforai gerai spirgina saulėtą dieną, bet kai tas pats spirginimas nepritemsta naktį, tai nebematai net ženklų aplinkui
                Elementaru būtų naktį pritamsinti!

                Ir t.t.

                Comment


                  Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                  Dar viena nesamonė yra Vilniuje - šviesoforai gerai spirgina saulėtą dieną, bet kai tas pats spirginimas nepritemsta naktį, tai nebematai net ženklų aplinkui
                  Elementaru būtų naktį pritamsinti!
                  Manau, kad Vilniuje įsigytų šviesoforų lempų šviesos intensyvumo keisti negalima. Bet tamsiu paros metu, sutinku - tikrai spigina, sunku įžiūrėt žalią lentelę, esančią prie šviesoforo.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    O dėl Radvilėnų pl. žiedo įtariu, kad savivaldybė neužmokėjo rangovui pinigų, tai jis ir sustabdė darbus, tikėtina, kad darbai sustos iki pavasario.
                    Niekas nieko ten nesustabdė. Išasfaltavo šaligatvį, privežė žvyro, paruošė pagrindą. Ketvirtadienį jau mačiau privežta ženklų "apylanka", "plyta" ir pan. Matyt tuoj uždarys visą sankryžą, kad suformuoti žiedą....
                    Mano blogas

                    Comment


                      Parašė amiko Rodyti pranešimą
                      Manau, kad Vilniuje įsigytų šviesoforų lempų šviesos intensyvumo keisti negalima. Bet tamsiu paros metu, sutinku - tikrai spigina, sunku įžiūrėt žalią lentelę, esančią prie šviesoforo.
                      Tos šviesoforų lempos – tai šviesos diodai, greičiausiai maitinami 12V, tai nėra kažkoks stebuklas tamsiu paros metu paduoti 9V ar pan.

                      Comment


                        Taip, diodų intensyvumą reguliuot įmanoma....
                        "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                        Comment


                          Nevienas kelyje anonse patiko vaizdai iš Baltarusijos. Jei gerai suprantu, pas juos geltonos šviesos vietoje užsidega skaičius, kuris rodo kiek dar laiko degs žalias šviesoforo signalas. Ar teisingai supratau ?
                          AerialMedia.LT
                          žvilgsnis į pasaulį kitu kampu...

                          Comment


                            jo teisingai supratai ten verčiasi skaičiai ir rodo kiek liko iki signalo pasikeitimo laibai geras išradimas

                            Comment


                              Panašius mačiau ir Dubline, ten rodo kiek liko laukti pėstiesiems, tai kantriau laukia
                              Deja, Vilniuje, nors ir kiek ten šimtų mln. kainavo, bet tokio nei vieno nėra :/

                              Comment


                                Apsisukimui ties Giraite panaikinti nėra pinigų
                                http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...-pinigu-250219

                                Valstybės įmonė „Automagistralė“ pasiryžusi panaikinti vieno lygio apsisukimą, esantį greitkelio Vilnius-Kaunas-Klaipėda 104,8 km, ties Giraitės gyvenviete. Per metus šio kelio atkarpoje įvyko 8 eismo įvykiai, kurių metu 2 žmonės žuvo, 13 buvo sužeista.
                                Tam, kad būtų panaikintas apsisukimas, turi pritarti Kauno rajono savivaldybė. Tai apsisukimas, kuriuo vykstant nuo Kauno patenkama į Giraitės ir Užliedžių gyvenvietes bei iš Kumpių kaimo Verslo gatvėje esančių įmonių patenkama į Kauną.
                                Šis klausimas jau buvo keliamas ir nagrinėjamas prieš metus. Buvo nutarta, kad apsisukimą 104,8 kilometre būtų galima panaikinti tik įrengus dviejų lygių sankryžą ties Giraite. Sunkmetis pakoregavo planus, todėl jie nukeliami keleriems metams.
                                Kauno rajono savivaldybėje surengtame pasitarime su VĮ ,,Automagistralė“, Lietuvos policijos eismo priežiūros tarnybos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos, seniūnijos atstovais aptarta, kokių priemonių imtis, kad panaikinus apsisukimą šalia esančių vietovių gyventojų ir įmonių interesai nukentėtų mažiausiai.
                                Apžiūrėjus vietoje, nutarta per dvi savaites parengti galimų apvažiavimo kelių rekonstrukcijos sąmatas. Giraitėje reikėtų sutvarkyti Pušų gatvės atkarpą, Vijūkų kaime rekonstruoti apie 1 km žvyrkelio bei 1 km A. Šapokos gatvės, priklausančios Kauno miestui.
                                Kai bus žinomos reikalingos sumos ir finansavimo šaltiniai, bus imtasi saugumo priemonių automagistralės 104,8 kilometre.

                                Comment


                                  Rengiant naująjį žiedą negalvojama apie pėsčiųjų saugumą
                                  http://kauno.diena.lt/naujienos/nuom...sauguma-250754
                                  "...Radvilėnų plento ir J.Basanavičiaus gatvių sankryžos rekonstrukciją. Sankryžoje vyksta žiedo įrengimo darbai. Žiedas turėtų palengvinti eismą - sankryža taps saugesnė.

                                  Tačiau tenka pastebėti, kad gerinant eismo sąlygas visiškai nepaisoma pėsčiųjų ir dviratininkų poreikių. Šalia žiedo neįrengiami šaligatviai. Nuo sankryžos Radvilėnų plentu dešiniąja puse Ąžuolyno link reikia eiti važiuojamąja kelio dalimi, žvyruotu kelkraščiu. "

                                  Comment


                                    Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                    jo teisingai supratai ten verčiasi skaičiai ir rodo kiek liko iki signalo pasikeitimo laibai geras išradimas
                                    toks buvo panevėžyje prie autobusų stoties. bent jau mane tai nervuodavo tas sekundžių skaičiavimas, ačiū dievui pakeitė į normalų
                                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                    Comment


                                      Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                                      toks buvo panevėžyje prie autobusų stoties. bent jau mane tai nervuodavo tas sekundžių skaičiavimas, ačiū dievui pakeitė į normalų
                                      Daugumos tai nenervina ir tai labai geras dalykas, ypač pėstiesiems, kartais neišlaukia žalio signalas. O čia gi skaičiuoja - žinai, kiek lauksi.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Nervuoja todel ne kuriuos, nes zmones priprate jau pajudeti per geltona. O cia gaunas, kad psichologiskai sunkiau kai matai begancius skaicius iki zalios. Geltona spalva traktuojama mastyme kaip "jau beveik praktiskai zalia", o skaiciukai rodo kad "dar ne zalia"

                                        Comment


                                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                          Nervuoja todel ne kuriuos, nes zmones priprate jau pajudeti per geltona. O cia gaunas, kad psichologiskai sunkiau kai matai begancius skaicius iki zalios. Geltona spalva traktuojama mastyme kaip "jau beveik praktiskai zalia", o skaiciukai rodo kad "dar ne zalia"
                                          Nepagalvojau apie tai, na tuomet gal ką nervina, logiška Nors manęs asmeniškai nenervindavo kiek buvau Airijoje, Anglijoje ir Čekijoje
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X